Jaguar X-Type 2.5 Entry/Classic Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.5 l
- Galia:
- 144 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 8.3 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 9.6 l
Atsiliepimai (5)
Jaguar X-Type 2.0 D Classic, 2008m
Išskirtinė ir maloni mašina.
Išlipus iš mašinos visi sako "Laba siena PONE" :)
Tačiau ir servise meistrai klausia "Ką šį kart remontuosim PONE" :D
Kai išstato sąskaita supranti kodėl tave ponu pavadino :D.
Zodziu pirkdami sita masina turesit uzgarantuota hobi. Vakarais sedesit internete ieskodami daliu. Kai kurias is ju gana sunku gauti. Apie 30% daliu tinka nuo Ford Mondeo. Jei netinka, daliu kaina 3 kart brangesne nei tam paciam Mondeo ar Golfui. Buna kad visokie neesminiai plastmasiukai kainuoja po 100-200 Eur. Siaip masina nera ipatingai gendanti ar nepatikima.
Serviso meistrai daznai nenori apsimti remontuoti, nes daug nestandartisku mazgu, nepatogus priejimas, ilgiau reikia ieskoti dalis ir tt.
2.0 dyzelio kuro sanaudos mieste apie 7.5 ltr dyzelio - tad galetu buti bsk taupesne.
Siaip jei norit sito Jaguaro, pagalvokit ir apie Audi A4 ar BMW 3. Abejais atvejais masinos geriau sukonstruotos, ekonomiskesnes, bus pigesnis remontas. Ta pati BMW 3 2.0 dyzelis su 150 ag ir traukia geriau ir ryja maziau.
Jaguar X-Type 2.5 Entry/Classic, 2001m
Automobilį pirkau labai senai. Gana intensyviai naudojau apie 10 metų. Nebuvo jokių netikėtų gedimų, jokių sustojimų kelionėse. Vienas rimtesnių nutikusių gedimų užstrigęs generatoriaus įtempėjo guolis. Variklis išvis nebuvo remontuotas. Šiuo metu mašina prabėgus 250 kkm. Kas labiausiai sudildavo tai važiuoklės dalys. Bet tai greičiau ne dėl automobilio gamintojų kaltės, o dėl mūsų kelių.
Nepatiko automobilyje keletas inžinierių sprendimų. Pvz. atidarius duris būtinai įsijungia viso salono apšvietimas. Galimybės tai atjungti nėra. Arba nureguliavus salono oro srautą į priekinį langą, visada įsijungią į A/C, be galimybės atjungti.
Tačiau visumoje automobilis patikimas. Labai geras pravažumas(AWD) tiek ant purvo, tiek ant sniego.
Vienas automobilio privalumų yra jo kaina. Žmonėms, kurių biudžetas ribotas, tai gali būti automobilis, kuris nemažins jų socialinio statuso ir nereiklaus daug išlaidų remontui. Kuro sąnaudos visiškai padorios 2,5 ltr/195 Ag varikliui. Mišriu ciklu važinėjant visada imdavo ne daugiau 10 ltr benzino.
Jaguar X-Type 2.5 Sport aut., 2004m
Nusipirkau vakar toki pati jaguar pirmas ispudis, siuo metu turiu ir ford mondeo universala ir jaguar tai masinos kaip diena naktis, nekalbu apie kuro sanaudas ir panasei siuo atveju galiu lyginti surinkimo kokybe ir bendra ispudi vaziavimo komforta. Tai masina yra sunki, pacios skardos turi mesos todel svoris pacios masinos yra ne mazas, bet tai yra privalumas avarijos atveju tai butu kaip tankas nuskintum bet kokia kluti su tokia mase. Vaziavimo atveju masina kelyje tiesiog plauke. Trauka nera ispudinga nors ir 96kw bet mase daro savo. taciau maloniam sklandziam ivaziavimui per akis. Surinkimo kokybe matosi tai ne honda ar tas pats fordas. Veliua eksplotavimo metu parasysiu daugiau info.
Jaguar X-Type 2.5 Sport aut., 2004m
Turiu Jaguar x-type 2003 - 12 , 2.5 v6 automatas, nusiskundimų kaip ir neturiu, išvaizda atrodo idealiai, tas jaguaras ant kapoto priekio, duoda agresyvumo, ir išskirtinumo. Mano manymu, maža kuro bako talpa, kaip tokio variklio, ir dydžio mašinai, bet gal čia tik man taip. Kuro bako talpa tik 61L. Manau bent 80 galėtų būti. Labai dažnai gali gazdinti spidometras, ir ant jo degantys Check Engine , ar abs ar kitos lemputės, bet čia kvailioja fyškės. Ant kelio stovi labai gerai, judrus automobilis, tik va kieta važiuoklė sukaustys prie vairo, ir prašys stebėti duobes, kadangi po kiekvienos duobės skaudės širdį, dėl ką tik išgirsto garso po savo ratais, ir mašinos važiuoklėje. Žvyrkeliu 40km/h nepatarčiau viršyt, kadangi pamesit važiuoklę, čia ne BMW , kuris žvyrkeliu gali nors ir 150km/h važiuoti be garsų. Jaguaras prašosi su juo surinkti kuo mažiau duobių, nes kiekviena duobė, ar kalniukas pagautas greičiau, sukels skausmą ne tik važiuoklei, bet ir jūsų širdžiai , bei gal ir piniginei beabejo. Važiuojant du priekį ir trys gale, po gero kalniuko, ar duobes, galiniai ratai lies viską gali, ir išgirsit nemalonų nubrūžinimo garsą, tada galėsit atvažiave į kelionės tikslą patikrinti galines padangas. :) Salone vietos prieki daug, puiku, ir malonu sėdėti, bet gale nėra net kur ir kojų pasidėti, ypač aukštam, ar apkūniam žmogui, o ir su išlipimu per galą nėra smagu. :) Reziume, maloniau su Jaguar važinėt, dviems, arba tik su mažais vaikais. Ilgas keliones jis mėgsta, bei užspaudus pedalą, 4x4 suveikia taip, kad mažai kas prie šviesaforo turi šansų, 144kw Jaguaras , suvalgo nuo šviesaforo iki šviesaforo 180kw bmw ar lexus, išbandyta. :) garsas mašinoje tuo momentu būna toks malonus, kad labai nori dar karta, bet tada pamatai, kad priešininkas daugiau nespaudžia, bijo matyt. :D 4x4 įveš jus, į slidų kalną, ar purvuotą kalną, veikia be priekaištų, o ir gest negęsta. :) Su varikliu, dėže problemų nebus, galėsit, pamiršt visas problemas, keist tepalus kada reikia, ir važiuosit dar ilgai ir laimingai. :) Mano manymu tobulų mašinų nebūna, taip kad kiekvienoje surasim minusų, bet as prie Jaguaro prisirišau taip, kad nežadu parduot dar labai ilgai. :) Šaunus , labai išvaizdus ir patikimas automobilis. :)
Jaguar X-Type 2.0 High, 2004m
Puikus automobilis, vazineju jau 4 metus, per metus isuku apie 20k km ir galiu pasakyti puikus, patikimas ir isskirtinis auto! Turejau tik tris problemikes, tai itruko (nezinau kokiu budu) ausinimo skyscio bakelis, is sroto pasiemiau nuo kitos 100 lt, priekiniai ir galiniai stabdziu diskai su kaladem buvo pigus, nes viskas tinka nuo ford mondeo ir viena, siektiek erzinanti problema, jau tris kartus ardziau ir tvarkiau galini suporta, nes pradeda negrist rankinio kaladele ir siek tiek trinasi i diska ir ji pradeda kaitint. Bet dbr nusipirkau rem komplekta viska perrinkau ir jau trecias menuo viskas ciki ir ziema dziaugiuosi su pilnaverciu rankiniu. O siaip labai maloni masina, gal siek tiek kietoka pakaba, bet jei nerenki visu duobiu is eiles problemu tai nesudaro, bet uztat labai gerai stovi ant kelio, kaip ikalta. Kuro sanaudos man gaunasi, pakankamai piktai vazinejant, mieste-10-12L, uzmiesti 140km/h- 7-8L, bet pas mane tik 2.0 v6 benzas su 116kw ir tik priekiniais varomais. O salonas tai pasaka! Tylus pagal masinos klase ir siaip su visais imanomais privalumais: touchscreenas, nav,telefonai, gera audio labai, sildomos sedynes ir viskas kas tik imanoma (sovereign komplektacija)... zodziu del salono jokiu priekaistu, gal tik gale sedintiems mazokai vietos. Reziume: siaip esu vokieciu gerbejas ypatingai bmw automobiliu, bet sis katinas tikrai mane nustebino geraja prasme, ir lyginant su a4 c-ske ir treciuku (e46) nei kiek nenusileidzia ir dar yra isskirtinis. Tikrai geras automobilis ir visiems rekomenduoju :)