Hyundai Santa Fe II 2.0 CRDi Executive Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 110 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 9.8 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 6.6 l
Atsiliepimai (9)
Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi Premium 7os, 2008m
Tokio auto dar niekada neturėjau. Nors ant spidometro rodė 151000km pravažiavusi, bet daugiau stovi remonte nei važiuoju. Griūna viskas nuo važiuoklės iki elektros. Ar tik man čia pasitaikė toks auto. O jei bus problemų su varikliu tai už devėta ir neaišku kokio stovio šrote prašo 1700€.
Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi Premium 7os, 2007m
Vietos daug, gerai susiguldo sėdynės, laisvai gali miegoti. Pas mane 5 pavarų dėžė vidutinės sąnaudos iki 8l/100km. Tai pats ekonomiškiausias visureigis kurį turėjau. 6 pavarų nepirkau specialiai, nes girdėjau kad nelaiko, pravažumo pakanka, tik man variklis pasirodė biškį per silpnas, kai Kroatijoje varinėjau kalnais. Mano 114KW.
Bet šiaip įsibėgėję iki 100km labai greitai. Komforto užtenka, kondicionierius šaldo puikiai. Važiuoklė kaip ir pas visus, keičiau vairo traukes ir šarnyrus. Tiesa, važiuojant 160km, o tai pastoviai variau per Vengriją, Austriją, Slovėnija, man pasirodė labai stabilus ant kelio. Jeigu dar kartą imčiau, tai imčiau automatą, nes tada gal taip nesijaustų variklis kad silpnokas. Gal man taip pasirodė, nežinau.
Šiaip, kaip Hyundai, tai labai nustebino savo kokybe. Ai dar vienas dalykas, tai po vairu laidų pynė, kuri susidėvi tada neveikia autopilotas, pagalvė vairo. Aišku, ji originali kainuoja 165eurs, o aš Ebay pirkau už 9eurus, tai gal dėlto ir atlaikė tik 4 mėnesius:) Šiaip kas norit padidinto pravažumo, daug vietos ir ekonomiško automobilio, tai jis kaip tik.
Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi Executive aut, 2009m
Labai geras patogus automobilis. Turiu du metus neturiu pruoblemų.
Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi Executive aut, 2011m
Is visureigiu cia mano antra masina.Pirmoji irgi buvo Santa Fe, tik ta ant benzino. Palyginus su pirmaja mano masina - labai ekonomiska, labai gera greitejimo dinamika, geras valdymas. Masina labai talpi. Pirkau labai neblogo stovio, apart eilinio techninio aptarnavimo nebuvo prireike jokiu remonto darbu. Kurso stabilumo sistema veikia nepriekaistingai - meginau dideliu greiciu per zvyra, akmenukus, sniega ir kose is sniego ir smelio - viska iveike be problemu. Pagalbos sistema nusiliedimams nuo staciu slaitu - irgi labai patogus reikalas, ypac kai leidiesi su pakrauta priekaba - labai uztikrintai ir saugiai jautiesi.
Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi Executive aut, 2013m
Nebloga masina, bet kai kurios smulkmenos kartais daveda.
Ilgai galvojau kokia masina pirkti, iki tol vazinejau su japoniskom ir visada tik sedanai. Bet del gyvenamos vietos pastoviai lopeta bagazinej veziotis nusibodo, todel pradejau ieskot keturiu varanciu su aukstu klirensu. Ieskojau gero santykio tarp komfortabilumo, talpumo ir ekonomiskumo. Na ir norejosi, kad masina stilinga butu.
Rinkdamasis masina ismeginau benzinini ir dyzelini jos varianta - galiu pasakyti, kad skiriasi kaip diena ir naktis. Nieko blogo apie benzinini nenoriu sakyti, bet kai tik prasukau pora ratu su dyzelininiu - iskart apsisprendziau jo naudai.
Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi Executive aut, 2011m
Na ka, pradesim :)
Pas mane masina 2.4, benzinas, automatas. Seniai ruosiausi parasyt atsiliepima, tik vis nera kada prisesti. Masina turiu jau trys metai. Pirkau 2012. Jau per pirmas savaites pradejo blogai uzsidarineti priekines keleivio dureles, padejo spyneles sureguliavimas. Masina uz ja prasomu pinigu verta. Pirkau su ta mintim, kad geriau pirkti brangiau naujesne, nei pigiau jau suvargusia masina ir i ja paskui dar investuoti pinigu ir nervu.
Variklis ir vaziuokle tvarkoje. Per didziausius speigus ziema uzsiveta kaip vasara.
Buvo toks vienas nesekmingas atvejis, kai kaliau i didziule duobe sulig dviem ratais i gyli ir i ploti - jau galvojau nuraus man viska velniop, bet mano nuostabai nieko baisaus nenutiko, masina tikrai tvirta. As ja aspkritai pilnai patenkintas. Atlieku tik planinius techninius aptarnavimus.
Aciu uz demesi, visiems sekmes kelyje.
Hyundai Santa Fe II 2.7 V6 Style, 2008m
Automobilis, nepaiskant kai kuriu gamintojo nugrybavimu, pakankamai neblogas. Geras, siuolaikiskas kebulas, negirgzda, kai manisna kreivojama gruntiniais keliais. Variklis 2.7, pavaros automatas su galimybe perjungti i mechanine, 190 arklio galiu sesiu cilindru neperkrautas, dirba be itampos. Jauciasi galia.
Transmisija - pagrindiniai varantys priekiniai, galiniai pajungiami (keturi varantys su automatiniu bei rankiniu pajunginu/atjungimu).
Hyundai Santa Fe II 2.7 V6 Style, 2008m
Nieko nenoriu izeisti, atlieskit uz neigiama atsiliepima, bet vat tokie jau tie mano ispudiziai. Vienu zodziu, jei jus stabdis, tai sveikinu, su sita masina susiderinsit puikiai, kaip sulieti, ir kartu su sita masina mus, likusius eismo dalyvius draugiskai nervinsit. Jei jus stabdis, bet dar ir turtingas, dvigubai sveikinu - issirinkite megstamiausia degaline ir po poros savaiciu jus ten jau pazinos is veido. Jei jus turtingas stabdis is kaimo (visiskai nieko prieks kaima tikrai neturiu) - masina kaip tik jums - bulviu maisu i sita masina telpa tikrai daug - skanaus!
Hyundai Santa Fe II 2.7 V6 Style, 2009m
Netiketas pirkinys, isigijau is kolegos. Mano lukescius pilnai pateisino, pacia geriausia siu zodziu prasme. Masina tinka ir patinka visiems seimos nariams. Sedi aukstai, toli matai, masinoje labai komfortiska. Ilgus atstumus labai patogu ir patikima vaziuoti. Pravazumas masinos geras ziemai, zvejybai, kaimui ir t.t. vazineju be kastuvo masinoj. Na o tiems, kas i pelkynus ir sniegynus verziasi, tiems jau reikalingos atitinkamos padangos ir traktorius is paskos..