Alfa-Romeo 166 2.0 TS Distinctive Atsiliepimai

Alfa-Romeo 166 2002-2003
Darbinis tūris:
2.0 l
Galia:
110 kW
Degalų tipas:
Benzinas
0-100 km/val:
9.6 sek
Vid. degalų sąnaudos:
9.7 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 7 -2
Vidutinis vertinimas: 4.0
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (9)

Alfa-Romeo 166 2.0 TSpark 16V, 2000m.

2016-12-28
kaina, komfortas
diseliu trukumu nera

Labai komfortiška, nebrangi, patvari, pagal savo gabaritus ekonomiška bet greita. Detalių kainos mažesnės už vidutines

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Alfa-Romeo 166 2.0 TS Distinctive, 2002m.

2016-01-26
Talpus salonas su diiidele bagažine. Labai komfortiška važiuoklė, palyginus nedidelės kuro sąnaudos su automobilio dydžiu, gera garso izoliacija ir surinkimo kokybė. Rekomenduočiau pirkti atvarytą iš Italijos, ten visgi automobilis bus geriau prižiūrėtas ir nematęs druskų. Jau 1999m. sumontuota originali magnetola- informacinis displėjus su labai paparastu valdymu, kad daroma šiuolaikiniuose, pvz BMW automobiliuose. Tokį auto turėjau ir vairavau 5 metus.
Nematau didelių trūkumų, nebent kai kur reikia papildomai hermetizuoti elektros izoliaciją, visgi automobiliui nebe 5 metai ir jokių problemų nebus. Daugiausia elektros problemų būtent dėl kontakto nebuvimo arba trumpinimo.

Superinis auto už savo kainą.
Kas vis verkia apie brangias detales, tai pasakykit kurios markės pigu išlaikyt, nebent lyginat vw golf IV su metaline važiuokle, na bet važiavimo komfortas tai nesulyginamas. O kalbant apie vw passat ar audi a6 nuo 1998m tai išlaikymas tikrai ne pigus.
Pažįstu žmonių kurie persėdo iš Audi A6, tai sako, kad Alfa166 komfortiškesnė ir patvaresnė :)

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Alfa-Romeo 166 2.0 TSpark 16V, 1999m.

2015-03-02
ekonomiskas,erdvus,daug vietos,didele bagazine.vaziuoja maloniai,nors pakaba kietoka.
eksplotavimas brangus.dideles problemos su elektronika.nekokybiskos apdailos detales.

uz nedidele kaina galima nusipirkti si automobili su nebloga komplektacija.turintis pakankamai privalumu,bet ar ji veikia ir kiek laiko veiks tai tik laiko klausimas,kadangi labai daznai turi bedu su elektra.pakaba tikrai ne is pigiuju.variklis patvarus,o turbinos ju silpnoji vieta.jai kalbant apie kebula,tai silpniausia vieta slenksciai.aisku visi automobiliai turi savu pliusu ir minusu,bet patureje si auto pajusite ka reiskia daznai lankytis autoservise,dar kaip pas mus lietuvoj tokie meistrai tai gedimo ieskos ilgai,nes moka tvarkyt tiktai vokiskus automobilius ir tai tiktais golfus arba audi,o pamate prie vartu alfa romeo tai vienam i wc reikia eiti tai kitam dar kazkas nutinka ir visi nelabai nori apsiimti.mano patarimas norintiems pirkti butu toks,labai gerai pagalvoti ir pirkti geriau jau audi ar golfa su ne daug privalumu bet uztat ne taip daznai vargsite.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Alfa-Romeo 166 2.4JTD 20V Progress., 2005m.

2013-03-19
Gražus, vidumi, išore, stulbinanti galia, vietos labai daug ir patogios sedynės, šildomos, elektroninės. Labai ekonomiskas.
Brangokos detalės.

Vairuoju 2005 metų, 2,4 JTD 129kw 20V. Super variantas, išorė, vidus. Automobilis kuris atkreipia kitų dėmesį, tiek grožiu, tiek variklio garsu. Nes kartais atrodo, kad vairuoju ne dyzeli, o benziną. Trauka ir variklio tas "mandrus" garsas, ausims malonus... Šio modelio važiuoklė beveik nesiskiria nuo ankstesnio modelio, dalys tos pačios, tik variklis skiriasi kaip ir pats dizainas priekio. Kam teko sėst už šios mašinos vairo, niekas nesiskundė nei konfortu, nei jos galia. Kas nebandė šio automobilio, iš principo turi blogą nuomonę apie šį gėri. O aš važiuoju ir šypsausi. Automobilis gražus, vidumi, išore, stulbinanti galia kaip iš variklio dyzelinio, su 5 cilindrais ir 2,4 litro. Priekyje ir gale, vietos labai daug ir patogios sedynės, šildomos, elektroninės. Kaip tokiam varikliui su tiek daug galios, galiu pasakyti, kad yra labai ekonomiskas. Nuo 5L iki 6L - 7L priklausomai nuo tapkės svorio.
Trūkumai, kaip ir kiekvienai Itališkai mašinai, brangokos detalės. O jei kas ir pyksta ant šių automobilių, tai tiesiog, gal ne į tą įsėdote, kuri buvo "užvaikyta" laukais varyneta.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Alfa-Romeo 166 2.4 JTD, 1999m.

2012-11-23
Degalu sanaudos, komfortiskas, auksta komplektacija
Gan brangokos detales, vaziuojant per lietu greiciau nei 100 km/h apsitasko nesvarumais veidrodeliai ir priekiniai soniniai langai. Truksta siek tiek traukos, nes variklis toks pat kaip 156 2.4 JTD, o svoris didesnis 166.

Si automobili turiu jau 2 metus, variklis 2.4 JTD. Rida jau pasieke 300000 km. Su varikliu jokiu problemu. Aisku reikia priziureti: pilti gerus degalus (su 156 2.4 JTD isitikinau, kad rusisko nemegsta), keisti tepalus (nebutina kas 10000 km). Vaziuokle taip pat, tokiais keliai vazinejant pakankamai tvirta, jeigu laiku pasalinsi gedima nereikes keisti visu mazgu.
Metus laiko vazineju Kaunas - Vilnius, tikras malonumas: kuro saunaudos mazos, greitis didelis, tiesiog plaukia, triuksmo mazai.
Kaip kiti kalba, kad su elektronika bedos. Nebuvo bedu, tik bagazines atidarymas kazkaip nelabai veikia, o dar mygtukas daiktadezeje ( kodel niekas nezino).
Detales nera pigios lyginant su Golf, bet nera labai brangios.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Alfa-Romeo 166 2.0 TSpark 16V, 1998m.

2012-11-01
Nedidelės kuro sąnaudos. Smagus vairuoti. Žemas svorio centras. Kėbulas neblogai apsaugotas nuo korozijos. Patogus ilgose kelionėse. Automobilio dizainas tiek išorėje tiek viduje nuostabus.
Važiuoklė reikalauja dažnesnio remonto (paguoda - šarnyrus galima restauruoti). Brangus 20 TS variklio aptarnavimas: varijatorius; balansyrinis diržas; 8 uždegimo žvakės. Trūksta 6-tos pavaros. Palyginti žema automobilio prošvaisa.

20 TS variklis nuostabus. Tačiau reikia išmokti išnaudoti nedidelį (palyginti su automobilio svoriu) variklio sukimo momentą. Tai labai smagus vairuoti automobilis, ypač geru vingiuotu keliu. Mano vairuojamo automobilio elektronika nekėlė jokių didesnių problemų (auto 14 metų).
Jei jums automobilis reikalingas iš taško A į tašką B jus nuvežti kuo pigiau (nežiūrint į važiavimo smagumą), tai Alfa ne jums.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Alfa-Romeo 166 2.4 JTD, 1999m.

2012-10-19
Patvarus, ekonomiskas variklis, geras dizainas, gera bazine komplektacija, tinka tiek kelionems, tiek sportiskam pasivazinejimui
Ganetinai problematiska elektronika, brangi galine pakaba, daznai pasitaikanti smagracio gedimai, kaip tokios klases automobilyje prastoka salono medziagu ir surinkimo kokybe

Daugiausiai plius vertas variklis - tiek patikimumu, tiek kuro sanaudomis vertas labai daug pagiru, is savo patirties rasau kad uzmiestyje galima tilpti su nepilnais 5l/100km, mieste - iki 8l, dinamika variklio taipogi labai gera, bet viskas sitas susieina i viena jeigu - jei buvo tinkamai priziurimas (t.y. pilmas geros kokybes kura, ger iri laiku tepalai). Greiciu deze - problemu nekelia, tik linkusi leisti tepala (variklis irgi daznai buna nesandarus), taciau sankaba su smagraciu labai problematiska - smagracio gedimai dazni (naujo kaina apie 1500-2000lt), sankabos kaina kaip ir didzios daugumos automobiliu - 600-700lt. Kebulas - gerai apsaugotas nuo korozijos, bet tikrai nera pats saugiaus avarijos atveju. Pakaba - priekis - kaip ir daugelio siuolaikiniu automobiliu, aliuminio yra siek tiek, nieko labai sudetingo, galas - ten situacija kita - pakaba nepriklausoma, stovi daug salenbloku (tarp ju ir plaukiojantys), tvarkymas originaliomis dalimis brangus, tvarkant pakaitalais - reikalinga tai atliknti pas profesionalus, tada nekils joku problemu. Stabdziai - paprasta sistema, nieko sudetingo. Elektronika - sioje srityje Alfa Romeo gerokai suprastejo su senesneis modeliais lyginant - daznos bedos su ivairiasi davikliais (kuro slegio, oro srauto matuokle, alkuninio veleno padeties davikliu ir pan.), imobilaizeris taipogi negejas kartais neleisti uzvesti variklio (prie to pacio - daznoje buna isdylusios uzvedimo spyneles, tai simbolizuoja didele rida), megsta sudegti peciuko ventiliatorius (peciuko radiatorius stovi virs air bag kompiuterio ir keletos reliu, o pradejes leisti skysti uzpila siuos elementus), klimos varikliukai ir sklendes irgi megsta sukelti problemu. Salonas - medziagos panaudotis nepacios auksciausios kokybes (kaip tokios klases automobiliui tai minusas), surinkimo kokybe irgi nera labai auksta, komplektacija - sioje srityje sios alfos pasizymi - ekranas, visi 4 elektriniai langai, elektriniai veidrodeliai, navigacija labai daznoje, autopilotas, praslydimo sistema, odinis salonas, neretai pasitaiko ir rimtesne garso aparatura - cd changer, garso stiprintuvas ir galineje palangeje du zemo daznio garsiakalbiai, taipogi stabilumo kontrole, elektrines, sildomos sedines. Apibendrinant - automobilyje bandyta suderinti sportiskuma su komfortu ir tai ganetinai neblogai pavyko. Taciau perkant toki automobili reikia atsiminti, kad problemu isvegti nepavyks, tik aisku kaip diena - kuo prastesne bukle - tuo tu problemu bus daugiau, beto isigijant reikia atsiminti, kad neuzteks pasikeisti tepalus su filtrais, dar yra ganetinai brangi pakaba, elektronika, variklio dirzelio keitimas, pastarojo keitimo kaina tikrai nebus brangiau nei kokia audi V6 TDI, bet tikrai ne keli simteliai.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Alfa-Romeo 166 2.4 JTD, 1999m.

2012-08-24
Limuzino klases, erdvus, prabamgus. Oda, sildomos sedynes, borto kompiuteris.
Kai kurios detales brangokos

Alfa Romeo 166 2.4JTD 100kw Trauka super, minkstas, erdvus, su didele bagazine, geras, patogus kelioniu automobilis. Nesenstantis dizainas, tiek vidum, tiek isore. Turintis visus privalumus, oda, borto kompiuteri, kruizo kontrole, kondicionieriu, klimato kontrole. Pagal kaina ir automobilio metus, jis yra per pigus pagal savo surinkimo kokybe, palyginis tu paciu metu automobilius. Visiems rekomenduoju si automobili.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Alfa-Romeo 166 3.0 V6 24v, 0m.

2012-08-18
Už mažą kainą gaunama mašina turinti visus privalumus. išskirtinis dizainas
Salono apdaila, kieta pakaba, didelės eksplotavimo išlaidos.

Įsėdus į automobilį nesinorima iš jo išlipti :) galima tilpti i 13-14 litrų dujų. kaip tokiam varikliui geras rodiklis. važiuokle i metus kartą reiks patvarkyti. Variklis neužmušamas.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 2002/05 - 2003/12 (2002, 2003)
Jei iškilo klausimų, rašykite čia
Darbo laikas: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“

Klausimai ir komentarai