Opel Calibra 2.0 16V Atsiliepimai

Opel Calibra 1990-1997
Darbinis tūris:
2.0 l
Galia:
110 kW
Degalų tipas:
Benzinas
0-100 km/val:
8.5 sek
Vid. degalų sąnaudos:
-
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 6 0
Vidutinis vertinimas: 4.0
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (6)

Opel Calibra 2.0 16V Turbo, 1992m

2013-01-05
Greitas, galingas, aptakios formos automobilis, stabilus ant kelio, visų keturių varomų ratų sistema, pigus palyginus su kitais tokios pat galios ir visų keturių varančiųjų ratų automobiliais, patikima ir paprasta važiuoklė, patikimas variklis, daug vietos tiek bagažinėj tiek salone palyginus su kitais coupe, automobilis turintis ir išlaikantis savo vertę.
Kėbulo korozija, sunku gauti kaikurių specifinių būtent šio modelio dalių, nes tai senas ir retas automobilis, būtina stebėti ir palaikyti vienodą visų ratų nusidėvėjimą.

Automobilis tikrai greitas ir galingas, tikrai verčia prisipausti prie sėdynės, lenkiant niekada nereikia galvoti ar spėsi aplenkti. Žiemos sąlygomis pravažus automobilis tik jo pravažumui didelę įtaką daro kėbulo dugno aukštis, nes automobilis pakankamai žemas. Detalės sąlyginai nebrangios kaikurios tinka ir nuo paprastesnės modifikacijos calibrų, didesnė bėda, kai tenka ieškoti specifinių dalių kurios eina tik į turbo modelius. Dažniausiai būna dėl sportavimo sudrožti pirmos ir antros pavaros sinchronizatoriai, tačiau dėžės perrinkimas kainuoja 350lt už darbą pačiam atvežus dėžę pas meistrą, o ne 1000lt kaip čia kažkas minėjo. 4x4 sistema pakankamai nesudėtinga, o ir sugedus nėra sunku sutaisyti aišku kartais vėl prireikia specifinių dalių kurių tenka paieškoti, o šiaip visus remonto darbus nereikalaujančius specifinės įrangos galima atlikti paprastam garaže, nėra didelių problemų su priėjimais ar pan. Automobilis ant kelio tikrai stabilus ir gerai sulimpa su keliu, persėdus į kitą automobilį atrodo, kad sėdi kaip laive. Sunkiau važinėjant neasfaltuotais keliais, nes važiuoklė gan kieta, bet patvari ir nesudėtinga. Nei su varikliu, nei su turbina problemų neturiu nors automobilį turiu jau kelinti metai. Pakelti automobilio galią iš 200ag į 280ag gana paprasta ir nereikalauja didelių išlaidų Pavarų dėžę yra tekę vežti pas meistrą perrinkti, nes perkant jau buvo sudrožti pirmos antros pavaros sinchronizatoriai, po perrinkimo jokių problemų su dėže nėra, jos patvarios ir atlaiko net ženkliai didesnę galią nei gamyklinio motoro. Salono komplektacijų taip pat būna įvarių tiek veliūro tiek šviesios ar tamsios odos, o bendrai kaip tokių metų automobilio salonu ir apdaila nėra ko skųstis. Miesto sąlygomis buvo patikrinta ir paskaičiuota, kad automobilis naudoja 13-14 l/100km važinėjant normaliu rėžimu nebijant kartais spustelti akseleratorių, užmiesčio sąlygomis dėka 6 pavarų dėžės įmanoma tilpti į 8l, kartais borto kompiuteris rodo net ir mažesnes nei 8l momentines sąnaudas važiuojant lygiu keliu.
Vienas pagrindinių minusų kaip ir visų senų opel markės automobilių tai korozija. Su ja reikia pakovoti ir tam skirti daugiau priežiūros, tačiau atitinkamai prižiūrint su šita problema yra susitvarkoma. Kitas automobilio minusas, kad dėl 4x4 sistemos reikalaujama palaikyti vienodus visų ratų išmatavimus ir padangų nusidėvėjimą iki 2mm skirtimo tarp daugiausiai ir mažiausiai nusidėvėjusios padangos taip pat palaikyti vienodą padangų slėgį. Dėl to sugadinus vieną padangą tenka pakratyti piniginę visam naujam padangų komplektui. Dar vienas iš minusų tai specifinės dalys, kurių greitai ne visada pavyksta gauti.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Calibra 2.0 16V Turbo, 1992m

2013-01-03
kuro sąnaudos. pagreitis stulbinantis. salono medžiagų kokybė. labai reta versija. laikanti vertę.
tipiniai korozija. turbo versijos priežiūra, sankaba, korozija , viskozinė mova (4x4) pavarų dėžės sinchronizatorius,

opel calibra 1992 m. 2.0 turbo 4x4.
auto kuro sanaudos taupant ramiai vazinejant iš miesto į kitą miestą 8,1 ltr/100km. gera. galia nuostabi, net po 15os metų sugeba per mažiau nei 7 ias sekundes pasiekti 100km/h greitį. bet minusai visi tie patys sunkiai jungiasi 2 a pavara (ypač staigiai greitėjant) elektronika nuo amžiaus be priežasties nepaduoda srovės kuro siurbliukui teko sustoti kelyje. na žodžiu kas nori ferrario su salyginai pigia eksploatacija. Mat Jau ir Lexus'as gatvėje nebaisu aplenkti ir su "britva" nesunku pasigalinėti . tik šios turbo versijos išlaikymas atseis nepigiai. viskozinė mova 4x4 (pareina greitai) kainuoja ne pigiai (apie 1000lt.) beje į galinius ratus perduodama tik 20% galios. na bet išskirtinis auto. nors atrodo eilinis. skiriasi nuo kitų versijų 5 iais varžtais tvirtinami ratai. 6 ių pavarų mechaninė pavarų dėžė. privalumai salonas nesusidėvėjęs. - korozija.(reiktų perdažyti visą) pavarų dėžės perrinkimas 1000lt. ir viskozinė 4x4mova( 1000lt. o jei nori geros sportui nesusidėvinčios taip greitai tai ir 1000 eurų) na tuomet galima pirkti šį auto. tik tuomet gal verta pagalvoti apie kokį japonišką subaru turbininį. na ir stabdžiai nepaminėti, bet ant kiek pagreitis žavi ant tiek stabdžiai originalūs ryškiai per silpni sportiniai jau brangųs (nauji). ir valdymas ne pats geriausias vairas kažkoks nerangus. kartais aksceleruojant staigiai kažkaip jaučiasi sunkumas manevruojant. aišku tokiems galingiems auto ir sankaba trumpiau tarnauja.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Calibra 2.0 aut, 1993m

2013-01-02
daug vietos gale palyginus su kitais coupe, pigios dalys, paprasta konstrukcija, 2.0 neuzmusamas variklis, dalis galima pasikeisti namu salygomis.
kebulo korozija,

turiu calibra 11 metu, nuvaziavau 150000 km, varikliui nieko neremontavau ( 2,0 8v ) keiciau po 1 karta : amortizatorius visus, stabdziu diskus visus, gumines pakabos dalis, 1 vidine granata, radiatoriu, kelis kartus remontavau generatoriu, nereikejo nei keisti , nei remontuoti starterio, ismetimo sistemos (pas mane nerudyjancio plieno ) dugnas prarudijo bet arkos kaip naujos,

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Calibra 2.0 aut, 1992m

2013-01-02
Eksploatacines islaidos minimalios Gan gerai vairuojamas Ypac patikimas
Kuro sanaudos galetu buti mazesnes Kebulas reikalauja papildomos antikorozijos

Atvazinejau 3 metus, pravaziavau 112 000 km, pakeiciau pilnai stabdzius, 2 sarnyrus, 2 guolius, generatoriu ir radiatoriu, tarnavo idealiai, jokiu neplanuotu gedimu kelyje, kuriasi visada, labai geras automatas, kebulas buvo su papildoma antikorozine todel atrode kaip naujas, vairuojasi labai neblogai nes su nepriklausoma pakaba, eksploatacines islaidos minimalios, vairuotojo kede buvo iplysus, bet odometras rode 400 000 km kai pardaviau tai manau galima atleisti :), neveike tik kondicionierius nes per 2 menesius isbego saldalas tai ir netvarkiau, kuro eme apie 10 l, bet kadangi variklis senos kartos tai irgi mmanau gan padoriai.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Calibra 2.0, 1993m

2012-10-03
vaziuokle 100 procentu variklis 100 procentu kebulas 75 procentai
nekoks kebulas

tikrai geras masiniukas jau turiu trecia calibra ir negaliu skustis na aisku rudys yra rudys belekuri auto rudyja jei nepriziuresi, taciau opeliui reikia isskitrinio demesio :)vaziuokle tikrai patvari, nera brangi, paprastai prieinami mazgai. Variklis patikimas.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Calibra 2.0, 1996m

2012-08-23
Taupus, paprasta konstrukcija, pigios dalys, kantri važiuoklė, ganėtinai minkštai sugeria kelio nelygumus.
Jei neprižiūrėsit - korozija, nedidelė bagažinė, bloga reputacija, sunku rasti geros būklės, labai maži priekiniai žibintai todėl net mažiausia dulkelė stipriai pablogina matomumą.

Puikus automobilis. Tik gaila, kad dauguma nudrožti visokiu "erelių" tik ką teises išsilaikiusių. Dalys jei dėvėtos tai kainuoja nuo ačiū iki 50lt. Reta kuri kainuoja daugiau. Pilnas variklis 150Lt tekainuoja. Viskas paprasta kaip 2x2. Automobilį eksploatuoju jau 2metai. Prieš mane turėjęs buvo vienas iš tų "kelių erelių" tai teko visą važiuoklę perrinkt. Ekonomiškas automobilis. Mieste (Kaune) sutelpu į 12 litrų dujų 100km. Autostradoj važiuojant 120km/h 8litrai dujų 100km. Dėžė labai ilgų bėgių todėl važiuojant 100km/h apsisukimai tik 2000. Blogiausia vieta arkos. Jei žiemą reguliariai nenuplausi druskų - supus. Pas mane per žiemą neatsirado nei vienos rūdelės. Automobiliu per mėnesį nuvažiuoju apie 3000km. Tiek žiemą tiek vasara eksploatuoju kasdien. Dažnai genda liukas. Remontas beveik neįmanomas. Reikia keisti kitu neaiškios būklės. Liukai skiriasi pagal metus, o ardomą 1996 calibrą rasti sunku.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 1990 - 1997 (1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997)