Saab 9-3 II 2.0t Aero BioPower Euro5 Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 147 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 8.1 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 7.3 l
Atsiliepimai (18)
Saab 9-3 II 2.2TiD Vector, 2002m
Nuostabus auto. Greitas, manevringas, patikimas ir taupus auto.
Saab 9-3 II 2.8 V6 TR Turbo X, 2008m
Geras auto, labai greitas
Saab 9-3 II 1.9TiDS PF Vector, 2007m
Rieda smagiai, stabiliai
Saab 9-3 II 1.9TiDS Linear, 2007m
Ekonomiskas miesto automobilis, puikiai tinka ir ilgesnėm kelionėms, nes komfortiškos sedinės
Saab 9-3 II 2.0t Linear, 2003m
Automobilį turiu 3 metus. Visą laiką turėjau problemų su varikliu. Sukišau tiek pinigų, kad būtų išėjus dar tokia pati. Taip pat elektronika silpna. Laidai senesnių modelių labai trūkinėja. Audio stiprintuvai tai deficitas.
Važiuoklė patikima, ką pakeičiau, tą pamiršau. Dalys brangios tačiau ilgaamžės. Važiuoja patogiai, komforto tikrai pakanka. Važiuoklės dalys iš Opel Vectra C.
Saab 9-3 II 1.9TiD PF Vector, 2007m
Labai geras auto nusipirkau pasikeičiau pagrindinį diržą, tepalus, filtrus it lekiu ramiai
Saab 9-3 II 2.2TiD Linear, 2004m
Turiu šį automobilį jau beveik metai. Saab 9-3 ss 2.2tid, 92kw, 6 bėgių, sedanas. Tai pati pirminė šio modelio komplektacija, todėl išmanių mygtukų čia mažiau, o ir išorės apdailos (spoileriu) nerasit. Tačiau nors ir esant gan bazinėj modifikacijoj, kasdieniniam naudojimui - visko daugiau nei reikia. Kadangi šis variklis yra Opel gamybos, ne kaip jo konkurentas 1,9 iš Fiat, labiau tinkamas ilgesnėms kelionėms. Tada pasijaučia šio variklio ekonomiškumas ir "darbingumas". Kadangi 2.2 variklis, dar kitaip pramintas "traktoriumi" yra su grandine jis, vartotojo atžvilgiu, tarnaus ilgiau nei jo konkurentas. Ypač tai pasijaučia variklį "pačipavus". Tačiau savi pliusai reiškia ir savus minusus. Variklis nemėgsta žemų apsukų, bent 1600rpm. Taip pat rinkoje esantis kuro siurblių deficitas, o dėl to ir didelė kainą, bei sunkus tvarkingo siurblio radimas. Norint savojo neužmušti, užtenka pradėti nuo mažiausiu dalyku, užsidegus kuro lemputei, jei įmanoma greičiau užsipilti degalų, nes tai pagrindinė siurblio gedimo priežastis. Kitas dalykas ko gamintojai galėjo išvengti tai - pakaitinimo žvakių suveikimo temperatūra. Kol variklis šaltas, vedant problemų nekils. Tačiau pavažiavus trumpa atstumą ir išjungus variklį 15min, teks pakankinti generatorių. Viso to paprastas sprendimas - žvakių suveikimo perprogramavimas už 10e. Taip pat greitai užsikemšantis EGR, vėlgi ypač važinėjant mieste, žemomis apsukomis. Užsikimšus, variklis pereina prie avarinio rėžimo, ko pasėkoje dingsta trauka, kas nutiko ir man. Yra trys galimybės: 1.Išplauti, 2.Pakeisti, 3.Išprogramuoti. Todėl po mašinos pirkimo ir 3mėn. nervų dėl sunkaus užvedimo, bei traukos dingimo, nuvežiau ir už 50e išprogramavo EGR bei perprogramavo pakaitino žvakes. Kadangi važiuokle yra GM, dėl jos nekils bėdų, kadangi dauguma važiuoklės, o ypač variklio detalių galima gauti iš pigesnės Opel vectra C. Teko važiuoti tiek su vectra tiek dabar su 9-3. Po skardomis, viskas taspats, tačiau lyginant garso atžvilgiu Opel ganėtinai tylesnis. Taip yra todėl kad Saab prigrūdo tiek saugumo kad nelabai liko vietos garso izoliacijai. Tiesa garsas dingta ties 2200rpm, bet mieste to labai ir neišnaudosi. Tačiau prieš Opel, Saab turi vieną pranašumą - 6 bėgių greičių dėžę. Kaip ir variklis, ji būtent skirta tolimesnėms kelionėms ir esant galimybėj rinktis tik ją. Tiek ekonomiškiau tiek tyliau ir mašinoje. Važiuojant mieste suvalgo 10L, užmiesty - 7 - 8L. Salono viduje, ties plastmasių kokybę, gamintojai išties pataupė. Dažai, palyginus, gan greitai nusitrina nuo naudojimo, todėl nenustebkit jei konsoles miktukai ar durų rankenų dažai bus nusitrynę. Nors mygtukų lengvai neperdažysit, visą kitą, turint bent šiokias tokias rankas ir noro viską įmanoma sutvarkyti. Kaip pakeisti dauguma detalių yra video įkelti į YouTube ar aprašyti forumuose. Mašinos konsolę ar saloną nėra sunku išardyti, tereikia poros atsuktuvų. Be to yra programa WIS, kurioje galima rasti visa informacija kaip pakeisti norima detalę. Tiesa surasti kaip tai padaryti užtruks, dėl prastokos vartotojo sąsajos. Salonas automobilio patogus, viskas išdėstyta taip lyg turėtu savo vietą. Kalbant apie privačias modifikacijas salone, vietos tikrai yra kur. Kaip AUX ar papildomas 12v kištukas, tačiau norint suaktyvuoti aux reikalingas gamyklinis diagnostinis įrankis kuris kainuoja puse tiek kiek mašina. Aplamai, mašinoje labai daug elektronikos, o ši saab'e linkusi nuo intensyvesnio naudojimo sugesti. Guodžia tik tas, kad dažniausiai, surasti problemą, būna sunkiau nei ją sutvarkyti. Automobilis iš ties sukurtas atsižvelgiant į vartotoją ir jo komfortą. Jei priekyje sėdintis nėra 180cm, kojoms vietos tikrai pakaks ir gale esančiam asmeniui. Bagažinė, kaip sedanui tikrai didelė, o nuleidus sėdynės, reikia pasitelkti fantazija kaip užpildyti visą atsiradusią erdvę. Apibendrinant, jei ieškote saugaus automobilio, kurio išvaizda dar ilgai liks jaunatviška, o širdyje esate jaunas ir norite apkeliauti pasauly, tai šis automobilis tikrai patiks.
Saab 9-3 II 1.9TiDS Linear Plus, 2005m
Nusipirkau saab'uką. Su juo pravažiavau jau gerą mėnesiuką. Noriu pasidalinti su jumis pirmais įspūdžiais, tikiuosi jog tai padės jums apsispręsti. 6 Pavaros, nors ta 6-ta pavara verta tiktais jungti nuo 110km/h. Bet trauka kaip dyzeliukui tikrai įspūdinga, kuro sąnaudos irgi ne ką prastesnės. Pilnas kuro bakas man išlaikė 900km. Buvo bėdų su smagrakčiu, manau tai yra šių modelių liga. Keitimas atsėjo irgi nemenką sumelę, 300+ Eur. Bet dabar važiuoju sau ramus kaip belgas. Važinėjant lietuvos miestu duobėtais keliais, tikrai reikia pasisaugoti duobių, nes priekis yra ganėtinai žemas. Su tokia mašinyte tikrai bus sunkumu važinėjant žvirkeliais. Jeigu su ja važiuoji gerais lietuvos keliais, tai tik spusteli pedalą ir jauti tą jausma kaip ji pradeda skristi. Neveltui yra kalbama jog tai ne automobilis o LĖKTUVAS. Originali audio aparatūra, mano nuomone, yra tikrai nepatogi, nėra nei mp3, nei usb ar microSD palaikymo. Bet užtat garso kokybė mane nustebino kaip gamyklinės aparatūros. Bet kai muzikos nėra tai girdisi, kaip girgžda salono plastmasės. Mašiniukas yra sukurtas tikrai nuostabių kėbulo formų, kasryt važiuojant į darbą yra tikrai malonu atsisėsti į gražų automobilį. Sekantis mano pirkinys irgi manau bus SAAB.
Saab 9-3 II 1.9TiDS Linear, 2005m
Puikus, labai apgalvotas automobilis, labai stabilus, tačiau tuo pačiu ir komfortikas, labai patogios sėdynės, visiškai nesijaučia nuovargio ilgų kelionių metu, ekonomiškas tiek mieste tiek trasoj, pakankamai galios, o jei neuztenka - puikiai programuojasi neprarandant patikimumo, manevringas, saugus, dalys tiek srotuose tiek naujos labai pigios, srotuose visada visko rasi ko reikia, puiki saab lithuania benduomene, kuri visada padeda iskilus klausimams.
Saab 9-3 II 1.8i Arc, 2005m
Patikimas ir saugus automobilis
Saab 9-3 II 1.8i Arc, 2004m
Puikus, saugus automobilis. Kiek kietoka važiuoklė, bet čia gi sportinė pakaba. Panelė traukia akį, kaip lėktuve. Kuro sąnaudos mieste iki 10l., užmiestyje 7,4l. Gera trauka, nors variklio galingumas 1,8 l. bet privalumas benzinu varomas, tyliai dirba, kuriasi be problemų net ir žiemos metu.
Saab 9-3 II 2.2TiD Vector, 2003m
SAAB 9-3 II, 2003 m. atnaujintas, 2.2 TiD dyzelis 92kw 125hp, sedanas.
Puikus automobilis, atkreipiantis i save demesi , del modelio nezinojimo.
Variklis - 2.2 TiD daugiau skirtas autostradoms , negu miesto keliams, autostradoj igauna laisve. Variklis megstantis apsukas (2000-3500rpm), gan galingas ir turintis parako, vaziuojant 120km/h nera variklio garso salone, labai tampa tylus. Tepalo nevalgo, reikalaujantis svaraus kuro; vamzdziai ,turbina ir filtrai, gerai isdestyti variklio skyriuje, prie visko galima prieit ir apziuret.
Kebulas- labai geros kokybes, del Svedisko metalo, atsparus korozijai (jei nebuvo dauztas), grazios kebulo linijos, gera aerodinamika, blogu oru langai ir veidrodeliai neuzsitersia. Salonas stulbinantis, sedynes komfortiskos su sportine sono palaikymu, klimato kontrole veikia puikiai 2 zonu (kaire, desine, priekis , galas). Sedint priekyje atrodo lyg sedi uz lektuvo vairo, del panelio formos ir zalio megtuku apsvietimo; nemaiso vairuojant ir apzvalgumui. Turi "night" rezima kuris isjungia viska apsvietimo lieka tik spidometras. Vietos uztenka 4 zmonems, net jei visi ~187cm - sedes komfortiskai; o 5 -jau siauroka. Didele bagazine (auksta).
Vaziokle - pigi eksplotojant, retai reikia kazka keist, nes stipri, stora, ir tvirta detaliu konstrukcija, ilgaamziska; puikiai stovi ant kelio ir gerai manevruojasi.
Elektronika - daug elektronikos, visokiu mazgu ir davikliu, visas problemas galima atrast pajungiant kompjuteri servise. Daug nereikalingu davikliu. Tvarkingai eksplatuojant(vaziuojant ne balomis, ezerais), problemu nebus, nes zemai stovi kompjuteriai.
Saab 9-3 II 2.8 V6 Aero, 2008m
Greitas automobilis, iš pradžių reikėjo priprasti prie jo. Pavyzdžiui dėl to kad automobilis įsibėgėjant neturi jokio turbo lago. Po 200km/val automobilis nesustoja ir važiuoja toliau, o greitis tik kyla. Tai įspūdingi pojūčiai. Labai gerai valdomas, aštrus vairas, pakaba labai stabili važiuojant didelių greičių. Deja dėl to kenčia komfortas, pakaba kietoka. Kaip sako visi SAAB turintis žmonės tai ne automobilis, tai lėktuvas! Ypač tai jauti važiuojant trasoje, magistralėje ar autobane. Lenkia visus labai lengvai, įspūdinga trauka. Originalių stabdžių šiek tiek trūksta tokiai galiai, geriausiai pakeisti galingesniais, bet aš to nedariau, man užtenka, išvis aš manau kad šis automobilis turi viską ir jis idealus. Trasoje labai dažnai žmonės nesupranta kas tai per mašina ir dažnai bando prispausti. O man labai patinka statyti juos į savo vietas ir SAAB tikrai tai gali. Na, manau jūs mane suprantate kaip taip būna. Man automobilis neatsibodo, nors ir bandžiau jį parduoti jau 2 kartus, parduoti SAAB'a gana sunku. Ir automobilis vertas daugiau, nei pinigai kuriuos už jį siūlo. Tad, nusprendžiau palikti jį. Remontas ir techninis eksploatavimas: Vairo traukės, atraminiai guoliai, priešrūkiniai žibintai, kondicionieriaus radiatorius ir viskas. Neskaitau kaladėliu, tepalo ir filtrų.
Saab 9-3 II 1.8t Vector, 2004m
Mano darbinis lėktuvas, taigi kas labiausiai patinka: Salone nėra jokių pašalinių garsų. Puikios priekinės sėdynės, labai gerai apgalvota ergonomika. Gale vietos irgi pakankamai daug. Prie šiuo lėktuvo labai greitai pripratau, važinėju tik puse metu, bet toks jausmas, kad mes su juo draugaujam 100 metų. Labai patogus vairas, puikiai valdomas. Puikiai jaučiasi gabaritai. Gerai subalansuotos akceleratoriaus ir sankabos pedalai. Pavaros persijunginėja greitai ir sklandžiai, beveik nesijaučia. Stabdžiai irgi puikus, veikia labai efektyviai. Galima kontroliuoti kiekvieną milimetrą stabdant. Mieste automobilis irgi lengvai valdomas. Neužima daug vietos, lengva prisiparkuoti bet kur. Salonas greit sušyla, padeda šildomos sėdynės. Patinka užvedimo spynos vietą, patogiau negu klasika po vairų. Puiki dinamika, iš tikrųjų prispaudžia prie sėdynės, ir čia tik 1.8.. Įdomi funkcija „naktinė panelė“. Nepatinka: važiuojant greičiau negu 100km/val vairas tampa labai lengvas. Kieta pakaba. Nepatogus borto kompiuterio valdymas, geriau butu valdomas nuo vairo, negu per mygtukus prie grotuvo. Triukšmingai dirba klimato kontrolė, garso izoliacija nelabai gera, girdisi kaip sukasi ratai, ypač su žeminiem padangom. Kuro sąnaudos 10L/100km, nemažai, bet čia gi benzininis variklis..
Saab 9-3 II 2.0t Arc, 2002m
Automobilis pirktas iš pirmo savininko. Visa automobilio istorija taip pat žinoma, tikra rida. Ideali būklė. Variklis Ecotec 129kW. Lengvai ir greitai įsibėgėja iki 100km/val ir toliau. Pakaba su lengvais R17 ratais parodo tikrą stabilumą kelyje. Šiek tiek per kieta pakaba mieste, užtat labai patikima. Labai įdomus variklis, kaip ir visi Saab Turbo varikliai, nes iš to pačio variklio galima padaryti 3 modifikacijas. Nuo 175 iki 225 A.g. Ir tai tik keičiant turbinos slėgį nuo 0.55 iki 1.08 bar. Šiek tiek trūksta galios, palyginant su mano kitu SAAB 9-5 TiD. Trasoje labiau patinka rankinis režimas, nes automatinė dėžė trasoje ne duoda tokios galios kurios reikia. Bendrai esu patenkintas šiuo automobilių, nes iš išores atrodo gražiai, viduje labai patogu, ir jaučiuosi komfortiškai. Gera automatinė pavarų dėžė, nors ir ne tokia greita, kaip norėtųsi, ypač trasoj. Kuro sąnaudos nelabai džiugina 11-14L/100km.