Hyundai Santa Fe I 2.7 V6 Elegance Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.7 l
- Galia:
- 126 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 11.6 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (8)
Hyundai Santa Fe I 2.0 CRDi High/Elegance, 2004m
Puiki mašina, važinėju jau penkti metai ir apart tepalu ir reikalingu filtru nieko per daug ir nedariau,nezinau bet sakyciau kainos ir masinos santykis puikus.
Hyundai Santa Fe I 2.7 V6 Elegance, 2006m
Su sita masina atvazinejom visa seima penkis metus. Teko ir ilgu kelioniu su ja tureti, ir mieste daug privazineta. Masina kokybiska, dar niekada nera pavedusi. Masinos tikrai negailejom, ir saltyje jinai stovejo, ir per kalnus serpantinais vaziavom, ir bekeles iveikinejom, kamsciuose zulinom. Masina tikrai tvirta, jokiu gedimu nebuvo. Servise tik einamie techniniai aptarnavimai.
Dabar jau metas parduoti, o gaila.
Hyundai Santa Fe I 2.7 V6 Elegance, 2006m
Bendras ispudis nuo sitos masinos susidare tikrai geras. Net per isplauta lietaus zvyrkeli istrauke i kalna. Karta yra teke i labai statu kalna - 40-50 laispsniu ivaziuoti - iveike be problemu, nors vaziavom issigande. Salonas platus, komfortabilus, viskas sekmingose vietose patogiai isdestyta. Esant dideliam greiciui gerai laiko kelia, nepersitempia. Bet turi sita masina ir trukumu, kurie deja gadina nuotaika.
Hyundai Santa Fe I 2.4 GLS 4WD, 2001m
Masina issirinkau parekomenduotas pazystamo. Nustebino, kad uz tokia prieinama kaina gali visai nebloga masina gauti. Plius nedideles atsarginiu daliu kainos, o ir masinos korejietiskos sako patikimos.
Del komplektacijos ilgai nesvarsciau, pagrindinis kriterijus buvo priekiniai varantys, nes vazineju daugiausiai mieste, kondicionierius ir automatine pavaru deze.
Hyundai Santa Fe I 2.4 GLS 4WD, 2003m
Vazineju su sita masina metus. Pries tai jiani buvo tarnybine masina, jos negailejo, kankino kas kaip mokejo. Bet - pribaigt jos jiems nepavyko tiesa pasakius. Taigi gavau as sita mazina gerai pabraizyta, bet be gyvybei pavojingu zaizdu. Restauravau pakaba ir masina puikiai vaziuoja. Laksto kaip sluota :)
Mieste ima 12-13 litru (cia turint omeny kad as pastoviai keturiais varanciais vaziuoju). Apie variklio kapitalini remonta svarstau, bet dar neapsisprendziu. Kebulas nesupuves, nesurudyjes.
Hyundai Santa Fe I 2.4 GLS 4WD, 2001m
Vazineju su sita masina jau daugiau nei penki metai ir vis dar patenkintas. Tiesa prisukau is viso tik 67000. Emiau euripietiska versija, parvaryta is Sveicarijos, joje Kruiz sistema yra, i baka net 70 litru telpa. Idomus dalykas, kad 92 benzinu vaziuoja net geriau nei 95. Kuro sunaudoja proto ribose.
Hyundai Santa Fe I 2.7 GLS 4WD, 2003m
Pas mane masina 2.4, benzinas, automatas 2003.
Iki sitos masinos vazinejau isimtinai tik vokieciais - turejau bmv, mersa ir audi. Apie korejietiskas masinas prisiklauses buvau neigiamu atsiliepimu is seniau. Bet va pasitaike sekmingas atsitiktinumas isigyti santa fe uz nedidele kaina - ir turiu. Pirmas ispudis buvo nelabai, nes ankstesnis savininkas matos masina nelabai priziurejo, bet keli nuvaziavimai i plovykla, salno valymas, einamuju detaliu keitimas, pastaciau biksenonus, dvd magnetola ir masina atgijo - jos jau nepazinti.
Hyundai Santa Fe I 2.4 GLS 4WD, 2001m
Automobilis tikrai nera prastas. Dar turiu jy nesenai, pravaziavau vos 5000km. Svarbu yra keisti Dirzus ir guolius ir Hidraulini itempeja (deja nevisi vadybininkai zino kad jis yeina i komplekta, taciau keiciant jy atrasite) Visas dirzu ir guoliu kompletas apie 650lt pakeitimas apie 300lt, verta investuoti. Po paskutinio keitimo buvo praeja 60000km ir keista pagal gamintojo reikalavimus kas 60000km, vienas is guoliu jau buvo sausas, kitas jau klibejo, bei dirzai buvo pasitryne, tad nereikia atigelioti sios proceduros. Vaziuokle patvari! Bendradarbis pirko nauja 2005 metais is salono per 140000km eksploatavima keite tik dirzus su guoliais bei tepalus ir zinoma stabdziu, daugiau nieko. Plius jis medziotojas ir sake nei karto neteko jam kviestis pagalbos kad istemtu is misko. Garzo izoliacija prasta, girdisi padangos. Audio aparatura prasta. Panele labai blizga nuo saules. Nesireguliuoja sildomu sedyniu intensyvumas, vienu mygtuku sildosi ir veidrodeliai is galinis stiklas, apsinesa priekines lempos (reikia poliruoti). Interjiero plastmases gana kietos, prastokos kokybes, bet visumoje malonus automobilis. Mano turimas prabeges 260000km tiek variklis tiek pavaru deze svaru nei vieno laso tepaliuko pro sona, uzkaista iki darbines temperaturos labai greitai. Kuro sanaudos 100% uzmiestis pencininko rezimu su Cruise Control 90km/h 7,37l/km, normaliai vaziuojant 110, 120km/h 8,6ltr. Daugiau miesto keliu 10.3ltr Benzino. Manau labai ekonomiskas SUV.
Daliu kainos nera dideles, tik reikia uzsisakyti.
Automobilio kaina tikrai verta! uz 10000-15000tl SUV su tokiu pravazumu ir patikimumu, ekonomija sunku kur rasti. Beje sie 2.4 4clil 107kw varikliai labai gerai bendrauja su duju yranga.