BMW X5 E53 3.0i Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 3.0 l
- Galia:
- 170 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 8.3 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 12.7 l
Atsiliepimai (17)
BMW X5 E53 3.0 I, 2001m
Dažnos bėdos su variklio grandine, didelės kuro sąnaudos, silpnos durelių rankenos. Dažnos bagažinės atidarymo mygtuko problemos, dažni elektronikos gedimai, nenormaliai brangios detalių kainos, tokių metų rasti nedamuštą tikimybė minimali.
BMW X5 E53 3.0d, 2005m
Geras automobilis
BMW X5 E53 3.0d, 2006m
Geras auto kas supranta, kiekvienam auto reikalinga jo priežiūra , tai yra laikų keičiami tepalai, filtrai ir kitos susidėvėjusios detalės ir t.t. Kaip prižiūrėti taip ir važiuosi.
BMW X5 E53 3.0d, 2002m
Bmw X5 3.0d 135kw automatas
BMW X5 E53 3.0 I, 2002m
Jau 11 metų važinėju su BMW x5 2002m. 3l 170kw benzinas; dujos 5 bėgių mechaninė greičio dėžė. Automobilis su paprastais amortizatoriais visi imanomi privalumai juodos lubos, elektrinės sėdynės, el. veidrodėliai, el. vairas, odinės šildomos sėdynės ir daug kitų privalumų. Dujomis dirba puikiai kuro sąnaudos mieste 18l dujų [negražiai važiuojant užmiestį 10l] su dujomis problemų neturėjau.
BMW X5 E53 3.0d, 2004m
Vairuoju 7 metus, kol kas labai didelių nusivylimų dar nepatyriau, puikus automobilis, gerai valdomas, gana tvirtas. Pirkau mechana ir kol kas jokių bėdų nebuvo, tikiuosi ir nebus.
BMW X5 E53 3.0d, 2003m
x5 3l 160 kw.
BMW X5 E53 3.0 I, 2001m
Jau 4 metai važinėju su BMW x5 2001m. 3l 170kw benzinas; dujos 5 bėgių mechaninė greičio dėžė. Automobilis su paprastais amortizatoriais visi imanomi privalumai juodos lubos elektrines sedynes el. veidrodeliai el. vairas fotochrominiai veidrodeliai prieki ir gale odines sildomos sedynes ir daug kitu privalumu. Dujomis dirba puikiai kuro sanaudos mieste 18l duju [negraziai vaziuojant uzmiesti 10l] su dujomis problemu neturejau. Kadangi variklis ir deze yra senensnio modelio BMW [slyvos] del to remontas pigus..kebulas nerudija .variklis neuzmusamas 170 kw kaip ir mechanine greiciu deze .sunku rasti iksa su mechanine ir tokiais privalumais jieskojau 6 menesius pats radau vokietijoj ir parsivariau mokejau 6000 euru 2013 metais. per keturis metus keiciau stabdziu kaladeles pr sarinirus guoli gal ir granatos gumas amortizatorius pr ir tepalus su filrais kas 15 tuks ir 2 duru rankeneles labai patenkintas savo auto
BMW X5 E53 3.0d, 2005m
Turiu jau keturius metus.Šiaip didelių nusiskundimų nėturiu.Kaip tokios klasės automobiliui gana nebrangi eksplotacija ir gana ekonomiškas.Dėl pravažiuotumo tai labiau tiktų ne visureigis bet padidinto pravažiuotumo.Lengvai valdosi,malonu važiuoti,dinamiškas,gera stabdymo sistema.Buvo smulkių bėdų su elektronika bet viskas išsprenžiama.
BMW X5 E53 3.0d, 2006m
Turiu X5E53 dizelis vaziuoja fantastiskai i auto servisa niekada nesikreipiau nes esu pats visas autoservisas.Kitokio automobilio neturejau tik bmw,o po bmw tik bmw.Buvo pati pirma vadinama Kregzde 318 labai mylejau pardavinedamas giliai sirdyje labai gailejau.paskui isigijau 740 senute kaskoks nenusisekes buvo sukisau kruva pinigu bet taip iki proto nedavedziau.Pardaves isigijau 530 Slyva superine masina kiek su ja pravazinejau jokiu prblemu nebuvo sis modelis tikrai nusisekes buvo.uz gera kaina pardaves vel nupirkau 530 nebrangiai nes buvo pavargus.Pakeiciau purkstuku ispurskejus visus BOSH vienetas po 120 lt.mokejau pakeist galima paciam netikekit krutiem mexanikam ka pasakoja pasikeicia paprastai nereikia pust burbulo is to viena problema istraukt purkstuka is lizdo reikia atbulinio kalimo plaktuka gera ir nepazeist elektronine dali atsukant.2 priekiniai amortai pasikeicia per valanda viskas 3 litru variklyje yra paprasta tik mexanikai burbulus pucia.ABS bloko kontaktai sutvarkomi taip pat lengvai.
BMW X5 E53 3.0d, 2004m
Sveiki,
Turiu facelift 160kw 3,0l dyzelinį Bmw x5 E53, ką galiu pasakyti, kad teko susidurti su visais beveik keitimais ir tvarkymais būdingus šiam automobiliui. Kaip pats automobilis, tai SUV klasėje sakyčiau pats geriausias, lyginant iki 2008metų, jeigu mėgsti kelyje vairuojant džiaugtis vairavimo malonumu, kartas nuo karto nuvažiuoti žvyrkeliu iki sodybos, ar žiemos keliais užpustytu taku davažiuoti iki miško, tai šio Bmw užteks tikrai. Pasižymi erdviu salonu, geromis salono medžiagomis, jaučiasi ilgaamžiškumas, nors metai nėra nauji, bet labai jaučiasi, kad sėdi automobilyje, kuris ir kol buvo naujas, ir dabar vis išlieka prabrangus.
Pagrindinės problemos pasitaikančios visuose X5 E53:
Dyzeliniai purkštukai kemšasi, pradeda dūmyti.(60-400eur už vnt.)
Galinės gabarito lemputės išdega kontaktai.(5-10eur).
Lūžta rankenų mezhanizmai.(20-80eur).
Nustoja veikti centrinis užraktas vairuotojo durims. (30-100eur)
Plieninis išmetimo kolektorius, trūkinėja ( 100-300eur)
Važiuoklė opi galinė, plaukiojantys sailentblokai, greitai išeina, darant suvedimą, reikia daryti kuo artesnį nuliui, tada mažiau devėsis padangos, bet bus prarandamas stabilumas posūkiuose. (300-600eur)
Langų pakelėjai, miršta davikliai, rodo kad langas užsikirtęs (50-200eur)
Nors ir remontai ganėtinai nepigūs, ir daug tvarkymo pasitaiko, bet susitvarkius, ir toliau galima gerai važinėti ir bent man asmeniškai automobilio dydis, funkcionalumas ir vairavimo malonumas atperka, šias neplanuotas automobilio išlaidas.
BMW X5 E53 3.0d, 2003m
Turiu x5 e53 su 3.0 135 kw varikliu is variklio puses tinka daugelis detaliu is e39 kainos nelabai kandziojasi turiu ji jau metus per visa laika pravaziavau 30 tukst kilometru. Teko nuvykti ir i Anglija 2400 km laikant 120 130 autostradose sudeginau 2.5 bako.taigi per metus pasikeiciau galinius amortizatorius tepalus tik orginalius bmw kurie nera pigus bet kokybe pranoko lukescius keiciau kai pravaziavau 18tukst kilometru ir priekineje vaziokleje kelias detales ir vandens pompa kuri dar tebebuvo orginali teko keisti viso kaina apie 500 eu su darbais.
BMW X5 E53 3.0d, 2006m
Isskirtinis dizaina. Ryja vidutiniskai 10-11 litru. Patogi tiek mieste, tiek trasoje. Valdomumas ir komfortas auksciausiame lygyje, masina manevringa. Puikiai valdoma net prie labai didelio greicio. Jau 2 metus ja turiu ir gaudau kaifa. Salonas grazus ir komfortiskas, sedynes minkstos ir su sildymu. Labai geras matomumas ir kelia daznai uzleidzia.
BMW X5 E53 4.6is, 2002m
As sita masina turiu jau 6 metus. Galeciau save pavadinti BMW fanu.
Tokias masinas (po garantinio pasibaigimo) turi tik tie, kurie gali ne tik nusipirkti, o ir isgali islaikyti.
Kartais pagalvoju, kad masina sita ne visam gyvenimui, bet siai akimirkai nezinau i ka ja keisciau.
BMW X5 E53 3.0d, 2004m
Sveiki, turiu 160kw black edition, Visu pirma stebina labai mazos kuro sanaudos, mieste iki 11ltr, uzmesti 130kmh - 7,8ltr. puikus automobilis, siek tiek pasenes moraliskai, bet tikrai puikus, del islaikimo nieko nasakau nes turint toki tai maziausiai nepadoru skustis. viskas tarnauja gerai, kam jis kietas ir greit dila pakaba tai paziurekite i padangas ir ratlankius nes uzsimauna 19-20c su galu 285-355 o pasuj kietas ir greit viskas bira. ant normaliu r18 ratu su gerom padangom viskas komfortiska ir ne bira. Turejau touareg, pathfinder, ML, tai sitas geriausiai laiko kelia ir ekonomiskaiusias. tik rast toki gyva (nedauzta, ne 400000km, ir dar juoda yra didziulis issukis). o nupirkus davaryta prasideda bedos ir blogi atsilepimai.