Audi A8 D2 2.5 TDI Quattro Tiptronic Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.5 l
- Galia:
- 132 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 9.9 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 7.2 l
Atsiliepimai (25)
Audi A8 D2 2.5 TDI Quattro Tiptronic, 1998m
Turiu tokį automobilį jau kurį laiką. Seniau turėjau 4,2, bet pardaviau, o kadangi automobilis patiko, po kiek laiko nutariau ir dyzelį pabandyti. Šio automobilio ligos: kuro siurblys genda, purkštukai genda, dyla velenėliai, važiuoklė greit išsimuša, genda klimato valdymas ir vairo kolonėlė arba pradeda leisti skystis arba bildėti. Iš sių dalykų neremontavau dar tik velenėliu ir purkštukų. Čia kas svarbiausia tai nusipirkau jau nugainiotą auto, todėl ir teko sukušti dar nemažai.O šiaip nusipirkus tvarkingą tai tiesiog reikia laiku keisti tepalus ir tik sintetinius ir pilti gerą dyzelį iš degalinės, geriau su priedais, o ne žalią iš kokių ūkininkų ar pan. Taip išvengsite kuro siurblio, purkštukų ir velenėlių remonto. Deje tik niekur nepabėgsite nuo važiuoklės, klimato valdymo ir kurio siurblio elektrinės dalies tvarkymo, anksčiau ar vėliau jie išlys. Vairo kolonėlė - sėkmės dalykas, jei važinėsite geresniais keliais, tai problemų manau nebus.
Kalbant apie geresnius dalykus, tai nerūdyjantis kėblus sutaupys daug pinigų tokių metų automobiliui ir kuro sanaudos kaip V6 mane džiugina. Labai komfortiškas automobilis - malonu važiuoti, elektronikos (pribombasu) užtenka net ir šiuo metu (2020m.). Quattro sistema padidina pravažumą ir suteikia stabilumo, ypač žiemą. Labai norint galima žiemą ir padriftint :)
Kad ir kiek daug problemų išvardinau, šį automobilį vistiek rekomenduoju ir tikiuosi dar ilgai su juo važiuoti, bet jei tektų rinktis variklį geriau imčiau 4.2 arba 2.8 su 5pavarų automatu.
Audi A8 D2 4.2 Quattro Tiptronic, 1997m
Turėjau kurį laiką tokį - labai patiko. Gera dinamika, komfortas, pravažumas, jokių rūdžių. Jokių problemų išskyrus standartinių (stapdžių diskai/kaladėlės, tepalų keitimas ir pan.) nebubvo, grybavo tik klimato valdymas - viena iš automobilio ligų. Kuro valgė tikrai nedaug pagal tokį variklį. Galiausiai teko parduoti , nes pramušė galvos atrpinę, o tvarkymas apie 800eur (pats automobilis tik 1500 tekainavo tuo metu, tai tiesiog buvo neverta) . Pardavęs vistiek gailėjausi, kad netvarkiau, nes nieko geresniuo ir nebenupirkau už panašią kainą. Tikrai rekomenduoju šį automobilį.
Audi A8 D2 2.5 TDI, 2000m
Turėjau tokią 3.3 TDI, tai galima iš proto išsikraustyt. Automobilis technologiškai labai sudėtingas- tiesiog sunku surasti normalių meistrų, ne "rukažopų". Normalios, gerai užlaikytos auto kaina atitinkama, pasižiūrėkit mobile.de ir tt., tačiau ir tokių auto problemų milijonas: 1. bako problemos 2. automatine dėžė. 3. turbinos. 4. Velenėliai. 5 Starteris. . ......kiek žinau tai esminės problemos D2 dyzelių
Audi A8 D2 2.5 TDI, 1999m
Sveiki, turiu Audi a8 4,2/220kw, turėjau BMW, golfą mersą,bet ši mašina atstoja visas kitas asmeniškai man geresnė už kitas, komfortas plauki tiesiog o ne vaziuoji, daug vietos.piniginiu atzvilgiu reikalauja nemazai lesu, bet kaip zinot visos masinos reikalauja daug, kaip sakoma netepsi nevaziuosi:) laiku priziurint tas kas myli, tai bedu nebus.:) visos masinos genda ir visas reik taisyt:) puiki auto rekomenduoju isbandyt nenusivilsit:)
Audi A8 D2 2.5 TDI Quattro Tiptronic, 1999m
Nežinau ką čia dauguma šneka bet turiu Audi a8 3,7 benza tik jau tris beveik metus važiuoja labai gerai, bei traukia jokių ten problemų nėra ir isšaidų pakeičiau tik vairo stiprintuvą pirkau uz 20 euru nuo aidi c4 tinka 2,3 benzo pats staciau nieko ten sudetingo 6 varztus atsukt tik reike tai kad kas abejoja tai manyciau kad sis automobilis gan patvarus tikrai geresnis uz pasatus c5 ar audi a6 sestas po 2000 metu nes byra kaip zirnei tos masinos o remontas tikrai dvigubai brangesnis uz audi a8 tas kas mano kad audi a8 brangu remuontuoti nusipirkit pasata arba a6 naujasne po metu pasigailesit ir atsiprasinesit audi a8 tai tiek audi a8 gerbejai
Audi A8 D2 2.5 TDI Quattro Tiptronic, 2000m
Sveiki melieji, vairuoju AUDI A8 QUATTRO 2.5 TDI 132KW Sline jau pus antu metu ir galiu pasakit ko gero pati geriausia masina kokia tik esu turejas. Taigi AUDINE pirkau jau Lietuvos keleis pravaziuota apie 3m., pirkau gerai islaikita bet su dezes defektu uz 3.500e., dezes restawracija kainavo 720e., kazkur po metu pateko antifrizas i deze ir teko vel restaurot,( todel kad yra zmoniu kurie tik babkes rauna ir tipo padaro) ir stai va vel 600e. is varyklio puses pakeiciau tik turbina ir vsio varykliukas dirba kaip laikrodukas, ziema neturejau jokiu problemu. kas liecia elektronika pakeiciau tik vairo sleifa kuris kainavo 10e, naujas apie 150e. Vaziuokle per 1.5metu daugiausia vazineju zvyrkeliai pakeiciau tk vairo traukiu komplektas po 25e ir dvi apatines vaziuokles traukes po 45e. Ziema su quattro sistema vaziuoju uztikrinai ir saugus kelije, dynamika ir vaziuokle puiki neperminkstai ir ne per kietai prie 200km per valanda masina stabili ant kelio ir gali sau ramiai kalbetis salone. ZIEMA tikrai gelbsti QUATTRO, galios uztenka bet jug cia dyzelis norit lakstyt tai pirkit 4.2 varykliu:)
Audi A8 D2 2.5 TDI, 2000m
Nuostabus auto, 2,8 Benzas/dujos, ekonomiškas, komfortiškas, gerai atrodo.
Audi A8 D2 2.5 TDI Quattro Tiptronic, 2002m
Automobilis vertas dėmesio! Įsigijau šią audi prieš dvejus metus. Buvo Lietuvos keliais riedėjus vos 2 mėn. Teko Kauno keliais apie metus po to važinėti, kol išlindo pirmasis defektas. Žiemą užstrigo priekiniai suportai. Jų remontas + kaladėlės kainavo ~500 lt. Dar po kurio laiko generatorius ėmė nekrauti, jį perrinko ir įdėjo (nuėmė visą auto priekį) už 80 eur. Galų gale važiuoklei atėjo metas. Pažinojau gerą restauruotoją, tad restauravau svirtis. Kainavo 300 eur. Dar kažkada reikėjo keisti reduktoriaus salnyką ~50 lt atrodo. Ir viskas daugiau jokių investicijų. Aišku, tepalų, filtrų keitimas tai čia savaime suprantamas dalykas. 2.5 132 kw dyzelis mėgsta labai gerą sintetinį tepaliuką ir jį reikia keisti dažnai, tad čia nepritaupysi.
Eksterjeras - puikus. Aliuminis kebulas tiesiog tobulas, Lengvas ir atsparus korozijai. Bamperiai ir visos kitos apdailos detalės brangios, ypač facelift modeliams. Mano pavogė priešrūkinių lempų groteles iš bamperio. Viso Kauno šrotuose nėra, Žėrutis užsakinėja ir parveža, kaina 1 vnt 90 eur.
Interjeras - solidus. Odinis salonas patogus, centrinės konsolės mygtukai patogūs. Vietos daug. Audio sistemos garsas puikus, tačiau apmaudu, kad rns-d magnetola. Įsigyti rns-e nėra labai pigu.
Dinaminis valdymas geras . Važiuoja minkštai. Patogus ilgoms kelionėms ir dideliems greičiams. Quattro sistema puikiai gelbsti žiemą tiek pravažumo atveju, tiek slystant aikštelėse. Ypač malonu čiuožti žiedu ant slidžios dangos.
Variklis 2.5 132 kw TDI. Galios pakanka, mieste suvartoju apie 12.5 l. Nemanu, kad daug, nes quattro bei automatas. O ir nevažiuoji, kaip pensininkas. Turbinos ir siurblio kol kas bėdų neturiu. Čia svarbu laiku ir geri tepalai.
Automatinė dėžė tiptronic patogi, smagi, bet jos nekenčiu. Mieliau rinkčiausi mechaninę, tad teks pirkti s8 :)
Siaip bendrai - automobilis puikus, senas bet geras. Vertė jau pakankamai nukrito, tad toliau kris tik mažu tempu.
Audi A8 D2 3.3 TDI Quattro Tiptronic, 2002m
Dėl kuro sanaudų nesutikčiau,turiu Audi A8 3,3 165 kw rida tikra 214000 vidutinės kuro sanaudos 9,5 100 km. Žinau iš savo patirties jei variklis nuvaikytas kuro ima daug bet kuris auto,jei ne tai važiuoja ekonomiškai.Todel vienareikšmiškai negalima vertinti automobilis automobiliui nelygus.....aš renkuosi 3,3 tdi o ne 2,5 tdi kodėl? Todėl kad trauka nesulyginama o kuro sanaudos važiuojant 120 greičiu kuro ima mažiau ,nes variklis dirba tuščiai ir nejaučia to 2000 kg svorio va taip piliečiai jei variklis galingas tai dar nereiškia,kad jis neekonomiškas........
Audi A8 D2 2.5 TDI, 1999m
Pirkausi savo a8 2015m, o jau 2016, tai ką galiu papasakoti per metus, kad labai rimtų problemų neteko matyti, važiuoklė atlaiko marijampolės kelius, kauno, neturėjau jokių gedimų ar stiprių bildesių, automobilis plaukia labai smagiai, akseleracija man labai patinka nors ir variklis 3.7 lpg 191kw, bet mano manymu labai mažai skiriasi nuo senesnės 4,2 220kw. Automatas bėgius jungia ramiai važiuojant labai švelniai, ekonomiškai iki 2k dažnai, o dėl to sąnaudos nėra kosminės, užmiesty 9-10l priklauso nuo kojos sunkumo lenkiant fūras o mieste dažniausiai telpu į 15l dujų. per 4 mėnesius sugebėjau nuvažiuot 10000km vien malonumui, man automobilis labai smagiai rieda, sėdynės it foteliai ir variklio garsas, traukia tenkina.
Kas nepatinka tai tai, kad visa yra aliuminė, nors ir rūdžių nerasi, kažką taisyti yra beproto brangu.
Labai daug susipila skysčių, nors nepamiršt galima, kad variklis v8
Su 74ah akumuliatorium nelabai nori užsivesti, persilpnas akumuliatorius
stabdžių diskų, kaladėlių kainos
Kartais grybaujanti elektronika, kaip abs esp ir panašiai, gali sugrybauti dėl elementaraus laido, kuris nutrūkęs
Dažnos audi a8 galas nusėda ir vėlgi reikia tvarkyti.
Nusipirkus tokią auto reik turėti apie 1k eurų, kad pasidaryt ledą, bet susitvarkius viską kaip priklauso mašina nei nepaveda greitai, nei nesmagi važiuoti ir panašiai.
Aš pats jeigu pirkčiau kitą auto rinkčiausi arba audi a8 d2 arba jau naujesnę d3
Automobilį galiu rekomenduoti, bet jį reikia išlaikyti
Audi A8 D2 2.8 Tiptronic, 1997m
Pirkau A8 2004 metais, eksploatavau iki 2006 metu, pirmas ispudis buvo tikrai teigiamas, masina klasiska, komformabili, paprasta ir dinamiska.
Padariau tokias isvadas, kad jei perki audi ar bmv, reikia imti su labai nedidele rida, Siaip japoniskos masinos daug labiau patikimos, bet su vokieciais maloniau rieda.
Audi A8 D2 3.3 TDI Quattro Tiptronic, 2002m
Jeigu norite vazineti maksimaliai komfortabiliai ir patogiai, imkite normalia masina, Tegul ir ne nauja, bet priziureta. Savo audine paemiau su varikliu 2,8 l. benzinas, quarto, nuriedejusia 260000 km. bet emiau is normalaus savininko, kuris ta masina matos tikrai priziurejo. Atvazinejau jau tuoj bus keturi metai – tik patys teigiamiausi atsiliepimai. Masina tirkai labai gerai atstovauja savo markei. Patikima, visu pliusu, kurie pas ja yra neisvardinsi, fantastiskai patogu, viskas po ranka. Viskas veikia be jokiu nusimusimu. Kita vel tokia pacia pirkciau, tik jaunesne. Prisukau jau 320000 km.
Audi A8 D2 S8 4.2 Quattro Tiptronic, 1998m
Su sita masina malonu net garaze terliotis, sita masina yra to verta. Labai vertinu savo sita masina, net velesnes modifikacijos a8 neturi nokios dinamikos kaip d2, szmones i salis traukiasi :) Net nera su kuo sulyginti, tieisog lektuvas. Ausktas komforto lygis, valdymas. Dinamika – tai tiesiog adrenalino kamuolys. Kas ja nevaziaves, tas nesupras, kas yra tikras normalus automobilis. Ir cia prie tokiu metu ir tokios ridos (1998, 261000). Ir nepasakyciau, kad ima labai daug kuro. Daug kas netiki, bet mano suvalgo 9.3 geru keliu prie kokiu 120-180 km/h, mieste 13-14 l., cia aisku “sportiskai” vairuojant,
Audi A8 D2 4.2 Quattro Tiptronic, 1999m
Apskritai masina labai nepatenkintas. Tokio nepatikimo automobilio pas mane dar nebuvo. Dabar net nezinau, susigadino ivaizdi, audine man nepatikimumo etalonas. Masinoj geda praktiskai viskas. Ir tai turint omeny, kad masina buvo 100 proc. ne dauzta ir su 140000 rida. 5 metus atsikankinau su sita masina. Po kiekvieno remonto tikejaus, kad gal jau viskas, ir galima bus bent kuri laika ramiau pavazinet, bet ne, po dvieju-triju savaiciu vel kas nors islenda. Labai vargina tie pastovus remontai. Parduoti sita masina praktiskai nerealu, metus nepavyko parduoti. Per ta laika ja ziurejo du zmones. Galiausiai atidaviau perekupams, kad tik atsikratyti tuo kledaru.
Audi A8 D2 2.5 TDI Quattro Tiptronic, 1999m
Kaip vaikinui 24 metu nusipirkusiam tokia masina uz savo uzdirbtus pinigus, variantas tiesiog idealus. Nors ir 1999 metu, masina vistiek lieka klasiska. Merginoms patinka, tik spek duris atidarineti. Net privaziavus kur prabagesne vieta, kur parkinge stovi kur kas kietesne masinos, vis viena sita audine jausiasi solidziai.