Peugeot 407 1.8 Premium n.gama Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.7 l
- Galia:
- 92 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 10.7 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 7.9 l
Atsiliepimai (16)
Peugeot 407 1.6 HDI Premium, 2006m
Turejau 3 metus si auto pravazevau apie 100k per ta laika teko pakeist sankaba bei turbina. Pakaba buvo patikima per tuos metus tik pora galiniu stabilizatoriu vienas priekinis celenblokas bei zarnyras. Aisku einamieji remontai kaip stabdziu diskai bei kaladeles tepalu filtru keitimai buvo. Taipat keiciau ratu guolius iskart galiu pasakyti kad pirkit brangiausius pvz snr nes kitaip nelaiko.
Peugeot 407 1.6HDi Presence, 2008m
Mano 2006 metų modelis. Pirmas prancūzas gyvenime, įspūdžiai patys geriausi. Persėdau iš Audi A6, tai lyg iš maskvyčiaus į mersą. Peugeot salono erdvė kosmosas, garso įzoliacija... nuo tylos ausys spengia.. o jau važiuoja kaip minkštai, o tai kaip tada su 607 peugeot kuri skaitosi prabangi? Puse metu vazineju, niekas dar nebuvo sugede, traukia puikiai, dizainas afigenas... Aciu Dievui kad daug snobu su Vokiskom auto nusistate pries prancuzus, tad galim Peugeot nusipirkti daug pigiau nei kokia Audi. Prancuzai kainos ir kokybes santykiu panasu kad lenkia vokiecius. Gal 9 desimtmeti ir buvo kitaip, bet siandien... Negaliu atsidziaugt nuostabiu pirkiniu.
Peugeot 407 1.6HDi Premium, 2010m
2006m. universalas, dyzelis. Auto patogus, bet brangus remontas, o remontuoti tenka dažnai. Elektronika nėra labai patikima, vis mirksi ABS, ESP lemputės, nors techniškai viskas tvarkinga, taip pat bėdos su kondicionieriumi - bėgant metams dingo sandarumas, dažnai tenka pildyti, tačiau vėl ir vėl užsidega žinutė, kad jis tuščias. Sugedo pultelis, veikia tik užrakinimo mygtukas, tačiau bagažinės atidarymo ir atrakinimo nebe. Automobilio garso izoliacija gera, labai patogus ilgose kelionėse, gale vietos daug, bagažinė taip pat didelė. Kuro sanaudos geros, kaip tokių metų auto.
Peugeot 407 2.0 HDI ST Komfort EU3, 2006m
Turėjau 2.0 dyzelį mechaniką. Neišlindau iš serviso. Prasidėjo nuo sankabos su smagračiu keitimo ir taip kas mėnesį vis kažkas išlysdavo.
Per 2,5 metu nuvažiuota 45 tūkst. km, remontui išleista ~3500 EUR.
Nors elektronika laikė pakankamai gerai, bet bendrai nerekomenduoju.
Peugeot 407 2.0 HDI ST Komfort EU3, 2004m
Turiu jau 4 metus, didelių nusiskundimų neturi tik del elektros, nes kartais klaidas meta dėl lempų
Peugeot 407 1.6 HDI Premium n.gama, 2006m
Puikus patikimas automobilis
Peugeot 407 2.2 Intense n.gama, 2006m
Greitai isimala posukio svirtis. Parktroniku gedimas. Nuvaziavus 100000 reikejo keisti sankaba ir isimti panele, nes nuluzo silto, salto oro padavimo sklende. Automobilio remontas nera brangus.
Peugeot 407 2.0 HDI SV Sport EU3, 2005m
100kw. dizeliuks. cia sneka zemas buberis. gal kiek bet nei vieno apie tai kad jo priekis ilgas daug ilgesis nei visu kitu masinu. kuro sanaudos vidurkis 6.9, cia nebent klevo lapai 6l gali pasiekti.. isibegejimas? golfa 81kw ima sunkokai,o su 110kw galit ne nestoti akivaizciai golfiukas lenkia. elektronika. gribavo. per karscius pultelis atrakina ir iskarto uzrakina. tik raktu atsirakindavo normaliai, uzsirakindavo kartais savaime islipus is masinos. remontas ne ka brangesnis nei audi c4 vaziuokle.. kas patiko tai stabilumas kelije,posokiuose. perkantiems universala butinai tikrikit panoraminio stogo zuolaidele ar veike ar pilnomoi uzdaro panoramini stoga. sedano bagazine dydesne nei karavano
Peugeot 407 2.0 Premium, 2008m
Rašau apie savo automobilį, kurį naudojau apie 1 metus, pravažiuota 25000km. Girdejau, kad prancūzai turi problemų su elektronika, bet pas mane viskas buvo gerai, jokių gedimų. Nebloga mašina, greita, gera garso izoliacija. Salono apdailos detalės kokybiškos ir minkštos. Gale mažai vietos. Labai žemas priekinis bamperis, bet po miško kelių viskas liko savo vietose. Kelyje laikosi užtikrintai, važiuoja labai minkštai. Dideli valytuvai, geriau valo stiklą, nei paprasta schemą į vieną puse. Kuro sąnaudos 13L/100km. Atsibosdavo “ekonominis režimas”, pavyzdžiui gamtoje įjungus radiją, automobilis pats ją išjungdavo ir reikėjo užvesti mašina, kad galima butu vėl įjungti. Ir ko toliau, tuo dažniau reikėjo užvesti. Per didelius šalčius visada užsivesdavo, niekad nepavedė. Buvo vienas trūkumas, tai labai maži veidrodėliai. Bendrai per šiuos metus nieko neatsitiko, išskyrus tuo, kad nenorėjo veikti vienas posūkis, nors ant panelės mygtukas degdavo. Servise nerado kame problema. Gaila buvo pardavinėti, bet labai norėjau krosoverio ir Pežukas buvo atiduotas į geras rankas. Nuo juo liko tik geri įspūdžiai.
Peugeot 407 2.0 HDI SV Sport EU3, 2005m
Automobilis pirktas 2009-04-04. 2005 metų laidos, pilkas dyzelis, mechaninė dėžė (6 bėgiai). Spidometras rodė 210 000 km su trupučiu. Dabar rodo 370 000 su trupučiu.
Eksplotacija:
1. Keista buvo tik einamos dalys, tai yra tepalai, kaladėlės, diržai visą šį laikotarpį.
2. Žiemą buvo pradėjes putoti vairo stiprintuvo bakelis ir išpūsdavo visa turini per kelis kartus, gedimo taisymas išleistas visas likęs turinys ir prileista iki normos naujo skysčio, bėda dingo.
3. Ilgiau mieste pavažinėjus tik į darba ir atgal užsikiša suodžių filtras ir mašina tampa vangi, pasivažinėjus didesnėmis apsukomis ar magistralėje bėdos dingsta.
4. Kartais važiuojant veidrodėliai užsilenkia ir atsilenkia patys (per visą laiką, kiek eksplotuoju kokius 5 kartus esu matęs). Vasara ilgesnėje kelionėje borto kompiuteris tamsėja tamsėja ir palieka juodas. (Čia rimčiausios bėdos mašinoje).
Peugeot 407 1.8 ST Komfort, 2004m
Šitas Peugeot tapo mano 20 automobilis per 8 metus. Šiek tiek atsibodo sena klasika, norėjau kažko paprastesnio, ir naujesnio. Automobilis pirktas 2011m. Nežinau kaip garsiai vairuoti kinietiškus automobilius, bet vairuojant Peugeot darosi toks jausmas, kad važiuoji senu troleibusu. Galvojau kad Mazda 6 triukšminga, kaip apie ją rašo, bet Peugeot.. Po 130km/val tiukšmas eina ne tik nuo ratų, bet ir nuo variklio. Nors ir tik 130km/val, bet jausmas kad važiuoju visus 160-180km/val. Vairas sunkokas, vieną ranką galima neišlaikyti. Labai žemas, prie bordiūrų neprivažiuosite. Labai nepatiko kaip veikia pečiūkas, pučia-pučia, bet jokios naudos. Kojos greičiau sušils nuo pedalų spaudinėjimo. Kuro sąnaudos tai atskira istorija.. Variklis 1.8 116 a.g, o ryja 14L/100 mieste. Mano BMW 728 193 a.g tiek pat rydavo. Bet užmiestyja sąnaudos normalios. Iš vienos pusės mašina atrodo neblogai, ir valdosi puikiai, nors pakaba ir kieta, bet tas kietumas man patinka. Bet tie minusai: garso izoliacija, kuro sąnaudos, salono klimatas, atmuša norą naudoti šį automobilį. Aš nusprendžiau, kad šitas Peugeot patiks tik tiems, kam tikrai patinka šį markė, arba Taxi 4 fanai :) Dėl to, po kelių mėnesių nusprendžiau parduoti šį automobilį, labai ilgai pardavinėjau ir po to iškart paėmiau savo mėgstamiausia BMW.
Peugeot 407 2.0 HDI ST Komfort EU4, 2005m
Pirktas Vokietijoje, prieš 3 metus. Rida 98000km, 2005m. Paprastas, patogus salonas, mažas vairas, puikus valdomumas, patogus vairo stiprintuvas. Variklis dirba labai tyliai, salone nesigirdi. Gera dinamika, puikios kuro sąnaudos. Trasoje 5.5L, mieste 6.7L/100km. Važiuokle labai kieta, jaučiasi kiekvienas nelygumas. Garso izoliacijos beveik nėra, važiuojant duobėtais keliais salone toks triukšmas, kaip kažkas su plaktukų daužytų per dugną. Tech apžiūra nepraėjau, reikėjo keisti apatinį svirtį. Keitimas kainavo 100eu. Atėjo žiema, automobilis užsivesdavo be problemų, viskas buvo gerai, patiko pravažumas, nors klirensas ir mažas, tik 11cm. Vėliau atsirado pirmą problema. Sukant vairą, atsirado baisus garsas, o vėliau dingo stabdžiai, bet paspaudus antrą kartą vėl atsirado. Aš iškarto nuvažiavau į servisą, ten pakeitė kaladėlės ir stiprintuvo bakelį, taip pat kompiuteris parodė aukšto slėgio šlango klaidą, pakeičiau. Viskas kainavo 250eu. Po kelių mėnesių pradėjo barškėti priekinė pakabą. Pakeisti apatiniai svirtis, 200eu. Po mėnesio atsirado nauja problema. Sunkiai jungiasi pavaros ir atsirado baisus garsas variklyje. Tai buvo sankaba, remontas kainavo 1000eu. Po puses metu vėl pradėjo leisti stiprintuvo bakelis ir vėl dingo stabdžiai. Norėjau važiuoti į servisą, bet prie -8 automobilis neužsivedė, o kompiuteris parodė, kad kuro sistemoje yra vanduo. Nors kuras buvo piltas -32 Neste. Atstovybėje negalėjo rasti kame problema. Vėliau pakeičiau kuro filtro ir mašina užsivedė. Vėliau atsirado dar viena staigmena. Spaudžiu atrakinti ant pultelio, suveikė valytuvai ir išjungti neįmanoma, užrakinau mašina, o jie vis tiek dirba. Galvojau, kad problema signalizacijoje, bet žmogus servise taip ir nerado kame problema. Po kelių savaičių forumuose pats radau kame problema. Sudegė CAN portas, kuris eina prie BSI valytuvu bloko. Remontas 200eu, bet aš forume radau informacija, kaip galima buvo tai pašalinti atjungus specialų laidą. Ir tai padėjo. Žodžiu, jeigu jūsų gyvenimas yra liūdnas – imkite Peugeot.
Peugeot 407 2.0 HDI ST Komfort EU3, 2004m
automobili eksplotuoju 2 metus,nieko blogo negaliu pasakyt,kolkas super auto,atitinka kainos ir kokybes santiky.daug girdejas jog prancuzai tai didelis s....,bet tai kalba tik tie kurie isskyrus vokisku markiu automobiliu nieko nemate.auto tikrai patikimas,malonus vairavimas,ir bendrai,jei auto priziuresi,tai ir bedu neturesi,o ir detaliu kainos mazesnes uz vokiskas.
Peugeot 407 1.6HDi Presence, 2008m
na turiu sy automobili pusantru metu, labai esu patenkintas juo, jokiu gedimu rimtesniu ( neskaitau tokiu kur detales jau pasibaiges tarnavimo laikas, kuri gamintojas nurode, cia negedimas kaip dauguma mano, nieko nera amzino )erdvus, vaziuodamas tikrai prabangiai jauties, kad ir masina 2004 metu bet isvaizda tikrai gera turi, dar dabar gali lygintis prie nauju masinu :) net nezinau, kiek kalbu girdejau apie sy automobili tai nieks nepasitvirtino. gal silpna vieta yra turbina, bet tinkamai priziurint ji tarnaus ilgus metus :)
Peugeot 407 2.0 HDI ST Komfort EU3, 2006m
Puikiai atrodantis bei vaziuojantis auto. Tikrai manau kad uz tokia kaina labai saunus auto,2.0HDI mechanine pavaru deze vidutines sanaudos apie 6 litrus o variklio galia 100KW , be to labai saugus turintis 9 oro pagalves!
Bei patarimas pasiziurekite ar bagazineje nesilaiko dregme daznai ji patenka per galiniu lempu apacias ir gali sugadinti parktroniku dezute kuria sunkoka surasti taciau jei randi lauzyne kaina irgi apie 50lt. Siaip esu labai patenkintas siuo auto ir visiem rekomenduociau.