Peugeot 807 2.2 HDi Platinum Pullman Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.2 l
- Galia:
- 96 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 13.8 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 7.3 l
Atsiliepimai (6)
Peugeot 807 2.2 HDi Premium, 2005m
Gal ir nieko bet salone salta
Peugeot 807 2.2 HDi ST, 2005m
Paprasčiausia versija be el. durų ir stoglangių ir navigacijos. Tikros sąnaudos su geru kuru 8,5, kai vid. greitis 50km/h. Su blogu 9,5. Pravažiuota abu kartus po 10000 km. Prastai šyla, tiksliau netgi ypatingai prastai. Dalelių filtras išprogramuotas, išmestas. Suodžių per TA - nulis (0,0). Laisvai bėga 180km/h. Pirktas su užlenktu varikliu. Variklio keitimas, nauja sankaba, diržai ir dar truputi kainavo ~1600eu. Turbina veža nuo 1700 apsukų. Nutrūkinėjo antros eilės kėdžių pakėlimo trosai - jei norit naujo, geriau neklauskit kainos. Teko pasidaryti savo. . Per du metus nusioksidavo ABS ir generatoriaus laidų kontaktai. Gliučina kažkuris ratukas klimato valdyme. Turėjau Pontiac Transport (labai prasta garso izoliacija, bet daugiau vietos), ir Sharan (mažiau vietos, taupesnis, bet prastesnis komfortas), šitas komfortiškesnis, tik norėtusi gale dar 10 cm ilgio. Savo modelio reikalus galite pasižiūrėti tiesiai gamykliniame kataloge užsiregistravus kaip remontininkui adresu http://public.servicebox.peugeot.com/pages/index.jsp Nerizikuokite su 2,2, na nebent suodžių visai nėra išmetime, tada gal nereiks lysti prie purkštukų. Nevažinekit daugiau nei max 15000 km su nekeistais tepalais. Geriau pasikeiskit kas 10000.
Peugeot 807 2.2 HDi ST, 2004m
neparduosiu kol nesulus arba bent jau neprades luzti, bet per du metus nepradejo, manau ir toliau laikys. Vaziuokle pigi, kuro vid 6.2, trasoj ramiai 5.8, mieste i 8 telpi, vis tik minivenas 7 vietos. Daug lyginiau su analogais, mano elektriniu duru niekas neatstoja, visi sake suges, bet jau du metai ir viskas ok. Nera ka lyginti su sharanais ar opeliais, zymiai minkstense, patogesne, tik tiek kad ww kuro nuo 0.5 iki 1 maziau valgo, bet ir barski kaip su golfu. Nei rudyja nei genda - ko noreti? Tik driza laiku reikia keisti, nes nutrukus remontas nepigus. Ir sedyne vaiduotojo labai silpna vieta, ilipant jauciasi, kad nuolat sedi ir kabini krasta - greit issimala. Tiesa, senesnis (806) labiau tinkamas darbui (ta turejau metus), nes sedynes lengvesnes ir lengviau issiima. Siaip vaziuokle ta pati. Elektronikos daugiau naujam, bet taip visose naujose, bele negenda. Tiesa, issiemiau kietuju daleliu filta, tai sanaudas parasiau jau po filtro isemimo, nes nusipirkus islindo klaida gal per savaite. Darbai tokie brangus, bet katalizatorius viska atpirko - tas ant to ir dar ant arbatos liko. Kas turit gera nebrangiai nusipirkciau dar viena. :)
Peugeot 807 2.0 HDi Premium, 2007m
Pirmą kartą pamačius šį automobilį buvau nustebintas juo didžių, nes prieš tai vairuodavau tik paprastus lengvuosius automobilius. Taigi apie Peugeot: gražus dizainas, salonas labai erdvus ir patogus. Tikras praktiškas šeimos vienatūris. Didele bagažinė ir 7 vietos, o jeigu išimti galines sėdynės, tai automobilis tampa tiesiog krovininis. Tikrai gerai apgalvotas salonas, pirma kart mačiau, kad priekinės sėdynės galima butu sukti 180 laipsnių. Gale išvis galima pagalvoti, kad automobilis buvo padarytas, kad jame galima būtu daryti vakarėlius. Puodelių laikiklių ir staliukų iš pirmo karto net nepaskaičiuosi. El. durys atsidarinėja ir nuo mygtuku esančio prie vairuotojo ir nuo raktų pakabuko. Automobilis man tarnavo tik mėnesį, per tą laiką nieko neatsitiko, nebuvo jokių problemų su elektronika. Saugos sistemos padeda važiuoti apledėjusių kelių, neduoda užnešti galo. Labai daug kėbulo detalių padaryta iš plastiko, pliusas kad nerūdija, ir automobilis tampa lengvesnis. Dinamiškas variklis, lengvai traukia tokį didelį kėbulą ir tuo metu yra labai ekonomiškas. Trasoje kuro sąnaudos 6-7L/100km, mieste 8-10L. Deja, labai kieta pakaba, skirta važinėti tik neduobėtais keliais.
Peugeot 807 2.2 HDi ST, 2003m
Tikslas buvo nupirkti vienatūrį. Ilgai ieškoti nereikėjo, kaimynas turėjo Peugeot 807, ir aš nusprendžiau nupirkti tokį pat. Rasti gera variantą buvo labai sunku, automobilių daug, bet beveik visi yra lavonai. Nors pardavėjas sako, kad automobilis puikus, nereikalaujantis jokių investicijų, bet iš tikrųjų tai melas. Geriausiai žiūrėti brangesnius auto, vėliau mažiau remontuoti reikės. Labai daug pigių mašinų, bet jų remontas kainuos daugiau nei puse automobilio vertės. Galu gale radau aš savo mėlyna gražuolį. Patikrinau servise, viskas buvo gerai, tik kėbulas turėjo nedidelių trūkumų, buvo subraižytos galines durys ir bamperis. Nupirkau, sutvarkiau visus popierius, ir iškart pradėjau testuoti automobilį. Po kelių kilometrų autostradoje supratau kad tai tiesiog lėktuvas. Variklis traukia įspūdingai, po 1600aps jaučiasi turbinos galia. Mechaninė pavarų dėžė, nors norėjau automatą, bet dabar nesigailiu, nes žinau, kad jie nelabai patvarus. Yra kruizo kontrolė, važiuojant 90km/val kuro sąnaudos 6.5L/km. Muzika nebloga, Clarion, reguliuojasi nuo vairo, MP3 neskaito. Galiniai durys atsidaro nuo salono mygtukų arba nuo pultelio. Labai erdvus ir didelis salonas, sėdynės galima išimti ir transformuoti kaip tik nori. Artimosios šviesos labai silpnos, tolimos geros. Salone labai daug įvairių daiktadežių ir kišenių. Klimato kontrolė su galinių šaldymų. Prieš perkant patikrinkite turbiną, sankabą, vairo kolonėle, šviesų ir posūkių valdymą(tai Peugeot liga). Stenkitės pirkti šį automobilį su lietais ratlankiais, nes vėliau bus sunku juos rasti atskirai, jie yra nestandartinių dydžių.
Peugeot 807 2.0 HDi Active, 2012m
turejau gal kokius 7 as juos (su senesniais gal 15), puikios masinos (fiat ulyse, lancia phedra, citroen c8). Dabar turiu 807. Vaziuokles pigiau grybo, max 500 su suvedimu ir i sita kaina ieina kone visa vaziuokle (geriau restauruoti), nerudyja, daug privalumu, erdvios, patogu sedeti ir vairuoti, labai patinka vairuoti moterims, lengvai transformuojasi i krovinine. Sanaudos apie 7.5 jei vaziuokle netvarkinga, plente i 6 drasiai telpu (uztenka 5.8 sesiabegiai). Dalys pigios jei zinai kur ieskoti. Butina ziureti motora, nes cia vienintele ir brangiausia vieta: dirzo nutraukimas paprastai kainuoja apie 3000 (jei pigus meistrai), nuo blogos salerkos iseina purkstukai, vienas 300-500, bet jei jie neissiims, tai tas vien ju isemimas gali kainuoti nuo 700 (reikia isimti motora, tuomet su hidraulu islupti purkstukus). Silpnoka vieta stabdziai, juos reikia prisiziureti, naudokite rankini arba jo isvis neturesite. Per tiek masinu su elektronika bedu nepasitaike, bet pas visas (iki vienos) isemiau FAP filtra, pas visas meta ceka anksciau ar veliau (FAP'o isinstaliavimas nuo 150 lt). Priekinis stiklas naujas nuo 750, srote nuo 150, bet reikia kad isimtu tie kas ides, nes jei nupjaustys gumas tuomet stiklo pakeitimas gali prilygti naujo kainai (gumos atskirai neparduodamos, reikia profesionaliai ispjauti). Visi HDI turetojai nelaukia ziemos, sunkiai isila, nes salono sildymas priklausomas nuo triju elementu: EGR'o (ten stovi tenas), peciuko ir webastos. Bet cia jau visu HDI beda, gali ir nebuti kokio elemento, bet syla vistiek labai sunkiai. Kuro bakas lauke, tad prie -30 net lukoiline salerka uzsalineja. Pigiausias superku as. Nebutinai zema kaina, galiu moketi ir daug - svarbu kainos kokybes santykis. Sankaba brangus malonumas, tad geriau jau automatas. sesiabeges daugiau 200 neivisit, tad gal kiek letokos