Citroen ZX 16 Avantage Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.6 l
- Galia:
- 65 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 13.7 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (5)
Citroen ZX 14 Avantage, 1992m
na metai turiu zx 1.4i puskimu tai daug idejau i ji. visus sarnyrus pakeiciau su gumomis ne jau sakes buvo,po menesio vairo kalonele atrestauruot teko,kuro filtra pakeisti nes trukciodavo,pries puse metu varikli perinko nes tepala rydavo labai. pakeite ziedus,ivores,pompa ir sankabos guoliuka pakeite tai kainavo 1400lt. apytikslaia sukisau virs 2200lt bet uz tai eina kaip bite. spidas rodo 200 o po remonto 180 pasiekes buvau. beto kebulas sakant nerudija kiek ziuriu o del slengciu rudijimo tai normalu juk per ziema drusku gauna jis. beto jei viska prisiziurai laikui tai bedu nebus.
Citroen ZX Break 19TD SX, 1997m
Patikimas auto, pravažiavau pusę Europos nesugriuvo. Turiu jį jau 7 metai. Šie motorai neužmušami. Pravažiavau 100 000.Sukasi kaip vėjas.Pigus išlaikymas.Kėbulas cinkuotas,tačiau laiks nuo laiko reikia pravalyti slenksčių nubėgimo latakus,neprižiūrint jų slenkstukus gali tekti pasikeisti. Galinis tiltas torcijoninis, problemų neturėjau.
Citroen ZX 14 Avantage, 1993m
Tai pats elementariausias modelis. Elektronika negenda, nes jos nera. Salono veliuras tvirtas, bet stebuklo dizaine nerasite. Ypatingai tvirtas aparatas. Gali lauzyt kiek nori. Detales pigios. Nezinau kodel ,bet man vidutines sanaudos iseina 6.7l. Dinamiskumo galit nesitiket. Esu su juo vezes tona angliu briketu-nesuluzo.
Viena toki suvazinejau ,nes pribaige ji esminis trukumas-prarudije slenksciai. Nupirkau kita padrozta uz 200 lt.Is vaizdo pravaziuota su juo koki 600000 gal ir daugiau. Zmogus pats nebutu susitvarkes, nes nemokejo priziuret.Nekeite laiku galines pakabos guoliu, kas daroma kas 100000km. Nesutvarke galvos. Jiem visiem anksciau ar veliau pradeda praleisti tepala, tai reikia atslifuot galva ir nebebus jokiu bedu. ir truko smulkiu daleliu-veidrodzio,zibinto, bako kamscio, spyneles-kurias radau savo sandeliuke. Naudoju ji iskirtinai ziema-negaila. Labai neblogas pravazumas. Viduj daug vietos, lengvai valdomas.Trukumas -galinis valytuvas. Prilenda smelio su druska ir jei neisardysi, tepalo nepakeisi-vis sunkiau dirbs ,kol perdegs varikliukas. Neardomas. Isgrezi kniedes ir sudedi varztus. Zodziu naudosiu kol supus.
Turiu dar viena ZX su 1.4 varikliu pilnas ipurskimas 1997 metu universalas. Sita emiau beveik nuo nulio. Pravaziuota dabar 110000. Ziema nevazineju, tai nieko ir neremontuoju.Per visa laika gedimai:stabilizatoriu traukes. Ant 90000km teko pakeisti,potenciometras laisvos eigos-sugedo, galinis stabdziu cilindriukas, priekines stabdziu kaladeles, padangos, tepalu neskaiciuoju. Kaip ir viskas. daugiau nieks nekeista.Idomu kiek jis man laikys ,jei ziema nevazinesiu.
slenksciai ir dugnas bijo drusku.Galinis valytuvas kvailai sukonstruotas-patenka i vidu druska. Variklio galva vistiek praleis tepala kaireje puseje.Ja reikia atslifuot ir tos bedos jau niekada nebebus. Kai pirkau apynauja, jau truputi tepalo matesi. Galetu but daugiau dinamikos, nes universalui 1.4 variklis gal ir silpnokas.Hecbekui pusetina.
Su metais mazeja detaliu pasiula.PVZ traukiu originaliu jau nebegavau pirkt.
Citroen ZX 1.6 SX, 1996m
Auto gan idomus. Turejau ZX 1994m. 1.6 mono ipurskimas benz/dujos
Minkstas, manevringas, per pus antru metu ekspluatacijos pakeiciau rankinio trosus ir ismetymo sistema.
Silpnas salonas-byra, pirkimo metu reik atsizvelkti i galini tilta-ratai turi buti tiesus, ir retai galima rasti ZX neparudijusi-jejgu nekreipti i sios trukumus demesio - SMAGI MASINITE
Citroen ZX 14 Avantage, 0m
Porą metų turėjau 1993 metų Citroen ZX 1.4i avantage, 55 kW benzininį, 4/5 durų hečbeką. Pirktas berods 2008 metais iš mašinų turgaus maždaug už 4500 litų, tačiau dabar jų kainos labai smarkiai kritę ir galima nusipirkti tikrai labai labai pigiai. Automobilis nedidelis, mieste su juo smagu važiuoti, gan manevringas ir lengvai priparkuojamas. Bet visas vairavimo smagumas baigiasi, kai jis pradeda gesti. Per kelerius metus iš tokių stambesnių dalykų keičiau variklį nauju iš laužyno, keičiau abu pusašius, buvo tvarkyta sankaba kuris irgi ilgai nelaikė, na ir dar daugybė smulkmenų. Komplektacija, bent jau pas mane buvo žiauriai prasta ( o avantage netgi ne praščiausias iš ZX'ų serijos) Ką turėjau tai radiją ir elektrinį liuką, kuris mano nuostabai niekad negedo. Turbūt tai ir buvo visa mano elektronika, todėl apie elektronikos patikimumą sunku kažką pasakyti, nes praktiškai jos neturėjau :) Neturėjau ir vairo stiprintuvo, ABS, praktiškai nieko. Kėbulas nelabai rūdyja, netgi arkos buvo sveikos, bet visiškai supuvo slenksčiai. Pradėjo byrėt ir pati mašina, važiuoklė visa barškėt pradėjo iš visų galų, variklis iš laužyno irgi ilgai nelaikė, trūkčiojo, užgęsinėdavo, netraukdavo, davus daug gazo iš vis užspringdavo, galų gale pradėjo bėgt tepalas, nes prakiuro variklio galvos tarpinė, o po to ir sankaba nusibaigė. Remontas vien sankabos būtų atsiejęs puse automobilio kainos, todėl pardaviau už 500 litų, kažkam prisireikė detalėms, nors nežinau kokių ten detalių dar liko sveikų. Kaip už tokią kainą išeina neblogas automobilis, bet nemanau, kad jis vertas ir tiek.