Hyundai Sonata EF 3.3 V6 GLS Prestige aut Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 3.3 l
- Galia:
- 171 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 7.8 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 10.1 l
Atsiliepimai (5)
Hyundai Sonata EF 3.3 V6 GLS Prestige aut, 2006m
Tam zinovui kuris cia apie automatine greiciu deze rase: suprantu, kad kiek zmoniu, tiek nuomoniu, bet tokio nesamoningo, tuscio aprasymo dar neskaiciau :) pievos kazkokios, kad tepalus pakeisti reikia deze ardyti ? po 90 tukstanciu kaput? du kartus keiciau jau tepalus dezeje, nieks nieko ten nearde, nuvaziauvau jau 200 tust., variklis dirba kaip bitute, deze pavaras jungia sklandziai, svarbu viska keisti laiku, myleti ir priziureti, o vaziavimo kokybe super, kaip ir apdailos medziagos, ko nepasakysi apie tokiu metu( apie kaina net kalbos nera) audi, vw, bmw, kur "mygtukai" pakelejai langu nusitryne net ziauru ziureti, taip rasau, nes turejau visas ir galiu palyginti,ka sios minetos auto turi, tai tik kosmine kaina ir kruva gedimu, kuriu remontas.....oho, taip kad vazineju su hyundai ir vargo nematau, sekmes nieko asmenisko.
Hyundai Sonata EF 2.0 CRDi Executive aut, 2006m
Vairavimas patogus ir nevarginantis. Mieste nėra taupi dyzelio 7,5-8 litrai.Variklis per silpnas ypač kai reikia aplenkti kitą mašina važiuojančia apie 100 km. vidutiniškai. Jautrus tepalų keitimui, juos būtina keisti ties 12-15 tūkst. riba. Varikliai daugiau nei 300 tūkst. praktiškai nelaiko o remonto kainos astronominės. Elektros dalyje beveik visi kontaktai aliuminio, todėl po 4-5 metų atsiranda sutrikimai dėl oksidacijos. Varikliai didelis deficitas ypač 103 KW. Prasta rankinio stabdžio konstrukcija. Salono apdaila nyki. Šiaip mašina kaip sedanas galėtų būti minkštesnė. Bagažinė labai talpi. Kainos ir mašinos vertės santykis normos ribose.
Hyundai Sonata EF 2.0 CRDi Executive aut, 2006m
Turiu 2006 metų pabaigos Hyundai Sonata 2.0 CRDi. Auto vairuoju jau treti metai ir per tą laiką problemų turėjau su DPF. Tad teko jį pašalinti. Šiuo metu jokių problemų nėra. Per tą laiką keičiau priekinius stabdžių diskus, priekinius amortizatorius, keičiau pagrindinį diržą. Važiuoklė padaryta labai paprastai ir patikimai. Kiek teko remontuoti važiuoklę, tai meistrai giria dėl paprastumo. Salonas erdvus, salono detalės nėra iš pigaus plastiko. Su elektronika jokių problemų kolkas nebuvo. Viskas veikia kaip priklauso. Kėbulas kolkas irgi nerūdija. Man didžiausias minusas - tai kuro sąnaudos, nes tai tikrai ne miesto automobilis. Mieste jo sąnaudos tikrai virš 8 litrų dyzelio. Trasoje, važiuojant apie 110 km/h galima sutilpti ir į 5 l/100km. Tad tai daugiau kelioninis automobilis. Bagažinė labai talpi, gale vietos taip pat pakankamai ir aukštesniam žmogui. Mano manymu - tai automobilis, kuris tikrai neatsilieka nuo lietuvių taip pamėgtos Toyota Avensis, tik yra daug pigesnis. Aš jį rekomenduočiau.
Hyundai Sonata EF 3.3 V6 GLS Prestige aut, 2005m
Hyundai gr. dezes vienkartines, itin kvailai surinktos. Norint pakeisti APD tepala tenka daryti dezes kapitalini(kitaip tepalo pakeisti neimanoma). Filtras viduje o visas tepalas issipila tik ja isardzius, fltras taip pat keiciamas tik isardzius automata.
Senesniu metu budavo is isores keicamas filtras ir tepalas, o dabar laiku(apie 90t. km) nepakeitus tepalo dezei kaput
Hyundai Sonata EF 3.3 V6 GLS Prestige aut, 2006m
Idealus automobilis moterims.
Padorus, jaukus ir gerai surinktas ir gan patogus odinis salonas. Gražiai dirbantis ir maloniai ausiai V6 variklio darbas, ypač kylant į įkalnę; pakankamai žemos kuro sąnaudos greitkelyje; ramiai kylanti variklio galia, nešoka iš vietos; variklio galios pakankamai atliekant lenkimą; nėra vagių mėgiama automašina; atrodo solidžiai; Geras automobilis ilgoms kelionėms; dalių kainos vidutinės;