Opel Astra II 1.6 Sportive Atsiliepimai
Atsiliepimai (34)
Opel Astra II 1.7 DTI Comfort, 2000m
Turiu jau virs metu. Kaip pirmas automobilis visai nieko. Dideliu bedu nebuvo tik dylancios dalys. Per metus keiciau 2 rato guolius, stabilizatoriaus traukes, galinio tilto gumas ir variklio laikiklio guma (nuo salono puses).
Opel Astra II 2.0 DTI Comfort, 2003m
Puikus automobilis. Turiu 2,0ltr 74kw varikliuku, niekuom nesiskundžiu. Eksplotacinės medžiagos dalys labai pigios, už kokių BMW ar Toyota kelis kartus pigiau. Tikras liaudies automobilis. Kasmet beveik visiškai nenuvertėja.
Rekomenduoju.
Opel Astra II Coupe 1.8 Bertone, 2003m
Turėjau patikimą 1.8 benzininį 92 kw variklį be EGR, kuris per keturis metus neturėjo jokių rimtų gedimų. Pigi eksploatacjia, nereikalauja didelės priežiūros. Patvari gal kiek kietoka pakaba, bet tarnauja labai ilgai.
Odinis salonas labai paprastas, bet erdvus ir jaukus nepaisant jog tai coupe modelis. Talpi bagažinė. Labai gražus Bertone kėbulo dizainas traukiantis akį kiekvieną dieną.
Opel Astra II 2.0 DI, 1999m
2.0 60kw. Puikus kainos/kokybės santykis. Kam reikia paprasto darbinio arklio ar tiesiog mašinos, nesukant galvos dėl brangių ir dažnų remontų, tai šitas auto tikrai neblogas variantas. Pirkau prieš du metus už 1000 eurų. Planuoju už mėnesio texą praeiti be didesnių investicijų ir jeigu nieko rimto nenutiks dar 2 metus atvažinėti. Spėjau prasukti apie 20kkm. Gal nesupirkau truputį lavonėlį, nes po kurio laiko keičiau vairo kolonėlę (50) ir vairo stiprintuvo siurblį (30), darbai nekainavo, todėl ne taip ir brangiai išėjo. Tuo pačiu pasikeičiau vieną traukę ir šarnyrą. Daugiau per du metus prie važiuoklės nelindau ir neatrodo, kad reikės greitai ten kažką tvarkyti. Taip pat vis bėga tepalai iš variklio, jau beveik visos tarpinės pakeistos, bet vis dar kovoju su tuo. :D Prieš metus EGR išprogramavo (50). Atėjus 0 laipsnių ir žemesnei temperatūrai užkūrus variklį pulsuoja ir melsvą dūmą metą kol apšyla. Kažkas negerai, bet net nenoriu ieškoti bėdos, nes važiuoja ir tas variklis dar gyvens ilgai. O jeigu ir paves jis mane, tai neproblema už 50 eurų pasiimti kitą pliką variklį ir persimesti. Dar apsitvarkiau visokias pigias smulkmenas, kaip lango pakelėjas, galinis valytuvas ir pan... Pavyko paimti labai geros, bet ne pilniausios komplektacijos: lieti ratai, pilnai odinis salonas, šildomi krėslai, 4x el. langai, šildomi, elektriniai veidrodėliai, kondiškė, multi baranka. Už 10 eurų įsidėjau autopilotą (tiesiog reikėjo rankenėlę pakeisti, nes buvo atvesta fyškė kaip ir daugumoje opelių). Originali, nebloga garso aparatūra. Patinka muzikos paklausyti garsiau. Galios nėra, ką jau kalbėt kai kokie 4 žmonės sėdi. Po miestą užtenka, bet užmiesty kažką lenkiant reikia gerai įsitikinti, jog spėsi. Kaip tokios mažos galios auto norėtųsi geresnių sąnaudų. Nežinau kaip ten kiti telpa į 5 ar 6 litrus, bet man mišriai išeina apie 7l/100km, gal todėl, kad beveik dugnais reikia važiuoti, kad ji bent trauktų normaliau. Bet ir 7l gan solidu. Žinoma, komfortas neįspūdingas, kietoka važiuoklė, baršką priekinė panelė, prasta garso izoliacija, tačiau patogios sėdynės, geras matomumas. Paprastas ir lengvas remontas, galima ir pačiam daug ką pasidaryti. Pigios dalys, platus dėvėtų dalių pasirinkimas, nes turbūt šis opelis šiuo metu vienas populiariausių auto Lietuvos gatvėse. Nusipirkau be rūdžių ant arkų, slenksčių, nors matosi, kad buvo tvarkytos, o vidinės vietos kaip tarpai tarp durų, po kapoto viskas aprudiję buvo. O dabar jau gerai rūdys ėsti arkas, slenksčius pradėjo. Kaip universalas nėra pats talpiausias, bet man užtekdavo jo. Žemokas priekis, tik nusipirkau nuplėšiau bamperį prisiparkavęs priekiu prekybos centro aikštelėje, nes lūpa užsikabino už to guminio bortelio. Tačiau tai buvo gera pamoka visam gyvenimui ir visur pradėjau statyti galu, įpratau ir labai tuom patenkintas. Man kuriasi be problemų tiek prie šaltas/šiltas motoras tiek prie šilumos, tiek prie -25, nes yra paprogramuotos žvakės, kad visada jas kaitintų įjungus degimą. Ir patariu nekreipti dėmėsio į labai neigiamus šios mašinos atsiliepimus, nes reikia suprasti, kad tai ne naujas auto, o 20 metų. Prisiperka po 200-300 lavonėlius vos riedančius ir paskui verkia atsiliepimuose kokį šūdą nusipirko. Jeigu randi normalų, dar gyvesnį variantą, tai neturėtų didelių problemų su juo kilti.
Opel Astra II 2.0 DTI, 1999m
Nieko gero vieni remontai ir talpumo tikrai nėra. Variklis gal ir oki bet elektronika, koarozija tai atsikratyti neįmanoma... du turėjau daugiau į šitą markę net žiūrėti nenoriu.
Opel Astra II 2.0 DTI Elegance, 2001m
4 metai turiu 2.0 DTI 74kw. daug visko tvarkyta bet ir daug važiuota. Brangiausias remontas kuro siurblys bet susitvarkei ir pamiršai amžiams. Priekiniai guolai su ABS davikliais brangus ir daug broko yra naujuose tekos gal 4 pakeist kol papuolė normalus o pirkau ir po 60 ir po 90 eur (gerasis už 60 pigiakas). Sunku rasti galinius el. langu pakelejus deficitas pasirodo nes retai buna. Visumoj eksplotacija nera brangi lyginant su kitom panasios klases auto. Esu patenkintas ir tikrai dar vazinesiu kol gyva sirdis bus. Kuro sanaudos piktai vairuojant apie 7-8L jei tvarkingai apie 6-6.5L net mieste :) kas nori traukos tai nuo 2000 apsuku ji yra tik reik priprast.
Opel Astra II 1.7 DTI NJoy, 2002m
Tur4jau vauxhall astra 2002 1.7dti 55kw. Puikus automobilis, kuro sanaudos 4.5-5,5l/100km. Buvo nuva=iavus apie 180k km kai pirkau, trauka puiki, su varikliu jokių bėdų neturėjau. Elektronikos visokios veikia puikiai, bagazine labai talpi, gale vietos vidutiniskai. arkas griebia rudys. labai patvarus ir geras automobilis. autostradoje su keturiais zmonem salone traukos netruksta, ypac geros kuro sanaudos greitkelyje. kiek truksta galios prie zemu apsuku, kas turi tokia astra supras.
Opel Astra II 2.2 DTI Comfort, 2004m
Turejau 2.2 dyzeli 92 kW.
Pakaba kietoka, izoliacija prasta, apdaila pigoka. Probemos su EGR, su vakuumu, šlangutėmis, solenoidais. Bet visa tai sutvarkoma nebrangiai.
Privalumai tie kad trauka sito variklio zveriska, detales visos pigios, nereikia ieskotis detaliu savartynuose nes naujos is kokio intercars kainuos nebrangiai ir tarnaus geros kokybes daug metu. Per 7 metus pasikeiciau viena karta vairo traukes, viena karta stabilizatoriaus traukes, vakuumo slangutes, buvo dingusi normali trauka, tai meistras uz 10 euru pareguliavo su kompu ir viskas tvarkoje. Keitem vakuumo pompa, tai centus shrote kainavo. Variklis dirbo kaip laikrodukas. Vietos gale 2 zmonem per akis, jeigu panos tai ir 3 laisvai telpa.
Siuo metu turiu 2 litru 74 kW dyzeli, tai kol kas jokiu problemu. Tik galios truksta palyginus su 2.2 varikliu.
Opel Astra II 2.0 DI Elegance, 1999m
Važinėju 10 metų, dėl varilio tai tik vienas trūkumas, kad reikia keisti tepalus, o šiaip jokių problemų, važiuoklė patvari, tik kėbulas rūdija. Kuro sąnaudos kelyje 5 ltr., mieste 6ltr.. Elektronika nebuvo pavedusi
Opel Astra II 1.6 GL, 1996m
Gera mašina, patvari. Dizainas jos paprastas gan normalus
Opel Astra II 2.0 DTI Elegance, 2003m
Paprastas, gan patikimas automobilis.
Opel Astra II 1.7 TD Comfort, 1998m
Šiap pigiai išlaikomas automobilis, turiu jau virš 2 metu, investavau maždaug 160€ variklio jokio remonto nereikėjo, važiuoklės minimalus kaip traukės atraminiai stabilizatoriai, viskas veikia, šiek tiek elektriniai reguliuojami veidrodėliai nenori jau judėti aukštyn žemyn, kas nežino tai jei norit užsidegti vidaus apšvietimą patraukite žibintų įjungimo jungiklį i save :D, šiap pigiai išlaikoma, ekonomiška geriausia klevukui bent neprisiplos, arba važinėti i darbą
Opel Astra II Coupe 1.8, 2000m
pigiai islaikomas, su tiesioginem dujom vazinuoja be problemu vidurkis 8ltr trasoje reikiant paspaudi ir eina
Opel Astra II 1.7 CDTI, 2004m
Turiu Opel astra 2004m, šeip taip pigiai važuoju, grubiai iki 6L dyzelino,mieste mičšreme 5L.Automobilis buvo pirktas nevazinėtas lietuvoja, prieš tech apžiura pakeičiau diržus itempejus, tvarkiau pakaba, tepalai ir t.t. Pavažinejas grubiai 6men, pradėjo šokinėti apsukos, ir nežmoniskai degintį kuro, prblema buvo siurblyja, sutvarkė, įdejo naują el dalį, tai kainavo nemažai. po menesio, užpylė siurblys generatorių, ir jis sudegino starteri... sutvarkius tai, suzinojau kad buvo uždeti per dideli chamutai... Po kokiu triju menesiu pradejo varveti kuras per siurblį (mandžėta).
Šeip pakaba laiko ilgai,mažos kuro sanaudos, bet man asmeniškai nepatinka vidaus dalys, ilgai šyla automobilis žiema. Kebulas cinkuotas nerudija. Elektronikos ten ne daug, bet dar nesusiduriau su šiomis problemomis.
Opel Astra II 1.6 Comfort / Cool, 1998m
Pirkau savo Astra iškart po to kai pardaviau Honda Civic. Iškart pajutau skirtumą tarp japonų ir vokiečių. Salone viskas padaryta kokybiškai, plastikas geros kokybės, lengvai nustačiau sėdynė pagal save. Visi mygtukai veikia, visos lemputės šviečia, kondicionierius veikia, ko dar reikia? Daviau pinigus, paspaudžiau pedalą ir pirmyn. Prie valdymo pripratau labai greitai, valdosi labai lengvai, gerai reaguoja į vairo pasukimus. Perjunginėti pavaras vienas malonumas. Trasoje jaučiausi užtikrintai, lengvai lenkiau kitus, laikiau 110-120km/val ir salone buvo labai tylu. Hondoj važiuojant tuo pačiu greičiu atsirasdavo daug triukšmo.
Automobilis buvo naudojamas kiekvieną dieną, važinėjau į darbą, į gamtą, į sodą ir šiaip pasivažinėti mieste. Bandžiau įsibėgėti iki maksimalaus greičio, pasiekiau 170km/val, toliau buvo šiek tiek baisu. Žiema užsivesdavo be problemų, visada iš pirmo karto. Už visą eksploatavimo laiką pavedė mane tik vieną kartą, kai neužsivedė. Ištaisiau šia problema už 15eu, sutepė starterį. Po kapotų reikėjo lysti tik kad patikrinti skysčių kiekius. Prieš perkant skaičiau atsiliepimuose, kad 16V variklis valgo tepalus. Keičiant tepalus nupirkau šiek tiek daugiau tepalo negu reikėjo, kad dapilinėti. Tai tas likutis guli dar iki šiol, tiesiog nereikėjo, variklis visiškai nevalgo tepalų. Kuro sąnaudos mieste 10L/100km, užmiestyje 6L/100km. Dėl pakabos problemų išvis nebuvo. Nemokėjau nei cento ir čia ne dėl to, kad nieko nedariau, o tiesiog nereikalavo remonto. Per metus dariau 2 diagnostikas, kurios neparodė jokių klaidų. Galu galė nieko remontuoti taip ir nereikėjo, tai kur gi dėti pinigus? :) Nupirkau brangesnį magnetofoną, užtamsinau langus, padariau cheminį valymą, pastačiau subwoferį. Gavosi automobilis-saldainiukas. Raudonas su tamsintais langais. Po kai kurio laiko, kai surinkau šiek tiek pinigų pardaviau savo Opeli. Pastačiau didelė kainą, ją nupirko pirmas žmogus, kuris atvažiavo apžiūrėti.