volvo vs bmw

Sukūrė backarn 2015-01-08
433 / 0
2015-01-08 18:05
Sveiki kuris modelis pranasesnis bmw e39 3.0d ar volvo s60 su 103kw?
2015-01-08 18:08
Kad ir kaip mėgčiau Volvas, turiu pripažinti, kad šiuo atveju pirmenybė eina bmw. Ir šiaip skirtingas klases lygini iš tikro. Realiau būtų jei dėl 3 klasės klaustum.
433 / 0
2015-01-08 19:04
O kodel bmw tau geriau?
2015-01-08 19:27
2015-01-08 19:04 backarn rašė: O kodel bmw tau geriau?
kodel manai kad volvo geriau uz BMW ?:)
2015-01-08 19:36
Tiek su vienu, tiek su kitu teko pasivažinėti, e39 pats turėjau. Na, pradėkim nuo to, kad visai kitokia trauka. Važiavimas kiek malonesnis su e39, tačiau neitin žymiai. Vietos nepalyginamai daugiau e39. Tiesa, jei klaustum tarp s60 ir e46 uzsimerkes imciau Volvo. Vietos abiejuose panašiai, tačiau su trečia serija lyginant Volvo daug patogesnė, važiuoja maloniau, tik variklis kiek silpnokas, nors jei nesi greičio mėgėjas, jo pakaks. Išlaikymo atžvilgiu labai didelio skirtumo manau nepajausi, abu neblogai sudėti agregatai, jei buvo prižiūrimi, atmink, kad ne naują perki ir labai priklausys nuo to, kaip prižiūrimas buvo :) Išpildymas dažnausiai abiejų būna labai neblogas. Tiesa, Volvos, jei tikrai geroje būklėje dar kiek brangiau atseina nei e39. Su 142kw 3, 0d varikliu teks palikti tarp 9-11 tūkstančių. Už tokios pat būklės Volvo, reiks atgailėti apie 10-12 tūkstančių. Nors su tais silpnesniais varikliukais gal ir pigiau surasi neblogą :) Na čia bent iš mano ptirties tokia nuomonė. Ir vėlgi, skirtingos klasės auto lygini :)
51 / 0
2015-01-08 19:48
2015-01-08 18:05 backarn rašė: Sveiki kuris modelis pranasesnis bmw e39 3.0d ar volvo s60 su 103kw?
o koke cia s60 su 103kw? :D
2015-01-08 19:51
Tik Volvo.
2015-01-08 19:54
Su 103 kw eina benzininiai varikliai be turbinos :) Silpniausia versija :)
2015-01-08 19:55
2015-01-08 19:51 rašė: Tik Volvo. :thumbup:
O kodėl? Visuomet įdomu, kai kas nors taip kategoriškai pasisako :)
433 / 0
2015-01-08 19:57
2015-01-08 19:54 rašė: Su 103 kw eina benzininiai varikliai be turbinos :) Silpniausia versija :)
Sumaisiau variklius turejau omeny su 120kw dyzeliny.
2015-01-08 20:03
Tuomet tikrai rinkčiaus Volvo vietoj trečios klasės :D Bet su penkta klase lygint man tiesiog nelabai liežuvis verčiasi :)
2015-01-08 20:05
Šiaip irgi priežiūros nemažai reikalaujantys varikliai, jei nori, kad ištikimai tarnautų, nereikia bet kokių tepalų pilt ir keist kaip priklauso :) Bet lengvai važiuoja, galios sočiai pakanka ir gana ekonomiški :)
2015-01-08 20:11
Tik uz bemwa
2015-01-08 20:15
Komikai nu :D Volvo!.... BMW!.... Ir jokių rimtesnių argumentų... :D
2015-01-08 20:21
2015-01-08 20:15 rašė: Komikai nu :D Volvo!.... BMW!.... Ir jokių rimtesnių argumentų... :D
Ka cia ir bekomentuot pas e39 variklis amzinas, komfortiskas, kaip ir ekonomiskas, trauka tikrai ispudinga, svarbiausiai rast kad nebutu sulipdytas. Pats turiu e39 525i ir tikrai nesiskundziu.
2015-01-08 20:28
Amžino nei vieno nėra, visi užsilenkia, o va prižiūrėtą E39 sunku surasti, net ir dyzelinį :) O kas ekonomiją liečia... Nu būkim realistai, su juo mieste bent 10 litrų supilsi, galima ir mažiau, bet pagunda per didelė spultelėt :D O kas komfortą liečia, nėra ten tokio didelio skirtumo. Tik sakau, čia klases skirtingas lygina vietos atžvilgiu. Pats turėjau 528i, geras aparatas, bet kažkokių stebuklų nėra :)
2015-01-08 20:30
2015-01-08 20:28 rašė: Amžino nei vieno nėra, visi užsilenkia, o va prižiūrėtą E39 sunku surasti, net ir dyzelinį :) O kas ekonomiją liečia... Nu būkim realistai, su juo mieste bent 10 litrų supilsi, galima ir mažiau, bet pagunda per didelė spultelėt :D O kas komfortą liečia, nėra ten tokio didelio skirtumo. Tik sakau, čia klases skirtingas lygina vietos atžvilgiu. Pats turėjau 528i, geras aparatas, bet kažkokių stebuklų nėra :)
Gal ir ne stebuklas bet su lietuviu numyletu b5 ner ko lygint :D jei pas tave 2.8 tai dar tas senasis pre fl. pas mane 02metu ir pilnu pilniausios komplektacijos tai esu lb patenkintas
2015-01-08 20:34
Geras ir tas B5, jei tvarkingas. Jei jau lyginat, tai lyginkit automobilius, kurie priklauso tai pačiai klasei ir kainuoja panašius pinigus panašių metų, kitaip prasmės tiek pat kie lyginti Lada su S klasės mersu :) O saviškį senai jau pardavęs, iškeliavo į Olandiją :) Nieko neturiu prieš juos, bet man asmeniškai per metus taip ir neprilipo.
2015-01-08 20:37
Šitoj vietoj tik BMW.
2015-01-08 20:45
Man asmeniškai S60 negražios nei vidumi nei išore, bent jau tos senesnės. Bet techninė pusė jų gera. E39 labai jau nuvalkiota, apart gerų variklių ir neblogo dizaino, daugiau nieko neturi. Kėbulas mėgsta rūdis, automatai nelaiko, užknisa smulkūs elektros gedimai. Tiesa, dalių pasirinkimas didesnis, ir jos pigesnės nei Volvo.
2015-01-08 20:50
Automatai kuo puikiausiai jų laiko. Tik nereikia tom nesamonėm tikėt, kai aiškina, kad nereikia tepalų keist, visam gyvenimui ar panašiai. Na taip, kai iš gamyklos išriedant automobilio gyvenimas skaičiuojamas kokie 200 000km, o pas mus neretai atrieda jau su dvigubai tiek. Na ir supratimo reikia paprasčiausio reikia, kad automatas ne sportui ar lenktynėms.
2015-01-08 20:56
"Šitoj vietoj tik Volvo." geras ane ? Nei argumentu, nei logikos, visiskai nieko, imk bnv ir viskas. Eilinis keliu gaidelis su nuvalkiotu lavonu bnv. Ka jus visi randat tame bnv, nesuprantu visiskai. Esu ir vairaves ir keleivio vietoj vazinejes nemazai, ir 530d ir 525 benza, nu visiskai nieko ipatingo. O ziurint kiek lavonu pardavimuose, kokie atsiliepimai (ypac apie visokius smulkius , ir ne tik, gedimus), kokia reputacija pas juos, sau tikrai nepirkciau. Vienintelis pliusas kaip cia jau sake, kad daliu galima rast laisvai, nu ir isvaizda gana nebloga, bet jau labai nuvalkiota pas kiekviena pacuka ant kiekvieno kampo toks bnv, uzpiso jau jie. Beje, backarn, ka turi omeni "kuris modelis pranasesnis"? Kuria prasme "pranasesnis"? Ekonomijos atzvilgiu, daliu kainom, trauka...?
2015-01-08 21:20
as tai isvis is dyzeliniu varikliu tik bmw 3.0 (135, 142, 160kw) ir volvo d5 euro 3 variklius ir pripazistu jai neiseina vieno is situ nupirkti imu benza. daugiau zinau apie volvas tai galiu pasakyti kad labai sunku rasti tvarkinga dyzeliuka ir net 2001 metu uz tvarkinga gali ir 15k lt neuztekti, nes kai paziuri po 10-12k tai vis randi kazkokiu tai mazgu susidevetu, pavargusiu ir kitu investiciju dar ant pora tukstanciu. Manau su bmw tas pats , tad kai pirkssi linkiu surasti kuo geresnes bukles tada dziaugsies masina nesvarbu kokia bus ar bmw ar volvo
2015-01-08 21:27
2015-01-08 21:20 rašė: as tai isvis is dyzeliniu varikliu tik bmw 3.0 (135, 142, 160kw) ir volvo d5 euro 3 variklius ir pripazistu jai neiseina vieno is situ nupirkti imu benza. daugiau zinau apie volvas tai galiu pasakyti kad labai sunku rasti tvarkinga dyzeliuka ir net 2001 metu uz tvarkinga gali ir 15k lt neuztekti, nes kai paziuri po 10-12k tai vis randi kazkokiu tai mazgu susidevetu, pavargusiu ir kitu investiciju dar ant pora tukstanciu. Manau su bmw tas pats , tad kai pirkssi linkiu surasti kuo geresnes bukles tada dziaugsies masina nesvarbu kokia bus ar bmw ar volvo
nu dar pamirsau prie patikimu dyzeliu priskirti tdi su mech purkstukais bet ju era jau pasibaige
433 / 0
2015-01-08 21:42
2015-01-08 20:37 rašė: Šitoj vietoj tik BMW.
2015-01-08 20:56 rašė: "Šitoj vietoj tik Volvo." geras ane ? Nei argumentu, nei logikos, visiskai nieko, imk bnv ir viskas. Eilinis keliu gaidelis su nuvalkiotu lavonu bnv. Ka jus visi randat tame bnv, nesuprantu visiskai. Esu ir vairaves ir keleivio vietoj vazinejes nemazai, ir 530d ir 525 benza, nu visiskai nieko ipatingo. O ziurint kiek lavonu pardavimuose, kokie atsiliepimai (ypac apie visokius smulkius , ir ne tik, gedimus), kokia reputacija pas juos, sau tikrai nepirkciau. Vienintelis pliusas kaip cia jau sake, kad daliu galima rast laisvai, nu ir isvaizda gana nebloga, bet jau labai nuvalkiota pas kiekviena pacuka ant kiekvieno kampo toks bnv, uzpiso jau jie. Beje, backarn, ka turi omeni "kuris modelis pranasesnis"? Kuria prasme "pranasesnis"? Ekonomijos atzvilgiu, daliu kainom, trauka...?
Noreciau viska suzinot kuri maziau kuro valgo, kuri geriau valdosi ir t.t.
2015-01-08 21:47
2015-01-08 20:37 rašė: Šitoj vietoj tik BMW.
2015-01-08 20:56 rašė: "Šitoj vietoj tik Volvo." geras ane ? Nei argumentu, nei logikos, visiskai nieko, imk bnv ir viskas. Eilinis keliu gaidelis su nuvalkiotu lavonu bnv. Ka jus visi randat tame bnv, nesuprantu visiskai. Esu ir vairaves ir keleivio vietoj vazinejes nemazai, ir 530d ir 525 benza, nu visiskai nieko ipatingo. O ziurint kiek lavonu pardavimuose, kokie atsiliepimai (ypac apie visokius smulkius , ir ne tik, gedimus), kokia reputacija pas juos, sau tikrai nepirkciau. Vienintelis pliusas kaip cia jau sake, kad daliu galima rast laisvai, nu ir isvaizda gana nebloga, bet jau labai nuvalkiota pas kiekviena pacuka ant kiekvieno kampo toks bnv, uzpiso jau jie. Beje, backarn, ka turi omeni "kuris modelis pranasesnis"? Kuria prasme "pranasesnis"? Ekonomijos atzvilgiu, daliu kainom, trauka...?
2015-01-08 21:42 backarn rašė: Noreciau viska suzinot kuri maziau kuro valgo, kuri geriau valdosi ir t.t.
Mažiau suvalgo Volvo, geriau valdomas ir stabilesnis kelyje BMW, perkant naujas dalis, kainų skirtumas nėra didelis, brangios tiek vieno, tiek kito. Kas gali (nors dažniausiai nelabai pasitaiko) kirsti daugiau per kišenę iš BMW pusės, jei visgi priseitų keisti grandinę.
2015-01-08 21:50
Abiems reikia didelį dėmesį skirti tepalams ir prižiūrėti aušinimo sistemą. Tiesa, Volvo nepigiai gali atseiti sankaba, jei priseis ją keisti. Šiuo atveju BMW man regis gerokai pigesnis varijantas. Jei žiūrėsi automatus, tuomet siūlau atidžai pasidomėti Volvo situaciją, jose iki kažkurių metų automatai turėjo defektų.
433 / 0
2015-01-08 21:52
2015-01-08 21:50 rašė: Abiems reikia didelį dėmesį skirti tepalams ir prižiūrėti aušinimo sistemą. Tiesa, Volvo nepigiai gali atseiti sankaba, jei priseis ją keisti. Šiuo atveju BMW man regis gerokai pigesnis varijantas. Jei žiūrėsi automatus, tuomet siūlau atidžai pasidomėti Volvo situaciją, jose iki kažkurių metų automatai turėjo defektų.
Kaip e39 automatai laiko? Supranto kad automatai nelakstymui.
2015-01-08 21:57
2015-01-08 21:50 rašė: Abiems reikia didelį dėmesį skirti tepalams ir prižiūrėti aušinimo sistemą. Tiesa, Volvo nepigiai gali atseiti sankaba, jei priseis ją keisti. Šiuo atveju BMW man regis gerokai pigesnis varijantas. Jei žiūrėsi automatus, tuomet siūlau atidžai pasidomėti Volvo situaciją, jose iki kažkurių metų automatai turėjo defektų.
2015-01-08 21:52 backarn rašė: Kaip e39 automatai laiko? Supranto kad automatai nelakstymui.
Iš esmės neblogai. Tiek kad niekuomet nežinosi kokioje jis realiai būklėje. Perkant reikėtų tiek vieną tiek kitą patikrinti. Jei pačiam daug žinių nėra, nepatingėti nuvaryti iki serviso kas užsiima jų tvarkymu, pajungti prie diagnostikos ar neišmes klaidų. Pažiūrėti ar tvarkingai veikia visais rėžimais, nevėluoja, nesmūgiuoja ar įmetus pavarą pati save be akceleratoriaus pagalbos išjudina iš vietos.
2015-01-08 22:32
Gal geriau Volvo V70 2.5 d5 120kw
2015-01-08 22:36
Va, vienas dalykas ką atsiminiau iš tos kartos Volvo... Visos turi tikrai sumautą apsisukimo spindulį. Tiek S60, tiek V70. Net lyginant ir su dauguma kitų priekiu varomų automobilių :)
433 / 0
2015-01-09 11:13
2015-01-08 22:36 rašė: Va, vienas dalykas ką atsiminiau iš tos kartos Volvo... Visos turi tikrai sumautą apsisukimo spindulį. Tiek S60, tiek V70. Net lyginant ir su dauguma kitų priekiu varomų automobilių :)
Salono kokybe kurio geresne? Ar nepuliuoja prietaisu skydelis ir t.t.
2015-01-09 11:31
2015-01-08 22:36 rašė: Va, vienas dalykas ką atsiminiau iš tos kartos Volvo... Visos turi tikrai sumautą apsisukimo spindulį. Tiek S60, tiek V70. Net lyginant ir su dauguma kitų priekiu varomų automobilių :)
2015-01-09 11:13 backarn rašė: Salono kokybe kurio geresne? Ar nepuliuoja prietaisu skydelis ir t.t.
volvoj jai rida sukta ir dar sudarankiu gali skidelis uzlinkti , o siaip elektronika viskas tvarkoj ypac po 2003metu, salono plastikas minkstas kokibyskas is minusu tik centrine panele tarp sedyniu tai labai lengvai braizosi jas patogu apklijuoti plevele tada ilgai tarnauja , o visa kita tvarkoj ir patogu. Del bmw kazkas kita tegu pakomentuoja
7656 / 0
2015-01-09 11:48
2015-01-08 22:36 rašė: Va, vienas dalykas ką atsiminiau iš tos kartos Volvo... Visos turi tikrai sumautą apsisukimo spindulį. Tiek S60, tiek V70. Net lyginant ir su dauguma kitų priekiu varomų automobilių :)
corolla verso 2004-2009m. ta pati beda.Bet tai aktualu tik gyvenentiems didesniuose miestuose, kur daug ribotu erdviu.Is sono ziurint, atrodo, kad soperis nemoka vaziuot
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-01-09 11:53
kas del remontu volvoj tai jai man uztektu to kad uzsiveda ir vaziuoja man per metus iseitu 100kalades priekines (pirkau buvo nusitrinusios)kondiskes guolis apie 150lt ir tepalais su filtrais 270lt , draudimas ir kuras per 1, 5 metu ir 25k km. Bet kai noriu kad auto butu tvarkingas ir nepavestu kur keli ar niekur jokio garselio nebutu tai as i ja ikisau tikrai nemazai pinigu , vien padangu du komplektai nauju virs 2200lt akumas 400lt pakaba patvarkyta ant 200lt (nors nebildejo ir nieko nesijaute bet jau pasidevejusias detales pakeiciau), pagr dirzas su viskuom 600lt, visokie ratu montavimai balansavimai suvedimai dar kokie 200lt, lempuciu, antifreezas, rankinio kalades, dar planuose pakeisti visus stabdziu diskus su kaladem (apie 500lt) nes jau prie pabaigos ir pilna sankabos komplekta(2300lt) nes noriu cipuoti(600lt) o smagratis jau prie pabaigos.(galima ir nekeisti smagracio dar jis tarnautu), dar perdazyti kapota su priekiniu bamperiu ir nupoliruota visa masina (dar 600-700lt). Jai reiketu tik vazineti ir butu nusispjauti ant masinos tai 500lt isejo per 25k km , rimtu gedimu tfu tfu nepasitaike ir kurias ziema prie -20 be vargo.
Manau tas pats bus ir bmw, nes nera kazkoks labai gendantis automobilis bet davesti iki ledines bukles daug smulkmenu reikia pakeisti kurios kainuoja babkiu.
2015-01-09 12:01
2015-01-09 11:53 rašė: kas del remontu volvoj tai jai man uztektu to kad uzsiveda ir vaziuoja man per metus iseitu 100kalades priekines (pirkau buvo nusitrinusios)kondiskes guolis apie 150lt ir tepalais su filtrais 270lt , draudimas ir kuras per 1, 5 metu ir 25k km. Bet kai noriu kad auto butu tvarkingas ir nepavestu kur keli ar niekur jokio garselio nebutu tai as i ja ikisau tikrai nemazai pinigu , vien padangu du komplektai nauju virs 2200lt akumas 400lt pakaba patvarkyta ant 200lt (nors nebildejo ir nieko nesijaute bet jau pasidevejusias detales pakeiciau), pagr dirzas su viskuom 600lt, visokie ratu montavimai balansavimai suvedimai dar kokie 200lt, lempuciu, antifreezas, rankinio kalades, dar planuose pakeisti visus stabdziu diskus su kaladem (apie 500lt) nes jau prie pabaigos ir pilna sankabos komplekta(2300lt) nes noriu cipuoti(600lt) o smagratis jau prie pabaigos.(galima ir nekeisti smagracio dar jis tarnautu), dar perdazyti kapota su priekiniu bamperiu ir nupoliruota visa masina (dar 600-700lt). Jai reiketu tik vazineti ir butu nusispjauti ant masinos tai 500lt isejo per 25k km , rimtu gedimu tfu tfu nepasitaike ir kurias ziema prie -20 be vargo.
Manau tas pats bus ir bmw, nes nera kazkoks labai gendantis automobilis bet davesti iki ledines bukles daug smulkmenu reikia pakeisti kurios kainuoja babkiu.
Turi savų niuansų ir Volvo. Stabilizatoriaus gumos atskirai nesikeičia, tik su visu stabilizatorium. Purkštukai pareina (aišku pagrinde nuo didelio kilometražo), o jie nepigūs. Turbinos valdymas mėgsta grybą pjaut. Visokie elektronikos davikliai brangūs, matyt kiniečiai negamina. O važiuot galima ir nė cento nekišant, čia ne problema. Tik važiavimas važiavimui nelygu.
2015-01-09 12:05
2015-01-09 11:53 rašė: kas del remontu volvoj tai jai man uztektu to kad uzsiveda ir vaziuoja man per metus iseitu 100kalades priekines (pirkau buvo nusitrinusios)kondiskes guolis apie 150lt ir tepalais su filtrais 270lt , draudimas ir kuras per 1, 5 metu ir 25k km. Bet kai noriu kad auto butu tvarkingas ir nepavestu kur keli ar niekur jokio garselio nebutu tai as i ja ikisau tikrai nemazai pinigu , vien padangu du komplektai nauju virs 2200lt akumas 400lt pakaba patvarkyta ant 200lt (nors nebildejo ir nieko nesijaute bet jau pasidevejusias detales pakeiciau), pagr dirzas su viskuom 600lt, visokie ratu montavimai balansavimai suvedimai dar kokie 200lt, lempuciu, antifreezas, rankinio kalades, dar planuose pakeisti visus stabdziu diskus su kaladem (apie 500lt) nes jau prie pabaigos ir pilna sankabos komplekta(2300lt) nes noriu cipuoti(600lt) o smagratis jau prie pabaigos.(galima ir nekeisti smagracio dar jis tarnautu), dar perdazyti kapota su priekiniu bamperiu ir nupoliruota visa masina (dar 600-700lt). Jai reiketu tik vazineti ir butu nusispjauti ant masinos tai 500lt isejo per 25k km , rimtu gedimu tfu tfu nepasitaike ir kurias ziema prie -20 be vargo.
Manau tas pats bus ir bmw, nes nera kazkoks labai gendantis automobilis bet davesti iki ledines bukles daug smulkmenu reikia pakeisti kurios kainuoja babkiu.
2015-01-09 12:01 rašė: Turi savų niuansų ir Volvo. Stabilizatoriaus gumos atskirai nesikeičia, tik su visu stabilizatorium. Purkštukai pareina (aišku pagrinde nuo didelio kilometražo), o jie nepigūs. Turbinos valdymas mėgsta grybą pjaut. Visokie elektronikos davikliai brangūs, matyt kiniečiai negamina. O važiuot galima ir nė cento nekišant, čia ne problema. Tik važiavimas važiavimui nelygu.
purkstukai 250lt atrestauruoti, genda pagrinde del blogo kuro
7656 / 0
2015-01-09 12:09
2015-01-09 11:53 rašė: kas del remontu volvoj tai jai man uztektu to kad uzsiveda ir vaziuoja man per metus iseitu 100kalades priekines (pirkau buvo nusitrinusios)kondiskes guolis apie 150lt ir tepalais su filtrais 270lt , draudimas ir kuras per 1, 5 metu ir 25k km. Bet kai noriu kad auto butu tvarkingas ir nepavestu kur keli ar niekur jokio garselio nebutu tai as i ja ikisau tikrai nemazai pinigu , vien padangu du komplektai nauju virs 2200lt akumas 400lt pakaba patvarkyta ant 200lt (nors nebildejo ir nieko nesijaute bet jau pasidevejusias detales pakeiciau), pagr dirzas su viskuom 600lt, visokie ratu montavimai balansavimai suvedimai dar kokie 200lt, lempuciu, antifreezas, rankinio kalades, dar planuose pakeisti visus stabdziu diskus su kaladem (apie 500lt) nes jau prie pabaigos ir pilna sankabos komplekta(2300lt) nes noriu cipuoti(600lt) o smagratis jau prie pabaigos.(galima ir nekeisti smagracio dar jis tarnautu), dar perdazyti kapota su priekiniu bamperiu ir nupoliruota visa masina (dar 600-700lt). Jai reiketu tik vazineti ir butu nusispjauti ant masinos tai 500lt isejo per 25k km , rimtu gedimu tfu tfu nepasitaike ir kurias ziema prie -20 be vargo.
Manau tas pats bus ir bmw, nes nera kazkoks labai gendantis automobilis bet davesti iki ledines bukles daug smulkmenu reikia pakeisti kurios kainuoja babkiu.
2015-01-09 12:01 rašė: Turi savų niuansų ir Volvo. Stabilizatoriaus gumos atskirai nesikeičia, tik su visu stabilizatorium. Purkštukai pareina (aišku pagrinde nuo didelio kilometražo), o jie nepigūs. Turbinos valdymas mėgsta grybą pjaut. Visokie elektronikos davikliai brangūs, matyt kiniečiai negamina. O važiuot galima ir nė cento nekišant, čia ne problema. Tik važiavimas važiavimui nelygu.
taip, kinai volvo detaliu negamina.Todel, kad volvo uzteko smegenu nedalinti detaliu patentu i kaire iri desine, kaip vagen-audi, ypac senesniu.Ko pasekoje detales atitinka detaliu paskirti.Na, kaina kaip kaina.Juk yra kas perka vagenam salenblokus po 4lt ir mano, kad to uztenka
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-01-09 12:16
ka cia dar lygint? atsisedi i viena i kita pasivazineji ir viskas aisku kas kaip. apie 39 3l traktorius n temu. pats vairuoju 528 astunti metai kasdien. apart vaziuokles patvarkimo ir skysciu keitimo nk rimto iki siol nedariau. beje automatas. dirba kuo puikiausiai. ant kelio stovi gerai, gera garso izolecija, asmeniskai komforto uztenka.
433 / 0
2015-01-11 17:56
Kuris maziau bijo prastesnio kuro ar bmw 3ltr 130kw ar volvo 120kw dyzelis?
2015-01-11 18:01
Nepilk geriau prastesnio kuru jei pili pilk normalu koks turi buti jei pradesi chalturinti tai paskui gausis atvirksciai nes krisi i minusa remonto prasme ...

Jūsų žinutė