Chrysler Voyager IV Gr. Voyager 2.4 SE Atsiliepimai

Chrysler Voyager 2004-2005
Darbinis tūris:
2.4 l
Galia:
108 kW
Degalų tipas:
Benzinas
0-100 km/val:
14.1 sek
Vid. degalų sąnaudos:
12.5 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 9 -2
Vidutinis vertinimas: 4.0
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (11)

Chrysler Voyager IV 2.5 Executive LX CRD, 2007m

2020-03-10
Talpus, komfortiskas, darkarta ERDVUS, nebloga garso izoliacija(jei lyginti su šaranu 99metu, tai izoliacija labai gera) vaziuojant ~120-130km/h neužgula ausu kaip vw. Daliu kainų pasirinkimas pagal kisene. Papriestarausiu kitu nuomonems, šviesos labai neblogos, nakty ilgos + priesrukines 10balu- sviesu kaip diena. Trumpos - ivertinciau 7netu. Trumpos + priešrukas = 8balai. Šlapia kelio danga apšviečia - šiaip sau - 5balai. Galios siaip uztenka, nors noretusi ir daugiau.
Kazka grybauja elektra: centrinis, el.veidrodeliai ir kitos smulkmenos. Sanaudos : tragedija, 2.5crd , vaziuojant Vilniuje miesto rezimu, bako vos uztenka 500km su mexhanika. Uzmiesti vaziuojannt. ~80- 90km/h 6.7l/100. 120-130km/h -8.5l/100(realios sanaudos skaiciuotos pagal užpilta pilnuteli baka, o ne pievas rodanti sanaudas kompiuteri). Atvepusi stogo medziaga. Labai abejotini stabdziai, nors ir diskai ir kalades geros bukles, stabdo sunkiai, stabdyt vercia is anksciau. Kaikurios detaliu kainos ne pigios. "Tona" sveriantis galinis suoliukas, išimti vienam praktiskai neimanoma, garantuotas nugaros patempimas! + nepatinka jo išemimo/îdejimo sistema. Silpna vieta - greičiu dėže. Sunkiai, vangiai besijungiantys begiai! Sport rezimu junginet begiu - nepavyks. Jungiasi salyginai letai, po truputi. Buka iki 2000apsuku (bent jau pas mane) virs 2k apsuku pradeda skrist. Lupa net prie sedynes.

2.5Crd šiaip, kadangi minivenų pasirinkimas labai skurdus, rekomenduočiau kaip erdvų, pusėtinai neblogas variantas, komfortiškas.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Chrysler Voyager IV 2.5 SE CRD, 2004m

2020-02-11
APSISUKIMO SPINDULYS NORMALUS, SEDI AUKSTAI, ILIPTI, IR ISLIPTI GERAI. JAI LIMIDED KOMPLEKTACIJA ATSIDARO GALINES DURYS, IR BAGAZNIKAS NUO PULTELIO, AR SU MYGTUKAIS IS VIDAUS. GERAI VEIKIANTIS KONDICIONIERIUS, DURU UZDARYMO PRITRAUKEJAI, BORTO KOMPAS. NA ISEMUS SEDYNES GALI PARSIVESTI NEMAZAI NORIMO BAGAZO, GERAS GAMTOJE MIEGUI, AR DAR KAIP KAM.
RUDYJA, TURI APETITA , NORI DAUG PRIEZIUROS, VISKA REIK KEISTI LAIKU, JAUTRUS KURUI, PASPAUDUS RUKSTA JUODAIS DUMAIS, O PO TO UZGESTA, TURI NARAVA, CO2 EMISIJA 201 I KILOMETRA. STABDO IRGI NELABAI. REIK PASPAUSTI PEDALA GEROKAI. SVIESOS ? , NA IS BIEDOS. MATOSI NAKTI. PERDEGA APSVIETIMO MYGTUKU SVIESOS, IR KAI TAMSU SALONE REIK PASIGRABOLIOTI PALEI JUNGIKLIUS KAD SURASTI TINKAMA. MANAU PIRKTI REIKTU 2010 METU, IR TIK BENZINA.

SVEIKI. TURIU TOKI AUTOMOBILĮ/DRAUGELI, BET NIEKO GERO Iš JO ŠILDO NE KAIP, NETRAUKIA, GRIOZDAS,

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Chrysler Voyager IV 2.5 LX CRD, 2005m

2018-01-10
Erdvus, patogus, gera garso izoliacija, salone kokybiškos medžiagos, pigus išlaikymas, taupus, tiems kas mėgsta ne šiaip važiuoti, o su komfortu.
Netinka greitį mėgstantiems ""^Šumaheriams"", nes kuro sąnaudos momentaliai pasiekia 10 ltr./ 100 km.

Nusipirkau šį automobilį trijų metų senumo prieš dešimt metų. Žinant kokie tepliai maži vaikai ieškojau su odiniu salonu (lengviau valosi).
Pavyko įsigyti su visais privalumais...
Kadangi automobilis buvo nupirktas Italijoje JEEP CRYSLER CENTRE, spidometras nebuvo atsuktas. Per tris metus buvo įvažiuota 152 tūkstančiai km. Šio metu spidometras rodo 546 tūkstančius. Per visą Chrysler'io ekspluatavimo laiką turėjau tik dvi rimtesnes bėdas: prabėgus 380 tūkst. pradėjo leisti tepalą galinis variklio riebokšlis (susidėvėjo). To pasekoje teko keisti sąnkabą, kuri irgi jau buvo ant ribos (remontas ir dalys apie 800 litų - 2013 metai). Kita bėda - žiema užšalo kuras piltas LUKOIL dukterinėje LUKTARNA ir išplėtė purkštukų antgalius (remontas ir detalės apie 1100 litų - 2014 metai).
Einamieji remontai: kaladėlės, ratų guoliai, šakių įvorės, vairo traukės su antgaliais, amortizatoriai (keisti tik priekiniai) ir t.t. - nebrangūs.
Tepalai pagal pardavėjo rekomendacija tik MOBILE pilna sintetika keičiama kas 20000 !!! filtrai irgi kartu su tepalais. Iki šiol tepalų niekada neteko papildomai pilti !!! Pagrindinį diržą BOCH keičiu kas 120 tūkst.
Automobilis tikrai vertas dėmesio. Erdvus vienatūris šeimai. Turistavimui ir ilgom kelionėm SUPER, kadangi važiuoja minkštai ir sąlyginai taupiai (pvz.Lietuva-Bulgarija-Lietuva vidurkis 6,6 Ltr/ 100 km. ).












Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Chrysler Voyager IV 2.5L LX CRD, 2001m

2016-05-16
Nekaprizinga elektronika,kuri negedo pas manes.Minkštas,patogus,aukštai sėdima.Stabilus ant kelio,nebijo greičio.Jei žiemą veikianti webasto,labai greit pašyla salonas.Šildomas priekinis stiklas(daugumai)Veidrodėliai.Gera garso izoliacija.Jei nebūtų chrysler voyager,serviso darbuotojai neturėtų darbo.Tiesa važiuoklė paprasta ir nesudėtinga.Brangūs priekiniai guoliai.Nepirkit šio modelio gerai nepasitikrinę servise.
Pūva kėbulai.Ateina laikas elektros dalim,galinio dankčio varlė tvarkyta 3 kartus per metus.Keistas galinis valytuvas.Kiaurai baigiantis prapūti galinis bagažinės dangtis iš vidaus,iš išorės nesimato.Nepaisant prabangos,šis modelis nevykęs,kainuojantis labai daug..Nerekomenduoju dyzelinu varomą,apie benziną to negirdėjau.Lėtas,nerangus griozdas..Net bėgius turi junginėt su pauzėmis.Važiuojant sunkiai eina imest žemesnę pavarą artėjant prie sankrižos.Brangus išlaikymas.Galbūt tik man jis pasirodė,nes viskas byrėjo iš eilės,ir dar priedo per metus laiko atsirado labai daug rudžių.Tik ne po vietą maltis su tokiu,nes kuro sanaudos vos į 10 tilpdavau.Variklis mėgsta tepaliuką.Mažai meistrų kas supranta ir perpranta chrysler,ypač elekros bėdas.Nerekomenduoju šio modelio.

Pirkau kraisleriuką nuo tralo.Parvarytas jis buvo iš Austrijos..Nagi pirmas dyzeliukas,apie 10 metų mašiniukus rinkaus vien benziną/dujos.Didelis,patvarus pasirodė iš pirmo žvilgsnio,reikėjo būtent miniveno..Autoase labai gražiai apibudintas,kaip vienas iš pačių pačiausių..Perku..Pravažiavau,tikrai labai gerai sėdisi aukštai,minkštas,duobių nerenka..Dėl dūmingumo neatkreipiau dėmesio,man jis normalus pasirodė.Be reikalo nesivežiau nei vieno pažystamo kas su dyzeliukais susidūrė.Nes tech apžiūrą bevarant buvo pagrindinė bėda-dūmingumas.Kurį metus laiko ieškojau kaip būtų įmanoma pašalinti.Bet dėja.Mašina buvo gerokai pažeista korozijos kurios panaikint nebeimanoma.Pirmutinė bėda,stabdžių vamzdelis prapuvo.Po metų eksploatacijos,prapuvo ir slenksčiai ties galinėmis durėmis.Žiemą numirė webasto,pradėjo ūžti guolis,dėl dūmingumo keičiau restauravau purkštukus,glušinau AGR,nepadėjo niekas.Tai kiauras maišas,kuris nuolat būdavo tuščias,tai krūvos pinigų kainavęs projektas..Nu nevykęs modelis..Amerikonai nemoka kurti dyzelinu varomų variklių,lepšnūs jie net labai..

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Chrysler Voyager IV Grand Voyager 3.3L Limited aut, 2003m

2016-03-22
Jau pradzioje aprasiau
Trukumais nepavadinsi. Smulkme, neitakojanti nei nervams nei techninei puisei. Galima pasitvarkyti.

Gal esu siek tiek neobjektyvus, nes labai jau megstu Voyager'ius. Malonumas vairuojant si automobili teoriskai sunkiai nusakomas. Reikia atsisesti ir isbandyti ivairiose situacijose. O tada... nebenori islipti. Esu praktiskai ieskojes palyginimu su Citroen C8, Pezu 8006, Toyota Previa, Fiat minivenu,.... Vairavimo kokybes ir pojuciu skirtumai labai dideli. Gal kiek artimiau yra Previja, bet vaziuokle ne tokia komfortiska, skardziau skamba per duobeles, o ir garso izoliacija nusileidzia. Prancuziski ir Italiski, tai apskritai nepaaiskinamas vidaus dizainas.... gal smelio dezej vaikuciams ir tiktu....?
Chrysler Grand Voyager - solidus toks galiunas, manevringas, garso izoliacija puiki, variklis 3,3 L - neuzmusamas, nesudetinga variklio prieziura, automobilis "klauso'' kiekvieno tavo prisilietimo. Kai reikia ''paspaust'' - prasau, reikia solidziai leciau, kreiseriniu greiciu - te tau. Labai inertiskas. Atleidus akseleratoriu vaziuosi dar, nereiksmingai krentant greiciui, ilgai ir sekmingai.
Technine puse, sakyciau taip: vaziuok ir priziurek viska laiku. Ligu, itakojanciu vaziavima kaip ir nera, na gal visgi sutinku su daugelio nuomone, tai vidaus prietaisu apsvietimas. Klimato kontrole veikia puikiai (LIMITED variantas), nors auto jau 12 metu. Tiesa, rida yra 124k, tai aisku, kad dar kai kurie dalykai tik prasidet turetu. Bet kol kas - viskas tvarkoje. Reikia pazymet, kad pirkau savo auto su pilna dilerio serviso istorija, tas irgi svarbu.
Ai, galeciau rasyt ir rasyt, neuztektu vietos cia visiems mano pastebejimams ir patirciai. Pries tai turejau tris Voyager'ius (nuo 1993m iki 1999m) ir zinot ka... neatsoko noras nuo siu auto. Kaip minejau, esu apziurejes ir bandes kitus minivenus. Dariau tai specialiai (na, gal ''atsoksiu'' nuo Voyager'io), sukaupes visa objektyvuma ir nesaliskuma, bet.....grizau prie Chrysler. Zodziu, geriausias minivenas is visu. Sekantis bus 2006-2007m.

Chrysler Grand Voyager 2003m 3.3 L Limited XS Savininkas.
Linkejimai
Gros kloties visiems

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Chrysler Voyager IV Gr. Voyager 2.4 SE, 2004m

2015-11-07
Galima ieiti i salono vidu neiseinant laukan. Jei del didesniu gavaritu prisiparkuojat labai isispraude, galima iseiti per sonines atstumiamas duris. Jaukus, ergonomiskas dizainas leidzia ilgas keliones maloniai tiek vairuotojui, tiek keleiviams. Vaziuoja ramiai, lygiai, solidziai, nemegsta nervingu vairuotoju, tu kur megsta pagazuot ir staigiai stabdyt.
Pavaru deze silpnoka, nemegsta staikiu pokyciu, reiskias vaziuojam letai ir liudnai, greitejam apgalvotai, pristabdyt pradedam is anksto. Maksimalus greitis 140 km/h, bet gal sitas punktas gali but ir prie pliusu. Zibintai sviecia silnai. Nepatogu ilipt/islipt paskutiniuju sedyniu keleiviams - atstumiamu duru plote neina issitiest.

Eksploatuoju mieste nuo 2009 metu. Puikus seimyninis arba darbinis automobilis. .
Isemiau vidurine eile sedyniu, atsirado didziule erdve keleiviu patogumui arba bagazo talpinimui. Lengvai telpa dviratis - privaziavai i aikstele prie parko, issitraukei dvirati, pasivazinejai, isikrovei atgal ir isvaziavai - ir taip visa vasara. Ziemai dvirati parkuosiu bute iki kitos vasaros.
Isemes galines sedynes lengvai perveziau spinteles neisrinktas.
Pasistaciau suba, tai dabar megaujuos garsu, puiki akustika!
Automobilis ramus ir subalansuotas, nekencia nelygaus vairavimo.
Neuzmusamas, bet jei jau davest ji iki remonto stadijos, tai tas malonumas nepigiai atsieina.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Chrysler Voyager IV Gr. Voyager 2.5 CRD LX, 2004m

2015-08-11
Masinos dydis yra jos pliusas. Talpi, salone vietos ir vairuotojui, ir keleiviams uztenka. Bagazine gal kiek noretus, kad butu didesne, jei jau apie tokia didele masina kalbam, ir jei joje tiek keleiviu telpa. Kita vertus jei kroviniams reikia, galima sedynes isimti ir tada jau vietoj keleiviu kraut kas reikia.
Gumos guoli pramuse is desines - reikejo keisti (nuimti stoike, padeti dvi saibas is virsaus ir apacios, uzspausti, pastatyt i vieta). Pradejo kaukti galinis guolis - teko keisti. Pl4tiklio drenazini kanala uzkale, irgi keitimas. Po 70000 km suvyrejo stabilizatoriaus kazkokia detale, nepamenu kiek kainavo, nebuvo labai brangu. Akmuo pramuse kondicionieriaus radiatoriu, irgi remontas.

Voyageris pas mane jau antras, jokiu pretenziju automobiliui neturiu. Abu dyzeliniai.
Su sita masina buvo toks nutikimas - servise kitais reikalais buvau, tai pamokino mane i pavaru deze pilti ne pusiau sintetika (pyliau tokia, nes cia taip praktiskai pagal raide turi but), nes jinai deze zudo, o transmisija. Tokios man ten ir uzpyle, isvaziavus jauciu kad kazkas netvarkoj - jungi pavara, lyg traska kazkas. Vaziavau i kita servisa neuzilgo, tai sakau jiems uz viena pakeiskit man vel i pusiau sintetika - jie sako, kad padaryt gali, bet palieka mano paties atsakomybei - ir ka jus manot - iskart svariai pavaros jungiasi, jokiu problemu.
Tarp kitko per visa vairavimo laika sitai masinai sankabos nei karto nekeiciau, nors ir ne pats atsargiausias vairuotojas.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Chrysler Voyager IV Gr. Voyager 2.4 LX, 2004m

2015-07-25
Neblogas originalus auduosistemos parinkimas, dvd grotuvas. Labai lengvai susirenka/issirenka, kaip koks konstruktorius. Erdves pojutis sitoj masinoj tiesiog stulbinantis. bendras ivertinimas, kad tai puiki masina, geriau nesugalvosi, jei ir pirkti kita masina, tai tokia tik nauja.
Plastikas neitin geros kokybes, surinkimas primityvus, viskas ant plastikiniu zakliopkiu ir spaustuku, bet truputis silikono ir viskas stos i savo vietas :) Priekinius zibintus is karto keiskite i halogeninius. Keisti tepalus dezuteje, pilnai 10 l. europietiska alyva netinka, radau kanadietiskos.

Jau daugiau nei pusetis vazineju su sita masina. Iki tol buvo japonas toyota karina ir visos ktios tik audi.
Tai va tokie ispudziai: masina labai nustebino. Tikrai labai patogi vairuoti, nedidelis apsisukimo radiusas, salonas patogiai sukomponuotas, gera isigreitejimo dinamika, geras klirensas, ziema apsnugtais keliais kokiu problemu nelyla (asiku ne visiskos pusnys).

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Chrysler Voyager IV Grand Voyager 2.5L SE CRD, 2001m

2015-04-15
Patogumas, dizainas, talpumas, ekonomiskumas, galingumas. Apskritai masina visiems gyvenimo atvejams. Kas dar neapsisprende, rekomenduoju tikrai. Kazka blogo apie sita masina gali pasakyti tik tas, kas jos nepazista.
Laiku reikia keisti variklio dirza, po 150000 km butinai antraip galima pribaigti varikli sitoj masinoj. As sitaip pasimoviau, bet laimei turejau atsargini varikli. Sviesos tiek artimos tiek tolimos silpnokai sviecia. Nelabai malonu nakti vaziuot neapsviestais keliais, rekomenduociau keisti.

Idealus automobilis visais atzvilgiais.
Pakankamai stabiliai laikosi kelyje, negi esant blogoms oro salygoms, slidziai kelio dangai.
Prie 60 km/h staigiai greiteja, vaziuojant tikrai maloniai jauciasi, puiki apzvalga per langus.
Sioks toks nepatogumas - esant lietui ir purvinam keliui aptasko galini stikla, bet tas kompensuojama valytuvais, tai problema kaip ir isspresta. O be to ir vedrodeliai uztikrina gera matomuma, tai tas galinis stiklas nera mirtinai reikalingas.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Chrysler Voyager IV 3.3 LX aut., 2001m

2014-12-11
Visos sedynes nusiima, galima pasidaryti furgona ir vezioti baldus, pats asmeniskai veziau dvigule lova, puikiai tilpo ir dar vietos liko, saldytuvas irgi telpa. Aukstas klirensas palyginus su lengvosiomis masinomis, laisvai uzvaziuoja ant bordiuro, nekabina. Salonas patogus, jei ilgesne kelione nusimato, galima paplanuoti, kiek keleiviu, kurias sedynes isimti, tai tada praktiskai kaip kambaryje tam auto. Vairuotojo vieta irgi ergonomiska, negali skustis.
Kol kas minusas yra tik prastos zibintu sviesos. Bet cia jau yra amerikietisku masinu liga, nors sako ir europoj surinkos tuo paciu pasizymi - nezinau, asmeniskai nesusiduriau. Reikes gydyt statant lesius ir ksenona, nes tamsiu paros metu neapsvietais keliais nejauku.

Didelis, talpus, tikras seimyninis automobilis. Septynios vietos, galingas variklis (3.3), pakankamai staigus isibegejimuose, nors pagal dydi tai toks tavartas.
Patogios sedynes, masina auksta kaip crossoveryje, gera apzvalga pr langus.
Benzino suryja panasiai 15 litru mieste, trasoje apie 10-11, pakankamai priimtina, tokiam automobiliui, kuris sveria 2500 kg.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Chrysler Voyager IV Grand Voyager 3.3L LX aut., 2002m

2014-09-26
Erdvus, Komfortiskas, Pigi eksplotacija, Labai patogus ilgose kelionese.
Per metus laiko jokiu trukumu nepastebejau

Labai patogus, komfortiskas, talpus, patvarus automobilis. Eksplotacija tikrai nebrangi. Pirkau is olandijos, tai idetos olandiskos taskines dujos. Kuro sanaudos tikrai nedideles. Mieste max 16litru/100km o uzmiesti apie 11litru/100km. Nera ka lyginti su jokiu kitu minivenu, nes nei komforto tokio, nei patvarumo, nei erdves nerasi nei vienam. Turejau 3 kartos, dabar vazineju su 4 kartos ir tikrai pirksiu 5 kartos. Rekomenduoju kas nori geros masinos. O del kuro sanaudu tai tikrai nera dideles sanaudos.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 2004 - 2005 (2004, 2005)