BMW 540 E39 i Atsiliepimai

BMW 540 1996-2000
Darbinis tūris:
4.4 l
Galia:
210 kW
Degalų tipas:
Benzinas
0-100 km/val:
6.2 sek
Vid. degalų sąnaudos:
12.3 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 1 0
Vidutinis vertinimas: 4.5
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (1)

BMW 540 E39 i, 1997m

2017-11-27
E39 kebulas ir taip zinomas kaip vienas geriausiu savo segmente, tad komentuoti daugiau apie tai net nereikia. Visi pliusai butent 540i modelio yra is motoro puses. Egzotiskas garsas, salyginai nedideles kuro sanaudos kaip tokio kalibro motorui, visi motoro viduriai yra is kaltinio plieno, tad tik jei nebus prarastas tepalo spaudimas del tepalo trukumo, sis motoras labai ilgaamziskas bei patvarus net agresyviai vazinejant. Visos siaubo istorijos apie nikasilus ir savaime apsisukancius tepalo siurblius siems motoras neprisitaiko, nes sios bedos jau buvo issprestos.
Kas is minusu, tai gaila, bet E39 serijos modeliuose liko is praeitos e34 kartos naudotos reduktorines dezes vairavimo mechanizmui, ir tas tikrai pasijaucia; vaira tenka daugiau sukioti, jis ant centro nera toks jautrus lyginant su i sesiu cilindru modelius montuotos vairo kolonelem. Taip pat nuosava automobilio mase yra apie 150kg didesne lyginant su sesiu cilindru benzininiais modeliais. Kas liecia motora, tai yra turbut patvariausias motoras E39 kebule, "ligu" praktiskai neturi. Vanusiniai motorai montuoti nuo 1998/09 gali skleisti nemalonu garsa, kuris vaziavimui itakos praktiskai neturi, bei ju darbine temperatura yra gan auksta (105 C), tad del sitos priezasties labiau kencia visi aplink motora esantys plastikai, bei grandines sliauzikai esantys motoro viduje. Siu sliauziku subyrejimas yra labiausiai atgrasanti priezastis nepirkti automobilio su tokiu motoru, taciau viskas patvarkoma. Kas liecia nevanusini motora tai ten apskritai nera ka tvarkyt.

Su mechanine dėže šis automobilis yra tikras svajonės isšipildymas. Automobilis ne kiekvienam, labiau entuziastui, kuris išmano šios serijos automobiliu pliusus ir minusus. Važiuokle tokia pat patvari kaip ir šešių cilindrų variantų, tiesiog kitoks isdestymas, elektronika ta pati, ir su ja zinoma tos pacios bedos - peciuko reles, skydelio pabege pikseliai, gendantys stiklu pakelejai ir panasiai, taciau tai pigiai patvarkomi trukumai, kuriuos viena karta pakeitus daugiau nebereikes del to rupintis.

Galbut mano isgaunamos kuro sanaudos ne itin aktualu daugumai, nes mano turimas variantas turi 6 pavaru mechanine deze, su trumpesnio perdavimo reduktorium, kai tuo tarpu 95% matomu 540i variantu buna sukomplektuoti su 5 pavaru automatine deze, bet Kauno mieste trumpais atstumais vazinejant ekonomija yra apie 18-20 litru duju 100/km, bei apie 13-14 litru duju vaziuojant automagistrale. Vazinejant benzinu galima nubraukti po 3 litrus nuo siu skaiciu.



Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 1996 - 2000 (1996, 1997, 1998, 1999, 2000)