Mercedes-Benz C 220 W202 Sport Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.2 l
- Galia:
- 110 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 10.4 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (9)
Mercedes-Benz C 220 W202 D T Classic, 1996m
1
Mercedes-Benz C 220 W202 D T Classic, 1997m
1
Mercedes-Benz C 220 W202 D T Classic, 1996m
1
Mercedes-Benz C 220 W202 D T Classic, 1997m
1
Mercedes-Benz C 220 W202 T CDI Sport, 1999m
Senas, bet gan patikimas mersas.
Radau beveik pilniausios komplektacijos: liukas, pilnas el. paketas, šildomos sedinės, webasto su nuotoliniu valdymu (daugumoje šitu mersu tik veikia kaip varyklio pašyldymas, jungiamas mygtuku ant torpedo), autopilotas, automatine deže klimatas ir t.t.
Sport komplektacija, tai gan kietokas, bet žvykeliais važiuoti nereikia, tai trasoj visai komfortiškas.
Traukos varyklio užtenka, nors 92 kw buvo kažkada( dabar aišku mažiau teliko :)
Su šia mašyna dažnai keliaujame po Europa, sukasi w202 ratai jau ne vieną dešimtį tukstančiu kilometrų o sąnaudos tik kurui, ką vidurkis sudaro apie 6 ltr su klima, keli komplektai padangu, varyklio tepalu bei filtru keitimu pagal reglamentą.
2,2 cdi varyklis, tik reik kūro kokybe žiuret, comon rail gi ipurškymas ir suksis jis sau.
Transmisija 5 gtronic. Gan patikimas automatas, bet reik žiuret tepaliuko lygį ir kiek km du senuoju tepaliuku praejes, kitaip gali stumdytis, bet vistiek važiuja ir nieko jam nesidaro.
Ir pagaliau korozija! Čia galima butu varžybas kelt, kokiu greičiu gali suput šitas mersas. Jeigu nepadaryt antikorozinio, prieš tai nepašalynus visas imanomas ir pasiekiamas rūdys, greit pavyrs "Flynstinu" trabantu.
Bet mano atvieju pasiseke, mašina buvo pirkta beveik be korozijos, ją atlykus pilnumoj, džiugina ekspluoatuojant kasdiena.
Mercedes-Benz C 220 W202 D Esprit, 1996m
Kantrus variklis ir greičių dėžė. Važiuoklė pilnai suremontuora atlaiko apie 75-100 tūkst. km. lietuviškais šunkeliais. Lyginant su kitais šios klasės konkurentais - tikrai gerai sutvertas ir apskaičiuotas - darbinis arklys su gera garso izoliacija, puikiu pasukamumu. Labai gerai rieda duobetais misko keliukais. Tinka ilgesnems kelionems Odinis salona tvirtas gana kietas (gal del to kad man teko gana padevetas automobilis). Salono apdailos pritvirtintos gerai, necypauja ir nebarska. Truksta traukos, kvailai padaryta kuro bakai ir priekines sakes( jos seip tvirtos, gumines junktys stambios ir ilgai tarnaujancios bet palikta ertmiu kurios kaupiasi purvas ir druskos po ziemos- ko pasekoja supuva pati sake). Didziausia beda sio modelio tai kad dauk kur panaudota korozijai neatsparus metalai.
Detales bedrai nera brangios . Tik kaikurios specifines bet jos labai retai keiciamos, todel bedrai sis modelis eksplotavimo kastais nelabai skiriasi nuo kitu labiau megstamu tautos automobiliu.
Mercedes-Benz C 220 W202 D T Classic, 1996m
Turėjau būtent šį auto nieko gero jame nėra vieni minusai kas nusipirks tai gailėsis. Pardaviau už 570 eurų
Mercedes-Benz C 220 W202 D Esprit, 1994m
Auto turiu jau metus nusipirkau gana islaikyta nenudrosta ant kebulo buvo tik keletas rudeliu, bet kas met ju netvarkant tik daugeja variklis sis neuzmusamas kiek nori tiek drosk, o del lucas siurblio kai pastoviai bake nors 15 litru yra jis nekelia jokiu rupesciau, silpnokos priekines sakes, is elektronikos bedu neturejau nes neperdaugiausiai jos ten, palyginus ekonomiskas vazuodamas 100km/h greiciau i 100km suvartoja 5l dyzelio siais laikai naudotu sito modelio detaliu gaut sunkoka nelabai kas beardo, bet jei randi brangios nera.
Mercedes-Benz C 220 W202 T CDI Classic, 1999m
Pagal kaina ir kokybe tikrai geras pasirinkimas ypac su CDI varikliu, trauka puiki, ekonomiskas,smagus.Vaziuokle gana tvirta, nors nera labai paprasta, galiu pasakyti tai patikimas darbinis arkliukas. gale vietos galetu buti ir daugiau , bet uztenka, bagazine gana nemaza,atlenkus sedines galima vezti ka nori. ziema nors ir galas varomas vaziuojasi gana gerai,stabiliai