Renault Vel Satis 3.5 V6 Initiale Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 3.5 l
- Galia:
- 180 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 8.3 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 11.5 l
Atsiliepimai (6)
Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege, 2005m
Super limuzinas ir pigus. Kas liečia konfotą - tai erdvus salonas, gera garso izoliacija, patogios sėdynės daug vietos gale ir bagažinėje. Kuro sąnaudos tikrai mažos, maždaug 6-7 l vidutinės sąnaudos. Nors atrodo kad daug kainuos detalės, bet taip nėra. Variklis mano 2.2 l 110 kw, trauka gera ir jokiu gedimu neturejau.Iskirus egr ty db be jo vazineju. Vaziuokles tvarkimui isleidau 200 eu jau daugiau kaip metus vazineju be problemu. Minusas kad stovejimo stabdis elektroninis tai kai isjungi varikli, stovejimo stabdis isijungia, bei ziema negalima pasinaudot rankiniu teikiamais malonumais ir pramogoms=). o siaip tai gerai kad ikalnese ir nuokalnese, kai pastacius masina pamirsti uztraukti rankini.
Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege, 2002m
Super auto palyginus kainos ir kokybės santykį turbūt nieko geresnio nerasite
privalumš daugybė, vazžuoja super minkštai ir konfortiškai
kuro sanaudos kaip tokio auto nedideles o ir detaliu kainos nesikandzioja
bendrai paemus 4golfo kaina o lsu juo tikrai nera ka lyginti tieki detaliu kainos golfo didesnes o apie konforta net nekalbu
tikrai siulau tiems kas megsta konforta ir vertina automobilio kokybe
o tiems kurie isimyleje vw toliau vazinekit su tais barskuciais ir mokekit kosmines kainas uz detales kurios genda tankiai
Renault Vel Satis 3.5 V6 Initiale, 2002m
pirktas auto buvo su 180000 km , teko investuoti i vaziuokle 1000 lt , nes galiniai balkiai kainuoja , na ir kaladeles traukute ir pan , kas liecia varikli tai superine trauka ir palyginus nedideles sanaudos , greitkelyje telpama i 8 l , na o miestas priklauso nuo bato ismieros , vairuoti zinoma yra tikras malonumas . pravaziavau apie 100000 su ja ir nesusiduriau daugiau su jokiomis problemomis jai uzmerkti akis i airbego retkarciais uzsidegancia taip pat ir uzgestancia lempute , zodziu iskirtinis masiniukas , nerudyjantis ir smagiai vairuojamas , reiktu atkreipti demesi i automatine greiciu deze , jos remontas ar pakeitimas kainuos puse masinos kainos , smagaus vairavimo
Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege, 2004m
super automobilis ,turejau 4 metus. Ekspluatacija nera brangi.Automatas-japoonu firmos AISIN,dirba puikai,motorui reike gero dizelina,jegu is uzsenio ,tai tik is koloneles.Is elektronikos turejau ,tik vairo uzrakto ,ir peciuko ventiliatorio remonta.Kuro sanaudos mieste-9-9,5, -trasoje 5,5.Interjeras-super
Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege, 2002m
Turejau si aukstos klases automobili 4 metus su 2.2 varikliu. Si varianta rinkausi butnet del kuro sanaudu ir patikimumo sio modelio varikliu gamoje. Nuo automatines greiciu dezes buvau iskart atkalbetas. Ka galiu pasakyt, kad jis didelis, labai komfortiskas, pravazumas puikus, daug kas kalba apie elektros gedimus, tai man turbut pasiseke nes neivieno nebuvo, visada buvo tik einamas remontas stabdziu kaladeliu, vaziuokles, tepalu, filtru ir panasiai. likau patenkintas juo. Medziagu surinkimo kokybe labai gera, naudotos buvo tik brangios medziagos kas salonui duoda ispudinga vaizda. garso izoliacija tokia, kad variklio visiskai nesigirdi. Uz tokius pinigus vaziavimo malonuma atperka geriau nei koks mersas kurio kaina dar bus zenkliai didesne. tai tiek , pirkit tvarkingus ir dziaugsites o nepeiksit, kad reno bloga masina. Beto eksplotacija visiskai nera brangi jau siais laikais. Sekmes renkantis!
Renault Vel Satis 2.0T 16V Expression, 2002m
Didelis, erdvus ir labai patogus automobilis kelionėse. Pasibaigus garantijai, puikia dar važinėjo metus, o paskui prasidėjo tradicinės elektronikos bėdos - tai daviklis koks nebeveikia, tai koks jungiklis atsikabina, tai info displėjuje užsidega, kad nekrauna akumuliatoriaus. Nuvykus pas atstovus paaiškėjo, kad viskas gerai, o sugedo displėjus ir meta "kalėdinę eglutę". Kartais sugalvodavo, kad padangose slėgio per mažai, tad tekdavo atjunginėti akumuliatorių, kad vėl "nusinulintų" kompiuteris.
Per 7 eksploatavimo metus pavedęs nebuvo, bet remontuoti teko daug - konkrečiai elektrines dalis: kompiuterį, aukštos įtampos rites teko kelis kartus keisti, pečiuko ventiliatorių. Ir aišku remontas nebuvo pats pigiausias - dažniausiai remonto sąmata būdavo keturženklė.
Pakabai priekaištų nėra - tai šarnyras "išsimuš", tai traukė vairo išsiklibins, tačiau pakabą žymėčiau patikimą - didelių bėdų nebuvo, o jei ir buvo - kainos prieinamos.
Variklis - pats geriausias dalykas šiame automobilyje. Patikimas, nepretenzingas, sąlyginai ekonomiškas. Trasoje puikiai tilpdavo į 7 litrus 100 km, kas, mano manymu, yra puikus parodymas. Pildavau sintetinę alyvą, tad, pavedęs nebuvo nė karto.