Mercedes-Benz C 220 W203 CDI Elegance Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.1 l
- Galia:
- 105 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 10.3 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 6.2 l
Atsiliepimai (5)
Mercedes-Benz C 220 W203 CDI Classic, 2001m
Patenkintas buvau kaip turejau sita automobili
Mercedes-Benz C 220 W203 CDI Avantgarde, 2001m
Pirkdamas MB C220 CDI prisibijojau slydimo dėl galinių varomų ratų. Dabar visiems rekomenduoju išbandyti galiniais ratais varomą automobilį, nes visiškai kitokia vairavimo kokybė! Vairuojant žiemą nėra didesnio malonumo pačiam sukelti šoninį slydimą, tam šioje mašinoje reikia išjungti ratų prasisukimo blokavimą ir pirmyn! Superinis variklis, neturėjau jokiu problemų su juo apskritai, nors važiuodavau gan daug ir dideliu greičiu, o kurą ne visada pildavau iš benzino kolonėlių. Įspūdinga trauka, maloniai dirba stabdžių sistema. Šiek tiek tekdavo pasiremontuoti priekinių ratų važiuoklę (teko pasikeisti aliuminines svirtis), galinių ratų važiuoklė laiko be priekaištų. Su rūdimis problemų neturėjau (tfu, tfu, tfu), gal dėl to, kad žiemą dažnai nusiplaudavau ir laikiau mašiną lauke. Maloniausia būdavo per didžiausius šalčius užsikurti rytais, kai kiti kiemo automobiliai taip ir likdavo stovėti. Nustebino tai, kad niekada nereikėdavo papildyti tepalo, nors, kaip minėjau, važinėdavau gan greitai (160-180 km h.). Jokio dūminimo, turbina dirbo pavyzdingai.
Vidus daug mielesnis lyginant pvz su tos pacios klases trečiuko BMW (320). Nepatiko, kad keičiant ratus rudenį pavasarį reikėjo susirasti atskirą varžtų komplektą, tinkantį prisukti lietnykams, tačiau, pasirodo, kad galiniai ir priekiniai ratai (lieti) prisisuka su skirtingo ilgumo varžtais... Kol tai supratau, teko pasikeisti ir galinių rankinio stabdžio kaladėlių spyruoklių komplektą (kurį sutrina per ilgi varžtai). Šiaip mašina važiuoja lb stabiliai, labai solidžiai ir patikimai. Patogi apsisukti, tam užtenka siauro keliuko, nes ratai ne tik pasisuka, bet susukus vairą dar ir šiek tiek atitinkamai susiverčia. Turiu pripažinti, kad tai vienas stilingiausių MB modelių, vėlesni man nėra tokie gražūs ir stilingi. Patiko garso aparatūros skambėjimo kokybė, labai dažnai naudodavau autopilotą, dar tai, kad valant mašiną patogu atitraukti ir sustumti sėdynes, tada gale arba priekyje atsirasdavo pakankamai daug patogios erdvės prieiti ir išvalyti sunkiai pasiekiamas vietas. Gerai, kad nereikia rūpintis pagr. diržu, pamiršau apie visokias kitas priekiniais ratais varomų automobilių jautrias vietas, tokias kaip granatų gumos, jų sutepimas ir pan. Ant valdymo skydelio - jokių nereikalingų lempučių ar mygtukų, viskas paprasta ir aišku, apie gedimus iš karto signalizuoja kompiuteris. Tiesa, dažnokai tekdavo pasikeisti trumpojo nuotolio ir galinio mašinos apšvietimo lemputes, nesuprantu, kodėl jos dažnokai perdegdavo (panašiai kas puse metų), tačiau lb patiko tai, kad mašinos kompas iš karto vietoj neveikiančių lempučių įjungdavo stabdžių lemputes ir automobilis likdavo apšviestas (bent jau policija dėl to nė karto nebuvo prikibusi). Pakeitus neveikiančią lemputę iš karto išjungdavo klaidą ir įsijungdavo tos lemputės, kurios ir turi degti.
Mercedes-Benz C 220 W203 CDI Avantgarde, 2003m
Man nusipirkus teko restauruoti visus purkstukus,taciau pigiai pasiseke nupirkti,tai 2014m 05men sumokejau 1500lt uz si malonuma,taciau gerau nei pirkt srotinius ir galvot kiek jie laiko tarnaus.kolkas metus laiko su kuro sistema problemu neturiu.Varikliai kaip ir visu mersu patvarus,tik be abejones laiku keiskit tepalus ir pilkit ka rekomenduoja gamintojas.Vaziuokle:man asmeniskai-pasaka.Remotas jos nera labai brangus,uz vairo traukute mokejau apie 20eur,ir restauravu sakiu sarnyrus,uz abu 40eur,dar keiciau abu galinius amortikus(srotinius)-30eur.Manau pakabos remonatas pigesnis uz pasato ar audines.Kebulas nepatvarus korozijai,reikia saugoti nuo idauzimu,nes labai greitai pradeda kelti pusles tose vietose.jei perdazineti kebula,BUTINAI gerai padengti atikorozija,kitaip po ziemos vel spuogu atsiras.Elektronika nekaprizinga,bet geriau ardant ka nors degimo nejungti,prisigaudo klaidu,netgi isimena jei isemus magnetola ijungei degima.Problemas diagnozuoti tik su STAR diagnostika,gal dar BOSCH tinka,kitu nepatariu,nes jos tik suklaidins...Automatine deze taip pat patvari,taciau jai reikia keisti tepalus kas 60000km,geriau keiciant deti originalu filtra ir pilti tiek reikiama alyva,tiek kieki.Su automatu man valgo vid 7l mieste.Trasoje retai vaziuoju,bet apie 5l vaziuojant 100km/h.Kam vietos mazai pirkit E ar S klase,kam galios mazai ziurekit 2.7 ar 3.2 varikli.C klase yra tobulai sukurta vidutines klases zmonems
Mercedes-Benz C 220 W203 CDI Avantgarde, 2000m
Patvarus, ekonomiškas, manevringas ir geros išvaizdos.
Pakaba kietoka, bet turint w203 c220 cdi 105kw minkštenės nelabai ir reiktų, galia reikalauja kietumo, stabilu ant keliuko.
Netaupant trasoje iki 5.5l/100 dyzelio, mieste apie 6l
dalys pigios, jei perki didmiestyje, normalioje parduotuveje, nepirkite mazuose miestuose, keliais simtais daugiau net buna.
Rekomenduoju kiekvienam, kas sugeba valdyti galu varoma automobili ir nori ekonomisko bei patvaraus automobilio.
Bet vistiek norint islaikyti mersa, tai nebus golfuko ar audi eksplotacijos kainomis.
Maziau 10k siuo metu nesiulau pirkti, nebent turite kiseneje dar keleta tukstanciu koroziju tvarkimui, amortizatoriu keitimui ir pan, bet tai nereiskia kad ir daugiau sumokeje auksines bukles nupirksite
Mercedes-Benz C 220 W203 CDI Avantgarde, 2003m
Auto 2003 metu universalas 2,2 cdi 105kw ,deze mechanine.Puiki trauka iki 200kmh rodykle kyla tolygiai ir labai sparciai,galas 220-230.Salono apdaila gera,prietaisu valdymas paprastas (gal tik kad prie variklio darbines temperaturos prieiti tenka per borto kompa nepatogu). Galima nustatyti per borto kompa vazinetis su pastoviai ijungtais artimuju sviesu zibintais,labai patogu,niekad neuzmirsti isijungti!Kaip universalo puiki isvaizda.
Per tris eksplotacijos metus keiciau termostata(nepadejo, tai dabar ziemai ,visiskai uspaudziu virsutine radijatoriaus slanga tai nuvaziavus 10km jau galima pirstines po biski nusimauti.Butinai reikaliga webasto!!!), dar keiciau vieno purkstuko varine tarpine (3lt is aleksoto turgaus :)) ,na tepalo,kuro ir oro filtrus ,na ir pati tepala.Teko prdazyti galini dangti,nes po numeriu apsvietimu prazyde buvo...kokia palaima ,kad nereikia keisti pagrindinio dirzo ...
Na pravaziuoju nedaug po 15000 i metus.auto gan aukstas,o su varomu galu problemos ,tik eksremaliomis vaziavimo salygomis esp daro savo darba!
Sanaudos uzmiestyje 90 kmh 4.8-5l!!!,autostradoj 130kmh 5,5 l (su auto pilotu) ,po miesta nusistovi 6-7.Vazinejant trimpais atstumais(3-4 km) saltu varikliu gali ir 10litru siekti.
Nera tepalo matuokles ir tik borto kompe galima pasitikrinti tepalo lygi!