Renault Scenic II Gr. 1.9dCi Conf. Privil. Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.9 l
- Galia:
- 88 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 12.2 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 5.8 l
Atsiliepimai (13)
Renault Scenic II Gr. 1.5dCi Alize, 2007m
1,5 varikliai labai lepus, faros labai apsitraukia ruda plėvele kurią sunku nuvalyti
Renault Scenic II Gr. 1.9dCi Conf.Authent., 2004m
Geras ir patikimas automobilis, tik su 1.9 dyzeliu. Turėjau kelis variantus 2004 m. ir 2005 m. jokių bėdų nebuvo, apart tepalų keitimas ir filtrų. Laiku prižiūrint tepalus filtrus, važiuosi ir užmirši tvarkyti. Patogus, viskas po ranka, daug privalumų, aukštai sėdi, smagus automobils. Jeigu pirksiu, tai tik tos markės Sceniką.
Renault Scenic II Gr. 1.9dCi Exception, 2005m
Mašiniukas labai fainas, lempučių tiek dau mirgsi, kad jautiesi lyg būtum devynesdešimtųjų diskei. Mašiniukas dažnai mėgsta pasakyti kada reikia stabdyti. Kuro valgo nedaug, labiau mėgsta diskus valgyt. Važiuoja labai patogiai, bet vairavimo malonumo su ją nejauti.
Renault Scenic II Gr. 1.9dCi Exception, 2005m
Pagal kaina geras automobilis, patogios sedynes, geras valdymas, panoraminis stoglangis. Reikia pilti gera sintetini tepala, nes kitaip suges turbina, nepatvarus tepalo siurblys. Jis sugadina pirma cilindra ir reikia keisti varikli. Nelaiko priekiniai martizatoriai.
Renault Scenic II 1.9dCi Luxe Privilege, 2003m
Su sceniku važinėju daug ir gan senai. Tai gan patikimas automobilis tik reikia nusipirkti kad būtų techniškai tvarkingas ir važiuosit be jokių problemų. Pravažiavau apie 60000 km su keliais smulkiais gedimais .Labai esu patenkintas. Tik neduokite remontuoti nenumanantiems meistrams, nes kaip buvo mano pazystamam remontuodami jo auto ji dar labiau gadino,tas uz galvos susiemes lakste ir scenika keike.Prirodziau savo meistra ir problemos baigesi.
Renault Scenic II 1.4 16V Alize, 2006m
Gerai važiuoja, ekonomiškas, patogus salonas. Problemos yra jų varikliai, reikia pilti gerą tepalą, nes kitaip gali pareiti turbina, arba tepalo siueblys kuris sugadina, pirma cilindra. Vairo kaloneles tragedija kliba desines puses stokas. Reikia perkant masina ziuret ar nekliba desines puses ratas. Kura reikia pilti tik gera. Nes kitaip gresia purkstuku remontas kuris kainuoja 500eur. Geriau pirkite audi .
Renault Scenic II Gr. 1.9dCi Alize Plus, 2008m
Važinėju 2008 metų dyzeliniu Grand Scenicu (1,9 dci, 96kW). Pirkau 2011 metais, prabėgusi 120000km. Automobiliu labai patenkintas. Nerudyjantis, patvarus, mazai gendantis, patogus ,ekonomiskas, saugus. Labai talpi bagazine ir daug ivairiu detuviu smulkiems daiktams. Pravaziavau jau 210000 (viso 330t.km.) . Per ta laika pakeiciau visas stabdziu kaladeles., alkuninio veleno skriemuli, abu dirzus, salono ventiliatoriaus varzyno blokeli, keleta lempuciu. Variklis kol kas dirba be remonto, kuro sanaudos apie 6 litrus. vaziuokleje niekas nekeista . Visus remontus ir aptarnavima atlieku pats kas sutaupo nemazai lesu, nes kai kurie servisai uz maziausia menknieki plesia nezmoniskus pinigus.
Renault Scenic II Gr. 1.9dCi Alize Plus, 2008m
Tai jau trecias Grand Scenic II Exeption automobilis pas mane. Turejau 2004, veliau 2005, dabar 2008 metu 1,9 dCI dyzelinius automobilius. Visais labai patenkintas. Pirmutini padovanojau sunui kuriuo ir siandien jis dar vazineja (pravaziuota 320 tukst. km), antraji nupirko kaimynas , bet sugebejo po menesio sudauzyti ir atiduoti i lauzyna, o su treciuoju , kuri pirkau 2010 metais vazineju iki dabar ir nesirengiu keisti . Pravaziuota jau 192 tukst. km. Masina puiki, labai daug vietos, patogios sedynes, geras matomumas, daug ivairiu talpu smulkiems daiktams. Ekonomiska, vazineju ir po miesta ir uzmiescio keliais vidurkis apie 6 litrai dyzelino. Labai patogi ilgesnems kelionems: teko apsilankyti pietu Europos salyse ir jokiu problemu, jokiu gedimu kelioneje nebuvo. Per pusantro menesio pravaziavau 14000km be jokiu nesklandumu. Buvo dienu, kai pravaziuodavau vienas uz vairo iki 1000 km Europos keliais ir labai nepavargdavau. Skaitau, kad cia gero automobilio nuopelnas.
Renault Scenic II Gr. 1.9dCi Conf. Privil., 2004m
Pagal pinigu ir kokybes santyki puikus auto,vazineju 5metai smulkiu remontu buvo,bet kuriai nebuna,per 5 metus investavau gal kokius 300eu neskaitant tepalu keitimo,tai manau kad nedaug.
Renault Scenic II 1.9dCi Exception, 2005m
Superinis automobilis. Labai geras kainos ir kokybes santykis,stilingas ir konfortiskas automobilis.Kebulas nerudija. Vaziuja stabiliai.Valgo nedaug kuro. Taigi esu juo labai patenkintas.
Renault Scenic II 1.9dCi Exception, 2005m
Važinėjau tokiu beveik 4 metus, per juos nuvažiavau apie 150k. Pirmus keletą metų parsivarius nebuvo jokių gedimų, o vėliau jie pasipylė kaip iš gausybės rago... Pirmas rimtas gedimas buvo turbina, teko ja restauruot, sekantis - galutinai užlinko vairo stiprintuvas, kuris yra elektrinis. galiausiai užkalė variklį. Tiek laiko pravažiavus su ja, galima buvo spėt, kad sankaba ilgai nebelaikys, todėl pardaviau su variklio defektu. Važiuoklės tarnauja ilgai, per tiek laiko keičiau tik šarnyrus. Taip pat granatą, ir galinių ratų guolius, kurie keičiasi tik su visu disku.
remontas brangus, net labai.... tačiau kas liečia komforto įrangą ir komfortą vairuojant, neatstos nei a8 ar dar kokia limuzinkė... ilgom kelionėm nepakeičiamas dalykas, už standartine kaina gaunate net automatinį sviesų ijungimą.
Renault Scenic II 1.9dCi Exception, 2005m
Automobilį vairuoju jau ilgus metus, pirktas buvo senai, mokėjau didžiulius pinigus, apie 17K(litais), rida buvo reali, neatsukta apie, 60k kažkur. Per šį laika mašina spėjo nuvertėt nežmoniškai. Gedimų buvo daug ir įvairių. Turbinai buvo šakės, reikėjo restoruot, nes naujo kaina apie 1k euro. Jeigu kam nors važiuojant mašina trukčioja, tai pasižiūrėkit diagnostikoj gazo pedalą jis yra elektrinis ir jį reikia keisti, naudota kainavo apie 80 eur. Toliau elektrinis vairo stiprintuvas sugedo, už naudota sumokėjau 90 eurų, naujo kaina apie 300 eurų. Stabdžių diskai brangūs. Stovi elektrinis rankinis, man buvo, kad užstrigo. Kartais užeina ir pradeda borto kompas mirguliuot, nesamones rodyt. Salono apdaila pigi, prie dyzelio vibracijos visa barška kol variklis neįšyla. Mašina ekonomiška ir net labai, stovi 6 begiai. Gera garso izoliacija, garso kaloneles gerai groja. Daug vietos, ypac gale sedintiems tikrai nereikia suglaudus keliu sedet. Su purkštukais jokių bedų nebuvo. Ilgose kelionėse neprailgsta važiavimas. Automobilio nerekomenduočiau, vien dėl detalių ir remonto kainų. O automobilis mėgstantis sugest.
Renault Scenic II Gr. 1.5dCi Alize, 2008m
Puikus automobilis, 7 vietos. Labai ekonomiškas dyzelinis variklis tik 7L/100km. Bagažinė tiesiog gigantiška. Buvo vieną problema, užsikišo suodžių filtras, teko išpjauti ir perprogramuoti, kainavo apie 280eu. Po šios procedūros kuro sąnaudos dar sumažėjo ~1L. Automobilis labai reiklus kuro kokybei. Vieną kart užpyliau nepažįstamoje vietoje ir teko sumokėti 100eu už remontą. Labai patikima pakaba, tvirta, šiek tiek kietoka, bet labai ilgai nereikalauja priežiūros. Automobili grindis labai aukštas ir sėsi salone labai aukštai, tai pagerina matomumą, labai didelis priekinis stiklas. Nors variklio darbinis tūris nekabai didelis, tačiau traukos jam užtenka, aš dažniausiai važinėju tik mieste, o ten nėra kur skubėti.