Citroen C3 II 1.4 Attraction Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.4 l
- Galia:
- 55 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 16.2 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 6.1 l
Atsiliepimai (6)
Citroen C3 II 1.4 Seduction, 2010m
Pirkau galima sakyti atsitiktinai, ziurejau vietoj jos skoda, bet ten daug zmoniu ja domejosi. Tai psitaike pamatyt sita masina, pirkau, dabar jau tris metus turiu ir nei karto nepasigailejau tokio pirkinio.
Vazinetis tenka ir mieste ir uzmiestyje, visus metus laikau kieme grynam ore, taigi masina macius irsilto ir salto.
Prie minus 30 uzsiveda be jokiu problemu.
Per tuos kelis metus keiciau tik tepalus ir perdegusiu lempuciu pora ir viskas.
Buvau maloniai nustebintas pakabos patikimumo.
Citroen C3 II 1.4VTi Exclusive, 2010m
Trys metai eksploatavimo, daug tiek teigiau, tiek neigiamu momentu pasitaike.
Vaizdas masinos puikus. Vairuoti patogus. Manevringas be proto, nes kvapa uzgniauzia. Komfortas salono irgi pagirtinas.
Citroen C3 II 1.4 Attraction, 2010m
Tai mano pirmas automobilis. Kai rinkausi, i prancuziskas masinas apskritai ir neziurejau, bet pasitaike uzmatyti nebloga varianta, su maza rida, uz priimtina kaina.
Vienintelis dalykas, kas interjere glumina, tai avarinis mygtukas, ji mano nuomone reik pakeisti vietom su duru blokavimo mygtuku, arciau vairuotojo, nes siaip tai reik toli tiestis iki jo.
Masinai jau keli metai, bet niekas niekur nebarska, negirgzda. Stebina kuro sanaudos - 8-9 litrai mieste, kai kamsciu praktiskai nera. O be sito tai masina mane pilnai tenkina.
Citroen C3 II 1.4VTi Exclusive, 2010m
Masinyte panasi i boruze. Lukescius pateisina.
Pakankamai talpi, su didziule (cia lyginant su pacios masinos gabaritais) bagazine, i kuria lengvai telpa trys ratai (ketvirtas eina i salona, tai bedos nera).
Kondicionierius nei karto nera gedes, o turint omeny sitos vasaros orus, tai jau didelis pliusas, nes sukosi vesinimo rezime pastoviai.
Citroen C3 II 1.4VTi Selection MAP, 2011m
Beveik metus vazineju sita masina. Pravaziuota 20000 - as labiau nei patenkintas.
Vazineju daugiausiai mieste, reciau i kaima isriedu. Kamsciuose tenka pasedet.
Plente teko ismeginti tuos 170 km/h, kur pase parasyta - lengvai ir tvarkingai. Manau kad komplektacija 120 arkliu ir automatas tai butent tai, ko sitai masinai reikia.
Masina maza ir dinamiska, cia pats tas ko reikia mieste. Masina ir nuo sviesoforo raut greitai gali, ir tarp dvieju juostu isipaisyt, jei reikia.
Prie -30 uzsiveda taip pat sekmingai, kaip ir prie plius 30.
Keturiu padalu automatas prancuzuose jau daug metu statomas, jokiu siurprizu su juo nera.
Apkritai masina eina kaip laikrodis, jokiu rimtu gedimu nebuvo,
Citroen C3 II 1.4VTi Selection MAP, 2011m
Automobilis pasakiskai patogus mieste. Bet aktyviai vazinejant miesto salygom, kuro ryja nemazai. Bet cia ant automato. Dezute tam reikalui per daug problematiska ir apgalvojanti ir veda prie bereikalingu kuro sanaudu. Labiau komfortisko vaziavimo salygom, tarkim uzmiesty, tikrai labai mazai ryta - 6.2 litrus. Galima ir i maziau susispaust, jei labai sekti kaip vaziuoji.
Vaziuojant mieste, spaudziant gaza startuoja neiskart, susimasto, o paskui jau sportiskai sauna. Persijungus ant 4 pavaros labai laisvai vaziuoja ir labai tampa jautri gazo pedalui. Bet miesto vaziavimo nemegsta, kaip ir visos masinos, jei saviapgaule neuzsiiminet..
Klimatas silpnesnis nei Mondeo, bet is principo susitvarko.