Rover 75 R 2.0 CDT Classic Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 85 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 11.7 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 5.8 l
Atsiliepimai (5)
Rover 75 R 2.0i V6 Club, 2000m
Solidus automobilis, tik jaunimui nerekomenduočiau. Labai trūksta įsibėgėjimo iš vietos galios, bet kai įsivažiuoji 200 gali pasiekti. Kuro sąnaudos yra tikrai gan normalios, bet jeigu esi jaunas ir mėgsti išlaidauti tuomet nebegerai (100 km - 12l). Labai dažnai sugenda kuro rodyklė, grybauja, rodo nesąmones. Buvo pirkta iš Danijos ir atvežta į Lietuvą, todėl remontuoti teko ir buvo išleista nemažai pinigų, nes kai kurias detales buvo sunku gauti. Keista cilinblokai, įvorės, stabdžių diskai ir kaladėlės ir didžiausias remontas greičių dėžė + sankaba. Prieš žiema tikrai reikia pasirūpinti durelėmis, kadangi greitai užšąlą, net prie menkiausio šalčio. Gale vietos didesniems žmonėms tikrai trūksta, norėtųsi daugiau.
Rover 75 R 2.5 V6 Charme, 2003m
Važinėjome 2 metus, puikus auto. Visi aplink buvo nusiteikia prieš šią auto, bet po kelionių sakė liuks. Tai tarsi patobulintas bmw, nes važiuoklė ir elektros instaliacija bmw. Šis roveris tikrai pakeičia nusistatymą prieš šias auto. Per du metus didelių gėdimų nebuvo, teko tik einamus šalinti t.y. stabdžių trinkeles ir granatą. Atsparus rudims, per dvi žiemas nė rudelės neatsirado. Dauguma, sako kad jie turi bėdų su elektroninka, tai ne tiesa, paprasčiausiai reikia prižiūrėti lietaus nubėgimo angas ir viskas. Jei jos užsikemša, tada drėgmės gauna elektros instaliaciją ir vsio, pradeda durniuoti, bet jei auto nelaikot po medžiais tokios problemos negresia. Tai paskutinis anglas, kuris pakeičia nuomonę apie Rover. Benzinis variklis nesukėlė jokių problemų. Ar rinktis 2,0 ar 2,5 motorą, tai žinoma 2,5.nes kūro sąnaudos panašios o trauka žymiai skiriasi. Plius nuostabus variklio garsas skambantis iš po kapoto 2,5.
Rover 75 R 2.0 CDT, 2001m
Automobilis patiko savo išskirtine išvaizda tarp to laikmečio kitų universalų modelių bei gausia komforto įranga: šviesus odinis salonas, 5 pavarų automatinė pavarų dėžė, pastovaus greičio palaikymo sistema, priekinės šildomos ir el. valdomos sėdynės, visi el. valdomi langai, šildomi bei el. valdomi veidrodėliai.
Sunku aprašyti patvarumą mašinos, kurios tiksli rida nėra žinoma. Teko keisti sulūžusias galines spyruokles, priekines šakes, vairo stiprintuvo pompą, visus stabdžių diskus ir trinkeles, pagrindinį skriemulį.
Detalių kainos įvairios, bet kai nesinori du kart mokėti už darbą verčiau iš kart rinktis kokybiškesnes.
Patarimas perkančiam turėti viena kitą atliekamą tūkstantį nėtikėto gedimo diagnozei bei remontui (juk ne veltui prieš gerą dešimtmetį 75-as kainavo apie 100 tūkst. litų)
Rover 75 R 2.5i V6 Connoisseur, 2000m
Pirkau si automobili beveik pries 3metus. Pasakojimai apie siu automobiliu variklio,elektronikos bedas yra visiska nesamone. Labai patvarus automobilis tik sunkoka kartais rasti daliu. Per siuos eksplotavimo metus
keiciau stabilizatoriaus trauke, svirties(sakes) ivore ir sarnyra. tai atsiejo apie 350 lt. Su varikliu problemu kaip ir nera, tiesiog nereikia apleisti ir priziureti. Salonas labai komfortiskas. Tik gal gale keleiviam siek tiek mazoka vietos kojoms(bent jau sedint uz manes :) ) Vaziuoja minkstai, traukia gerai. Vertas demesio auto. Jei planuojat pirkti benzinini auto pirkti tik 2.5, nes 2.0 turi 20kw maziau,o ryja ta pati ka 2.5.
Rover 75 R 2.0 CDT, 2001m
Išskirtinis automobilis pilkoje vokiškų ir prancūziškų mašinų masėje. Solidus tiek išore tiek vidumi, tikras anglų aristokratas su bavariška širdimi. Eksploatuotajamas jau antrus metus, pravažiuota virš 30000 km. Automatinė 5 pavarų dėžė su dyzeliniu BMW varikliu puikus galios ir ekonomijos derinys. Erdvus ir prabangus šviesios odos salonas. Universalo kėbulas talpus ir praktiškas.