BMW 318 E30 i Cabriolet Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.8 l
- Galia:
- 83 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 12.0 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (2)
BMW 318 E30 i Cabriolet, 1992m
Prieš pora savaičių draugas nusipirko bmw 318 1992m . Mokėjo 2000 lietuviškų. :) (dar buvo litai) Taigi, kaip ir visada nusipirkus auto, turi investuoti šiek tiek ir negaliu pasakyti , kad tos investicijos buvo labai dideles.
Teko pasitvarkyti dujas, jos jau buvo įdėtos (brc tiesioginis įpurškimas) pasikeitė reduktorių, purkštukus, viską sureguliavo su kompu ir tai jam kainavo apie 300lt. Nemanau, kad daug.
Važiuoklė gan tvarkinga, tad laukia pavasario, tada matys kiek kainuos, nors šiaip tai dalys troikei nėra brangios.
Taip pat teko keisti pompa ir dirželius du, kaina - 270lt. su darbu.
Dar nerodė kuro kiekio ir variklio temp. prietaisų skydelis, nuvažiavom pas autoelektriką ir sutvarkyti gedimą kainavo vos 20lt. :)
O važiuoja automobilis visai smagiai. Traukos pakanka, kuro sąnaudos mieste apie 11L. dujų. Variklis dirba tyliai ir tolygiai. Manau, kad pagal šiuo metu esamą kainą, šis auto tikrai nėra blogiausias pasirinkimas.
BMW 318 E30 i, 1990m
Automobili ziauriai malonu vairuoti, posukius iveikineja uztikrintai, kelias jauciasi puikiai - tikro vairuotojo automobilis. :) Isvaizda kelianti nostalgija tikrajam BMW dizainui, kaip sakoma tikras BMW turi tureti 4 faras priekyje. :)
Mano vairuojamas bmw turi m40b18 motora (1.8 83kw) traukos tikrai uztenka, ypac jeigu buna originalus reduktorius su 4.10 perdavimu, taciau, neretai jau buna pakeistas i zemesnio perdavimo reduktoriu, ko pasekoje isauga ekonomija, nes begiai tampa ilgesnis, taciau sumazeja dinamika.
Jeigu uzsimanytumet tobulinti BMW e30, visu vadinama chuliganke, tai jums tai nebus sunku. Sportiniu LSD reduktoriu, coilu, spyruokliu ir kitu perfomance daliu siam modeliui galima surasti nesunkiai. Internete apstu informacijos apie sio automobilio tobulinimo galimybes ir eiga.
Taigi, jeigu nuspresite pirkti si automobili, pirmiausia demesi kreipkite i kebula, nes tai yra didziausia siu e30 kebulu problema. Taip pat ziurekit, kad nebutu perkaitintas motoras, nes kaip zinia siuos modeliu megsta jauni "pacukai", kurie neretai megsta "padrozti" chuligankes. Dar butina atkrepti demesi i galines pakabos tvirtinimus, jie turi buti neisplyse. Daznai i chuligankes buna istatyti virinti reduktoriai, kurie ir isplesia galines pakabos tvirtinimus. Cia parasiau tik pora didziausiu e30 bedu..