Land Rover Discovery I 4.0 V8 Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 3.9 l
- Galia:
- 134 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 12.6 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 16.4 l
Atsiliepimai (8)
Land Rover Discovery I 2.5 TDI, 1996m
Daug kas pasisakę giria, bet daugiau pavažinėjus galiu minusus pasakyti: LR D1 kėbulas - aliuminiu aptrauktas plienas. Iš išorės nerūdija, bet po juo - neapsaugota. Todėl rūdija dugnas, rėmas, galinės arkos,po bagažinės kilimu. Paprasta konstrukcija bet nepasakyčiau, kad patikima ir tvirta, pačiam galima nemažai darbų padaryti, bet vargina pastovūs kažkokie gedimai - tepalų prabėgimas, stabdžių problemos (vakuuminis bliūdas mėgsta paeiti), stabdžiai neefektyvūs (silpni), varo kolonėlė nepatikima (prabėgimas tepalų), kolonėlės ir vairo sujungimas vis atsilaisvina, žiemą prie didesnio minuso vos suka starteris neužkursi, razdatkė jautri, bagažinės durelių spyna išklimba, jos vyris išlūžta ir eilė kt. Transmisija, konstrukcija džipo bet pravažumas dėl žemos prošvaitos ir pačio automobilio didelės masės - menkas. Lėta, nepatogu važiuoti - tai labai vargina, kuro ima apie 11 dyzelio vidurkis. Taigi manau maža kaina neatperka šio modelio trūkumų ir nerekomenduoju jo pirkti.
Land Rover Discovery I 2.5 TDI, 1996m
Drožiu 8-ti metai po miškus (miškininkas). Važiuoklę perrinkau visą, iškėliau - amortizatoriai ir spyruoklės - Terrafirma +5 cm, kardanai pakeisti i plataus kampo, kryžmės - heavy duty, tepamos,t.t. Neruošto Discavery galinis kardanas tik vienos kryžmės - nesusipratimas, prie reduktoriaus kryžme pakeičia guminė tarpine (rotoflex). Bekelei absoliučiai netinka. Patys anglai kaip trūkumus nurodo tiek kardanų, tiek pusašių metalų lydinių kokybę, bei tikslumą. Didelis pasirinkimas padidinto atsparumo (heavy duty) pusašių, granatų (KAM, Ashcroft). Atsparumas dvigubai didesnis, kaina -5-10 kartu nei paprastų. Aplamai anglai Landroverių detalėms turi net 4 kainų lygius (pigiausios - "replacement", toliau originalą atitinkančios - OEM, veliau - "performance", brangiausios -"heavy duty" (bekelei, varžyboms).
Tarpašinis diferiancialo blokavimas bekelei netinka - iki pirmo prabuksavimo. Galima dėti LSD tipo (susiblokuoja automatiškai nuo besisukačių ratų greičių skirtumo). Kaina ~2500-3000Lt vienam tiltui (detroit truetrack, ashcroft ATB...). Rimtam pravažumui, varžyboms - priverstiniai "Locker'iai" (Ashcroft, KAM, ARB,...)Kaina nuo ~3000-4000 Lt, plius kompresorius, magistrales (KAM'ui nereikia - elektrinis). Blokatorius sudėjus geriau iš karto dėti heavy duty pusašius ir granatas, nes paprastus lengvai sulaužys...
Uždėjau 265/75r16 padangas bei "speiserius", bet arkos jau kliuna važiojant per duobes - teks pjaustyti (II discaveriui arkos daug didesnes ir tokios problemos nera)...
Variklis TDI tik 111AG - susigulėjusiam sniege, purve (be blokatoriu)ar priekabai temti - didelis minusas. Variklis nečipuojamas (mažai elektronikos - privalumas bekelėje), tai galima ideti didesnio ausinamo ploto AlliSport arba Allard interkūleri (~1500-2000Lt). Jei nelysti prie turbinos, galima gauti iki +30AG arba kiek mažiau su 10-12% kuro ekonomija. Su VNT turbina galima ispausti iki 170AG.
Sunku kovoti su kebulo aliuminio korozija.
Visa kita smulkme (plastmases, langu, duru gumos, spyneles ir t.t.) žemiau kritikos...
Tai jei noresit padaryti iš Discaverio rimta visureigi, tai iseina išeina Toyota Landcruiser su gamykliniu LSD. Tačiau salonai vis tiek nesusilygins. Jei neruošit bekelei o naudosit tik grybauti ar iki karviu nuvaziuoti - savo maza kaina pateisins...
Land Rover Discovery I 2.5 TDI, 1996m
Auto neplentinis, kaip koks sorento ar x5, vaziuodamas y bekele per daug nemastai, pravaziuosi ar ne, tiesiog vaziuoji. Puikus variklis, jei bent kiek gyvas akumas, tai tikrai uzvesi ir prie gero minuso. Jei bus priziurimas nors kiek, tarnaus tikrai ilgai.
Land Rover Discovery I 2.5 TDI, 1998m
vairuoju ši automobili metus ir galiu drasiai teigti ,kad tai patikimas ir geras draugas tiek mieste,tiek uzmiestije.remonto paprastumas tiesiog stebetinas[bet patikiu tik šiu modeliu meistrui] variklis kiek letokas,bet išmetus ekologini voztuva kiek pažvaleja,labai truksta manevringumo [ypač mieste] praktiškai visiems korozija eda po galinemis durimis,tenka pasitvarkyti tas vietas ,važiuokle itin paprasta ,tvirta ir patikima [jei pakeiti visas gumines ivores i poliaritanines]šiek tiek erzina liuku netobulumas ir garso ir pratekejimo atžvilgiu,apkunokam žmogui gali buti siauroka vairuotojo vieta,bet visumoj puikus ta puikus visureigis.
Land Rover Discovery I 2.5 TDI, 1994m
Pas mane 200 inis 93 metu. Dar su Land rover varikliu. APARATAS!!! Variklis nerealus, nors auto pirkau jau daug maciusi, iki -10 kuriasi puikiai su visom 4 sugedusiom zvakem. Dirba kaip bite. Kebulas ALIUMINIS JOKIU RUDZIU!!! Remontas paprastas kaip 3 kapeikos. Jauciasi kad auto pagamintas ant kariniams tikslams skirto auto bazes. Su plaktuku ir zubyla puse masinos suremontuosi. Vaziuokleje tiesiog ner kam gesti. Kuro sanaudos apie 10. Trauka skustis irgi negalima. Atsargines dalys nebrangios. Daug vietos.
Land Rover Discovery I 2.5 TDI, 1995m
geras dzipukas .del rudziu tai skiedalai .paliginus su kitais dzipais kurie 10 metu nupuna remas .galingumo uztenka tam yra paletintojai reik ismokti naudotis tada sakit . apversti ji yra beveik neimanoma .kad nesijaustu vairo tampimo neligiam keli reik pasikeisti amortizatoriu stabilizuojanti vaira.o varyklis kuriasi gerai ir aplamai kai sutvarkai tai jis pasakiskas dzipukas
Land Rover Discovery I 2.5 TDI, 1999m
Masina daugiau tinkama miestieciui, negu kaimo zmogui (mano nuomone).
Ekonomiskas kaip dzipas, erdvus salonas, talpi bagazine, nebloga isvaizda. Mazai ir retai kas genda. Asfaltu rieda smagiai, patogios sedynes.
Silpnokas variklis, per daug prikista elektronikos. Automobilio sedines galetu but minkstesnes, Vziuojant zvirkeliu ir per duobes labai krato, galetu buti nors 2,7 td, bet galetu gaminti ir 3,0 td motorus, nera galinio tilto blokiruotes. Visa laika varomi tik du ratai (vienas gale vienoje puseje, kitas priekyje kitoje puseje), kai ziema buvau uzbuksaves ir masina pasvirus ant sono, vairuotojo pusen, sukosi abu ratai keleivio puseje, nes jiems buvo lengviau. Dare anglai bet nedadare. Manau, kad defenderis arba patrulis yra daug rimtesni variantai kaimo zmogui ir apskritai ir del pravazumo. Antra kart tokios masinos nepirkciau. Kiekvienas turi nusprest pats, kokia masina pirkti ir pan. Svarbu, kad tas daiktas butu zmogui prie sirdies :)
Land Rover Discovery I 2.5 TDI, 1998m
Turiu 1998 m. Discovery 2.5 TDI. Patikima, pakankamai konfartabili mašina. Praktiškai nėra elektronikos tad jos gedimai reti. Variklis kaip traktorius - paprastas, patikimas, bet nemėgsta sūkių. Tačiau kaip džipui sveriančiam 2 tonas - ekonomiškas (vidurkis 10 l. dyzelio/100 km. Varikliu tinka mineralinis tepalas. Lengvai pasiduoda offroudinims patobulinimams - ašys portalinės. Yra palėtintojas, centrinis diferencialo blokavimas. deja nėra ašys aklino blokavimo, bet yra papildomai pirkti tokie komplektai tam. Agregatai ir varžtai 3x dydžio paprastos mašinos. Minusai - mėgsta rūdis, tad antikorozinis papildomas padengimas būtinas. Vairo stiprintuvas ne pats patikimiausias, pradeda leisti dažnai tepalą, matyt todėl, kad gauna smarkokai kelio nelygumų smūgius kurie jaučiasi ir vairaratyje. Todėl turi būti griežtai laikomasi gamintojo rekomendacijų dėl oro slėgio padangose - o jis rekomenduojamas nedidelis. Dažnokai problema - vakuminio stabdžių būgno nesandarumas, stabdžių siurbliuko nepakankamas oro tiekimas į sistemą. Žiemą sunkiai suka starteris, nors ir variklio sistemoje sintetinis tepalas - matyt starterio apvijos į pabaigą (apie šią problemą girdėti ir iš kitų turėtojų šio modelio)Ilgom kelioėm nelabai tinka. Nors važiavimo komfortas vidutinis, tačiau su šiuo varikliu mašina lėta ir tai ilgesnėje kelionėje vargina. Variklis galėtų būti galingesnis nestokio svorio mašinai tai labai jaučiama. Kaip džipo prošvaisa mažoka, bet kaip minėta lengvai pasiduoda ofraudiniams tobulinimams (bet dėti didesnius iškart nenusipirksi nuėjęs į aut. d. parduotuvę - reikia užsakinėti, nors yra tuo besispecelizuojančių firmelių - ten jų galima rasti ir neužsisakant (nors įvairiai). Kėbulas aukštas o provėža palyginus siaura - atsargiai posūkiuose ir didesniuose reljefo posvyriuose dėl virtimo. Nors trumpas, bet dėk portalinių ašių apsisukimo smindulys labai didelis, tad mieste aikštelėke manevruoti sudėtinga. Važiuojant jauti, kad vairuoji sunkiasvorį rėminį džipą-sunkvežimį kuris netobilintas offroud 60 proc. tinkamas rimtiems offroudams, 80-90 proc. šeimai, 95 proc. tampymui sunkių priekabų. Taigi čia anglai norėjo kompromiso. Jį padarė. Taigi reziumė - tvirtas, parastas, vidutiniškai komfortiškas, vidutiniškai tinkamas bekeliai, šeimai daugiau, ekonomiškas, lėtokas, silpnokas benzininis variklis, yra tam tikrų nepagrindinių agregatų techninių silpnų vietų. Kas nori daugiau: [email protected]