Honda Civic VII 1.3 MX IMA Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.3 l
- Galia:
- 61 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 12.9 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 4.9 l
Atsiliepimai (18)
Honda Civic VII 1.6i Sport, 2003m
Puikus automobilis jaunam žmogui.
Honda Civic VII 1.7 EX aut, 2004m
Manevringas, miesto automobilis
Honda Civic VII 1.6i Sport, 2004m
Puikus, erdvus automobilis, su standartine pakaba agresyviau vairuojantiems posūkiuose trūksta stabilumo, susidėjus Eibach spyruokles visai kitas reikalas, vairavimo malonumas +9000. Labai patogi pavarų svirtis, ir labai lengvai jungiasi bėgiai. Per pora metų (rida 205k.) teko keisti lambda zondą, visus važiuoklės elementus (tiesiog atėjo laikas :)), perrinkti stabdžių suportus, kuriems nepatiko žiema, ir sugalvojo parūdyti, bei pakeisti greičių dėžę... Su rida 205 tūkst. suvalgo apie 2 litrus tepalo per 10 tūkst kilometrų. SPORT komplektacija - biudžetinis Type R, su visomis apdailomis, išskyrus spoilerį, odiniu vairu, baltu prietaisų skydeliu, švelniai žemą skambesį skleidžiančiu išmetimo bakeliu bei tik Sport komplektacijai būdingu raudonai juodu sedyniu raštu.
Honda Civic VII 1.4i Sport, 2004m
vairuoju jau3 metai.labai smagus sportiskas nors kwnedaug bet pas mane jis sviesofore pyrmas.turciai su prabangiais dzipais nervinasi kaip cvekas pyrmas issoko,draskosi kaip aplenkt.man 55 metai.ir jeigu butu ymanoma nusipirkt nauja tai tik tokia honduke imciau.gaila kad klimatas lietuvoj supuves,surudyjo vargselis.per 3 metus tik vairo traukes keiciau ir galinius salblokus.mam jos vaizdelis prie dusios.zodziu,kaip is hondu man pati geriausia,grziausia,
Honda Civic VII 1.6i Sport, 2003m
Puikus automobilis miestui: judri, stabili, ilgi pirmieji bėgiai. Nustebino erdvė salone, aukštos lubos, labai patogi pavarų svirtis. Teko net du dviračius sutalpinti. Sport komplektacija turi odinį vairą ir pavarį bumbulą facelift žibintus, pažeminimo lip'us, kas automobiliį padaro labai patrauklų akiai, tiesa priekinis buferis gali nesunkiai užsikabinti parkuojantis. Kuro sąnaudos trąsoje, 90 km/h keliuose - 5.5l, mieste plius 2 litrai. Per metus eksplotacijos niekas nesugedo, užsikūrė visada, teko keisti tik susidėvejusias dalis. Dalių kainos nebaisios. Skardos nerūdyja. Valdymo skydelis patogiai pasiekiamas jei ne atsigules važinėji.
Nepatiko sėdynė, niekaip nerandu labai patogaus sėdėjimo, greit važiuojant triukšminga salone,
Honda Civic VII 1.7 LS, 2001m
Turiu puse metu, vos tik nusipirkes, pasikeiciau tepalus su filtrais 20eu ir viskas. Problemos buvo tik su stabdziu cilindriuku, reikejo tik pramankstinti ir viskas. Vaziuoja normaliai, kaip 1.7 motorui, galios uztenka. Greiti renka neblogai, 100 per 8.5 sec. taip pat dinamika jauciasi ir vaziuojant didesniu greiciu. Kuro vartoja nedaug, mieste 8.5 l, traoj apie 6 l. 100km. Ant kelio stovi gerai, minusas tik tas, kad labai didelis apsisukimu spindulys, sunku parkuoti aiksteleje. Garso izoliacija kaip kompaktines klases automobiliui nebloga, salone vietos pakankamai, gale du zmones be problemu telpa, ir vietos kojoms yra. pries pirkdamas auto, domejausi daliu kainomis, tai kainos kaip kokio opelio ar golfio daliu.
Honda Civic VII 1.7 EX aut, 2005m
Pirkau masina is ranku, ilgai rinkausi. Pagrindinis aspektas, kuris nusvere pasirinkima i sitos hondos puse, tai jos patikimas variklis - daug atsiliepimu geru ivairiose vietose radau. Vazineju jau daugiau nei metus - problemu nera ir tik dziaugiuosi. Praeita ziema kai speigo pasitaike kelios dienos - nebuvo nei vieno karto, kad neuzsivestu is pirmo karto.
Bendrai paemus masina patikima, patogi vairuoti, patogi keleiviams - vazinejam visa seima.
Vienintelis jos minusas, tai zemas klirensas - praeita ziema tris kartus sedau ant pilvo. O siaip - rekomenduoju!
Honda Civic VII 1.6i ES aut, 2004m
Masina labai ekonimiska, jei reikia vazinetis daug ir ypac mieste per rimtus kamscius. Dziugina variatoriaus darbas. Triuksmo izoliacija prastoka. Kol kas kazkaip vis nepriprantu, kad kai sustojama, gesinasi variklis, tai sedi ir klausai, ka praeiviai kalba. Masina isibegeja silpnokai, bet kaip miestui pakankamai judri ir galios uztenka pilnai. Navigacija gamykline - matos, kad keicia eksterjera - iskart kitas vaizdas. Salonas veliurinis prastokas, galejo padaryti kiek geresni, prabanus tikrai neatrodo. Del ziemos kol kas nieko negaliu pasakyti - nevazinejau, tai laikas parodys.
Honda Civic VII 1.7 CTDI S, 2002m
Bendrai paemus masina nebloga. Iskart nusipirkus labai patiko. Ypac patiko, kad masina labai gerai valdoma - tikrai japonai moka gaminti masinas.
Per visa laika eksploatavimo nei vienos vietos, kur butu parudyje, taip pat ir dugnas labai geras, tik vat kad masina zemoka. Ziema galima sakyt is viso pastoviai pilvu plauki, jei tik keliai kiek maziau pravalyti. Nors as ir pravazinejau jau keturis metus be apsaugos. Vaziuokle aisku labiau skirta geresniems keliams. Kelia laiko gerai, bet vis tik idealus variantas tik idealiems keliams.
Honda Civic VII 1.7 LX aut, 2005m
Iki tol turejau Lanser 2000m - Honda geresne! Masina stabili posukiuose, lengvai iseina is uzmetimu posukiuose, jei tokiu pasitaiko. Gerai didina greiti, galios uztenka per akis, iki 100 km per 10.2 sek. su automatu.
Honda Civic VII 1.7 CTDI LS, 2002m
Intensyviai naudoju šį automobilį jau daugiau nei metus ir esu išties patenkintas.
Važinėju beveik vien po miestą ir dažniausiai vienas, tad tiek kuro sąnaudos tiek trauka, tiek dinamika ir prie viso to parkavimosi galimybės - vieni pliusai. Beje teko su juo ir pakeliauti (3500km per 5 dienas). Kadangi keliavom dviese ir čia skundų neturiu.
Automobilis patogus, stebėtinai erdvus, greičių perjungimo svirtis tobuloj vietoj(jei dar porankis būtų..)
Eksplotacijos objektyviai vertint negaliu, nes pirkau nelabai prižiūrėtą, tai gavau persirinkt visą pakabą, bet darbai atlikti ir toliau sėkmingai važinėju.
Kas liečia kėbulą, gal dėl ilgo laiko Lietuvoj, rudys užpuolė kapotą ir arkas..
Tad viską apžvelgęs manau tikrai geras variantas ir kiek esu pagalvojęs, kad jau įdomu būtų atsinaujint vis sustoju, nes nematau į ką keist :)
Honda Civic VII 1.6i LS, 2002m
Buvom nusprende pirkti korejietiska masina, o vat taip atsitiko, kad paemem sita stebukla. ABS EBD keturios pagalves, klimato kontrole, sedyniu aukstis reguliuojamas, pilnas elektronikos paketas ir dar daug ko.
Salonas erdvus. Gale nera tunelio.
Honda Civic VII 1.6i LS, 2002m
Seimoje turime du siuos civikus abu su 1.6VTEC varikliais. Is pradziu nusipirkau sau, bet po metu eksploatavimo toki pat nupirkau zmonai, nes automobilis isties patvarus, ekonomiskas ir labai smagus.
1.6vtec 81kW varikliui traukos tikrai uztenka, noretusi tik kad pavaros butu ilgesnes, nes vaziuojant mieste labai daznai reikia perjunginet. Bet prie to priprantama, o zinant, kad pavaru svirtis labai patogioje vietoje, tai pavaras jungineti vienas malonumas.
Kebulas irgi labai geras, palyginus su kitomis tokiu metu hondomis, ant mano civiku nera ne vienos rudies, jokiu kebulo darbu daryt neteko...
Siaip rekomenduoju visiems si automobili, kurie didziaja laiko dali vazineja mieste, o atostogas leidzia kaime. Nes Sis modelis idealiai sukurtas intensyvaus eismo salygoms, bet isvaziavus i trasa taip pat nenuvilia. Man asmeniskai pagrindinis minusas tai garso izoliacija, vaziuojant 130km/h pradeda svilpti.
O siaip kuro sanaudos mano civiko mieste iki 8.5l/100km, trasoje iki 6.5l/100km. Zmonos analogiskas civikas mieste iki 7.5l/100km, trasoje iki 6l/100k.
Honda Civic VII 1.7 CTDI ES, 2003m
Is Hondu ekonomiskiausias modelis.Labai paprasta konstrukcija,elektronikos beveik nera,(tad ir nera kam gesti),pakaba labai paprasta ir patvari.Atlenkus galines sedynes,bagazines talpumas zymiai padideja.Teko girdet,kad varikliai neuzmusami.Pagal kainos ir kokybes santyki vienas optimaliausiu variantu.
Turiu kelis metus,dar neteko gailetis.
Honda Civic VII 1.7 CTDI ES, 2003m
Turiu tokį automobilį jau beveik 3 metus, rida apie 160000. Pakeičiau galines kaladėles, kaitinimo žvakes, akumuliatorių, starterio šepetėlius, priekinius amortizatorius, vairo traukių antgalius, dabar stabilizatoriai barška, daugiau nieko rimto nedariau, tik keičiau tepalus ir filtrus. Abu kartus kiek yra Lietuvoj, techninę apžiūrą praeina pati. Dyzelio 5l vasarą, iki 6l žiemą. Pakankamai erdvus salonas, kaip tokios klasės automobiliui, gale sėdint žymiai daugiau vietos, nei pvz. IV Golf. Stabilus kelyje, paprasta, malonu vairuoti.