Audi A8 D2 2.5 TDI Atsiliepimai

Audi A8 1999-2002
Darbinis tūris:
2.5 l
Galia:
132 kW
Degalų tipas:
Dyzelinas
0-100 km/val:
9.9 sek
Vid. degalų sąnaudos:
7.2 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 22 -3
Vidutinis vertinimas: 4.0
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (25)

Audi A8 D2 2.5 TDI Quattro Tiptronic, 1998m

2020-07-25
Kuro sąnaudos, nerūdyjantis kėbulas, komfortas, quattro sistema.
Važiuoklė, kuro siublys, velenėliai, purkštukai, brangokas remontas.

Turiu tokį automobilį jau kurį laiką. Seniau turėjau 4,2, bet pardaviau, o kadangi automobilis patiko, po kiek laiko nutariau ir dyzelį pabandyti. Šio automobilio ligos: kuro siurblys genda, purkštukai genda, dyla velenėliai, važiuoklė greit išsimuša, genda klimato valdymas ir vairo kolonėlė arba pradeda leisti skystis arba bildėti. Iš sių dalykų neremontavau dar tik velenėliu ir purkštukų. Čia kas svarbiausia tai nusipirkau jau nugainiotą auto, todėl ir teko sukušti dar nemažai.O šiaip nusipirkus tvarkingą tai tiesiog reikia laiku keisti tepalus ir tik sintetinius ir pilti gerą dyzelį iš degalinės, geriau su priedais, o ne žalią iš kokių ūkininkų ar pan. Taip išvengsite kuro siurblio, purkštukų ir velenėlių remonto. Deje tik niekur nepabėgsite nuo važiuoklės, klimato valdymo ir kurio siurblio elektrinės dalies tvarkymo, anksčiau ar vėliau jie išlys. Vairo kolonėlė - sėkmės dalykas, jei važinėsite geresniais keliais, tai problemų manau nebus.
Kalbant apie geresnius dalykus, tai nerūdyjantis kėblus sutaupys daug pinigų tokių metų automobiliui ir kuro sanaudos kaip V6 mane džiugina. Labai komfortiškas automobilis - malonu važiuoti, elektronikos (pribombasu) užtenka net ir šiuo metu (2020m.). Quattro sistema padidina pravažumą ir suteikia stabilumo, ypač žiemą. Labai norint galima žiemą ir padriftint :)
Kad ir kiek daug problemų išvardinau, šį automobilį vistiek rekomenduoju ir tikiuosi dar ilgai su juo važiuoti, bet jei tektų rinktis variklį geriau imčiau 4.2 arba 2.8 su 5pavarų automatu.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A8 D2 4.2 Quattro Tiptronic, 1997m

2020-07-25
Komfortas, stabilumas kelyje, galia, nerūdyjantis kėbulas.
Silpna važiuoklė ir klimato valdymo elektronika, dažniausiai brangus remontas.

Turėjau kurį laiką tokį - labai patiko. Gera dinamika, komfortas, pravažumas, jokių rūdžių. Jokių problemų išskyrus standartinių (stapdžių diskai/kaladėlės, tepalų keitimas ir pan.) nebubvo, grybavo tik klimato valdymas - viena iš automobilio ligų. Kuro valgė tikrai nedaug pagal tokį variklį. Galiausiai teko parduoti , nes pramušė galvos atrpinę, o tvarkymas apie 800eur (pats automobilis tik 1500 tekainavo tuo metu, tai tiesiog buvo neverta) . Pardavęs vistiek gailėjausi, kad netvarkiau, nes nieko geresniuo ir nebenupirkau už panašią kainą. Tikrai rekomenduoju šį automobilį.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A8 D2 2.5 TDI, 2000m

2017-09-27
Maloniai važiuoja
nuolat gendantis auto, nebent pats sugebi ardyt tokių auto variklius

Turėjau tokią 3.3 TDI, tai galima iš proto išsikraustyt. Automobilis technologiškai labai sudėtingas- tiesiog sunku surasti normalių meistrų, ne "rukažopų". Normalios, gerai užlaikytos auto kaina atitinkama, pasižiūrėkit mobile.de ir tt., tačiau ir tokių auto problemų milijonas: 1. bako problemos 2. automatine dėžė. 3. turbinos. 4. Velenėliai. 5 Starteris. . ......kiek žinau tai esminės problemos D2 dyzelių

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A8 D2 2.5 TDI, 1999m

2017-04-16
Qoatro
kuro valgo daug:)

Sveiki, turiu Audi a8 4,2/220kw, turėjau BMW, golfą mersą,bet ši mašina atstoja visas kitas asmeniškai man geresnė už kitas, komfortas plauki tiesiog o ne vaziuoji, daug vietos.piniginiu atzvilgiu reikalauja nemazai lesu, bet kaip zinot visos masinos reikalauja daug, kaip sakoma netepsi nevaziuosi:) laiku priziurint tas kas myli, tai bedu nebus.:) visos masinos genda ir visas reik taisyt:) puiki auto rekomenduoju isbandyt nenusivilsit:)

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A8 D2 2.5 TDI Quattro Tiptronic, 1999m

2017-03-24
KOMFORTA IR MALONUMAS KAS SUPRANTA UZ MALONUMA REIKE MOKETI NEMAZAI TA PRASME KURO SANAUDAS OS SEIP SUPER MASINA PO SENESNES PIRKSIU TIK NAUJASNE AUDI A8
Liga vairo stiprintuvas

Nežinau ką čia dauguma šneka bet turiu Audi a8 3,7 benza tik jau tris beveik metus važiuoja labai gerai, bei traukia jokių ten problemų nėra ir isšaidų pakeičiau tik vairo stiprintuvą pirkau uz 20 euru nuo aidi c4 tinka 2,3 benzo pats staciau nieko ten sudetingo 6 varztus atsukt tik reike tai kad kas abejoja tai manyciau kad sis automobilis gan patvarus tikrai geresnis uz pasatus c5 ar audi a6 sestas po 2000 metu nes byra kaip zirnei tos masinos o remontas tikrai dvigubai brangesnis uz audi a8 tas kas mano kad audi a8 brangu remuontuoti nusipirkit pasata arba a6 naujasne po metu pasigailesit ir atsiprasinesit audi a8 tai tiek audi a8 gerbejai

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A8 D2 2.5 TDI Quattro Tiptronic, 2000m

2016-12-17
komfortas, dynamika. salono apdaila
kiek didokas pagrindinio dyrzy keitimas

Sveiki melieji, vairuoju AUDI A8 QUATTRO 2.5 TDI 132KW Sline jau pus antu metu ir galiu pasakit ko gero pati geriausia masina kokia tik esu turejas. Taigi AUDINE pirkau jau Lietuvos keleis pravaziuota apie 3m., pirkau gerai islaikita bet su dezes defektu uz 3.500e., dezes restawracija kainavo 720e., kazkur po metu pateko antifrizas i deze ir teko vel restaurot,( todel kad yra zmoniu kurie tik babkes rauna ir tipo padaro) ir stai va vel 600e. is varyklio puses pakeiciau tik turbina ir vsio varykliukas dirba kaip laikrodukas, ziema neturejau jokiu problemu. kas liecia elektronika pakeiciau tik vairo sleifa kuris kainavo 10e, naujas apie 150e. Vaziuokle per 1.5metu daugiausia vazineju zvyrkeliai pakeiciau tk vairo traukiu komplektas po 25e ir dvi apatines vaziuokles traukes po 45e. Ziema su quattro sistema vaziuoju uztikrinai ir saugus kelije, dynamika ir vaziuokle puiki neperminkstai ir ne per kietai prie 200km per valanda masina stabili ant kelio ir gali sau ramiai kalbetis salone. ZIEMA tikrai gelbsti QUATTRO, galios uztenka bet jug cia dyzelis norit lakstyt tai pirkit 4.2 varykliu:)

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A8 D2 2.5 TDI, 2000m

2016-12-15
Vieni pliusai,
Aliuminis kėbulas.

Nuostabus auto, 2,8 Benzas/dujos, ekonomiškas, komfortiškas, gerai atrodo.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A8 D2 2.5 TDI Quattro Tiptronic, 2002m

2016-05-04
Patogus, erdvus, geras galios ir svorio santykis, kokybiškos medžiagos, bei kokybiškai surinktas. Solidus.
V6 tipo dyzelinių variklių tepalų priežiūra, kad nenukentėtų vožtuvų velenėliai bei turbinos ašelė.

Automobilis vertas dėmesio! Įsigijau šią audi prieš dvejus metus. Buvo Lietuvos keliais riedėjus vos 2 mėn. Teko Kauno keliais apie metus po to važinėti, kol išlindo pirmasis defektas. Žiemą užstrigo priekiniai suportai. Jų remontas + kaladėlės kainavo ~500 lt. Dar po kurio laiko generatorius ėmė nekrauti, jį perrinko ir įdėjo (nuėmė visą auto priekį) už 80 eur. Galų gale važiuoklei atėjo metas. Pažinojau gerą restauruotoją, tad restauravau svirtis. Kainavo 300 eur. Dar kažkada reikėjo keisti reduktoriaus salnyką ~50 lt atrodo. Ir viskas daugiau jokių investicijų. Aišku, tepalų, filtrų keitimas tai čia savaime suprantamas dalykas. 2.5 132 kw dyzelis mėgsta labai gerą sintetinį tepaliuką ir jį reikia keisti dažnai, tad čia nepritaupysi.
Eksterjeras - puikus. Aliuminis kebulas tiesiog tobulas, Lengvas ir atsparus korozijai. Bamperiai ir visos kitos apdailos detalės brangios, ypač facelift modeliams. Mano pavogė priešrūkinių lempų groteles iš bamperio. Viso Kauno šrotuose nėra, Žėrutis užsakinėja ir parveža, kaina 1 vnt 90 eur.
Interjeras - solidus. Odinis salonas patogus, centrinės konsolės mygtukai patogūs. Vietos daug. Audio sistemos garsas puikus, tačiau apmaudu, kad rns-d magnetola. Įsigyti rns-e nėra labai pigu.
Dinaminis valdymas geras . Važiuoja minkštai. Patogus ilgoms kelionėms ir dideliems greičiams. Quattro sistema puikiai gelbsti žiemą tiek pravažumo atveju, tiek slystant aikštelėse. Ypač malonu čiuožti žiedu ant slidžios dangos.
Variklis 2.5 132 kw TDI. Galios pakanka, mieste suvartoju apie 12.5 l. Nemanu, kad daug, nes quattro bei automatas. O ir nevažiuoji, kaip pensininkas. Turbinos ir siurblio kol kas bėdų neturiu. Čia svarbu laiku ir geri tepalai.
Automatinė dėžė tiptronic patogi, smagi, bet jos nekenčiu. Mieliau rinkčiausi mechaninę, tad teks pirkti s8 :)
Siaip bendrai - automobilis puikus, senas bet geras. Vertė jau pakankamai nukrito, tad toliau kris tik mažu tempu.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A8 D2 3.3 TDI Quattro Tiptronic, 2002m

2016-02-24
Gera akseleracija,komfortas,garso izoliacija,pravažumas dinamika.
Nepastebėjau priklauso nuo stovio ir buvusio pirmo savininko.

Dėl kuro sanaudų nesutikčiau,turiu Audi A8 3,3 165 kw rida tikra 214000 vidutinės kuro sanaudos 9,5 100 km. Žinau iš savo patirties jei variklis nuvaikytas kuro ima daug bet kuris auto,jei ne tai važiuoja ekonomiškai.Todel vienareikšmiškai negalima vertinti automobilis automobiliui nelygus.....aš renkuosi 3,3 tdi o ne 2,5 tdi kodėl? Todėl kad trauka nesulyginama o kuro sanaudos važiuojant 120 greičiu kuro ima mažiau ,nes variklis dirba tuščiai ir nejaučia to 2000 kg svorio va taip piliečiai jei variklis galingas tai dar nereiškia,kad jis neekonomiškas........

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A8 D2 2.5 TDI, 1999m

2016-01-07
Variklio galia, važiuoklės minkštumas, patvarumas nors ir aliuminė, nenusenus morališkai kaip bmw 7 klasė ar mb s klasė
Elektronika, dalių kainos, eksplotaciniai kaštai

Pirkausi savo a8 2015m, o jau 2016, tai ką galiu papasakoti per metus, kad labai rimtų problemų neteko matyti, važiuoklė atlaiko marijampolės kelius, kauno, neturėjau jokių gedimų ar stiprių bildesių, automobilis plaukia labai smagiai, akseleracija man labai patinka nors ir variklis 3.7 lpg 191kw, bet mano manymu labai mažai skiriasi nuo senesnės 4,2 220kw. Automatas bėgius jungia ramiai važiuojant labai švelniai, ekonomiškai iki 2k dažnai, o dėl to sąnaudos nėra kosminės, užmiesty 9-10l priklauso nuo kojos sunkumo lenkiant fūras o mieste dažniausiai telpu į 15l dujų. per 4 mėnesius sugebėjau nuvažiuot 10000km vien malonumui, man automobilis labai smagiai rieda, sėdynės it foteliai ir variklio garsas, traukia tenkina.
Kas nepatinka tai tai, kad visa yra aliuminė, nors ir rūdžių nerasi, kažką taisyti yra beproto brangu.
Labai daug susipila skysčių, nors nepamiršt galima, kad variklis v8
Su 74ah akumuliatorium nelabai nori užsivesti, persilpnas akumuliatorius
stabdžių diskų, kaladėlių kainos
Kartais grybaujanti elektronika, kaip abs esp ir panašiai, gali sugrybauti dėl elementaraus laido, kuris nutrūkęs
Dažnos audi a8 galas nusėda ir vėlgi reikia tvarkyti.
Nusipirkus tokią auto reik turėti apie 1k eurų, kad pasidaryt ledą, bet susitvarkius viską kaip priklauso mašina nei nepaveda greitai, nei nesmagi važiuoti ir panašiai.
Aš pats jeigu pirkčiau kitą auto rinkčiausi arba audi a8 d2 arba jau naujesnę d3
Automobilį galiu rekomenduoti, bet jį reikia išlaikyti

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A8 D2 2.8 Tiptronic, 1997m

2015-11-02
Nesudetinga masina, maloniai vaziuoja, vietos uztenka viduj ir bgazinej. Kas vokisku masinu megejai, tai sita tikrai maloni, tik va del gedimu nemalonumu buvo.
Taigi po keturiu menesiu kasdieninio vazinejimo atsirado neiskus triuksmas vaziuokleje. Servise pasake, kad susidevejo svirtys. Paaiskino tuo, kad svirys aliuminio, keliai ne kokie. Teko pirkt naujas. Toliau prasidejo kitos islaidos – keiciau kaladeles, isejo zymiai brangiau nei kad kai keiciau mersui. Paskui pradejo magas gliucinti. Uz paneles atsirado neaiskus triuksmelis. Posukiuose ant kojos yles vanduo (galvoju uztekejo vandens uz paneles, arba kondensatas is kondicionieriaus). Paskui parejo benzino siurblys, niekas nesieme remontuot, sako sudetinga ir garantiju nera. Ten dvigubas bakas ir benzino siurblys su sistema papildomo padavimo is antro bako. Ji istraukti nesulauzius kaip suprantu nelabai iseitu. Laikinai savarankiskai pastaciau benzino siurbli is audi c4. Masina geso, kai benzino budavo maziau nei puse bako. Taip vat tolimose kelionese tekdavo vis stot dasipilt degalu. Prisikankines keiciau naudotu siurbliu (su visa sistema, nes jo vieno pakeist neislupsi).

Pirkau A8 2004 metais, eksploatavau iki 2006 metu, pirmas ispudis buvo tikrai teigiamas, masina klasiska, komformabili, paprasta ir dinamiska.
Padariau tokias isvadas, kad jei perki audi ar bmv, reikia imti su labai nedidele rida, Siaip japoniskos masinos daug labiau patikimos, bet su vokieciais maloniau rieda.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A8 D2 3.3 TDI Quattro Tiptronic, 2002m

2015-10-22
Audi – tuo viskas pasakyta! Teko isbandyt per gyvenima nemazai skirtingu masinu, 91 m pateko i rankas audi 100 87 metu, tada supratau, kad tai masina zmonems. Po jos pagrinde jau vazinejau sedanais sitos markes. Nei viena is mano audiniu manes nepavede, galbut todel, kad netaupiau techniniam aptarnavimui. Salone tylu ir patogu. Spaudi ant pedalo – masina skrenda nepaisant gabaritu ir mases ir ne paties galingiausio motoro 2.8 l, 193 arkliai. Pabandziau pas pazistama tokia pat masina su varikliu 6.0 lito – cia jau pilnai skrydis, BET variklis kaprizingas, lengvai iseina is rikiuotes.
Neradau minusu. Detales, aisku ne pacios pigiausios. Bet nori gerai vazinetis gera masina – mokek uz technini aptarnavima.

Jeigu norite vazineti maksimaliai komfortabiliai ir patogiai, imkite normalia masina, Tegul ir ne nauja, bet priziureta. Savo audine paemiau su varikliu 2,8 l. benzinas, quarto, nuriedejusia 260000 km. bet emiau is normalaus savininko, kuris ta masina matos tikrai priziurejo. Atvazinejau jau tuoj bus keturi metai – tik patys teigiamiausi atsiliepimai. Masina tirkai labai gerai atstovauja savo markei. Patikima, visu pliusu, kurie pas ja yra neisvardinsi, fantastiskai patogu, viskas po ranka. Viskas veikia be jokiu nusimusimu. Kita vel tokia pacia pirkciau, tik jaunesne. Prisukau jau 320000 km.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A8 D2 S8 4.2 Quattro Tiptronic, 1998m

2015-06-30
Audi toleruoja dujas taip kaip ir benzina, tikrai su dujom labai gerai eina.
Tenka pakeisti detaliu, tiesiog esant planiniam TA, atitinkamai kaina. Skysciu tenka irgi pakeisti nemazai. Kita vertus gal nelabai turiu su kuo palyginti, bet neatrodo, kad isleisciau zymiai daugiau uz kitus panasaus tipo masinas turincius.

Su sita masina malonu net garaze terliotis, sita masina yra to verta. Labai vertinu savo sita masina, net velesnes modifikacijos a8 neturi nokios dinamikos kaip d2, szmones i salis traukiasi :) Net nera su kuo sulyginti, tieisog lektuvas. Ausktas komforto lygis, valdymas. Dinamika – tai tiesiog adrenalino kamuolys. Kas ja nevaziaves, tas nesupras, kas yra tikras normalus automobilis. Ir cia prie tokiu metu ir tokios ridos (1998, 261000). Ir nepasakyciau, kad ima labai daug kuro. Daug kas netiki, bet mano suvalgo 9.3 geru keliu prie kokiu 120-180 km/h, mieste 13-14 l., cia aisku “sportiskai” vairuojant,

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A8 D2 4.2 Quattro Tiptronic, 1999m

2015-05-18
Zemos sanaudos greitkely ir keturi varantys tai pagrindiniai pliusai. Esant greisiui 110-130 km/h vidutiniskai suryja 8.5 litru 100 km. Labai komfortabilu ir grazu salone. Kai masina ne remonte ir kuri laika su ja viskas tvarkoje, tuomet tikrai labai malonu su ja vazineti, paspausti visiskai nesinori, norisi vazuoti rimtai ir is leto.
Zemas klirensas, patikimumo isvis jokio nera. Kartais net iki absurdo – pavydi kokio kledaro varuotojui, kad jo masina vaziuoja, o tavo vel servise. Posukiuose labai nestabili, kaip karve ant ledo.

Apskritai masina labai nepatenkintas. Tokio nepatikimo automobilio pas mane dar nebuvo. Dabar net nezinau, susigadino ivaizdi, audine man nepatikimumo etalonas. Masinoj geda praktiskai viskas. Ir tai turint omeny, kad masina buvo 100 proc. ne dauzta ir su 140000 rida. 5 metus atsikankinau su sita masina. Po kiekvieno remonto tikejaus, kad gal jau viskas, ir galima bus bent kuri laika ramiau pavazinet, bet ne, po dvieju-triju savaiciu vel kas nors islenda. Labai vargina tie pastovus remontai. Parduoti sita masina praktiskai nerealu, metus nepavyko parduoti. Per ta laika ja ziurejo du zmones. Galiausiai atidaviau perekupams, kad tik atsikratyti tuo kledaru.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Audi A8 D2 2.5 TDI Quattro Tiptronic, 1999m

2015-05-15
Na ka gali pasakyt apie gera ir patikima automobili. Ir dizainas ir apdaila ir surinkimo kokybe. Per eksploatavimo laika rimtu gedimu nebuvo. Labai erdvi ir prabangi is vidaus. Be to prifarsiruotas visokiomis galimybemis – butinomis ir nelamai. Jei dar pirksiu masina, tai buditai tokia pacia, visiems rekomenduoju.
Problemu pakolkas kaip ir nebuvo. Profilaktiskai keiciau vaziuokle, labai brangu, bet jau perkant zinojau kur lendu, todel per daug nepergyvenau. Uztat dabar tai tieisog uraganas.

Kaip vaikinui 24 metu nusipirkusiam tokia masina uz savo uzdirbtus pinigus, variantas tiesiog idealus. Nors ir 1999 metu, masina vistiek lieka klasiska. Merginoms patinka, tik spek duris atidarineti. Net privaziavus kur prabagesne vieta, kur parkinge stovi kur kas kietesne masinos, vis viena sita audine jausiasi solidziai.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 1999 - 2002 (1999, 2000, 2001, 2002)