Mercedes-Benz E 220 W210 D Elegance Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.2 l
- Galia:
- 70 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 17.0 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (19)
Mercedes-Benz E 220 W210 D Classic, 1999m
Puikus auto. Jeigu gerai uzlaikyta isirenki tai tarnaus ilgai. Mieste ryja 7l uzmiesti 4.4 . Ar tai neekonomiska???? 6pavaros taip ir turetu buti..
Mercedes-Benz E 220 W210 CDI Avantgarde, 2001m
2001 2.2 cdi 105 kw tikrai dinamiškas ir komfortiškas automobilis, variklio galios važiuoti oriai pakankamai užtenka pilnai, variklis laiko puikiai, kėbulą reiktu labiau prižiūrėti, daugiau antikorozinių priemonių ir dažniau tikrinti opias vietas jei reikia apdoroti antikorozinėmis priemonėmis, kalbu apie dar neapleistą automobilį, bendrai paėmus automobilis yra geras, turiu jau ne pirmą tokį ir rimtesnių bėdų nebuvo tik kėbulo priežiura, geri yra ir 2,7 ir 3,2 varikliai, tik reikia nepamiršti, kad pirkdami dizelinį automobilį mes perkam ne lenktyninį bolidą ir iš jo nereiktu reikalauti kažko ypatingo, tam kas nori santikinai pigiai važiuoti kasdien, perka dizelius, kas nori lakstyti ir nesvarbi ekonomija tas perka benzininį ir laksto.
Mercedes-Benz E 220 W210 D Classic, 1998m
Sveiki. Aprašysiu turėtą automobilį Mercedes benz e220 dieseli w210 kebulu.
Automobilį turėjau 4,5 metų, pardaviau šia vasarą. Pries 5 metus labai norėjau šio automobilio, svajojau ir labai džiaugiausi jį įsigijęs, tačiau tas džiaugsmas tęsėsi neilgai... Pirkau nuo tralo, tad nebuvo galimybės su juo pavažiuoti. Pirkau pagal kebulo buklę ir variklio darbą. Na kebulas turejo kelias rudeles, nors aiskiai matesi, kad arkos jau buvo dažytos, variklis dirbo gražiai, šaltas kurėsi puikiai. Nupirkęs važiavau namo, ir stebėjausi, kodėl jis taip netraukia, kažkaip nesitikėjau dideles galios tačiau tas netraukimas jau isšvis buvo žiaurus, ikalna reikejo jungti vos ne pirma pavarą, kad užkiltum. Kita bėda kuri paaiškėjo pilnai užkaitus varikliui ir jį užgesinus.. Bandau kurti, starteris suko gal 10 sekundžių kol variklis užsivedė.. Na maniau gal nieko rimto.. Nuvariau i dyzel servisą, jie man pasakė kad sugedes Lucas siurblys.. Na ir prasidėjo bėdos su tuo prakeiktu siurbliu. Niekur nėjo gauti kito siurblio, tai net naktim negalejau miegoti, tiek nervu istase, buvo kilusio mintis masina ardyti dalimis.. Laimei po puses metu paieškų pavyko rasti restoruotą siurblį, parsivežiau iš Lenkijos. Su darbu ir keliones islaidom kainvo gal 1000 euru, jei gerai pamenu. Na surinkus variklis vedesi, dirbo, taciau kartais papulsuodavo apsukos. Ziema daznai uzsidegdavo EPC lempute, tipo kažks siublio elektronikos gedimas..Na bet pravargau su juo 4,5 metu, isukau apie 40 tuks km.. Per ta laiką kebulas labai rudijo, taeko dažyti pora kartų..Ir visvien rudys lindo toliau. Pakaba laiko neblogai, tačiau kai prireike remontuoti, pinigine gerai patustino.
Taigi automobilis buvo pirktas uz 13tuks, litu, ikista kokie 7000 tukstanciai, neskaitant padangu, tepalu ir filtru, ivaziuota apie 40 tukst km, parduotas uz 4200 litu šia vasarą. Na nežinau ar čia man taip nepasisekė, ar tikrai šis modelis niekam tikęs, bet daugiau nebežiūriu į tą pusę..
Mercedes-Benz E 220 W210 D Classic, 1999m
Geras auto turiu E300 TD 99 elegance m pabaga,vaziokle patvari,varyklis traukia labai gerai galingas 130kw automatas,(meta begius ko puikiausiai)varyklis urzge ir "bega" velniskai greitai.esu mersu fanas ,bet nepatariu pirkti su silpnais varykliukais 2,2 ,arba 2,9TD,300TD,arba 3,2 CD Imieste 7,5 l uzmestyje 6,5-7.0 priklauso nuo vaziavimo greicio ir manieros . rudyje,reikia daryti antikorozine danga,arba paciam dengti arba vazioti i servisa specializuota.
Mercedes-Benz E 220 W210 D Classic, 1999m
Neseniai vel nusipirkau si automobili, ir buvo padaryta didziule klaida, is pirmo zvilgsnio atrode neblogas , rudziu vos vos matesi, kai kai pradejau gilintis , pamaciau kad jis visas supuves kiaurai, vienu zodziu skardos labai labai blogos, jis tiek nesutvertas kiek vazineja, 10m ir vsio , traukos nera visai, man jos nelabai ir reikia, tik aplekti sunku yra
Mercedes-Benz E 220 W210 D Classic, 1998m
Automobilis gal ir nebutu toks blogas, jeigu ne siaubingas rudijimas ir 2.2 variklio lucas siurblys, del kurio gedimo, savaji mersa išardžiau ant dalių.. Kito siurblio nėjo gauti, o šitas buvo neremontuojamas. Šiaip išvaizda irgi jau nekažką darosi, senas krokodilas, kitaip jo nebepavadinsi.. Važiuoja jis gerai, aiskš netraukia išvis... Nepirkčiau aš jo daugiau..Niekad gyvenime.
Mercedes-Benz E 220 W210 D Classic, 1998m
Automoblis buvo vertingas pries 10 metu, dabar vaizdas graudus, nors masina ir gaminta prabangi, bet laikas daro savo, dabar jau vaizdas labai slogus liudnas, nes RUDYJA kaip senieji opeliai, o gal net ir labiau. Varikliai gal ir neblogi, bet skardos tragiskos, plius netraukiai visiskai , galiu pasakyt kad 70kw variklis isvis nesutvertas tokiam mersui, nes jis ryskiai per silpnas, kas labai pakeliai kuro sanaudas, Vaziuokle nepasakyciau kad labai patvari, nors remontas ir nera labai pigus, Jai kartais netycia sugalvotumet pirkti pirkit tik su CDI varikliuku, arba 2,9TD
Mercedes-Benz E 220 W210 D Elegance, 1996m
Siaip jei tvarkingas, tai tarnaus ilga laika jei neatsibos. Variklis galima sakit nemirtingas, nes tiek meistrai tiek zmones is patirties sneka, kad vaziuosi ilgai su juo. Veidrodziu elektronika daznai iseina, langai darinejasi normalei, na siaip nebloga masina.
Mercedes-Benz E 220 W210 D Classic, 1998m
Labai norejau sio merso, bet nusipirkes ir pavazinejas metus pradejau jo nekest, vienas dalykas svarbus tai korozija, po ziemos supratau kad kad turiu rudziu ir spakliaus rinkini, nes islindo rudys ir vaizdas labai prastas, jie visi rudyja, ir yra jau surudyja, o jai be rudziu reiskia jau yra spakliuota dazyta, bet po ziemos vistiek vaizdas baisus.
Kitas dalykas svarbus tai visiskas traukos nebuvimas, is pradziu dar bandai su tuo susitaikyti, bet galiausiai tai uzknisa ir kuo greiciau nori normaliai traukiancios masinos, dar blogai Su lucas siurbliais jei genda, o pirkti nera kur, perdarymas 1500lt
Kai traukos nera reikia daug akseleruoti, todel nera ekonomijos ziema 10litru pasiima
Mercedes-Benz E 220 W210 D Classic, 1996m
Mersas E220 1996 metu 70kw, Mersas yra mersas vaziuosi ir vaziuosi jis supus, surudys ir toliau vaziuos, bet trauka ju labai prasta isvaizda prasteja ne dienom o valandom. Keliavau su tokiu senuku po visa europa vaziavo nepavede geri varikliai, kol sedi viduje jautiesi kaip merse, kai islipi ir pamatai tas visas rudis, atrodo pries penkias minutes buvo maziau rudziu, vienu zodziu rudyja labai. Pakabos detales patvarios.
Mercedes-Benz E 220 W210 D Classic, 1997m
Masina yra pasenusi, viskuo, nes surudis akimirsniu, traukos nera isvis , ant lenkimo norisi pasispirti koja, surbliai nelaiko visikai, nu nezinau ar verta pirkti si modeli, nebent esi pensininkas ,ir vaziuosi tik i baznycia.Labai rudija, nesurudyjusio rasti neimanoma, kur buve lietuvoi suvirinti suspakliuoti, surinkti is gabalu.Netraukia isvis , nes nera turbinos, genda daznai LUCAS surbliai.nera ekonomijos.
Mercedes-Benz E 220 W210 D Avantgarde, 1998m
Sveiki, taigi ir aš nusprendžiau pasidalinti mintimis apie turėtą MB e220 dieseli 70kW. Niekam nesiūlyčiau rinktis šito variklio. Pats variklis geras, bet jo kuro siurblys niekam tikes. Jis yra LUCAS gamintojo, ir niekas nenori jo remontuot, kito gauti neina, todel kiti perdarineja i bocha kiek girdejau. O siurbliai visu ju sugenda anksciu ar veliau. Kita skaudi problema tai rudijimas. Rudija tiesiog SIAUBŪNIŠKAI... Neturėjau jokios kitos mašinos kuri taip rudija. Netgi senas opel vectra A laidos nerudijo taip žiauriai. Rudija net lygioj vietoj. Bagažine išpuvo, arkos, duru apačios, sparnai netgi skarda ant ligaus paviršiaus darėsi maži rudžių žydinėlliai. Važiuoklė laiko neblogai, tačiau kai pabyra tai ir kainuoja daug remontas. Niekam nesiulyčiau rinktis šio varianto, nes ir netraukia visiškai. Neskaitant netraukimo, važiuoti gana smagu.
Mercedes-Benz E 220 W210 D Elegance, 1996m
Automobilis gana svelniai važiuoja, tačiau žiauriai netraukia.. Sunku kažką aplenkti, reikia visą laiką dugną spausti.. Todėl ir sabaudos nemažos. Kėbulas rudija žiauriai. Bet didžiausia beda yra 2,2 70kW motoro auksto slegio lucas siurblys. Jis "sugenda" ir ura neremontuojamas, o kito gauti neina. Beleika tik perdaryti, tai yra statyti senaji BOSCH siurbli is seno gero 2,0 d motoro. Bet tai kainuoja daug, o ir retas meistras taip perdarineja ir eiles tenka laukti po menesi ir daugiau. Zodziu perdarius irgi neiasku kaip bus, aisku matoras dirba garsiau. Siaip automobilis pigus, tada manau galima isbandyti...
Mercedes-Benz E 220 W210 D Elegance, 1997m
Sveiki, taigi norejau pasidalinti patirtimi apie savo Mercedes benz e220 2.2dieseli 70kw. Automobilis pas mane 1.5 metu. Nusipirkes supratau kad paemiau duduly, nes netraukia visiskai, o kuro ryja nuo 8 iki 10 ltr/100km, vaziuokle laiko neblogai, gana daug privalumu.. Tafciau sis auto turi begalia minusu. Pirmasisi aisku traukos stygius, antras, kad ziauriai rudyja, gal net labiau nei koks opelis.. Ir trecia kad sis 2.2 70 kW eina su LUCAS firmos siurbliais, kurie yra paskutis slamstas. Ziema kelis kartus uzsidege EPC lempute, (tai rodo kazkoki elektros gedima), na bet si pavasari viena ryja as jo neuzkuriau. Pasirodo kad siurblys uzsilenke. Kito gauti neina, naujas apie 5000 litu su visom nuolaidom. Tai dabar atlaukes 2 menesius eilej nuvariau perdaryti meistrui. Dejo seno 2.0 dieselio mechanini siurbli. Remontas kainavo 1500 litu. Taciau po remonto labai padidejo kuro sanaudos ir variklis garsiai dirba. Plius karatais nenori gesintis.. Taigi nepatariu pirkti sito 2.2 70 kW merso... Daug bedu jis turi, uztai ir pigus jie..Savaji vazinesiu iki galo kol vaziuos, nemanau kad toki perdaryta kas pirks..
Mercedes-Benz E 220 W210 D Classic, 1995m
Lyginant su kainos ir kokybės santykiu tai tikrai vertas dėmesio automobilis. Turiu 1995m su 2,2 litro dyzeliniu motoru. Pats automobilis gana didelis, ekonomiškumas garantuotas, praktiškas. 2,2 litro paprastas, be turbinos variklis, turi keletą minusu: lucas kuro siurlys bei traukos trukumas.