Opel Astra II 2.0 DI Elegance Atsiliepimai

Opel Astra 1998-2000
Darbinis tūris:
2.0 l
Galia:
60 kW
Degalų tipas:
Dyzelinas
0-100 km/val:
15.0 sek
Vid. degalų sąnaudos:
5.7 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 25 -2
Vidutinis vertinimas: 4.0
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (27)

Opel Astra II 2.2 DTI Comfort, 2004m.

2017-09-18
Labai pigus automobilis perkant, aptarnaujant. Kas nenori investuoti pinigu i automobili, kas nenori trankytis po servisus, bet nori tureti pakankamai tvarkinga masina (ne kokia KIA ar Citroena), tai opelis tikrai vertas demesio.
Vairuoti mieste pasaka, bet ilgesnese kelionese nepatogu, automobilis skirtas dar 1-2 zmonems vezti, del to didesnems kompanijoms netinka. Kieta pakaba, barska visos plastmases, izoliacijos nera (daugiau beabejo negu japoniskose masinose).

Turejau 2.2 dyzeli 92 kW.
Pakaba kietoka, izoliacija prasta, apdaila pigoka. Probemos su EGR, su vakuumu, šlangutėmis, solenoidais. Bet visa tai sutvarkoma nebrangiai.
Privalumai tie kad trauka sito variklio zveriska, detales visos pigios, nereikia ieskotis detaliu savartynuose nes naujos is kokio intercars kainuos nebrangiai ir tarnaus geros kokybes daug metu. Per 7 metus pasikeiciau viena karta vairo traukes, viena karta stabilizatoriaus traukes, vakuumo slangutes, buvo dingusi normali trauka, tai meistras uz 10 euru pareguliavo su kompu ir viskas tvarkoje. Keitem vakuumo pompa, tai centus shrote kainavo. Variklis dirbo kaip laikrodukas. Vietos gale 2 zmonem per akis, jeigu panos tai ir 3 laisvai telpa.
Siuo metu turiu 2 litru 74 kW dyzeli, tai kol kas jokiu problemu. Tik galios truksta palyginus su 2.2 varikliu.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Astra II 2.0 DI Elegance, 1999m.

2017-06-28
Talpus, ekonomiškas, paprasta konstrukcija.
Kėbulo korozija, nors rūdija ir ne Opeliai.

Važinėju 10 metų, dėl varilio tai tik vienas trūkumas, kad reikia keisti tepalus, o šiaip jokių problemų, važiuoklė patvari, tik kėbulas rūdija. Kuro sąnaudos kelyje 5 ltr., mieste 6ltr.. Elektronika nebuvo pavedusi

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Astra II 1.6 GL, 1996m.

2017-02-22
Tvirtai vazuoja, nelabai genda
apacia zema. padangos nekokybiskos.

Gera mašina, patvari. Dizainas jos paprastas gan normalus

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Astra II 2.0 DTI Elegance, 2003m.

2016-12-31
Stabilus, nesijaucia greicio (turbut del to kad gan aukstai sedima vieta). Ekonomiskas labai, bet jeigu raliuoji aisku atitinkamai ir ryja. Tai pat jeigu greitis virs 120 jau ekonomiskumo nerasta, jei virs 140 tai praktiskai koks BMW 3.0 dyzelis maziu paimtu. Visas detales kurias pakeiciau laiko puikiai, net amortizatoriai po 50 000 km dar rodo 80-85 proc. likucio. Gan kieta masina, bet nelygumus sugeria, nesokina kaip koks ozys :). Variklis puikus, tepalo nedegina, prie salciu vedasi puikiai, patikimas, traukos uztenka, bet jeigu pakrauta masina +4 keleviai jau jauciasi traukos sumazejimas. Greit susyla salonas. Sedynes tokios paprastos, taciau ilgoje kelioneje keista bet patogios labai :)
Nelaiko priekiniu amortizatoriu atraminiai guoliai, puse metu ir pradeda barsket, buvo deta ivairiu firmu, iskyrus originalius kuriu kaina kosmine. Galiniai suportai laikas nuo laiko uzkirmija ir pradeda liesti kaladeles diska, bet lengvai issprendziama isvalius kas pusmeti. Staigiuose posukiuose gan stipriai pasvyra. Garso izoliacija pakenciama iki 90 km/h. Galinis tiltas skeciasi, gal buvo veziota svoriai pirminio savininko. uzrudija galinio tiltu ratu isvirtimo reguliavimas.

Paprastas, gan patikimas automobilis.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Astra II 1.7 TD Comfort, 1998m.

2016-04-02
Pigi automobilio kaina, mažos kuro sąnaudos protingai važiuojant, mažai rūdijanti, važiuoklė labai patikima, aukšta, variklis kuriasi prie labai šaltu temperatūrų -30, Bagažinė talpi universalo, pigiai išlaikoma
Prasta garso jzoliacija, variklis garsiai dirba šaltas, važiuoklė kietoka, sėdynės taip pat, labai jautrios visokios lemputės, sujudintos greitai perdega, mažokai vietos gale, jokios galios iš variklio, tik kad vaziuoji nu bet bent ekonomiškai.

Šiap pigiai išlaikomas automobilis, turiu jau virš 2 metu, investavau maždaug 160€ variklio jokio remonto nereikėjo, važiuoklės minimalus kaip traukės atraminiai stabilizatoriai, viskas veikia, šiek tiek elektriniai reguliuojami veidrodėliai nenori jau judėti aukštyn žemyn, kas nežino tai jei norit užsidegti vidaus apšvietimą patraukite žibintų įjungimo jungiklį i save :D, šiap pigiai išlaikoma, ekonomiška geriausia klevukui bent neprisiplos, arba važinėti i darbą

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Astra II Coupe 1.8, 2000m.

2015-05-13
ekonomiskas,ganetinai pigios dalys,nerudyja kiek senosios astros
galines arkos,gale mazai vietos,problemos su lemdo zondu galine pakaba galetu buti nepriklausoma nes galas nuo didelio greicio nelabai klauso

pigiai islaikomas, su tiesioginem dujom vazinuoja be problemu vidurkis 8ltr trasoje reikiant paspaudi ir eina

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Astra II 1.7 CDTI, 2004m.

2015-04-15
Ekonomišką,talpį bagažinė
Generatoriaus problemos,kuro siurblio problėmos, pigios bei prastai atrodančios apdailos dalys.

Turiu Opel astra 2004m, šeip taip pigiai važuoju, grubiai iki 6L dyzelino,mieste mičšreme 5L.Automobilis buvo pirktas nevazinėtas lietuvoja, prieš tech apžiura pakeičiau diržus itempejus, tvarkiau pakaba, tepalai ir t.t. Pavažinejas grubiai 6men, pradėjo šokinėti apsukos, ir nežmoniskai degintį kuro, prblema buvo siurblyja, sutvarkė, įdejo naują el dalį, tai kainavo nemažai. po menesio, užpylė siurblys generatorių, ir jis sudegino starteri... sutvarkius tai, suzinojau kad buvo uždeti per dideli chamutai... Po kokiu triju menesiu pradejo varveti kuras per siurblį (mandžėta).
Šeip pakaba laiko ilgai,mažos kuro sanaudos, bet man asmeniškai nepatinka vidaus dalys, ilgai šyla automobilis žiema. Kebulas cinkuotas nerudija. Elektronikos ten ne daug, bet dar nesusiduriau su šiomis problemomis.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Astra II 1.6 Comfort / Cool, 1998m.

2015-04-13
Patikimas, praktiškas, pigios dalys, tvirta pakaba. Kokybiškas salonas.
-

Pirkau savo Astra iškart po to kai pardaviau Honda Civic. Iškart pajutau skirtumą tarp japonų ir vokiečių. Salone viskas padaryta kokybiškai, plastikas geros kokybės, lengvai nustačiau sėdynė pagal save. Visi mygtukai veikia, visos lemputės šviečia, kondicionierius veikia, ko dar reikia? Daviau pinigus, paspaudžiau pedalą ir pirmyn. Prie valdymo pripratau labai greitai, valdosi labai lengvai, gerai reaguoja į vairo pasukimus. Perjunginėti pavaras vienas malonumas. Trasoje jaučiausi užtikrintai, lengvai lenkiau kitus, laikiau 110-120km/val ir salone buvo labai tylu. Hondoj važiuojant tuo pačiu greičiu atsirasdavo daug triukšmo.
Automobilis buvo naudojamas kiekvieną dieną, važinėjau į darbą, į gamtą, į sodą ir šiaip pasivažinėti mieste. Bandžiau įsibėgėti iki maksimalaus greičio, pasiekiau 170km/val, toliau buvo šiek tiek baisu. Žiema užsivesdavo be problemų, visada iš pirmo karto. Už visą eksploatavimo laiką pavedė mane tik vieną kartą, kai neužsivedė. Ištaisiau šia problema už 15eu, sutepė starterį. Po kapotų reikėjo lysti tik kad patikrinti skysčių kiekius. Prieš perkant skaičiau atsiliepimuose, kad 16V variklis valgo tepalus. Keičiant tepalus nupirkau šiek tiek daugiau tepalo negu reikėjo, kad dapilinėti. Tai tas likutis guli dar iki šiol, tiesiog nereikėjo, variklis visiškai nevalgo tepalų. Kuro sąnaudos mieste 10L/100km, užmiestyje 6L/100km. Dėl pakabos problemų išvis nebuvo. Nemokėjau nei cento ir čia ne dėl to, kad nieko nedariau, o tiesiog nereikalavo remonto. Per metus dariau 2 diagnostikas, kurios neparodė jokių klaidų. Galu galė nieko remontuoti taip ir nereikėjo, tai kur gi dėti pinigus? :) Nupirkau brangesnį magnetofoną, užtamsinau langus, padariau cheminį valymą, pastačiau subwoferį. Gavosi automobilis-saldainiukas. Raudonas su tamsintais langais. Po kai kurio laiko, kai surinkau šiek tiek pinigų pardaviau savo Opeli. Pastačiau didelė kainą, ją nupirko pirmas žmogus, kuris atvažiavo apžiūrėti.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Astra II 2.0 DI, 1999m.

2014-05-06
Pigios dalys, remontas ir eksploatavimas. Daug vietos bagažinėje.
Prasta salono dalių kokybė, nekomfortiška, sąlyginai didelės kuro sąnaudos. Prasta garso izoliacija.

Turėjau ASTRA 2.0D 60kw, mechaninę, 2/3 durų hečbeką. Naudojau kaip darbinę mašiną, važinėjau tikrai daug (apie 150-200km per dieną), per 6 mėnesius tokio važinėjo pradėjo bildėti važiuoklė ir stipriai dūminti. Kurą pyliau tik iš kolonėlės. Servise aptarnavimas buvo pigus, dalys pigios. Mašina apibūdinčiau kaip "darbinį arkliuką", ištverminga ir nereikalaujanti daug priežiūros. Iš kitos pusės automobilis yra labai nekomfortiškas. Važiuoklė kieta, jaučiasi visos duobės ir nelygumai. Plastmasių kokybė prasta, salonas traška ir dreba. Maniškė rijo apie 6-7 litrus dyzelio, todėl sakyčiau, kad kaip tokiai mašinai, neekonomiška. Taip pat turėjau problemų su elektrą, rytais užvedant užsidegdavo elektros klaidos lemputė, dažnai perdegdavo artimų šviesų lemputės, užsidegdavo ABS. Iš esmės ši mašina puikiai tinka darbui ir kitokiam sunkiam naudojimui, tačiau jei norisi komforto ar važiavimo malonumo tikrai nepatarčiau.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Astra II Coupe 2.0 T, 2002m.

2014-04-11
PAGREITIS, auto lengvai aptarnaujamas, yra gana praktiškas, kuro sąnaudos nėra kosminės, nerūdija.
nėra 6-os pavaros (bet aktualu nebent autostradose).

Astra Coupe 141 kW (originaliai). Greitas, bet kartu praktiškas automobilis - santykinai didelė bagažinė, gale gali neblogai įsitaisyti du 1.80 m ūgio vyrai. Kėbulas visiškai galvanizuotas, nematyti nė vienos rūdies.
Labai nesunkiai didinama šio automobilio galia - tereikia kito tarpinio oro aušintuvo (intercoolerio) ir "laisvesnio" išmetimo sistemos ir galia išauga labai nemenkai. Standartinė išmetimo sistema turi 2 katalizatorius, kurie, akivaizdu, mažina galią. Be to, mano atveju, jie jau buvo "užsikišę" ir slopino išmet. dujų judėjimą sistemoje. Standartinis šio variklio intercooleris savo darbą taip pat atlieka prastokai (t.y. per menkai aušina į cilindrus paduodamą orą).
Kol kas tikslios variklio galios nežinau, ateityje planuoju išsimatuoti ant stendo.
Egzistuoja labai daug tiuningo dalių šiam automobiliui apskritai (Vokietijoje apstu specializuotų tiuningo įmonių, tiekiančių dalis - nuo žemintos pakabos coilų iki didesnio našumo kuro siurblių (fuel pump) ir t.t., ir t.t.).

Buvo problemų su pakaba - keistos kai kurios detalės (galbūt prisideda ir dideli R17 ratlankiai). Pakaba standi - automobilis netinka, pavyzdžiui, Citroenų gerbėjams :) Mano auto pakaba nežeminta, nes visai neturiu noro braukyti dugną per mažiausius asfalto iškilimus. Keista variklio tarpinė, nes buvo tepalo pratekėjimų. Keista oro srauto matuoklė, kondicionieriaus radiatorius,kai kurios kitos detalės.
Šie remontai yra niekai turint omeny automobilio galią ir malonumą juo važiuoti. Pagreitis yra labai neblogas, nes auto nėra sunkus, o variklis santykinai galingas, trūkumas tik tas, kad nėra 6-os pavaros.
Ramiai važinėjant Vilniuje galima tilpti į 10-11 litrų A95.
Svarbu laiku keisti kokybiškus filtrus, tepalus, nedraskyti šalto variklio.

Jei kas dairotės tokio auto, ieškokite TIK geros būklės, kurio šeimininkas jį mylėjo ir prižiūrėjo.

edvinassorys@gmail.com

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Astra II 1.6 GL / Club, 2000m.

2013-09-25
Paprastumas, nedideles kuro sanaudos, nebrangus islaikymas, manevringumas.
Nedaug vietos kaip universalui, neitin patogus ilgose kelionese.

Geras, patikimas darbinis miesto automobilis. Variklio galios pilnai pakanka vazinejant miesto rezimais, megsta aukstesnes apsukas, tad problemu su dinamika nekyla (aisku kiek jos galima tiketis is 1.6 variklio). Tikrai nedideles kuro sanaudos. Pats vazineju su dujomis, tai Vilniuje pakankamai sportisku vaziavimu pakanka 9 litru. Tiesa, varikli priziureti reikia, jis pakankamai lepus, jautriai reaguoja i nedideles problemas, tarkim, pasenusias zvakes, kiek silpnesne vieta degimo rite. Pakaba labai paprasta tad pigi, taciau bent kol kas galiu sakyti, kad pakankamai patvari ir nera tokia kieta kaip gali pasirodyti is pirmo zvilgsnio. Su elektronika problemu neturejau, kadangi nedaug jos ir tera, viskas paprasta, dazniausiai nesunkiai sutvarkoma ir be serviso pagalbos. Kaip universalas nera itin naudingas, vietos nedaug, didesnius krovinius ar kiekius vezti nepatogu arba visai nepavyksta, taciau tikrai vertas demesio kaip automobilis kasdieninei eksplotacijai nenorint sukti galvos.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Astra II 1.7 DTI, 2001m.

2013-06-01
ekonomiskas, judrus, manevringas, labai talpus, AUKSTAS
kad ir paprastas aparatas, taciau jos tvarkymas kelia problemu auksarankiams

kaip klevo lapui ideali masina, kasdien prasuka minimum 70km. ziema nesioziuoja kad ir kokia temperatura, siek tiek problemeliu yra su tepalais ir antifryzu, bet cia jau ne masiniukas kaltas kad pakaitino buve seimininkai, net ir su tuo ji susitvarko ganetinai gerai. nors ir paprastas auto, taciau sunkoka surasti iskilusias problemas. diagnostika nelabai padeda isaiskint kilusias problemas.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Astra II 1.7 CDTI, 2004m.

2013-04-10
Labai ekonomiška, paprasta konstrukcija, patvari
Nesandari, pakankamai ilgai šyla

Sveiki. Turiu šį auto gan ilgai, vertinčiau tikrai labai gerai. Keičiau tik pakabos elementus ir vieną pakaitinimo žvakę per 2 metus. Nors kuro bakas nedidelis, tačiau dėl taupumo jo pilnai užtenka, mieste suvalgo daugiausiai 6 l/100km, o užmiestyje važiuojant apie 90 4-4,5 l/100km. Beabejo greit neisibegėja, tačiau ir pinigai iš kišenes lėčiau išeina. Detalės nėra brangios, o ir remontas paprastas. Kalbant apie trūkumus, tai auto nėra labai komfortiškas, prastoka garso izoliacija, pašyldžius saloną, gana greit atvėsta. Vienaip ar kitaip nesigailiu, kad nusipirkau.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Astra II 2.0 DTI Club, 2002m.

2013-04-09
manevringas, patvari vaziuokle(lengvas jos remontas)
garso izoliacija, kietas salonas, garsiai dirbantis variklis, siurbliai, brangokas remontas.

1metus turiu, pakeiciau kaladeles, vairo antgalius stabilizatoriu, dbar jau reik keisti amortizatorius, stabilizatoriu kita. ryja 10l dyzelio durniuoja elektra. siurbliai kuro didziausia beda siems auto. brangokas remontas,taciau pakeitus nebereik ilgai kisti nagu.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Opel Astra II 1.4 GL / Club, 2002m.

2013-04-04
ekonomiskas automobiliukas, kuri gamino bevejk 10 metu. ( butent astra g) ne siaip sau.
EGR .

Astra opc 2.2 dizel 92 kw.
jau 2 auto siuo modelio, pirmas buvo 60 kw, silpnokas bet ekonomiskas auto. 2 auto 92 kw ziema 6.2 ltr./100km. vaziuoja uj uz. patenkintas pilnai. yra viena beda tai EGR naujas 1800 lt. bet galiama ir kotaip ji apejt. 370lt egr vorztuvai.lt ir viskas bus gerai. patarimas- pirk neuzdrozta nepigiausia auto ir nesiskusi kaip kiti forumeciai. masina tikrai gera.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 1998/01 - 2000/09 (1998, 1999, 2000)
Autogidas.lt informacija: +370 5 207 5057
Darbo laikas: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“