Citroen Xantia II Break 2.1TD 12 Excl. Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.1 l
- Galia:
- 80 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 11.2 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 7.0 l
Atsiliepimai (14)
Citroen Xantia Break 2.0 16v SX, 1996m
Puikus auto. Su dujomis BRC sąnaudos nuo 9-11 ltr/100km.
Citroen Xantia II Break 2.0 HDi SX, 1999m
Turiu automobilį jau beveik metus, iki jo turėjau kelias Xsara's. Pirkau nes patinka išvaizda, be to HDI variklis labai vykęs, taip pat cinkuotas kėbulas. Nupirkus keičiau tik tai kas priklauso, t.y. diržai, įtempėjai, pompa, filtrai, tepalai, užpildžiau kondicionierių. Kolkas pravažiavau nedaug, ~15tkm, bet iki šiol pavedė tik kartą, bet ir tai dėl mano aplaidumo. Žiemą kūrėsi prie -20 be didelių problemų. Variklis dirba tyliai, gerai traukia, ekonomiškas. Vidutiniškai sunaudoja 6,5L/100km, keliaujant vasarą su įjungtu kondicionieriumi vidutinės sąnaudos ~5,2-5,5L/100km. Keliauti patogu, nes break variantas labai talpus.
Hidraulikai reikalinga priežiūra, bet priežiūra juk reikalinga bet kuriam automobiliui. Sunku rast normalių hidraulikos meistrų, tad tenka pačiam gilintis, o pasigilinus pamatai, kad nieko joje sudėtingo nėra. Stabdžių kaladėlės, šarnyrai, traukės keičiasi kaip ir visų kitų automobilių, netgi kai kas paprasčiau.
Ar pirkčiau tokį vėl ? Taip pirkčiau, tik gal naujesnį C5. Toks automobilis nebrangiai eksploatuojamas, pigus, vagims neįdomus, tad aš matau daugiau privalumų jame, nei trūkumų.
Citroen Xantia 1.9 X D, 1994m
Ta Citroen-Xantia 1,9D pirkau zmonai gimtadienio proga.Rida buvo 335tkm...Kai pardaviau-473 su biskiu...Tai per sesis eksploatacijos metus.Mate ji garaza gal tik kokia savaite.Mums tai buvo darbinis arkliukas.Per ta laika du kartus tvarkytas galinis tiltas,pakeistos priekines atramines gumos i geresnes,pora kartu pakaitinimo zvakes pries sezona,keistas LHM...Pabaigoje,pries parduodant ardymui(dar buvo galiojanti TA)keiciau visu ratu guolius,stabdziu diskus,idejau nauja sankaba...Pagrindine beda atsisakymo sios masinytes buvo Lucas siurblio mirtis...Ji pakeitus srotiniu Bosch laime tris menesius tetruko...Galu gale pirkau turbinini Bosch siurbli,bet irgi neilgai-oziavosi,variklis sunkiai vedesi...Kazka reguliuoti pas meistrus,vel investuoti nebesinorejo,nes ir 18-kos metu masinyte jau sulauke!
Siaip maloni,labai komfortabili,pasakiskai minksta!!!!!Kebulas cinkuotas ir atsparus korozijai,iskyrus galini kairi sparna(ta pastebejau ne pas viena sia masina!),gana tvirtas priekinis buferis(patyrus avarija,nukentejo 3-io "Golf'o visas sonas,man tik posukio stikliukas :-))) !!!)...Kaip ir visoms auto reikalinga normali prieziura,tada problemu nekils ir dziaugsites masinyte!!!Nenorekite nusipirke vazineti ir vazineti....
Citroen Xantia 1.9 X D, 1993m
Automobilis labai patvarus vazineju 14metu. Tikrai rekomenduoju. Labai geras, patvarus, ypac vidus labai geros kokybes. O siaip tai kebulas nerudija, isskirus galini sparna. Nupirkus masina butinai reikia apziureti galini sparna, nes senesnem modeliam megsta parudyti gale sparnai. Paziurekite ar uz tekinio yra kamsteliai buferiui atsukti jei nera - butinai uzdekite, tada masina nerudys, ir butu gerai papurksti ta sparna nuo rudziu!!!
Citroen Xantia 1.9 X D, 1994m
Xantia 94m 1.9td 66kw. Labai komfortiskas ir minkstas automobilis,patvarus ekstremaliuose keliuose,detales pigios,islaikymas pacio auto irgi pigus. Varikliai tiesiok neuzmusami,per metus pravaziuoju apie 50000 km ir dar pakeites tik zvakes ir eksplotacinius skyscius su filtrais. Jokie skysciai ziema nesala kaip kiti raso,reikia tik susipilti kokybiska total lhm ir pamirsite visas bedas. Bet kaip ir kiekvienas automobilis reikalauja prieziuros,jei apleisi turesi bedu. Interjero detales kokybiskos,vaziuojant nieks nezyzia arnebarska,elektronika dar nepavede,kuriasi prie -30 ir daugiau kaip laikrodis,kuro apie 6 vidurkis,neikada nelipciau y kokia bulka ar golfa,tik y citrina.
Citroen Xantia 1.9 X D, 1996m
Turiu citriniuką antri metai, didžiausia problema tarpinės , vis kažkodėl pramušinėja. Kai sutvarkau, pavažiuoju kokį 200-300 km. ir vėl iš išmetamo vamzdžio pasipila garai , dingsta antifrizas , mašina pradeda kaisti, trūkčioti ir amen. Ir vėl žiūri kas nutiko, ir vėl reikia imti galvutę ir vėl pinigėliai .... Šiaip tai mašina iš tikrųjų minkšta maloni važiuoti, jei ne tos bėdos. Pečiukas pradeda pūsti šaltą orą vietoj šilumos, po kojomis pradeda" burbuliuoti" tarsi upelis, meistrai nebežino ką besakyti... pakeičiam babiną esą ji kalta vėl dedama nauja tarpinė ir vėl užburtas ratas . Sustojus, staiga iš mašinos išbėga antifrizas bala.... vėl papildžius nauju antifrizu, mašina kurį laiką važiuoja. Tik o varge ir vėl pečiukas pučia šaltą orą, o variklis kaista vos ne iki 110 laipsnių ir mašina vėl stovi... Sakykit ar verta toliau su ja žaisti? Nors viskas dirba puikiai, net variklis "sirgdamas" šaltu oru užsiveda iš pirmo vedimo ir vėl remontas?
Citroen Xantia Break 2.1 SX TD, 1996m
Turėjau mašiną virš metų. Iš jų ketvirtadalį laiko mašina prastovėjo remontuojama. Apturėjau bene visų rūšių gedimus - variklio, važiuoklės, elektronikos. Kai kurie techniniai sprendimai mašinoje tikrai protingi, bet kai kur viskas padaryta begalviškai, atbulai. Prastas priėjimas prie mazgų. Nebuvo tokio momento kad kažkas nebūtų blogai - susitaisai vieną gedimą, kaip mat atsiranda kitas. Iš pradžių į gedimus žiūrėjau su vizija, jog sukišiu pinigus, bet rezultate bent jau turėsiu geros būklės mašiną - pasirodo nė velnio. Gedimai pylėsi vienas po kito, ir galo nebesimatė. Į mašiną sukišau daugiau nei dvigubai kiek mokėjau, o nuvažiavau viso labo 7000km. Ačiū Dievui pavyko jos atsikratyti - nostalgijos tikrai nejaučiu.
Citroen Xantia 1.9 X D, 1994m
turejau toki keturis metus aisku variklis silpnokas bet jokiu bedu neturejau labai jau patvarus ir betkokiu salciu nebuvo pavedes.vazevimas svelnus ir malonus aisku kaip ir kiti raso jei nori gerai su tokiu automobiliu vazineti tai reike nemazai demesio skirti hidraulikai jokiu budu jos neapleisti.ce kaip moteris tavo nepalepinsi ir parodis savo kaprizus.jau gaila kad pardaviau savo senaja senute
Citroen Xantia 1.6 Harmonie, 1996m
Manau šį auto reikia šiek tiek mylėti, jo išskirtinumas hidraulika, kurią reikia prižiūrėti, tikrinti sferas, jei reikia pareguliuoti, su laiku išvalyti hidraulinę sistemą ir pan., visą tai daryti nėra brangu. Užtat važiavimas su ja tikras malonumas - minkšta ir komfortiška.
Variklis niekada nekėlė jokių problemų, važiuoklė stipri, elektronika retsykiais padurniuodavo. Žiemą prie didelio minuso šąlą hidraulikos tepalas, todėl po to būtina išvalyti, ji užsives, važiuos tik gali tikšti tepalai ant variklio ir tada šiek tiek padūmins, jei yra galimybė tokiom dienom laikyti uždaroje patalpoje. Interjero medžiagos tikrai geros kokybės. Kuro sąnaudos nemažos, bet gana pigios detalės, o jei dar pats sugebate šį bei tą padaryti, tai auto ekpsluatacija jums tikrai nebus brangi. Bagažinė talpi, puikiai perneša didelius svorius (aišku proto ribose), hidraulikos dėka nebaisu važiuoti per duobes ar gilesnes balas. Mašina tinkama miškų, gyvenviečių ar žvyrų keliams.
Su korozija pasakysiu ne naujieną - jei neišlindo per tiek metų, tai ir greitai neišlys, o jei jau yra, tai teks pakovoti.
Citroen Xantia II Break 2.1TD 12 Excl., 1998m
v2.1 td variklis tikrai neblogas tampant svorius pvz priekaba gerai traukia ,maizai ryja sio variklio silpnesne vieta elektroninis siurblys.aisku yra teke i toki atsisest su nuėjusia turbina, tai trauka kur kas prastesne atsirasdavo tik ant apsuku.tačiau lygint su analogiškos galios dyzeliais ,kadangi citroene yra trumpi bėgiai tikrai traukia gerai. kur kas geriau traukia hedžbekai del mažesnio svorio.max greitis autobame apie 200km/h ant spidomtro su hedžbeku su gamykliško standarto padangom.turejau tokius du viena universala kita hedžbeka, pakaba patvari jai ja prižūiuri, amortikai gal net patvaresni uz spyruoklinius tik nepatvarios sferos jas keiti kaip padangas ,sistema bendra vairas stabdžiai ant važiuoklės siurblio veikia tik pliusas, kad lengvai viskas nusiorina.visa kita kaip kitose mašinose.kai kurie dalykai netgi stebina pvz labai masyvios šakes ,kuriu sulenkti ant duobes beveik neimanoma,greičiau išlaužtum arnyra.elktronika kažkodėl nesiskundziu, nebent elektroniniu siurbliu ir tai tik pirmojoj ir tik mase buvo prapuolus.o dabartinej visas el.paketas iki el.sedynių ir nieko nieks negenda.daug mitsubishi elktronikos starteriai generatoriai ir tt.
Citroen Xantia II Break 2.1TD 12 Excl., 1998m
Turiu 1998 2,1td Xantia universalą.
Geros inerjero medžiagos. Labai komfortiškas žvyrkelyje. Važiuoklė labai patvari,aišku ją reikia gerai susitvarkyti.Keičiama prošvaista pagerina pravažumą. Geras variklis. Cinkuotas kėbulas atsaparus korozijai.
Ant kiek gera mechaninė dalis, ant tiek prasta elektrinė dalis. Vairui ir stabdžiams trūksta informatyvumo. Variklis silpnai traukia kol nesuveikia turbina. Yra mažai meistrų, kurie gerai išmano apie "CITRINAS".
Citroen Xantia II Break 2.1TD 12 Excl., 1998m
Citroe Xantia, C5 rekomenduočiau įsigyti dėl kainos ir kokybės labai gero santykio. Pigiai kainuoja labai geras automobilis. Žinoma, pats turi būti šiek tiek entuziastas, nes dalis serviziukų net nesiima keisti stabdžių kaladėlių. Tenka įkalbėti, o po to patys prašo atvaryti remontui: pasirodo, yra paprasta, tik išannkstinis nusistatymas Citroenus nuvertino kaip nepatikimas. Mums citroenikams tai į naudą, apynaujį auto perki už žemą kainą (PVZ.: 5 metų Citroenas C5 kainuoja tiek, kiek 10-15 metų morališkai pasenusi audinė arba vw).
Kebulas cinkuotas, remontuojant padėvėtomis detalėmis hidrauliką-nebrangu, net pigu. Neproblematiškas, net geras priėjimas remontuojant važiuoklę (kaladėles, cilindrus be vargo gali pasikeisti bet kuris entuziastas). Išgąsdina nepatyrusį vairuotoją, kai padilusios traukelės atsikabina nuo aukčio reguliatorių tiek priekyje, tiek gale (auto nusėda, bet pakėlus į max. aukštį gali kokią 20-30 km. važiuoti, kol jis palaipsniui sėda arba užmauti traukelę atgal ir pririšti su vielute. Toks remontas man laikė 3 metus,užmiršau. Kai priminė, tai už 20 Lt naują traukelę nupirkau ir uždėjau.
Prie didelių 25-30 C šalčių šiek tiek vėluoja stabdžių suveikimas, pasunkėja vairas, kol automobilis gerokai neprašyla, reikia šildyti vietoje truputį,(į darbą kasdien važiuoju 30 km, tai po kokių 20 km. viskas veikia taip, kaip ir vasarą), nes sušala gidraulikos tepalas.
Citroen Xantia II Break 2.1TD 12 Excl., 0m
Tinkamai eksplotuojant komfortiškas,nelepus kurui teko vazinėt ir ant aliejaus,rida 420 000 km kolkas viskas gerai,senasis gerasis motoras naujasniam kebule.perkant svarbiausiai kad butu tvarkinga hidro pneumatika .tenka pildyt sferas ,reguliuot auksti i tinkama padėtį, kad nebūtu per kieta ir per zemai. buna nuluzta aukščio korektorius, tai nera brangu, bet tenka pasierzint.Toki auto turetu pirkt daugiau entuzijastai,minkstos pakabos gerbejai,rekomenduociau su liuku odiniu salonu,savaime suveikianciais valytuvais bei savaime besireguliuojanciu keleivio vedrodeliu, klimato kontrole ir tt kaip pas mane:)
Citroen Xantia 2.0I Aut. SX, 0m
Turiu si auto jau 7 metus. labai komfortiska pakaba, nors
ir reikalauja ypatingos prieziuros.pastebejus nesklandums hidraulines sistemos veikime geriau nedelsti ir salinti kaip galima greiciau, nes si sistema apjungia visas augtomobilio sistemas tiek vaira, tiek stabdzius, tiek pakaba. variklis bei greiciu deze nekele rupesciu, buvo tik keli smulkus gedimai, susije su dujom, nenoredavo dirbti dujomis. problema pasisalindavo labai paprastai,nuresetini kompa ir vel dirba kaip bitute. kaprizinga elektronika, tas tiesa, kartais uzsispirs ir neuzsiveda, kol galiausiai atradau jog holo daviklis durniuoja. Siaip automobilis man labai patinka, vaziavimas juo atperka visus smulkius nesklandumus. norintys isisgyti toki auto, tegu renkasi paprasta 2,0i 8v 89 kw varikli, su juo maziau problemu.