Renault Laguna I 2.0 RXT Aut. Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 84 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 11.6 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 9.0 l
Atsiliepimai (17)
Renault Laguna I 2.0 RTi Evolution, 1999m
pirkau pigiai nes turėjau mažai pinigų o automobilio reikėjo . mano nuomone dabar 2022 metais ! tokį automobilį vairuoti 1999 metų gamybos visiška nesamonė 23 metų senumo . už remontus sumokėjau brangiau nei pats automobilis kainuoja kas tik negedo : stabdžių vamzdeliai prakiuro , sankabos troselis ištrūko net 2 kartus mechaninė pavarų dėžė , duslintuvas lūžo 2 vietose skylės buvo jų daug, labai daug pinigų sumokėjau už taisymą ir svarbiausia tiek sumokėjus pinigų važinėjau beveik 2 metus nepraėjo TA rado labai daug trūkumų ir viskas pardaviau labai pigiai nes niekas nepirko . pats automobilis važiavo gal neblogai benzinas be dujų bagažinė gan talpi . manau tokie seni automobiliai tinkami tik ant dalių ar į metalo laužą . daugiau nieko gero negaliu pasakyti . Kai šita renault laguna buvo nauja taip ji buvo gera 1999 metais kaip dabar kokia renault megane nauja už 18 000 eurų . bet kokia ji bus 2045 metais ?! kas galit nepirkite išvis jokių renault lagunu tos naujesnės 2 ar 3 kartos nežinau gal geresnės bet vistiek senos jų jau seniai negamina . buvo priekiniai varantys ratai nežinau kam išvis gamina tokius automobilius miške į statų kalną neužvažiavau !!!! važiavom rinkti uogų . benzino naudojo nedaug gal 11 mieste . užmiestį gal 7 . ir kur ta ale technikos pažanga ?! dabar nauji po 30 000 eurų tiek banzino naudoja .!!!? dokumentuose rašo 102 kw . bet važiavo kaip gal 70 kw. bet kas norit pasimokyt vairuoti po teisių gavimo gal neblogai iki pirmo gedimo kokius 3 mėnesius tik važiavau . paskui pradėjo byrėti . teisingai sakė buvęs lenktynininkas kiek mokat už išlaikymą taisymą kurą senų automobilių imat lizingu naują į mėn. mokat nedaug ir laimingi važinėjat . bet mano nuomone naujų pirkti neapsimoka nes greit nuvertėja galima gal 5 metų senumo imt. o dėl nuomos irgi neapsimoka itin brangu man net su tokiom remonto sąskaitom pigiau gavosi nei nuomotis . dėl saugumo gal ir nesaugi jei kokia avarija butų tokių metų 1999 . spėju ankstesnė TA praeita už pinigus . nes po mano TA rado beveik 20 trūkumų .!!! Čia kažkaip kvailai gaunasi tokius pinigus reikia mokėti už taisymą draudimą benzinas kiek pabrango ! ir reikia vargti su mechanine . jei pirkti tik su automatine ir vairuoti patogiai .
Renault Laguna I 2.2 DT, 2000m
pirkau dauzta pravaziuoa 80000 vazineju 9 us metus pravaziavau 150000 . bendras 230000 galiu pasakyt tik tiek kad nekart nepavede nera salciu lietuvoi kad neuzsivestu is puses apsisukimo, per visa eksplotacija pakeiciau stareri .atsake bendikas .ir klimos ventiliatorius-prigere vandens. jokiu suodziu filtru jokiu liamda zondu.jokiu katalizatoriu ,kura vartoja betkoki . traukia tikrai gerai ,nesyk mynes 200- km h .is klaipedos i vilniu ir atgal 4val 40min. maksimalus greitis 207 km h .apsukos buna 4800 . leistinos 5100 ,labai lankstus motoras mieste laisvai 5 pavara 50km h. vaziuokle labai istvermynga tik spiruokles kietos butent sitoi versijoi .ziema super stabili .esu perekupas tenka vazinet daugybe automobiliu bei juos remontuoti tai sita varianta galima rasyt i knyga kaip viena geriausiu kantriausiu darbiniu arkliuku .jei buciau zinojes kad taip istikimai tarnaus buciau smalaves dugna ir vazinejes dar 9 metus pradejo rudyt apacia. siuolaikiniams drunduletams sleptis reikia absoliutus chlamai .absoliutus istizelei ne masinos.baisiu ligu maisai .purkstukai siurbliai egr.elektra valdomos 2 turbinos istize kondicionieriu siurbliai iki 100000 beveik nevienas paminetas agregatas neistveria. pinigu grauzikai.
palinkesiu visiems saugot ir vazinet tomis lagunelemis
Renault Laguna I 1.6 Alize, 1999m
Labai puikus automobilis. Esu važinėjęs nuo MB, džipų ir lengvuškių, vokiškų ir japonų, tai neprilygsta jokia mašina važiavimo minkštumu. Pradžioje net miegas imdavo, kol įpratau. Nes sėdynės, kaip foteliukai, matyt, labai daug investuota buvo į sėdynes. Tokių patogių neturi jokia kita mašina. Man labai patinka veliūras, nekenčiu odinių salonų, nes vasarą kaip ant keptuvės, o žiemą - šalta. Neįsivaizduoju, kaip ir už ką žmonės mėgsta odą. O Laguna atidirbo tai už tėvynę. Pastatė namą, vežiojo statybines medžiagas, priekabą tampė, į žvejybą labai patogi mašina, prisipūti matracą ir puikiaisiai gali nakvoti, ištiesęs sėdynes. Tilpdavom ir dviese permiegoti su panele. Labai patiko, kad yra minkštas porankis. Labai komfortiška važiuoti. Naujesnės Lagūnos visiškai kitokios, jų sėdynės jau nebe tos.
Techninės pusės didžiausi minusai - kad rūdija labai. Bet dabar turiu nusipirkęs 1997 karavaną iš Pietų Italijos, tai rūdžių nėra visai. Nedaužyta, neperdažyta, lygi, nepažeista geometrija. Vidaus dizainas ir prietaisų panelė tikrai verta pagyrų. Puikus labai dizainas, kažkas panašaus kaip Honda Accord. Nėra, kaip vokiečiuose BMW ar Volvo, ar kitose, kai panelė užima visą erdvę. Karavane labai patogu vežioti statybines medžiagas. Veža 3 m GKP profilius, nereikia samdyti transporto atskirai. Įrenginėjau ir du restoranus, tai viena vienintelė Laguna suvežė visas medžiagas, kai statybininkai busus tam turėdavo. Vežė ir cementą, velkasi vos ne dugnu, bet atveža. Kaime vežė pusę tonos dyzelio vilko priekaboje ir dar trys geri vyrai sėdėjo viduje ir atvežė, net kablio galvą nufrezavo nuo perkrovimo, bet atvežė. :)
Variklis neužmušamas, keitęs esu vienai Lagunai greičių dėžę, bet visos bėdos būdavo, kai laiku neprižiūri, neįpili tepalo ir nesutvarkai. Pakaba labai paprastai tvarkoma, viską išmokau pats pasikeisti. Visada važinėjau dujomis ir varikliai visada dujomis veikia puikiai. Akivaizdu, kad dėvisi kur kas mažiau, kaip benzinu, nes tepalas labai ilgai nepajuoduoja. Ir keitimo intervalai žymiai retesni. Pati pirma Laguna įvažiavo 100 000 km, taip ją ir pridaviau į metalą, dar su nekeistu tepalu. Ir dar nebuvo juodas. Galinis riebokšlis leido tepalą, reikėjo nuolat įpilti, tai ir matomai dėl to tepalas savaime pasikeitė. Bet čia yra jau nepriežiūra. Automobilis tikrai pigus, kai uždirbi, gali keisti juos dažnai. Bet, jei turi rankas, tai pereini su rūdžių surišėju, apglaistai, aptrini, nuperki PC flakonėlį už kelis eurus ir nupūti dažais pats. Ir nulakuoji. Prieš mėnesį per pusdienį apdažiau visus Lagunos kampus pats ir labai pigiai. Ir nelabai ten skiriasi. Tik dažytojas pamatytų. Labai puiki mašina, turbūt, kad labai neįvertinta Lietuvoje. Puikus išorinis dizainas, nei kiek nepasenęs ir šiai dienai. Renault su Lagunomis uždirbo tiek, kad nusipirko Nissan. Va, kas yra Laguna. Savo laiku Laguna ėjo, kaip prekinis ženklas. Buvo atskirai reklamuojama F1 lenktynėse. Teko važinėti su daugybe mašinų, bet ši pirmoji Laguna tikrai unikali. Gal tik koks nors Honda Accord yra kažkas artimiau. Tik tos visokios Klima tai užknisa. Pačią pirmą Laguna turėjau be jokių navarotų, visai plika ir minimali. Net be ABS. Nebuvo net kam gesti. Vietos variklio skyriuje daug, sočiai vietos dujoms statyti. Visada nesunkiai pasieksi viską suremontuoti. Starteris tik sunku labai pasiekti, reikia labai jau išlenkti ranką. Bet prasikalus, tai jau nesunku. Geriausią savo auto visada sunku išrinkti, bet Lagunos visada bus aukštumoje. Man šie Renault modeliai labai patiko.
Renault Laguna I 1.9 DTI, 1998m
Automobilis tikrai geras, pirkau ji pries keturis metus, ir del to tikrai nesigailiu. Labai stipri pakaba, kadangi as gyvenu kaime, ir tokiose vietovese keliai tikrai nera geros bukles, investicijos i vaziuokle nedideles. Kebulas gan opus korozijai, bet siek tiek patvarkius viskas ok. 1.9 litrazo variklis nuostabus, ekonomiskas, ir tikrai patikimas. vaziuojant 200km/h kuro sanaudos buvo 17ltr.:D. bet vaziuojan normaliai jos tikrai nera dideles. Didziausia problema manau yra sankaba ir elektra. Manau labiausiai kaltas yra sankabos pedalas, su savaime reguliuojanciu trosu. o del elektros pasipurtes zvirkeliu automobilis, ima kvailioti elektra dingsta ABS. uzsidega dar keli degimai. bet perkurus auto is naujo visi gedimai dingsta. dar viena didele problema yra po automobiliu esanti karterio apsauga. Ziema be jos praktiskai neimanoma, nes pavaru svirties trauke einanti i greiciu deze eina per pacia apacia, ir ziema ji uzsala, ir tada jau dingsta begiai, ypac atbulinis, neimanoma jo ijungti.
Bendrai paemus automobilis yra tikrai geras, ekonomiskas, ir pigios eksplotacijos. sekantis mano automobilis tikrai bus laguna.
Renault Laguna I 1.9 DTI, 1999m
Talpus universalas. Važiuoju su šiuo auto apie 5 metai beveik kasdien į darbą [Į vieną pusę 35km], tad pravažiavau nemažai, per tą laiką keičiau sankabą [perkaitinau], dvi pakaitinimo žvakes, kondicionieriaus radiatorių [suiro nuo senatvės], ir stabdžių kaladėles. Važiuoklė labai komfortiška ir patvari. Niekada nebuvo jokių problemų su elektronika, el. klimato kontrolė, borto kompas, ABS, visi el. langai, centrinis - viskas veikia puikiai. Su varikliu ir pavarų dėže taip pat bėdų nebuvo. Žiemą visada kuriasi be problemų. Patogu kad nepilnai uždarius kapotą, bagažinę ar dureles, arba pamiršus atleisti rankinį stabdį viską praneša balsu kompiuteris vokiškai. Vienintelis erzinantis dalykas - nuolat apsioksiduoja galinio valytuvo ašelės yvorė ir užstringa valytuvas, tenka ardyti ir valyt. Malonus privalumas žiemą kad užšalus bagažinės dangčiui galima atsidaryti atskirai tik stiklą priėjimui prie bagažo. Važiavimo dinamika DTI variklio nebloga. Ekonomiškas - vasarą vidurkis apie 5 ltr/100km, Žiemą 6.5
Kėbulas gerai cinkuotas, korozija dar niekur nepasirodė, kolkas .
Renault Laguna I 1.6 Alize, 1999m
Turėjau Renault Laguna I 1996 metų. 1.8 Benzinas dujos. Psakiškas automobilis, kas liečia kainą ir kokybę. Žiūrėjosi tikrai labai gražiai. Pas mus šeimoje atbuvo bene 8 metus, per visą šį laikotarpį didžiausia problema buvo sankaba (~800 lt.)visa kita kaip ir kitose mašinose. Kadangi buvo pakankamai normaliai prižiūrima per visą laiką atsirado vos viena rūelė, visa kita veikė kaip laikrodis.
Poto kai ją sudaužė susigundėm nusipirkti dar vieną laguna, bet jau pavargusią, tada ir supratau iš kur kyla visi tie mitai apie puvima, elektroniką ir kitus gedimus. Manau, kad nesvarbu ar tai bus Audi ar Lexus ar Laguna, jeigu automobilis nemato savalaikės priežiūros, tai ir buv visos įmanomos problemos.
Renault Laguna I 2.0 16V RXE, 1997m
Savo gyvenime apturėjau kolkas tik dvi Lagunas.
Pirmoji buvo 1995/11 2L RXE pirkta tiesiai nuo tralo iš Belgijos. Važiavo super minkšai. Pirmą įspūdį kaip perkant pirmąją savo mašiną padarė salonas, gal dėl to ir pirkau :) Įsėdau tarsi į kokį fotelį, viskas po ranka, viskas suprantama ir aišku. Traukimas ne stebuklingas, bet trasoje 180 traukdavo be problemų. Aišku kurą srėbdavo kaip reikalas. Po keturių metų važinėjimo Lietuviškai keliais pradėjo valgyti rūdys.
Antroji, su kuria atsisveikinau visai neseniai, buvo 1997 2L RXE 16V. Traukimas palyginus su pirmąja tai kaip žvėries, paspaudei ir pajutai. Salonas visiškai nesiskiria viena nuo kitos, gal tik atspalvis kitas.
Po 9 metų Lietuvoje minimumas rūdžių. Protingai važiuojant trasoje įtilpdavau į 6 LITRUS/100km!
Jei bendrai paėmus abi mašinos buvo superinės. Į pirmąją praktiškai neįkišau nieko. Pats nemokėdamas pasikeičiau prakiurusį galinių standžių cilindriuką. Ir draugas suremontavo nukritusį sankabos pedalą. Su antrąja turėjau šiek tiek daugiau bėdų. Nuo smagumo pirmą kartą pabiro greičių dėžė, antrą kartą nusibaigė sankaba. Už dėžė perinkimą palikau tūkstantį litų, už originalią Valeo sankabą 800Lt. Du tūkstančiai Lt už konfortiškus keturis metus nemanau kad yra daug.
Superinė mašina, norėčiau trečios.
Renault Laguna I 1.8 RXE Evolution, 1999m
Važinėju nepirmi metai ir džiaugiuosi šiuo medeliu. Gaila apie lagunas sklinda prasti mitai kurie taikomi labiau laguna II, bet pirmtakes išties kantrūs ir malonus automobiliai.
Renault Laguna I 3.0 Baccara, 1995m
Turiu ja jau 2metus, pirkau su neveikencia sankaba..remontas acejo nedaug,siaip automobilis mano nuomone neblogas..ipac uz prieinama kaina...varykliu gama didele..bet cia kekvienam zmopgui savaip
Renault Laguna I 2.2 RXE TD, 1998m
Automobilis ziema per salcius lengvai kuriasi,traukia gerai,ziema kelyje stabilus,salone niekas nebarska,ziema greit pasyla variklis
Renault Laguna I 1.8 RT, 1996m
turejau dvi lagunas, abi mazdaug po puse metu, tai nebuvo pavedusios kelyje. abi buvo 1,8 su dujom, duju suvartodavo apie 10-11 l misriu vaziavimu. patogu ir minskta vaziuoti, pagal rinkos kainos tikrai pigus automobilis, taciau patogus. kas labiausiai vargindavo kelyje, kad mazoka traukos, taciau jei neskubi tai pats tas auto. detaliu kainos tikrai nedideles, manau pagal kaina tai puikus automobilis.
Renault Laguna I 2.0 RXE, 1996m
Variklis - 2.0l 8v su tiesiogine dujų įranga, ganėtinai ekonomiškas, sąnaudos mieste važiuojant ramiai apie 8,5-9l dujų; užmiestyje neviršyjant 100km/h greičio ~7l dujų, manau tai tikrai geri rezultatai, turint omenyje automobilio svorį. Tinkamas važineti mieste, ties žemais sukiais ganetinai aukstas sukimo momentas, kas leidžia perdaug nespaudžiant akseleratoriaus išjudinti automobilį iš vietos. Su automobiliu Lietuvoje per ketverius metus nuvažiuota beveik 80 tūkstančiu km. Varilio eksplotacijai skirta - 150lt vienai paskirstymo ritei "babinai"(išviso jų yra dvi, dėvėtų kaina apie 40lt už vieną), pagrindinis škyvas - 130lt (geriausias kokį galima surasti būtų vokiškas - 250lt); generatoriaus dirželis skirtas modeliams su AC - 30lt; generatorius - 50lt dėvėtas; išmetimo sistema - prarudyjusios kelnės - 70lt naujos; bei pastoviai keičiami tepalai ir filtrai. Manau tai siaubingai mažos išlaidos skirtos variklio skyriui nuvažiavus tokį kiekį kilometrų.
Galinė važiuoklė - per visą eksplotacijos laikotarpį neprireikė nieko joje keisti ar taisyti. Tiems kas nesusidūrę su šiais automobiliais - gale yra torseonas, bei amortizatoriai, jokių spyruoklių.
Priekinė važiuoklė - šiektiek triukšminga, kiek dažniau reikia keisti apatinius šarnyrus (kartą į metus, ar pusantrų metų). Apatinių šarnyrų kaina 40lt už vienetą (vokiški), traukių antgaliai ~30lt už vienetą. jei nusipirkote automobilį dar su originaliomis Atraminėmis gumomis ir guoliais (viršutinė priekinės važiuoklės dalis, mat automobilis turi tik apatinius šarnyrus)jos linkusios plyšti ar kitaip nusidėvėti, naujų kaina apie 80lt už vnt (viso automobilis jų turi dvi), pasikeitus laikys ilgai ir nuobodžiai.
Salonas - patogus, minkštos sėdynės, reguliuojamas jų aukštis, veliūras ganėtinai gerai išsilaikęs, nors automobijis gan senas, viduje jautiesi šiektiek moderniau nei panašaus amžiaus vokiškuose automobiliuose, Surinkimo kokybė gera, gal šiektiek prastesnės plastikinės detalės; pvz. Per šalčius traškantis papildomas Stop žibintas pagamintas iš kieto plastiko. Oro kondicionierius su el. klimato kontrole, nėra senamadiškų svirčių svirtelių karščiui ar šalčiui reguliuoti. el langai, šildomos sėdynės.
Kėbulas - Ganėtinai geras, bet čia jau matyt priklauso nuo to kaip automobolis buvo ekslotuojamas ir prižiūrimas. Kelios smulkios rūdelės ant slenksčių priekyje ir bagažinės dangčio apačia.
Prieš įsigyjant turėjome daug dvejonių, tai buvo pirmasis mūsų prancūziškas automobilis ir juk liaudyje paplitę gandai apie jų bepatikimumą. Galiu pasakyti, kad visos jos buvo perniek. Gerai prižiūrimas automobilis tarnauja kuo puikiausiai, bet tinka jis nevisiems.
Planuojantiems įsigyti - Rekomenduoju būtent 2,0l 8v variklį su mechanine pavarų dėze. 1,8 mono varikliai turintys 66kw gerokai persilpni patraukti tokį kėbulą, o ir kuro sąnaudos šių dviejų variklių praktiškai nesiskiria. Automobilis ganėtinai patvarus (gal netoks patvarus kaip audi 80..)todėl priežiūros reikės. Dabar panašios komplektacijos renault laguna galima įsigyti už ~2-2,5tūkstančius litų. Tiesa tokių variantų nerekomenduočiau, geriau sumokėti šiektiek daugiau ir isigyti geresnės būklės laguną, nes nusipirkus liaudiškai tariant jau nujotą, neprižiūrėtą ir apleistą gali tekti daug sukti galvą ir galiausiai prakeikti renault automobilius.
Renault Laguna I 2.0 RXE Evolution, 1999m
Turėjau 1999m. 2,0 benz/dujos universalą. Tik nusipirkus automobilį likau maloniai pamalonintas automobilio kokybe, važiuoja nei per kietai nei per minkštai, talpi bagažinė, geros kokybės veliurinis salonas pakankamai gera įranga (el. langai 4,4xairbaig,kondicionierius,borto kompiuteris ir t.t.).Keista, tačiau priešingai nei kitos lagunos, ši neturėjo jokių korozijos židinių. Pati universalo išvaizda traukia akį ir šis automobilis neatrodo labai pasenęs.Deja, manau tai visi pliusai.. Pradėsiu nuo dažnos tarp lagunų po 1998m. bėdelės tai prastos kokybės priekiniai žibintai, juos reikia reguliariai poliruoti, nes jie pagaminti iš prastos kokybės medžiagų ir atrodo tarsi būtų purvini, užsinešę purvais. Vidus iki galo neapgalvotas, traškesiai, bildesiai, pigios medžiagos panaudotos durų,centrinės konsolės apdailai,pilkos spalvos salonas labai greitai išsitepa.. Dujos buvo netiesioginės, tad čia kildavo problemų dėl laisvų apsukų, tik sustojus (jei važiuojama dujomis) visada užgesdavo variklis, sutvarkius šią problemą po kiek laiko prasidėjo pulsavimas ant laisvų.Dėl variklio nebuvo pastebėta ypatingų trūkumų (galbūt todėl, kad nebuvo užvaikytas, nes turėjo "automatą"),važiuoklė taip pat nesukėlė galvos skausmo. Tačiau labai labai didelį galvos skausmą sukėlė automatinė pavarų dėžė (DPO).Kelias savaites po nusipirkimo, maniau , kad tai labai geras pasirinkimas, tačiau po tų dviejų savaičių pradėjo gesti automatas, ypač pajudant iš vietos, ar pavarai jungiantis į aukštesnę ar žemesnę, pasigirsdavo nemalonus garsos, toks tarsi daužymas, ant galo, visai pradėjo "daužyti", tad teko keisti dėžę, pakeitus dėžę ir sumokėjus daug pinigų, po mėnesio atsirado vėl ta problema. Bent jau Panevėžyje ir Šiauliuose buvo apvažiuoti visi autoservisai.. Deja iš jų tekdavo išvažiuoti nieko nepešus, nes meistrai arba nežinodavo kas čia yra, arba sakydavo, kad su automatine dėže viskas tvarkoje, neįsivaizduojamą galybę laiko užėmęs kuriozas tikrai gadino nuotaiką ir visi lagunos privalumai nublanko. Po to, kai pažįstamas iš Renault centro nenustatė jokio gedimo, nebežinojau ką daryti ir nuleidau rankas, (važiuojant, o pavarų dėžei daužantis, diagnostikos kompas, jokių gedimų nenustatė..). Kartais mašina važiuodavo 2 savaites be jokių daužymų dėžėje, o kartais tiesiog neįmanoma buvo važiuoti. Pirkėjams apskritai nerekomenduoju pirkti automato, bent jau ne 2.0 benz 84kw. Na, o jei jau nusprendėte pirkti, būtinai patikrinkite viską servise, tai gali nulemti ar jūsų laukia panašus likimas į mano ar ne :) Sėkmės
Renault Laguna I 1.8 RT, 1994m
Kainos/kokybės santykyje nepralenkiamas automobilis. Dizaineriai pasistengė iš peties, dizainas dar ir dabar traukia akį. Labai minkšta, konfortiška ilgose kelionėse. Patogios veliūro sedynės. Lengvas remontas, praktiškai viską gali pasikeisti pats. Valgo vos ~8.5l. dujų, dėja tas atsiliepia traukoje. 66kw tikrai maža.
Didžiausias automobilio minusas - korozija. Ypač mėgsta rūdyti arkos.
Reziume: Geras automobilis už protingą kainą. Gaila, bet Renault ženklas Lietuvoje yra nuvertintas.
Renault Laguna I 2.0 RT, 1994m
Labai minksta ir stabili vaziuokle,per avarija buvo sulankstytas sparnas ir kapotas,vaziavau dar du m etus ,bet pazeistose vietose nepasirode ne rudeles,nors dazai buvo nutrinti iki pat metalo