Ford Fiesta IV 1.8 D Ghia Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.8 l
- Galia:
- 44 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 17.6 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 6.1 l
Atsiliepimai (9)
Ford Fiesta IV 1.4 TDCi, 2004m
Rieda puikiai, pensininkams palei kišenę patariu. Važiuoklė patikima, variklio traukos užtenka, Miesto zuikutis, vikri nėra vargo parkuotis.
Ford Fiesta IV 1.8 D Ghia, 1997m
Jokių problemų. Ne mašina, o pasaka. Per 3 metus dar nenuvažinėjau, o važiavau labai daug ir idėjau centus, nors vairuoju dyzeli. Gal 100e ir idėjau... Techus eina savo hodu iš pirmo. :D
Ford Fiesta IV 1.8 D Ghia, 1997m
SUPER
Ford Fiesta IV 1.25 Ghia, 1996m
Fantastiškas automobilis pradedančiąjam vairuotojui. Kainuoja pigiai, pigu taisyti, daug negenda, nekaprizingas.
Dinamiškas 1.2 variklis. Trauka įspūdinga kaip tokiam mažam litražui. Visada pirmas startuoji nuo šviesoforo, niekas neprisiveja.
Ramiai važinėjant kuro sanaudos vilniuje 7l/100km, trasoj 5-6.
Nors automobilis ir nedidelių gabaritų, bet sulanksčius sėdynes jame telpa tiek daug, kad kartais atrodydavo kad masina guminė.
Malonus ir dailaus dizaino salonas. Viskas gerai surinkta.
Nepatiko kai kurios smulkmenos, kartais atrodydavo kad tam tikros smulkios dalys yra blogai suprojektuotos. Pvz gesdavo spynelės ir rankenėlės. Jei vienų durų sutvarkai - sugenda kitų. O šiaip su varikliu jokiu problemų - veikia patikimai, kuriasi ziema prie -25 C is puses apsisukimo. Vaziuoklė tvirta. Pries tai turejau Volvo 460, tai Fiestos vaziuokle ryskiai tvirtesnė.
Daug skelbimu su mazom ridom. Galima atrasti net tokiu, kur net 100 000 km neprabėgusios. Nes uzsienyje jas paprastai vairuoja moterys ar naudojama kaip antra seimos masina. Tad ridos pas jas dazniausiai nedideles. Papigiai galima surasti automobili, kurio puikus mechaninis stovis. Pats pirkau su 60 000 km rida is Prancuzijos. Salonas atrode kaip naujas. Masinos dugnas atrode kaip nauajs.
Šiaip Fiesta yra fantastiškas kainos ir kokybės santykis, bet tai labai bazinė mašina. Pavairavus gerą Audi ar Mersedesą atgal už fiestos vairo sėsti nebesinori. Puikus pasirinkimas jaunimui.
Ford Fiesta IV 1.4 TDCi, 2003m
turejau 5 metus, pravaziavau 200 tukst. km (kiek pries tai buvo - neaisku). per visus tuos metus keiciau tik tepalus, filtrus, kaladeles ir pan. mazos kuro sanaudos, lengva parkuotis, sudaro erdvaus automobilio ispudi. puikus pasirinkimas miestui ir kasdieniniam vaziavimui. trasoj darosi triuksmingas, vaziuot toliau nepatogu, gale apskritai neimanoma, pries lenkiant reikia pagalvot.
Ford Fiesta IV 1.4 TDCi, 2002m
Eksterjieras ir interjeras: Gana šiuolaikiškas dizainas, malonios akiai linijos. Vidaus apdailos medžiagos prastos kokybės. Prietaisų valdymas išdėstytas patogiai ir aiškiai. Elektros paketas skurdokas todėl nėra kam gesti.
Bendras pasirodymas: Vairo mechanizmas veikia patikimai ir tiksliai. Pavarų perjungimas labai malonus ir lengvas. Tačiau labai trumpa pirma pavara dažnai varo į neviltį. Važiuoklė vidutiniška (gal net į kietąją pusę). Važiuojant didesniu greičiu juntamas didelis triukšmingumas. Be to stabdžiai galėtų būti geresni.
Išlaidos eksploatacijai: Išlaidos minimalios. Perkant tvarkingai eksploatuotą automobilį didesnių problemų neturėtų kilti, juolab, kad mašinos konstrukcija labai paprasta, bet kartu ir patikima. Degalų sąnaudų amplitudė gana didelė net važiuojant tais pačiais keliais. Ji labai priklauso nuo degalų kokybės, oro sąlygų, vairavimo stiliaus ir padangų. Tačiau galėčiau pritarti, kad bendras vidurkis 4,6L 100km yra realus.
Ford Fiesta IV 1.4 TDCi, 2004m
Važinėju šešti metai, pravažiavau apie 120 tūkstančių, rida artėja prie 250 tūkstančių.
VARIKLIS - iš vienos pusės vertas pagyrimo, anksčiau labai gerai traukdavo, tyliai dirbdavo, kas iš kolegų pavažiuodavo visi girdavo! Nuotaiką prieš porą metų pagadino sykį numiręs varikliukas - užgeso vidury gatvės ir nebeužsivedė... Kaltas buvo kažkoks valdymo blokelis kaip degtukų dėžutė, tačiau remontas kainavo netoli apie 900Lt. Pastaruoju metu ėmė žiemą prastai kurtis, nebepadeda žvakių, filtrų pakeitimas. Iki -10 užsikuria, jei šalčiau net nebekuriu, nes vistiek neužsiveda... Ėmė ryti alyvą, garsiai dirbti - kaip traktoriukas. Bet kiek bepranašaučiau galą - visgi dar važiuoja. Kuro sąnaudos - džiuginančios, manau vidurkis telpa panašiai į 5 litrus :)
SALONAS - mieste važinėjant pakenčiamas, tačiau važiuojant toliau sėdynės kaip taboretės - nepatogios, paskausta nugara. Nepatariu tridurės versijos (pats tokia važinėju) - pas mane nulūžo abiejų sėdynių atlenkimo rankenėlės (nepatvarios, plastikinės), toli diržai - nepatogu pasiekti, plačios durelės - nepatogios mieste kur mažai erdvės. O šiaip prietaisai išdėstyti patogiai, daiktadiežė, bagažinė - normalaus dydžio kaip tokiai mašinytei, yra didelės kišenės durelėse. Rekomenduočiau šią mašinytę tik važinėjantiems mieste arba netolimais atstumais.
KĖBULAS - pas mane prie priekinių durelių nuo slenksčių atsilupo dažai (matyt nuo priekinių ratų akmenukai nudaužė), o dabar jau ir rūdyti pradėjo slenksčiai prie durelių. Man mašiniukas - dailiai atrodo, žinoma čia subjektyvi suasmeninta nuomonė.
PAKABA - nepriekaištinga, labai patvari. Kol kas teko pakeisti tik galinius amortizatorius ir granatos gumą. Be to ne tik patvari, bet ir labai smagi - gerai laikosi kelio, lengvai valdoma mašinytė.
ELEKTRONIKA - nors šioje mašinytėje elektronikos daug tikrai nerasite, visgi jinai nusipelno daugiausiai priekaištų. Užgesus varikliui - reikėjo keisti brangia elektroninę detalę. Norint pasikeisti priekine lempute reikia išimti visą žibintą - kažkokia nesamonė! Norint pasiekeisti galinę lemputę - taip pat reikia išimti žibintą (beje pats nesugebėjau, o servise aplaužė kraštus...) - nesamonė! Prietaisų skydelio apšvietimas - pas mane jau trečią kartą sugendo...
Ford Fiesta IV 1.4 TDCi Ambiente, 2001m
turejau fiesta dabar turiu kita ir galiu pasakit kad esu labai patenkintas pagal kaina ir kokybe su viena vazinejau 4 metus tai remontui isleidau260lt. niekada nera pavedusi
Ford Fiesta IV 1.4 TDCi Ambiente, 2002m
Važinėjau tris metus, apie 70 tūkst. km. Automobilis pigus tačiau prastas. Ypač blogas TDCI variklis su savo elektronine kuro sistema kuri absoliučiai nepatvari ir kurios remonto kainos kosminės. Po kapotu viskas sudėtinga, sunku prieiti, kanors pakeisti. Genda viskas. Abu galiniai guoliai padibre buvo, amortizatorius teko keisti, sankaba nelaiko, važiuoklė dar pusė velnio, už pasato aliuminine turbūt net patvaresne, bet variklis tragedija. Kad sanaudos mieste 5.3 tai nesamone. Variklis mažiukas žiemą įšyla ypatingai lėtai. Mieste su kepure ir pirstinem žiemą važinėji. Komforto nulis, važiujant kur toliau nerandi sau vietos sėdynėje. Gedo viskas kas tik galėjo išskyrus turbiną ir pavarų dežę. Generatorius, starteris neatlaikė. Jau nekalbant apie pastovius smulkius gedimus tokius kaip duru spynelės sugedimas arba lango mechanizmas. Mašina labai prasta. Nusipirksite tokią - džiaugsitės nes pigiai sumokėste, bet šis džiaugsmas bus trumpai, nes iškarto pasipils visa gedimų puoštė. Busite laimingi jei bent mėnesį pasiseks be gedimų pavažinėti.