Citroen C5 II 2.0HDi Exclusive Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 103 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 10.9 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 5.8 l
Atsiliepimai (6)
Citroen C5 II 1.6VTi Selection MCP, 2011m
Masina labai patiko. Is pradziu susizavejau isvaizda, paskui internete pasiskaiciau apie pakaba ir t.t. Apskritai Citroeno marke man asocijuojasi su filmais apie Fantomasa :)
Nieko ipatingo is masinos nelaukiau, nes kaip ir priimta geriausiais gamintojais laikyti vokiecius. Gal del to mane sita masina dabar dar labiau dziugina. Per visa laika kiek ta masina turiu, nebuvo nei vieno gedimo, isskyrus viena - buvo pratekejes elementas hidraulines pakabos.
Citroen C5 II 1.6VTi Attraction MCP, 2014m
Labai grazus automobilis. Neismuilintas dizainas. Komfortabilus is vidaus.
Variklis vokiskas
Pavaru deze japoniska
Pakaba be spyruokliu.
Surinkimas prancuziskas. Kaina automobilio, iskaitant visus jo turimus privalumus, tikrai nepalieka konkurentu. Beveik S klases, tik pigesnis vos ne tris kartus.
Citroen C5 II 1.6VTi Seduction MCP, 2010m
Geras komfortabilus sedanas. Gerai vaziuoja, gerai isibegeja, stabdo irgi gerai, neturiu priekaistu sitoj pusej.
Viduje salono sausa, silta ir tylu. Kartais prie to masinos komfotro taip pripranti, kad atrodo, jau net tingisi vaira sukioti ir ant stabdziu spausti - cia aisku kas kaip supranta sita dali - kaip pliusa ar minusa, bet realiai vairavimas tikrai malonus ir neapsunkintas, isitempus vairuot tikrai nereikia.
Gazuoti su tokia masina butu tikra kvailyste.
Aisku masina genda, kaip ir visi automobiliai, taciau remontas per kisene nekerta, remontuoti tikrai pigiau nei vokiskas tokios pat klases masinas.
Citroen C5 II 2.0HDi Exclusive aut, 2011m
Puikus automobilis greitkeliui. Tam reikalui ir pirkau, gavau tai, ko man reikejo. Pirmas mano dyzelinis automobilis - nusivilti neteko.
Citroen C5 II 2.2HDi Exclusive aut, 2014m
Keiciamas klirensas (hidro pakaba) iki 23 cm - vazuokles pajegumai isdauzytam gruntkelyje duos dziazo daugumai krossoveriu.
Nors sitos masinos judejimo stichija - trasa. Patogus "Kilometru rijikas" (kartais tenka susukti iki 800 km per diena). Puiki dinamika, auksciausio lygio komfortas (palyginus su panasios klases toyota karmi ir nissan tiana, kurias teko tureti).
Realus dyzelio sunaudojimas misriam cikle - apie 8 litrus.
Labai mielos servisines smulkmenos, pvz, kai sumazeja plovimo skyscio lygis, is pradziu ismusa ispejima ekrane, paskui isjungia zibintu plovima, na o pacioj pabaigoj uzdega lempute "servisas" (na, idiotams).
Analogiskai su parktronikais - koloneles cypia is tos puses kurioj kliutis.
Citroen C5 II 2.0HDi Exclusive aut, 2012m
Pas mane antras citroenas C5 is eiles - po pirmojo citroeno pardavimo nei minties nebuvo, kad pirkciau kitos markes automobili, 140000 km pravaziavau be rimtesniu remontu. Tikejausi to paties ir pirkdamas antra masina, bet..