Renault Espace II 2.2 RXE Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.2 l
- Galia:
- 79 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 12.9 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (9)
Renault Espace II 2.1 TD RT, 1991m
Kuro sąnaudos 5-6 litrai 100km nuostabu kaip tokios markės automobiliui atsižvelgiant į jo gabaritus.
Malonu vairuoti nes sėdi kaip fotelį.
Apie talpa galiu pasakyt tik tiek isemus 5sedines galetu laisvai italpinti 2dviratcius,vezimeli,saslikine,pataline (stoviklavimui),meskeriu komplekta,malku gerus 6klebius jei nedaugiau ,miltu maisus 2 po 50kg ir lentu po 1,8m stor 0,5cm 30vnt gal ir daugiau ispudinga ?
Daliu kainos juokingos tad neverta devetu pirkt tik naujas nes tada nebus tokiu blogu atsilepimu apie espeisus kad tipo nepatvarus ir t.t. (jei keitciat devetom dalym tai ir vaziuosit tiek) naujom dalym pakeitus apie remonta uzmirsit teks gana ilgai.
Kebulas nerudija kad ir koks pas mus klimatas.
Bei puikei tinkamas musu lietuvos keliams.
Renault Espace II 2.2 RT, 1996m
Buvo puikus automobilis, nepaisant daugelio kritiskos nuomones. Benzinas, duju nedejau tai variklis ir dabar veikia puikiai. Vazinejom ir su seima, ir darbo reikalais (baldu medziagas veziojau) - geresnio auto nelabai isivaizduoju. Butu toks naujas, pirkciau negalvodamas, bet deja jau daug metu tokiu nebegamina.
Renault Espace II 2.0 RT, 1993m
2,0 variklis.Spidometro parodymas-440600 km.Vazineju masiniuku jau 11 metu.Tiesa,siuo metu jis tapo grynai darbiniu.Statomes nama,tai blokeliai,plytos,mediena tapo iprastu masinos kroviniu.1000 kg -iprastas vezamas svoris.Tik galines spyruokles i opelio reikia pasikeisti,nes originalios nelaiko. Per visa eksploatacijos laika priekinius guolius keiciau viena karta,galiniu dar nereikejo.Granatos nekeistos.Elektra veikia.Buvo prakiurusi vairo kolonele (liga),lupinejasi kebulo dazai. Variklis ir benzinu,ir dujomis dirba kaip laikrodukas.Jei toks modelis butu leidziamas ir veliau,pirkciau nedvejodamas.Deja.
Renault Espace II 2.0 RN, 1993m
Su laku problemos , greit atsokineja . Viskas kas ne is plostmases rudija 10kart greiciau nei kitose masinose , stabdziu remontas brangus galiniu guoliu kainos dideles , bugnai greit isrudyja ir sukraipo kaladeles(gali but ir avarijos priezastim). Vienintelis pliusas tai daug erdves , labiausia tinkamas mano manymu darbe veziot prekes arba diedukam i soda daiktus veziot. Islaikymas brangus.
Renault Espace II 2.2 RN, 1994m
Elektronika megsta pgriūti ir pagrybauti, ypač langai, šildymo vėdinimo ventiliatorius kas antroje mašinoje neveikia visos pdėtys, iš variklio pusės tai labai nelaiko vairo stiprintuvai, bei kondicionieriai, važiuoklė pakankamai gera ir pigi išskyrus galinius guolius jie labai brangūs, bet už tai gali pasikeisti pats su minimaliomis žiniomis nes nereikia preso, taip pat ir su priekiniais guoliais jiem taippogi presas nereikalingas, pati važiuoklė truputy pasaugant atlaiko visą technine apžiūrą. benroje sumoje puikūs darbiniai arkliai už prieinama kainą, bet kaip šeimyninės mašinos niekam tikusios.
Renault Espace II 2.1 TD RN, 1991m
Turejau 6 metus,man asmeniskai patikimas automobilis,per tuos metus nebuvo pavedes.labai talpus,patogus ilgesnen kelionem,pavesti koki didesni daigta neproblema buvo.plusas kad plasmase,nepuna nereikia daug prieziuros kebului.Varikliai geri,patikimi tik galetu but daugiau galios,bet uztenka nepasidraskymui.Gan ekonomiski kaip toke dydzia automobilis vaziuojant 110km/h 5,5l ant 100km,mieste iki 7l man uztekdavo.Detaliu kainos nera brangios brangiausia dalis turbut galinis guolis,bet pasikeiti ir uzmirsti ilgai laiko jai biski pasaugai.
Renault Espace II 2.0 RT, 1994m
Vaziuokle puse velnio, tik galine spyruokles luzta ir granatos prieky neitin patavrios. Variklis lyg ir nieko per tuos sesis metus labai negedo, tik ismetimo kolektorius trukineja ir prakiursta nuo vandens pursulu is balu. Kebulas lupasi, puslem dazai nueina kaip ir beveik visu espace tos kartos. Cia jau renalt klaida. elektra grybauja kai tik netingi ypac generatorius ir elektriniai langai bei centrinis uzraktas
Renault Espace II 2.8 RT, 1991m
Turejau toki espace apie 5metus, variklis 2.8l V6 buvo ipatingai patikimas, reikedavo laiku tik tepalus, dirzelius bei filtrus keisti, trauka buvo vidutiniska, tikrai nebuvo sprinteris, bet aplenkt kokia leciau vaziujancia masina visada niekada nebudavo problemu, vaziuokle gan tvirta, visur pravaziuosi, neuzklimpsi, tik megsta retkarciais guoliai sugesti, salonas man visai nieko atrode, tik, gale sedint 6-7 sedyneje nekoks jausmas budavo, jokio interjero, jausdavais kaip kokioje bagazineje vaziuojantis, kuro atzvilgiu nesiurbele, bet mieste 12litru benzino drasiai isgerdavo, gerai draugauja su dujomis, tad, jas isidejus turesite tikrai gera bei kantru darbini arkli ar seimynini minivena. Idejus duju baliona vietoje atsarginio rato turesite visiskai neuzimta erdve salone, nes atsarginis ratas yra po dugnu is isores. O siaip geriausias variantas yra 2.2l mtoriukas.
Renault Espace II 2.8 RT, 1991m
Automobilis iš pažiūros gražus,pravažus bet kokiame kelyje.Kas sako,kad su juo labai sunku važiuoti,nemanevringas - netikėkite,mašina labai tinka,jei reikia ką nors atsivežti,kaip sakoma,prie ūkio. Numatytos septynios vietos,
iš jų šešios vietos keleiviams.Gausioms šeimoms šis automobilis kaip išgany-
mas.
Trūkumų nemažai.Pirmiausia ką turiu pasakyti,tai ką parašysiu,tinka viems
RENAULT markės atomobiliams - varikliai labai greitai apsitepaluoja,labai
prastos medžiagos tarpinės,jos greitai susitraukia ir būtina viską pervar-
žyti,siekiant tepalų ir aušinimo skysčio taupymo.
Atkreipiu dėmesį į stabdžius - stabdžių sistemą geriausia patikėti labai
geram specialistui,nes šios markės automobiliai turi bėdą - kartais susi-
lpnėja stabdymas važiuojant,o tai gali grėsti rimtais nemalonumas kelyje,
ar tapti net avarijos kaltinkais.
Greičių dėžė ir gi ne stebuklas,kartai užsikerta pavarų perjuginėjimas
iš žemesnio lygio į aukštesnį.
Neretai sutrūksta priekinės ar galinės spyruoklės,mano galva,geriau vie-
toje spyruoklių būtų įtaisytos lingės,kaip kad moskvič markės automobi-
liuose sovietiniais laikais.
Automobilio šildymas - labai mažas radiatoriukas įtaisytas mašinos prie-
kyje,jis nesugeba žiemos metu apšildyti salono, todėl vairuotojai susidu-
ria su rimta problema - šaltuoju metų laiku labai rasoja langai,o ypač
priekinis,kur visas matomumas.
Pakankamai didelės kuro sąnaudos.