Vw passat b6 kuro sistemos nuorinimas

Sukūrė Vartotojas 2017-01-07
2017-01-07 17:44
Sveiki, gal kas žinote kaip nuorinti pasato kuro sistema?
filtra nuorinau bet vistiek nesikuria
2017-01-07 20:40
kaip pasato nezinau bet gali bandyti kaip visus dyzelius , atsuki vamzduka metalini nuo forsunkes ir purksteli i oro filtra smaro kuris palengvina uzvedima tada kuri turi pradeti spjaudyti dyzel arba tampymo budu arba bandyk jei nuokalne pastumti ir ant begio kurt siti budai pades jei keitei filtra stvere bet nesikure
7645 / 0
2017-01-07 22:49
pas mane kur stovi kuro filtras, tam stakane yra nuorinimo varztelis.Ijundus degima, siurbliukas is bako uzpompuoja sistema.Kai saliura pasirodo per nuorinima, tai uzsuki ir ate.Kuriasi tik apvertus varikli.Masina A3 pampaduzas 103kw.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7645 / 0
2017-01-07 22:53
kazkaip panasiai atrodo, tik nuotrauka naujesnes, bet lygtai tas nuorinimo varztas yra
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
101 / 0
2017-01-07 23:42
2017-01-07 22:49 maumas rašė: pas mane kur stovi kuro filtras, tam stakane yra nuorinimo varztelis.Ijundus degima, siurbliukas is bako uzpompuoja sistema.Kai saliura pasirodo per nuorinima, tai uzsuki ir ate.Kuriasi tik apvertus varikli.Masina A3 pampaduzas 103kw.
A3 su B6 palgint radai ka
7645 / 0
2017-01-07 23:51
2017-01-07 22:49 maumas rašė: pas mane kur stovi kuro filtras, tam stakane yra nuorinimo varztelis.Ijundus degima, siurbliukas is bako uzpompuoja sistema.Kai saliura pasirodo per nuorinima, tai uzsuki ir ate.Kuriasi tik apvertus varikli.Masina A3 pampaduzas 103kw.
2017-01-07 23:42 tst rašė: A3 su B6 palgint radai ka :lol::lol::lol:
ko nelygint, tie patys agregatai.Pas mane 8P Sportback, ne 8L
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-01-08 12:01
2017-01-07 22:49 maumas rašė: pas mane kur stovi kuro filtras, tam stakane yra nuorinimo varztelis.Ijundus degima, siurbliukas is bako uzpompuoja sistema.Kai saliura pasirodo per nuorinima, tai uzsuki ir ate.Kuriasi tik apvertus varikli.Masina A3 pampaduzas 103kw.
kas cia pastave per ciudas? tas varztas kartais ne stakano apacioj?
7645 / 0
2017-01-08 13:19
2017-01-07 22:49 maumas rašė: pas mane kur stovi kuro filtras, tam stakane yra nuorinimo varztelis.Ijundus degima, siurbliukas is bako uzpompuoja sistema.Kai saliura pasirodo per nuorinima, tai uzsuki ir ate.Kuriasi tik apvertus varikli.Masina A3 pampaduzas 103kw.
2017-01-08 12:01 rašė: kas cia pastave per ciudas? :lol: tas varztas kartais ne stakano apacioj?
kaip gali buti nuorinimo varztas apacioj?Pas antra golfa dyzeli budavo kuro filtre varztas apacioj kondensatui isleist ar kam...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-01-08 15:50
2017-01-07 22:49 maumas rašė: pas mane kur stovi kuro filtras, tam stakane yra nuorinimo varztelis.Ijundus degima, siurbliukas is bako uzpompuoja sistema.Kai saliura pasirodo per nuorinima, tai uzsuki ir ate.Kuriasi tik apvertus varikli.Masina A3 pampaduzas 103kw.
2017-01-08 12:01 rašė: kas cia pastave per ciudas? :lol: tas varztas kartais ne stakano apacioj?
2017-01-08 13:19 maumas rašė: kaip gali buti nuorinimo varztas apacioj?:lol:Pas antra golfa dyzeli budavo kuro filtre varztas apacioj kondensatui isleist ar kam...
va va daugumoj seip tas varztas apacioj isleisti vandeni todel ir klausiu ar ko cia nemaisai
7645 / 0
2017-01-08 18:26
2017-01-07 22:49 maumas rašė: pas mane kur stovi kuro filtras, tam stakane yra nuorinimo varztelis.Ijundus degima, siurbliukas is bako uzpompuoja sistema.Kai saliura pasirodo per nuorinima, tai uzsuki ir ate.Kuriasi tik apvertus varikli.Masina A3 pampaduzas 103kw.
2017-01-07 23:42 tst rašė: A3 su B6 palgint radai ka :lol::lol::lol:
rašė: ..
jie nepanasus, jie-identiski.Kam nezinomas toks zodis-"tokie patys".Jei zmogui A3 asocijuojasi su pirmuoju 8L kebulu...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7645 / 0
2017-01-08 20:15
rašė: ..
2017-01-08 18:26 maumas rašė: jie nepanasus, jie-identiski.Kam nezinomas toks zodis-"tokie patys".Jei zmogui A3 asocijuojasi su pirmuoju 8L kebulu...
rašė: ..
toks kaip mano variklis eina ir A6, A4, oasatus skodas oktavijas...Plaunu nedaznai, tas tiesa.Na, tokia spalva pakliuvo ir tiek.Rasalines jau nebenorejau kategoriskai, astuonis metus atvazinejau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-01-09 08:28
Na jo, spalva tikrai teisingai pasirinkta.neduok Die, papultų juodas perlas/metalikas arba balta...Pilkame ir sidabriniame fone nesimato apnašų, purvo ir kitų"parazitų"...

O dėl variklio tai buvo jį užsakę iš vw-audi daug gamyklų, bet visgi atsikratė tos minties ir perėjo prie pc-inių 2, 2.Vienas iš pavyzdžių-Mitsubishi Grandis vienatūris ir Mitsubishi Outlander "visureigis".Nė velnio jis nebevažiuoja su šituo 2, 0 pumpadūzu, gal NM mažoka o gal šiaip galios trūksta.Grandis traukia šiaip ne taip.Nepalyginsu su tais outlanderiais kuriuose vėlėliau pradėjo montuoti citrono pežo motorinkas nors iš pirmo žvolgsnio profanams gal atrodo kad nėra daug skirtumo tarp audi 138 Hp ir pezuko 154Hp bet pavažiavus ...nesulyginama dinamika.francų variklis žymiai geriau veža nes 50 NM DAUGIAU IR ĮĮSIBĖGĖJA STAIGIAU.O tokioms mažiukėms mašinytėms tai jau ohoho ...Tai čia tik vienas iš pavyzdžių, kai audi pridirbo "kaktusiukų" ir neturėdam kur kišt tokių perteklinių varklių pradėjo juos iškišinėti be vazelino ktiems gamintojams..Aš išvis nesuprantu, kam žmonės renkasi tokias skystas darbines mašinas kaip audi ar vw, nu nebent pats moki remontuoti turi gerą garažą ir t.t.Po 1996m audi vw gamyboj prasidėjo nesąmonių serialas kai nuo 100k km byra viskas iš eilės ir kuris tęsiasi iki šiandienosŽymiai geriau dyzelis volvo, bmw arba mercedes, dar prancūzai neblogi.Komedija, per šituos speigus neseniai buvusius užkniso kaimynai prašydami užkurt jųjų audes ir wagenas
7645 / 0
2017-01-09 10:37
2017-01-09 08:28 rašė: Na jo, spalva tikrai teisingai pasirinkta.neduok Die, papultų juodas perlas/metalikas arba balta...Pilkame ir sidabriniame fone nesimato apnašų, purvo ir kitų"parazitų"...

O dėl variklio tai buvo jį užsakę iš vw-audi daug gamyklų, bet visgi atsikratė tos minties ir perėjo prie pc-inių 2, 2.Vienas iš pavyzdžių-Mitsubishi Grandis vienatūris ir Mitsubishi Outlander "visureigis".Nė velnio jis nebevažiuoja su šituo 2, 0 pumpadūzu, gal NM mažoka o gal šiaip galios trūksta.Grandis traukia šiaip ne taip.Nepalyginsu su tais outlanderiais kuriuose vėlėliau pradėjo montuoti citrono pežo motorinkas nors iš pirmo žvolgsnio profanams gal atrodo kad nėra daug skirtumo tarp audi 138 Hp ir pezuko 154Hp bet pavažiavus ...nesulyginama dinamika.francų variklis žymiai geriau veža nes 50 NM DAUGIAU IR ĮĮSIBĖGĖJA STAIGIAU.O tokioms mažiukėms mašinytėms tai jau ohoho ...Tai čia tik vienas iš pavyzdžių, kai audi pridirbo "kaktusiukų" ir neturėdam kur kišt tokių perteklinių varklių pradėjo juos iškišinėti be vazelino ktiems gamintojams..Aš išvis nesuprantu, kam žmonės renkasi tokias skystas darbines mašinas kaip audi ar vw, nu nebent pats moki remontuoti turi gerą garažą ir t.t.Po 1996m audi vw gamyboj prasidėjo nesąmonių serialas kai nuo 100k km byra viskas iš eilės ir kuris tęsiasi iki šiandienos:lol:Žymiai geriau dyzelis volvo, bmw arba mercedes, dar prancūzai neblogi.Komedija, per šituos speigus neseniai buvusius užkniso kaimynai prašydami užkurt jųjų audes ir wagenas:beer:
mano galva, Jus, kolega dramatizuojate pernelyg.Nesamoniu turi beveik visi gamintojai.Tas pats volvo, mitsu, apie puga ir ford isvis patyliu.Tiek naujesni, tiek senesni, Del traukos, tai turetu but maziausia beda.Nelieku samkryzoje, tai ir geraiSvarbesne beda, kad negriutu masina.Tiesiog darai kas jai priklauso.Pries salcius pakeiciau visus filtrus ir tepalus, tai masina kaip ir lengviau kvepuoja.Visokie long life bajeriai mane tai juokina.Todel darau isvada, kad musu situacijoj-svarbu laiku viska susitvarlyt, tame tarpe ir akuma laiku pakraut ar pasikeist.Neuzsivedziau gal viena karta per paskutinius 10metu, tiesiog akumas prie -32 istiese kojas.Koks skirtumas kokia masina buvo?O va lietuviskam mastymui svarbiau yra "nieko nekisau ir vis dar vaziuoju", su tokiais ne karta susiduriau....
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-01-09 12:25
2017-01-09 08:28 rašė: Na jo, spalva tikrai teisingai pasirinkta.neduok Die, papultų juodas perlas/metalikas arba balta...Pilkame ir sidabriniame fone nesimato apnašų, purvo ir kitų"parazitų"...

O dėl variklio tai buvo jį užsakę iš vw-audi daug gamyklų, bet visgi atsikratė tos minties ir perėjo prie pc-inių 2, 2.Vienas iš pavyzdžių-Mitsubishi Grandis vienatūris ir Mitsubishi Outlander "visureigis".Nė velnio jis nebevažiuoja su šituo 2, 0 pumpadūzu, gal NM mažoka o gal šiaip galios trūksta.Grandis traukia šiaip ne taip.Nepalyginsu su tais outlanderiais kuriuose vėlėliau pradėjo montuoti citrono pežo motorinkas nors iš pirmo žvolgsnio profanams gal atrodo kad nėra daug skirtumo tarp audi 138 Hp ir pezuko 154Hp bet pavažiavus ...nesulyginama dinamika.francų variklis žymiai geriau veža nes 50 NM DAUGIAU IR ĮĮSIBĖGĖJA STAIGIAU.O tokioms mažiukėms mašinytėms tai jau ohoho ...Tai čia tik vienas iš pavyzdžių, kai audi pridirbo "kaktusiukų" ir neturėdam kur kišt tokių perteklinių varklių pradėjo juos iškišinėti be vazelino ktiems gamintojams..Aš išvis nesuprantu, kam žmonės renkasi tokias skystas darbines mašinas kaip audi ar vw, nu nebent pats moki remontuoti turi gerą garažą ir t.t.Po 1996m audi vw gamyboj prasidėjo nesąmonių serialas kai nuo 100k km byra viskas iš eilės ir kuris tęsiasi iki šiandienos:lol:Žymiai geriau dyzelis volvo, bmw arba mercedes, dar prancūzai neblogi.Komedija, per šituos speigus neseniai buvusius užkniso kaimynai prašydami užkurt jųjų audes ir wagenas:beer:
2017-01-09 10:37 maumas rašė: mano galva, Jus, kolega dramatizuojate pernelyg.Nesamoniu turi beveik visi gamintojai.Tas pats volvo, mitsu, apie puga ir ford isvis patyliu.Tiek naujesni, tiek senesni, Del traukos, tai turetu but maziausia beda.Nelieku samkryzoje, tai ir geraiSvarbesne beda, kad negriutu masina.Tiesiog darai kas jai priklauso.Pries salcius pakeiciau visus filtrus ir tepalus, tai masina kaip ir lengviau kvepuoja.Visokie long life bajeriai mane tai juokina.Todel darau isvada, kad musu situacijoj-svarbu laiku viska susitvarlyt, tame tarpe ir akuma laiku pakraut ar pasikeist.Neuzsivedziau gal viena karta per paskutinius 10metu, tiesiog akumas prie -32 istiese kojas.Koks skirtumas kokia masina buvo?O va lietuviskam mastymui svarbiau yra "nieko nekisau ir vis dar vaziuoju", su tokiais ne karta susiduriau....
Žinoma, mitsu iki šiol nemoka dyzeliu gaminti
Volvo 2, 4 D5 120kw ir 136kw jei laiku nepakeiti suodžių filtro
(o kas čia norėtų juos kaitalioti:)-brangus malonumas), visas variklio viršus užsilenkinėja.

Blogiausia kad ne vien pas mus tokių nieko nekišančių ir vis dar važiuojančių pasitaiko,
tokių vairuoklių visoj Europoj asitaiko.

Įdomu, kokios kainos tokių Audi A3 kvatrinių jei išviso tokių esama?
Turėti smagiai skrist:)
7645 / 0
2017-01-09 12:43
2017-01-09 08:28 rašė: Na jo, spalva tikrai teisingai pasirinkta.neduok Die, papultų juodas perlas/metalikas arba balta...Pilkame ir sidabriniame fone nesimato apnašų, purvo ir kitų"parazitų"...

O dėl variklio tai buvo jį užsakę iš vw-audi daug gamyklų, bet visgi atsikratė tos minties ir perėjo prie pc-inių 2, 2.Vienas iš pavyzdžių-Mitsubishi Grandis vienatūris ir Mitsubishi Outlander "visureigis".Nė velnio jis nebevažiuoja su šituo 2, 0 pumpadūzu, gal NM mažoka o gal šiaip galios trūksta.Grandis traukia šiaip ne taip.Nepalyginsu su tais outlanderiais kuriuose vėlėliau pradėjo montuoti citrono pežo motorinkas nors iš pirmo žvolgsnio profanams gal atrodo kad nėra daug skirtumo tarp audi 138 Hp ir pezuko 154Hp bet pavažiavus ...nesulyginama dinamika.francų variklis žymiai geriau veža nes 50 NM DAUGIAU IR ĮĮSIBĖGĖJA STAIGIAU.O tokioms mažiukėms mašinytėms tai jau ohoho ...Tai čia tik vienas iš pavyzdžių, kai audi pridirbo "kaktusiukų" ir neturėdam kur kišt tokių perteklinių varklių pradėjo juos iškišinėti be vazelino ktiems gamintojams..Aš išvis nesuprantu, kam žmonės renkasi tokias skystas darbines mašinas kaip audi ar vw, nu nebent pats moki remontuoti turi gerą garažą ir t.t.Po 1996m audi vw gamyboj prasidėjo nesąmonių serialas kai nuo 100k km byra viskas iš eilės ir kuris tęsiasi iki šiandienos:lol:Žymiai geriau dyzelis volvo, bmw arba mercedes, dar prancūzai neblogi.Komedija, per šituos speigus neseniai buvusius užkniso kaimynai prašydami užkurt jųjų audes ir wagenas:beer:
2017-01-09 10:37 maumas rašė: mano galva, Jus, kolega dramatizuojate pernelyg.Nesamoniu turi beveik visi gamintojai.Tas pats volvo, mitsu, apie puga ir ford isvis patyliu.Tiek naujesni, tiek senesni, Del traukos, tai turetu but maziausia beda.Nelieku samkryzoje, tai ir geraiSvarbesne beda, kad negriutu masina.Tiesiog darai kas jai priklauso.Pries salcius pakeiciau visus filtrus ir tepalus, tai masina kaip ir lengviau kvepuoja.Visokie long life bajeriai mane tai juokina.Todel darau isvada, kad musu situacijoj-svarbu laiku viska susitvarlyt, tame tarpe ir akuma laiku pakraut ar pasikeist.Neuzsivedziau gal viena karta per paskutinius 10metu, tiesiog akumas prie -32 istiese kojas.Koks skirtumas kokia masina buvo?O va lietuviskam mastymui svarbiau yra "nieko nekisau ir vis dar vaziuoju", su tokiais ne karta susiduriau....
2017-01-09 12:25 rašė: Žinoma, mitsu iki šiol nemoka dyzeliu gaminti:lol:
Volvo 2, 4 D5 120kw ir 136kw jei laiku nepakeiti suodžių filtro
(o kas čia norėtų juos kaitalioti:)-brangus malonumas), visas variklio viršus užsilenkinėja.

Blogiausia kad ne vien pas mus tokių nieko nekišančių ir vis dar važiuojančių pasitaiko,
tokių vairuoklių visoj Europoj asitaiko.

Įdomu, kokios kainos tokių Audi A3 kvatrinių jei išviso tokių esama?
Turėti smagiai skrist:)
as mokejau 5200 pries du metus.Nemanau, kad kazka nenutrinto sportback nupirksi pigiau dabar.Kainas laiko.Tridures pigesnes ir gerokai.Vaziuoja gerai.320NM.Uzmyniau 170km/h, ne nejuto, toliau jau baisu pasidare, visgi nenauja masina.Siaip, savo rpm dugna pasiekia laisvai.Tik malonumo is to nedaugKvarriniu buna, bet cia jau su tfsi varikliais daznaiusiai.As tokiu dar nemaciau.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7645 / 0
2017-01-09 14:51
2017-01-09 08:28 rašė: Na jo, spalva tikrai teisingai pasirinkta.neduok Die, papultų juodas perlas/metalikas arba balta...Pilkame ir sidabriniame fone nesimato apnašų, purvo ir kitų"parazitų"...

O dėl variklio tai buvo jį užsakę iš vw-audi daug gamyklų, bet visgi atsikratė tos minties ir perėjo prie pc-inių 2, 2.Vienas iš pavyzdžių-Mitsubishi Grandis vienatūris ir Mitsubishi Outlander "visureigis".Nė velnio jis nebevažiuoja su šituo 2, 0 pumpadūzu, gal NM mažoka o gal šiaip galios trūksta.Grandis traukia šiaip ne taip.Nepalyginsu su tais outlanderiais kuriuose vėlėliau pradėjo montuoti citrono pežo motorinkas nors iš pirmo žvolgsnio profanams gal atrodo kad nėra daug skirtumo tarp audi 138 Hp ir pezuko 154Hp bet pavažiavus ...nesulyginama dinamika.francų variklis žymiai geriau veža nes 50 NM DAUGIAU IR ĮĮSIBĖGĖJA STAIGIAU.O tokioms mažiukėms mašinytėms tai jau ohoho ...Tai čia tik vienas iš pavyzdžių, kai audi pridirbo "kaktusiukų" ir neturėdam kur kišt tokių perteklinių varklių pradėjo juos iškišinėti be vazelino ktiems gamintojams..Aš išvis nesuprantu, kam žmonės renkasi tokias skystas darbines mašinas kaip audi ar vw, nu nebent pats moki remontuoti turi gerą garažą ir t.t.Po 1996m audi vw gamyboj prasidėjo nesąmonių serialas kai nuo 100k km byra viskas iš eilės ir kuris tęsiasi iki šiandienos:lol:Žymiai geriau dyzelis volvo, bmw arba mercedes, dar prancūzai neblogi.Komedija, per šituos speigus neseniai buvusius užkniso kaimynai prašydami užkurt jųjų audes ir wagenas:beer:
2017-01-09 10:37 maumas rašė: mano galva, Jus, kolega dramatizuojate pernelyg.Nesamoniu turi beveik visi gamintojai.Tas pats volvo, mitsu, apie puga ir ford isvis patyliu.Tiek naujesni, tiek senesni, Del traukos, tai turetu but maziausia beda.Nelieku samkryzoje, tai ir geraiSvarbesne beda, kad negriutu masina.Tiesiog darai kas jai priklauso.Pries salcius pakeiciau visus filtrus ir tepalus, tai masina kaip ir lengviau kvepuoja.Visokie long life bajeriai mane tai juokina.Todel darau isvada, kad musu situacijoj-svarbu laiku viska susitvarlyt, tame tarpe ir akuma laiku pakraut ar pasikeist.Neuzsivedziau gal viena karta per paskutinius 10metu, tiesiog akumas prie -32 istiese kojas.Koks skirtumas kokia masina buvo?O va lietuviskam mastymui svarbiau yra "nieko nekisau ir vis dar vaziuoju", su tokiais ne karta susiduriau....
rašė: ..
castrol 5w30, del specifikacijos, tai negaliu taip staigiai pasakyt, bet jei reikia galiu iki garazo nueit.Filrtai tai knecht, jei gerai parasiau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-01-09 18:06
Leiskite paklausti ir man truputį ne į temą.
Vilniuje atsibodo ieškoti kvatrinių ar awd subarikų,
visiškai nuvaikyti varijantai, su baisiu kilometražu...

Kelios yra gariūnų turguje, bet ten net išbandyti neleidžia ir neduoda į trasą išvažiuoti...
Kaunas man pertoli

Kažkaip užkliuvo žvilgsnis jau anksčiau už CHRYSLE 300C su merso dyzeliu varikliu
3, 0 CRD(praktiškai tas pats CDi mersinis motoras).Deja, dyzelių 4x4 negamina šių modelių, bet yra universalas 300C benzininis 3, 5 186kw.

Ar ten irgi merso grandininis motoras ?



7645 / 0
2017-01-09 18:29
2017-01-09 18:06 rašė: Leiskite paklausti ir man truputį ne į temą.
Vilniuje atsibodo ieškoti kvatrinių ar awd subarikų,
visiškai nuvaikyti varijantai, su baisiu kilometražu...

Kelios yra gariūnų turguje, bet ten net išbandyti neleidžia ir neduoda į trasą išvažiuoti...
Kaunas man pertoli

Kažkaip užkliuvo žvilgsnis jau anksčiau už CHRYSLE 300C su merso dyzeliu varikliu
3, 0 CRD(praktiškai tas pats CDi mersinis motoras).Deja, dyzelių 4x4 negamina šių modelių, bet yra universalas 300C benzininis 3, 5 186kw.

Ar ten irgi merso grandininis motoras ?



ne toks pat, nes skiriasi cilindru skersmenys ir eiga.Saltinis cars-data.com
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti