Renault Megane I 1.4 16V Authentique Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.4 l
- Galia:
- 70 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 11.8 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 6.6 l
Atsiliepimai (12)
Renault Megane I 1.4 RT 16V, 1999m
Super patvarus automobilis, labai ekonomiškas, per 8 metus variklis nepavedė nei karto, detalių kainos kaip antro golf. Komfortiškas ir labai ekonomiškas auto. 1,4 variklis turi 70kw todėl trauka įspūdinga.
Renault Megane I Classic 1.4 RN, 1999m
Automobili turiu 2 metus, važinėju kasdien, ne visada gerais keliais, 30/70proc. žvyrkelio ir asfalto. Keičiau per tą laiką šias dalis: salenblokus, šarnyrą, visas stabdžių kaladėles, variklio pagalvę, vidurini duslintuvo bakelį, žvakes ir žvaklaidžius ( tepalų ir filtrų keitimo nelaikau remontu :) ) kainos nesikandžioja, net perkant geresnes dalis. Iš trūkumų tai labiausiai nervinanti yra elektronika, gedimai ne rimti, bet varginantys ( davikliai(abs be priežasties), jungtys, žibintų ilgų\trumpų perjungimas(perjungdamas šviesas kelis kartus likau tamsoje). bendrai paėmus pakankamai gera mašina, talpi (atlenkus sėdynes ir palikus atvirą bagažinę tilpo dvi kambario durys su staktom), pigiai eksploatuojama, variklis dirba tyliai ir salone beveik nesigirdi. Sekanti mašina tikriausiai vėl bus Megane, tik galbūt naujesnė :)
Renault Megane I 1.9 dCi Air, 2001m
variklis 1.9dci 75kw. Geras darbinis arklys.Vaziuokle susiremontuoti garaziuke gali drasiai... Seip varikliukas megsta gerus tepaliukus.10000 uztenka dapilti 0,5L.silpnos turbinos-mitas.Jei nekeisitepalu, turbina belekuriai suges.Greiciu dezes, sakoma, silpnos-mitas.Nereikia vazineti be tepalo greicu dezeje. Elektronika-ne mitas:).Tiesiog reikia gerai apziureti kontakciukus,kaikur ir laideli geriau pakeisti. Masina ekonom klases,bet susitvarkius gedimukus,tarnauja gerai...Seip,kas liecia varikli,tai nera ka veikti po kapotu.Tiek ziema,tiek vasara kuriasi vienodai.Pakankamai taupus kurui.Egr voztuvas megsta pabludyti(bet vaziavuimui praktiskai netrukdo,skirtingai nuo opeliu),tiesiog dazniau pasivalyti tenka.Labai priklauso,kaip rupinosi automobiliu pries tai vairaves asmuo. Seip su masina nulekiau jau apie 40 tukst.km.i serviza variau,kai numiro kuro siurbliukas ir kai reikejo suvedimo,po sakiu keitimo.
Renault Megane I Classic 2.0 RT, 1997m
geras automobilis. turiu jau daug laiko, problemu dar nekilo.
Renault Megane I 1.9 dCi Air, 2001m
Automobilį turėjau virš 2 m. Per ta laiką teko keist generatorių (300 lt), vairo kolonele (600lt) ir galiausiai turbina restaurauti (1000lt), tai daugiausiai kainave remontai. Tvarkiau priekine pakabos dalį, tačiau to nelaikiau dideliu remontu, kadangi tvarkiausi pats, be to teko vazineti daug prastais keliais, detalės pirktos su nuolaida ir daryta savo rankomis, įtilpau į 500 lt. Silpna elektronika erzindavo dažnai, pastoviai apsioksiduodavo kontaktai, dėl to pastovejus kelioms dienoms reikedavo pravalyti, nes ne visos šviesos degdavo, teko keisti kontaktu ploksteles galinese šviesose, nes buvo pradeja šviesti kam reikia ir kam nereikia. buvo problemu ir su laidais į purkstukus, teko keisti laidus ir visas fiškes, + dar reguliuoti purkstukus, kadangi del elektros strigimu jie issiderino... pati mašina labai erdvi, tiek priekyje tiek gale, uzlenkus galines sedynes galima vezti nemaza krovini. kartais streikuodavo bagazines dangtis, uzsikerta atidarant. Didžiausias pliusas kad masina ekonomiska, mieste apie 6L, uzmiestyje apie 4,5-5 L., autostradoj 5,3-5,5 L.
Renault Megane I Scenic 1.6 RT, 1997m
Super automobilis, manevringas, puikiai galima jaustis kelyje, labai geras matomumas, puikus parkavimasis, mazos kuro sanaudos, nezinau kaip kitu, bet vazineju ir jokiu bedu neturiu, gal puiku varianta turiu. Varikliukas 66kw, bet suka ratus 2begiu,isibegeja tikrai neblogai, max greitis 185km/h, iki 160km/h begejosi labai nesunkiai po to jau po truputuka. kuro sanaudos vaziuojant iki 100km/h nevirsija 6litru, mieste daugiau bet vazinejant ramaiai 7 pilnai uztenka, apdailos detales pigios, bet ir masina gi ne konforto klases.
Renault Megane I 1.9 dCi Air, 2001m
Is ties puikus automobilis,islaikymas nebrangus,erdvi bagazine,salone vietos pilnai uztenka tiek priekyje tiek gale,vaziuokle patvari ir ir nebrangi,kas liecia varikli,islaikymas nebrangus,isskyrus turbina ,bet turbina keiti ne kas menesi tai bendrai super automobilis kas nori geresniu metu ir nebrangaus automobilio kuro sanaudos nedideles ziemos metu miesto rezimu 6.5 max,dabar vasara su 5 litrais telpu be dideliu bedu
Renault Megane I M, 1999m
Automobilis 1999 metu laidos, tikrai nera labai senas, patariu pirkti su 1.9dti varikliu su kuriuo bedu tikrai nebus. Pats automobilis nera nei issikiriantis nei itin baisus. Dizainais patrauklus, beveik visi modeliai siulio gausu elektros paketa, bet nuo cia ir prasideda problemos. Vaziuokle pakankamai gera lietuvos ir kauno keliams, geras pravazumas, labai talpus automobilis tiek vidum tiek bagazine, bet isvaziavus i ilga kelione viska sugadina garso izoliacijos nebuvimas vaziuojant 110/120km/h apsukos stovi ties 3000 rmp ir salone galima ausis pamesti. Mieste irgi nesuzibejo labai daug jegu reikia atiduoti vairo pasukimui, labai standi ir nevikri. Automobilis tikrai vertas savo kainos, nes gali nusipirkti ekonomiska automobili talpu ir su privalumais, aisku tik reikia tiketis, kad jie po metu laiko neprades gesti.
Renault Megane I Scenic 1.9TDi RT, 1996m
Visai neblogas automobilis šeimai. Važiuoju jau virš 4 metų, prie variklio rankų beveik nereikėjo kišti. Žiemą kankina kuro padavimo sistema. Kėbulas neblogas kaip tokiai mašinai. O elektronika gaila nekokia.
Renault Megane I Classic 1.9D RN, 1997m
Turejau auto pries 4 metus, bet pardaviau pigai, nes jau isvargino nuolatiniai gedimai ir remontas, sutvarkai viena sugenda kitka, per 3 metus pora sykiu reikejo tvarkyti varikli, neskaitant kruva kitu remontu ir gedimu i kuriuos jau pradejau nebekreipti demesio, elektronika labai nepatikima, parodimu rodykles rodydavo turbut pieno riebuma o ne parametrus, vaziuokle nera labai patvari, bet nera ir brangi.
Renault Megane I 1.6 RT Aut., 1996m
Automobili turiu jau 4 metus ir jis vis dar vaziuoja, variklis tikrai geras, patvarus, pavarų dėže taip pat, tik vat "ryja" gana daug kaip su tokios kubatūros varikliu (apie 14l mieste, uzmiestyje apie 7l), smagus valdymas, vaziuokle nedaug genda, o remontas pigus, tik yra viena problema, kamuojanti turbut kiekvieną turinti senesni automobili-rūdys.Tai tiek apie megane, taip tai tikrai smagus masiniukas uz prieinama kaina.
Renault Megane I 1.9D RN, 1997m
Per tris metus rimtų gedimų nepasitaikė, didžiausi remontai - teko keisti tris ratų guolius (abu priekiniai ir vienas galinis)ir taisyti starterį. Variklis silpnokas, bet ramiam važinėjimui pakanka. Kartais iškyla problemos su elektronika, bet jos nesunkiai pašalinamos (nebūtina varyti į servisą).