backarn
433 / 0
2015-09-03 21:11
Sveiki kas geriau vw passat b5 1.9 66kw ar citroen c5 2.0 80kw?
Vartotojas
2015-09-03 21:30
geriau snickers
Vartotojas
2015-09-03 22:35
pasrat tdi 81 kW geriau. 66 tik golfui.
backarn
433 / 0
2015-09-03 23:53
Tevas nusipirkes turi c5 savaite laiko o as turiu b5 ir sako jie nori galim keistis tai nzn kuria pasilikt
Vartotojas
2015-09-04 08:29
2015-09-03
23:53 backarn rašė:
Tevas nusipirkes turi c5 savaite laiko o as turiu b5 ir sako jie nori galim keistis tai nzn kuria pasilikt :D
Citramonas tik kad vaziuoja smagiau, o siaip pasrata pasilikciau, matyt tevukas suprato padares klaida..
backarn
433 / 0
2015-09-04 13:27
2015-09-03
23:53 backarn rašė:
Tevas nusipirkes turi c5 savaite laiko o as turiu b5 ir sako jie nori galim keistis tai nzn kuria pasilikt :D
2015-09-04
08:29 rašė:
Citramonas tik kad vaziuoja smagiau, o siaip pasrata pasilikciau, matyt tevukas suprato padares klaida..:drink:
Bus nuomoniu dar?
backarn
433 / 0
2015-09-06 21:30
?
Vartotojas
2015-09-06 21:39
Nera blogi c5 , vaziavimo kokybe tikrai gegeresne , 2.0 hdi motorai geri , hihidraulika svarbu veikia ir viskas , gali keist
backarn
433 / 0
2015-09-06 22:26
2015-09-06
21:39 rašė:
Nera blogi c5 , vaziavimo kokybe tikrai gegeresne , 2.0 hdi motorai geri , hihidraulika svarbu veikia ir viskas , gali keist
Kaip su priziura varikliu? Kaip siurbliai c5?
backarn
433 / 0
2015-09-22 21:11
?
Vartotojas
2015-09-22 21:32
Viskas normaliai bet geresnis 2, 2HDI.Ydingi gedimai tai uzkepantis ismanusis katalizas jei be skyscio vazineta ir BSI bloko oksidacija kaip ir peugeot.Hidraulika-pneumatika susitvarkysi ir 20 metu vaziuosi.Tik reik apziureti sujungimus vamzdeliu karts nuo karto ir aisku perkant patikrinti ar pakanka slegio sferose.Vaziavimas tikras malonumas, smagiau nei Skl mersas arba ne blogiau uz Range Rover.Tik nepratusius kartais uzsupa.Jei bus centrine sfera bloga vaziuos pernelyg kietai.Taciau ju perpumpavimas nera brangus.Siaip citrai ne vaikiskos masinos ne kiekvienam abliui prieinamos, pries daugeli metu citroenas isteige ir turejo pagrindini Subaru akciju paketa.
backarn
433 / 0
2015-09-22 21:50
2015-09-22
21:32 rašė:
Viskas normaliai bet geresnis 2, 2HDI.Ydingi gedimai tai uzkepantis ismanusis katalizas jei be skyscio vazineta ir BSI bloko oksidacija kaip ir peugeot.Hidraulika-pneumatika susitvarkysi ir 20 metu vaziuosi.Tik reik apziureti sujungimus vamzdeliu karts nuo karto ir aisku perkant patikrinti ar pakanka slegio sferose.Vaziavimas tikras malonumas, smagiau nei Skl mersas arba ne blogiau uz Range Rover.Tik nepratusius kartais uzsupa.Jei bus centrine sfera bloga vaziuos pernelyg kietai.Taciau ju perpumpavimas nera brangus.Siaip citrai ne vaikiskos masinos ne kiekvienam abliui prieinamos, pries daugeli metu citroenas isteige ir turejo pagrindini Subaru akciju paketa.
Vaziuoja tikrai minkstai jau teko bandyt. Labai jau letai isibegeja tik nuo 2k apsuku atsigauna. Pasatas kazkaip geriau vaziuoja
assas
3586 / 0
2015-09-22 22:52
2015-09-22
21:32 rašė:
Viskas normaliai bet geresnis 2, 2HDI.Ydingi gedimai tai uzkepantis ismanusis katalizas jei be skyscio vazineta ir BSI bloko oksidacija kaip ir peugeot.Hidraulika-pneumatika susitvarkysi ir 20 metu vaziuosi.Tik reik apziureti sujungimus vamzdeliu karts nuo karto ir aisku perkant patikrinti ar pakanka slegio sferose.Vaziavimas tikras malonumas, smagiau nei Skl mersas arba ne blogiau uz Range Rover.Tik nepratusius kartais uzsupa.Jei bus centrine sfera bloga vaziuos pernelyg kietai.Taciau ju perpumpavimas nera brangus.Siaip citrai ne vaikiskos masinos ne kiekvienam abliui prieinamos, pries daugeli metu citroenas isteige ir turejo pagrindini Subaru akciju paketa.
2015-09-22
21:50 backarn rašė:
Vaziuoja tikrai minkstai jau teko bandyt. Labai jau letai isibegeja tik nuo 2k apsuku atsigauna. Pasatas kazkaip geriau vaziuoja
tai kam smulkinies jei nori kad begetus imi kokiu 2013 m gamybos kur arkliai dar neissibaide autobame ir nuo kokiu 4 litru benza y virsu ir kaip tau tikrai bus liux o 2.2 jis ziuri dyzeli ir galvoja kad bus jau keliu dievas.esi kanors girdejes apie sukimo momenta? pasiziurek france ir hanso auto koks kad ir to vw.
bimbleidas
477 / 0
2015-09-23 08:21
Pasratas aštresnis tiesiog, už tai ir atrodo, kad jis geriau eina.
2HDI ne toks aštrus, bet patikimumas jo labai aukštas ir jie paprasčiausiai nebyra, labai vykęs variklis. O pakaba jei sutvarkyta c5 tai be problemų važiuosi. Ant pasrato keisi aliumines svirtis priekyje ir amortizatorius, o c5 tik hidrauliką apsižiūri ir pirmyn.
Manau klausimas iškilo, nes c5 norėtum, tačiau nežinai kaip sureaguos draugai . Ypač jei provincijoje, tai žmonės be audukių ir golpukų daugiau nieko nemato ir matyt nenori .
P.S. rinkčiausi c5 vien jau dėl to, kad ne fokiška
2HDI ne toks aštrus, bet patikimumas jo labai aukštas ir jie paprasčiausiai nebyra, labai vykęs variklis. O pakaba jei sutvarkyta c5 tai be problemų važiuosi. Ant pasrato keisi aliumines svirtis priekyje ir amortizatorius, o c5 tik hidrauliką apsižiūri ir pirmyn.
Manau klausimas iškilo, nes c5 norėtum, tačiau nežinai kaip sureaguos draugai . Ypač jei provincijoje, tai žmonės be audukių ir golpukų daugiau nieko nemato ir matyt nenori .
P.S. rinkčiausi c5 vien jau dėl to, kad ne fokiška
use google before asking stupid questions
Vartotojas
2015-09-23 08:31
as bent vienareiksmiskai uz citroena buciau, komfortas daug didesnis, kardinaliai kitas auto cia, o passatas neimciau jo ir siaip, nebent uz dyka, o taip uz passata pinigus moketi nesuprantu kodel reikia (galioja tik B5). Jei hidraulika tvarkoje daugiau nlb bedu ten buna, o ir trukus dirzui remontas nebrangiai atsieina, citroenas nera padarytas kaip sportiskas auto, jisai vesvarbu su kokiu matoru vistiek net v6 3.0 netraukia taip zveriskai, jisai tiesiog skirtas jau vyresnio amziaus zmonems ir linkes tolygiai greiteti o ne rauti, kad panele drebetu kai passacioku
maumas
7658 / 0
2015-09-23 10:11
2015-09-23
08:21 bimbleidas rašė:
Pasratas aštresnis tiesiog, už tai ir atrodo, kad jis geriau eina.
2HDI ne toks aštrus, bet patikimumas jo labai aukštas ir jie paprasčiausiai nebyra, labai vykęs variklis. O pakaba jei sutvarkyta c5 tai be problemų važiuosi. Ant pasrato keisi aliumines svirtis priekyje ir amortizatorius, o c5 tik hidrauliką apsižiūri ir pirmyn.
Manau klausimas iškilo, nes c5 norėtum, tačiau nežinai kaip sureaguos draugai :lol:. Ypač jei provincijoje, tai žmonės be audukių ir golpukų daugiau nieko nemato ir matyt nenori :lol:.
P.S. rinkčiausi c5 vien jau dėl to, kad ne fokiška :beer:
2HDI ne toks aštrus, bet patikimumas jo labai aukštas ir jie paprasčiausiai nebyra, labai vykęs variklis. O pakaba jei sutvarkyta c5 tai be problemų važiuosi. Ant pasrato keisi aliumines svirtis priekyje ir amortizatorius, o c5 tik hidrauliką apsižiūri ir pirmyn.
Manau klausimas iškilo, nes c5 norėtum, tačiau nežinai kaip sureaguos draugai :lol:. Ypač jei provincijoje, tai žmonės be audukių ir golpukų daugiau nieko nemato ir matyt nenori :lol:.
P.S. rinkčiausi c5 vien jau dėl to, kad ne fokiška :beer:
provincijoj nera kam tuos citronus aptarnauti.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
bimbleidas
477 / 0
2015-09-23 10:45
2015-09-23
08:21 bimbleidas rašė:
Pasratas aštresnis tiesiog, už tai ir atrodo, kad jis geriau eina.
2HDI ne toks aštrus, bet patikimumas jo labai aukštas ir jie paprasčiausiai nebyra, labai vykęs variklis. O pakaba jei sutvarkyta c5 tai be problemų važiuosi. Ant pasrato keisi aliumines svirtis priekyje ir amortizatorius, o c5 tik hidrauliką apsižiūri ir pirmyn.
Manau klausimas iškilo, nes c5 norėtum, tačiau nežinai kaip sureaguos draugai :lol:. Ypač jei provincijoje, tai žmonės be audukių ir golpukų daugiau nieko nemato ir matyt nenori :lol:.
P.S. rinkčiausi c5 vien jau dėl to, kad ne fokiška :beer:
2HDI ne toks aštrus, bet patikimumas jo labai aukštas ir jie paprasčiausiai nebyra, labai vykęs variklis. O pakaba jei sutvarkyta c5 tai be problemų važiuosi. Ant pasrato keisi aliumines svirtis priekyje ir amortizatorius, o c5 tik hidrauliką apsižiūri ir pirmyn.
Manau klausimas iškilo, nes c5 norėtum, tačiau nežinai kaip sureaguos draugai :lol:. Ypač jei provincijoje, tai žmonės be audukių ir golpukų daugiau nieko nemato ir matyt nenori :lol:.
P.S. rinkčiausi c5 vien jau dėl to, kad ne fokiška :beer:
2015-09-23
10:11 maumas rašė:
provincijoj nera kam tuos citronus aptarnauti.
Tas tiesa, bet galima nuvykti kokį kartą per metus į didmiestį, atiduoti kvalifikuotam meistrui pusdieniui, o pačiam tam didmiestyje aplankyti kokią svarbią ir garsią vietą, pvz. Akropolį
P.S. kvalifikuotam turiu omenyje meistrui, kuris susidūręs su citronais, nes kitu atveju bus kaip mano vienam giminaičiui, kuriam taisė citroną kreivarankiai. Po tepalų keitimo, dėl golpukų maisterių kaltės teko dar investuoti ~300eur už xj znaet ką, nes darėsi tai tas tai anas. Paskui ir atsiranda legendos kokie prancūzai xjv
P.S. kvalifikuotam turiu omenyje meistrui, kuris susidūręs su citronais, nes kitu atveju bus kaip mano vienam giminaičiui, kuriam taisė citroną kreivarankiai. Po tepalų keitimo, dėl golpukų maisterių kaltės teko dar investuoti ~300eur už xj znaet ką, nes darėsi tai tas tai anas. Paskui ir atsiranda legendos kokie prancūzai xjv
use google before asking stupid questions
Vartotojas
2015-09-23 10:51
2015-09-23
08:21 bimbleidas rašė:
Pasratas aštresnis tiesiog, už tai ir atrodo, kad jis geriau eina.
2HDI ne toks aštrus, bet patikimumas jo labai aukštas ir jie paprasčiausiai nebyra, labai vykęs variklis. O pakaba jei sutvarkyta c5 tai be problemų važiuosi. Ant pasrato keisi aliumines svirtis priekyje ir amortizatorius, o c5 tik hidrauliką apsižiūri ir pirmyn.
Manau klausimas iškilo, nes c5 norėtum, tačiau nežinai kaip sureaguos draugai :lol:. Ypač jei provincijoje, tai žmonės be audukių ir golpukų daugiau nieko nemato ir matyt nenori :lol:.
P.S. rinkčiausi c5 vien jau dėl to, kad ne fokiška :beer:
2HDI ne toks aštrus, bet patikimumas jo labai aukštas ir jie paprasčiausiai nebyra, labai vykęs variklis. O pakaba jei sutvarkyta c5 tai be problemų važiuosi. Ant pasrato keisi aliumines svirtis priekyje ir amortizatorius, o c5 tik hidrauliką apsižiūri ir pirmyn.
Manau klausimas iškilo, nes c5 norėtum, tačiau nežinai kaip sureaguos draugai :lol:. Ypač jei provincijoje, tai žmonės be audukių ir golpukų daugiau nieko nemato ir matyt nenori :lol:.
P.S. rinkčiausi c5 vien jau dėl to, kad ne fokiška :beer:
Jei kalbame tik lygindami 81kw tdi ir 80kw hdi tai netgi šiuo atveju citras aštresnis ir staigesnis, nors ir sunkesnis beveik 100kg(na ~suauges keleivis ir vaikas pakrauti.Ir nors isties teturi 79 tikslius kw 2, 0HDI 8v om pasatas 81kw HDI turi truputi geresni sukimo momenta ir svarbus dalykas kad platesnis salonas o imant universalus tai Citroen`o ir truputi ilgesnis kebulas.Siaip jau France sitie citronai modifikuojami i "greituškes"ir ritualinėms paslaugoms retesniais atvejais panašiai kaip hansų MB aukštinant stogą.Nes ilgis tinkamas.O jeigu imsim aerodinamika ir mašinų išmanumą tai neverta net lyginti, čia tas pats kaip opelį lygint su mersu.Didejant greiciui citras spaudžiasi prie kelio dangos panašiai kaip A8 ar Allroad`ai su pneumopakaba taip gerindami ekonomija, mazeja pasiprioesinimas ir t.t. Tiksliai nepamenu berods nuo 110km/h A8 nuo 2003m uzima zemiausia padete o suletejus kyla i aukstene.Taip ir citrai tik ten truputi kitoks laipsniskumas ir sistema skiriasi.Beto kaimo vietovese ar gamtoje gerai, ypac ziema.Issikelti galima i auskciausia ar aukstene padeti ir beveik dzipas, teko per klampu dregna kokiu 50cm sniega apie 2km vaziuoti iki sodybos.Aisku, ne 4x4 bet prastumdant pusnis priekiu nesunkiai galima iveikti ziemiskas kliutis ar koki bordiura perlipt kai uzstato kaimynas
Vartotojas
2015-09-23 11:03
2015-09-23
08:21 bimbleidas rašė:
Pasratas aštresnis tiesiog, už tai ir atrodo, kad jis geriau eina.
2HDI ne toks aštrus, bet patikimumas jo labai aukštas ir jie paprasčiausiai nebyra, labai vykęs variklis. O pakaba jei sutvarkyta c5 tai be problemų važiuosi. Ant pasrato keisi aliumines svirtis priekyje ir amortizatorius, o c5 tik hidrauliką apsižiūri ir pirmyn.
Manau klausimas iškilo, nes c5 norėtum, tačiau nežinai kaip sureaguos draugai :lol:. Ypač jei provincijoje, tai žmonės be audukių ir golpukų daugiau nieko nemato ir matyt nenori :lol:.
P.S. rinkčiausi c5 vien jau dėl to, kad ne fokiška :beer:
2HDI ne toks aštrus, bet patikimumas jo labai aukštas ir jie paprasčiausiai nebyra, labai vykęs variklis. O pakaba jei sutvarkyta c5 tai be problemų važiuosi. Ant pasrato keisi aliumines svirtis priekyje ir amortizatorius, o c5 tik hidrauliką apsižiūri ir pirmyn.
Manau klausimas iškilo, nes c5 norėtum, tačiau nežinai kaip sureaguos draugai :lol:. Ypač jei provincijoje, tai žmonės be audukių ir golpukų daugiau nieko nemato ir matyt nenori :lol:.
P.S. rinkčiausi c5 vien jau dėl to, kad ne fokiška :beer:
2015-09-23
10:51 rašė:
Jei kalbame tik lygindami 81kw tdi ir 80kw hdi tai netgi šiuo atveju citras aštresnis ir staigesnis, nors ir sunkesnis beveik 100kg(na ~suauges keleivis ir vaikas pakrauti:):lol:.Ir nors isties teturi 79 tikslius kw 2, 0HDI 8v om pasatas 81kw HDI turi truputi geresni sukimo momenta ir svarbus dalykas kad platesnis salonas o imant universalus tai Citroen`o ir truputi ilgesnis kebulas.Siaip jau France sitie citronai modifikuojami i "greituškes"ir ritualinėms paslaugoms retesniais atvejais panašiai kaip hansų MB aukštinant stogą.Nes ilgis tinkamas.O jeigu imsim aerodinamika ir mašinų išmanumą tai neverta net lyginti, čia tas pats kaip opelį lygint su mersu.Didejant greiciui citras spaudžiasi prie kelio dangos panašiai kaip A8 ar Allroad`ai su pneumopakaba taip gerindami ekonomija, mazeja pasiprioesinimas ir t.t. Tiksliai nepamenu berods nuo 110km/h A8 nuo 2003m uzima zemiausia padete o suletejus kyla i aukstene.Taip ir citrai tik ten truputi kitoks laipsniskumas ir sistema skiriasi.Beto kaimo vietovese ar gamtoje gerai, ypac ziema.Issikelti galima i auskciausia ar aukstene padeti ir beveik dzipas, teko per klampu dregna kokiu 50cm sniega apie 2km vaziuoti iki sodybos.Aisku, ne 4x4 bet prastumdant pusnis priekiu nesunkiai galima iveikti ziemiskas kliutis ar koki bordiura perlipt kai uzstato kaimynas:lol:
bet tas hdi milijono tikrai nenuvaziuos, kaiseno tipo tdi puse limono ir daugaiu nuvaziuoja be variklio remonto tinkamai priziurimi, nekalbu apie pd variklis, sie deja nekokie.
backarn
433 / 0
2015-09-23 11:20
2015-09-23
08:21 bimbleidas rašė:
Pasratas aštresnis tiesiog, už tai ir atrodo, kad jis geriau eina.
2HDI ne toks aštrus, bet patikimumas jo labai aukštas ir jie paprasčiausiai nebyra, labai vykęs variklis. O pakaba jei sutvarkyta c5 tai be problemų važiuosi. Ant pasrato keisi aliumines svirtis priekyje ir amortizatorius, o c5 tik hidrauliką apsižiūri ir pirmyn.
Manau klausimas iškilo, nes c5 norėtum, tačiau nežinai kaip sureaguos draugai :lol:. Ypač jei provincijoje, tai žmonės be audukių ir golpukų daugiau nieko nemato ir matyt nenori :lol:.
P.S. rinkčiausi c5 vien jau dėl to, kad ne fokiška :beer:
2HDI ne toks aštrus, bet patikimumas jo labai aukštas ir jie paprasčiausiai nebyra, labai vykęs variklis. O pakaba jei sutvarkyta c5 tai be problemų važiuosi. Ant pasrato keisi aliumines svirtis priekyje ir amortizatorius, o c5 tik hidrauliką apsižiūri ir pirmyn.
Manau klausimas iškilo, nes c5 norėtum, tačiau nežinai kaip sureaguos draugai :lol:. Ypač jei provincijoje, tai žmonės be audukių ir golpukų daugiau nieko nemato ir matyt nenori :lol:.
P.S. rinkčiausi c5 vien jau dėl to, kad ne fokiška :beer:
2015-09-23
10:51 rašė:
Jei kalbame tik lygindami 81kw tdi ir 80kw hdi tai netgi šiuo atveju citras aštresnis ir staigesnis, nors ir sunkesnis beveik 100kg(na ~suauges keleivis ir vaikas pakrauti:):lol:.Ir nors isties teturi 79 tikslius kw 2, 0HDI 8v om pasatas 81kw HDI turi truputi geresni sukimo momenta ir svarbus dalykas kad platesnis salonas o imant universalus tai Citroen`o ir truputi ilgesnis kebulas.Siaip jau France sitie citronai modifikuojami i "greituškes"ir ritualinėms paslaugoms retesniais atvejais panašiai kaip hansų MB aukštinant stogą.Nes ilgis tinkamas.O jeigu imsim aerodinamika ir mašinų išmanumą tai neverta net lyginti, čia tas pats kaip opelį lygint su mersu.Didejant greiciui citras spaudžiasi prie kelio dangos panašiai kaip A8 ar Allroad`ai su pneumopakaba taip gerindami ekonomija, mazeja pasiprioesinimas ir t.t. Tiksliai nepamenu berods nuo 110km/h A8 nuo 2003m uzima zemiausia padete o suletejus kyla i aukstene.Taip ir citrai tik ten truputi kitoks laipsniskumas ir sistema skiriasi.Beto kaimo vietovese ar gamtoje gerai, ypac ziema.Issikelti galima i auskciausia ar aukstene padeti ir beveik dzipas, teko per klampu dregna kokiu 50cm sniega apie 2km vaziuoti iki sodybos.Aisku, ne 4x4 bet prastumdant pusnis priekiu nesunkiai galima iveikti ziemiskas kliutis ar koki bordiura perlipt kai uzstato kaimynas:lol:
2015-09-23
11:03 rašė:
bet tas hdi milijono tikrai nenuvaziuos, kaiseno tipo tdi puse limono ir daugaiu nuvaziuoja be variklio remonto tinkamai priziurimi, nekalbu apie pd variklis, sie deja nekokie.
Varikliai b5 66kw. c5 80kw. Kazkaip pasatas geriau trauke prie mazesniu apsuku o citrius atvirksciai.
bimbleidas
477 / 0
2015-09-23 11:20
ką reiškia tikrai nenuvažiuos ?
Atsistokit prašom, kas nuvažiavęs su viena mašina melejoną
Atsistokit prašom, kas nuvažiavęs su viena mašina melejoną
use google before asking stupid questions
saaravia
31 / 0
2015-09-23 11:21
2015-09-23
08:21 bimbleidas rašė:
Pasratas aštresnis tiesiog, už tai ir atrodo, kad jis geriau eina.
2HDI ne toks aštrus, bet patikimumas jo labai aukštas ir jie paprasčiausiai nebyra, labai vykęs variklis. O pakaba jei sutvarkyta c5 tai be problemų važiuosi. Ant pasrato keisi aliumines svirtis priekyje ir amortizatorius, o c5 tik hidrauliką apsižiūri ir pirmyn.
Manau klausimas iškilo, nes c5 norėtum, tačiau nežinai kaip sureaguos draugai :lol:. Ypač jei provincijoje, tai žmonės be audukių ir golpukų daugiau nieko nemato ir matyt nenori :lol:.
P.S. rinkčiausi c5 vien jau dėl to, kad ne fokiška :beer:
2HDI ne toks aštrus, bet patikimumas jo labai aukštas ir jie paprasčiausiai nebyra, labai vykęs variklis. O pakaba jei sutvarkyta c5 tai be problemų važiuosi. Ant pasrato keisi aliumines svirtis priekyje ir amortizatorius, o c5 tik hidrauliką apsižiūri ir pirmyn.
Manau klausimas iškilo, nes c5 norėtum, tačiau nežinai kaip sureaguos draugai :lol:. Ypač jei provincijoje, tai žmonės be audukių ir golpukų daugiau nieko nemato ir matyt nenori :lol:.
P.S. rinkčiausi c5 vien jau dėl to, kad ne fokiška :beer:
2015-09-23
10:51 rašė:
Jei kalbame tik lygindami 81kw tdi ir 80kw hdi tai netgi šiuo atveju citras aštresnis ir staigesnis, nors ir sunkesnis beveik 100kg(na ~suauges keleivis ir vaikas pakrauti:):lol:.Ir nors isties teturi 79 tikslius kw 2, 0HDI 8v om pasatas 81kw HDI turi truputi geresni sukimo momenta ir svarbus dalykas kad platesnis salonas o imant universalus tai Citroen`o ir truputi ilgesnis kebulas.Siaip jau France sitie citronai modifikuojami i "greituškes"ir ritualinėms paslaugoms retesniais atvejais panašiai kaip hansų MB aukštinant stogą.Nes ilgis tinkamas.O jeigu imsim aerodinamika ir mašinų išmanumą tai neverta net lyginti, čia tas pats kaip opelį lygint su mersu.Didejant greiciui citras spaudžiasi prie kelio dangos panašiai kaip A8 ar Allroad`ai su pneumopakaba taip gerindami ekonomija, mazeja pasiprioesinimas ir t.t. Tiksliai nepamenu berods nuo 110km/h A8 nuo 2003m uzima zemiausia padete o suletejus kyla i aukstene.Taip ir citrai tik ten truputi kitoks laipsniskumas ir sistema skiriasi.Beto kaimo vietovese ar gamtoje gerai, ypac ziema.Issikelti galima i auskciausia ar aukstene padeti ir beveik dzipas, teko per klampu dregna kokiu 50cm sniega apie 2km vaziuoti iki sodybos.Aisku, ne 4x4 bet prastumdant pusnis priekiu nesunkiai galima iveikti ziemiskas kliutis ar koki bordiura perlipt kai uzstato kaimynas:lol:
2015-09-23
11:03 rašė:
bet tas hdi milijono tikrai nenuvaziuos, kaiseno tipo tdi puse limono ir daugaiu nuvaziuoja be variklio remonto tinkamai priziurimi, nekalbu apie pd variklis, sie deja nekokie.
Sitas 2, 0HDI 80kw vaziuoja milijona. To variklio kaina srote 70eur, nes niekam jo nereikia jis neuzmusamas.
bimbleidas
477 / 0
2015-09-23 11:31
važiuoja ir važiuos, variklis pigutis, dalys pigios. Aš nuo 2004m važinėju praktiškai tik su hdi, galiu pasakyti tik gerai ir labai gerai.
Kažkada turėta Xsara 66kW su tuo pačiu varikliu buvo labai aštri, po to turėjau ir dabar turiu 80kW hdi, tai ne tokie aštrūs varikliai, bent jau prie žemų apsukų. Vienintelis jų minusas, kad ilgai šyla, tad dažnai gamykliškai stovi webasta, daugiau nelabai yra tų trūkumų
Kažkada turėta Xsara 66kW su tuo pačiu varikliu buvo labai aštri, po to turėjau ir dabar turiu 80kW hdi, tai ne tokie aštrūs varikliai, bent jau prie žemų apsukų. Vienintelis jų minusas, kad ilgai šyla, tad dažnai gamykliškai stovi webasta, daugiau nelabai yra tų trūkumų
use google before asking stupid questions
birstonas1
557 / 0
2015-09-23 14:17
2015-09-23
10:51 rašė:
Jei kalbame tik lygindami 81kw tdi ir 80kw hdi tai netgi šiuo atveju citras aštresnis ir staigesnis, nors ir sunkesnis beveik 100kg(na ~suauges keleivis ir vaikas pakrauti:):lol:.Ir nors isties teturi 79 tikslius kw 2, 0HDI 8v om pasatas 81kw HDI turi truputi geresni sukimo momenta ir svarbus dalykas kad platesnis salonas o imant universalus tai Citroen`o ir truputi ilgesnis kebulas.Siaip jau France sitie citronai modifikuojami i "greituškes"ir ritualinėms paslaugoms retesniais atvejais panašiai kaip hansų MB aukštinant stogą.Nes ilgis tinkamas.O jeigu imsim aerodinamika ir mašinų išmanumą tai neverta net lyginti, čia tas pats kaip opelį lygint su mersu.Didejant greiciui citras spaudžiasi prie kelio dangos panašiai kaip A8 ar Allroad`ai su pneumopakaba taip gerindami ekonomija, mazeja pasiprioesinimas ir t.t. Tiksliai nepamenu berods nuo 110km/h A8 nuo 2003m uzima zemiausia padete o suletejus kyla i aukstene.Taip ir citrai tik ten truputi kitoks laipsniskumas ir sistema skiriasi.Beto kaimo vietovese ar gamtoje gerai, ypac ziema.Issikelti galima i auskciausia ar aukstene padeti ir beveik dzipas, teko per klampu dregna kokiu 50cm sniega apie 2km vaziuoti iki sodybos.Aisku, ne 4x4 bet prastumdant pusnis priekiu nesunkiai galima iveikti ziemiskas kliutis ar koki bordiura perlipt kai uzstato kaimynas:lol:
2015-09-23
11:03 rašė:
bet tas hdi milijono tikrai nenuvaziuos, kaiseno tipo tdi puse limono ir daugaiu nuvaziuoja be variklio remonto tinkamai priziurimi, nekalbu apie pd variklis, sie deja nekokie.
2015-09-23
11:21 saaravia rašė:
Sitas 2, 0HDI 80kw vaziuoja milijona. To variklio kaina srote 70eur, nes niekam jo nereikia jis neuzmusamas.
TAI DAR BRANGU HDI 66KW SROTE 30E
backarn
433 / 0
2015-12-02 22:49
O kuris patvaresnis modelis?
Vartotojas
2015-12-03 09:21
Pasikeitus naujus purkštukus betkurime, ir 80kw HDI variklyje ir kitką susitvarkius ir bus toks aštrumas kad 5 jokius kitus nesinorės lipti.Jei kažkam pasitaikė pusgyvis variklis be normalios trtaukos, tai nieko neįrodo.Atminkite, kad Lietuvoje dyzelino kokybė toli gražu nėra normali, ypač pilantis nedidelėse degalinėse pasitaiko dažniausiai brudo , juodo kuro ir net kontros.Tai ne mano nuomonė o faktas.80kw jei viskas gerai su kuro sistema katalizatoriumi ir egr`u turi važiuoti kaip pasiutęs.Katalizatoriai ir FAP`ai nėra ilgaamžiai bet nesunkiai sutvarkoma, egr irgi nėra kantrūs, o apskritai lyginti citroeną su vw nėra prasmės, cotronus galima lyginti nebent su Phaetonu, kalbant apie važiavimo komfotą, tik išlaikymas phaetonų N kart brangesnis.Kai kurie žmonės ravažinėja su netvarkytais katalizais ir/ar išmaniaisiais filtrais ilgą laiką ir net nepajaučia ką gali šios mašinos.
backarn
433 / 0
2015-12-03 09:30
2015-12-03
09:21 rašė:
Pasikeitus naujus purkštukus betkurime, ir 80kw HDI variklyje ir kitką susitvarkius ir bus toks aštrumas kad 5 jokius kitus nesinorės lipti.Jei kažkam pasitaikė pusgyvis variklis be normalios trtaukos, tai nieko neįrodo.Atminkite, kad Lietuvoje dyzelino kokybė toli gražu nėra normali, ypač pilantis nedidelėse degalinėse pasitaiko dažniausiai brudo , juodo kuro ir net kontros.Tai ne mano nuomonė o faktas.80kw jei viskas gerai su kuro sistema katalizatoriumi ir egr`u turi važiuoti kaip pasiutęs.Katalizatoriai ir FAP`ai nėra ilgaamžiai bet nesunkiai sutvarkoma, egr irgi nėra kantrūs, o apskritai lyginti citroeną su vw nėra prasmės, cotronus galima lyginti nebent su Phaetonu, kalbant apie važiavimo komfotą, tik išlaikymas phaetonų N kart brangesnis.Kai kurie žmonės ravažinėja su netvarkytais katalizais ir/ar išmaniaisiais filtrais ilgą laiką ir net nepajaučia ką gali šios mašinos.
Iki 2k apsuku jis visai nevaziuoja cia turbo duobe ar kazkas rimciau gali but?
backarn
433 / 0
2015-12-03 09:45
Biskely ne itema turiu 66kw masina. Ar verta det 81kw turbina ir cipuot bus didesnis poveikis ar verta kist pinigu?
backarn
433 / 0
2015-12-04 13:31
O ka jus imtut? :-)
Vartotojas
2015-12-04 13:34
2015-12-03
09:45 backarn rašė:
Biskely ne itema turiu 66kw masina. Ar verta det 81kw turbina ir cipuot bus didesnis poveikis ar verta kist pinigu?
Kazkas butu.
Vartotojas
2015-12-04 13:47
2015-12-04
13:31 backarn rašė:
O ka jus imtut? :-)
as tai uz c5
Vartotojas
2015-12-04 13:52
2015-12-03
09:45 backarn rašė:
Biskely ne itema turiu 66kw masina. Ar verta det 81kw turbina ir cipuot bus didesnis poveikis ar verta kist pinigu?
neverta, geriau nusipirkt normalia masina
Jūsų žinutė |
|