Viskas apie bmw

Sukūrė Vartotojas 2013-01-30
2013-01-30 22:59
Norėdami geriau suprasti, BMW šiandien jūs turite žinoti ir suprasti BMW istorija. Praėjusio šimtmečio suteikia šiandienos BMW automobiliai, sudedamoji dalis, kuri juos daro ypatinga "aromatas". Šis "specialių" gali beveik matyti kaip žmogaus siela. BMW automobiliai turi nepakartojamą asmenybę ir obsesinis rūpi vairavimo jausmą, todėl jų šūkis "pagrindinis vairavimo mašina". Tai sukuria Ryšys tarp automobilio ir vairuotojo, kuris gali trukti visą gyvenimą.

Šie trys magija raidės stovi Bayerische Motoren Werke, arba anglų kalba, Bavarijos variklis dirba. "Variklis" yra šio akronimo branduolys ir pamatas; pagrindines dalis, aplink kurią BMW stato kiekvieno produkto.

BMWDrives kviečia būti šios nuostabios kelionės dalis ir jums sužinoti istoriją, kuri slypi už BMW istorija.
1913

Ne kiekvienas žino, kad BMW pradėjo kaip orlaivių variklių gamintojas. Ocotber 1913 Karl Friedrich Rapp nustato "Rapp-Motorenwerke" buvęs dviračių gamykloje netoli Miuncheno. Rapp buvo inžinierius, kuris atsiranda per THR "Daimler" sistema ir "Rapp-Motorenwerke" buvo įkurta ASA "Flugwerk" lėktuvo gamintojas, dukterinė įmonė. Jis pradeda gaminti savo orlaivių variklių, tačiau, deja, jie patyrė forma problemų su vibracija.
Karl Friedrich Rapp
BMW istorija: Karl Friedrich Rapp

Uždaryti Rapp "gamykloje, Gustav Otto, keturių taktų vidaus degimo variklio išradėjas sūnus, verslo pastatas mažiems orlaiviams. Otto turi didelę sėkmę su "Gustavas Flugmaschinefabrik".
1916

Rapp kompanija užsitikrino sutartį su Prūsija ir Austrija-Vengrija 25 didelių V12 orlaivių variklių. Rapp Motoren Werke turėjo problemų su variklių patikimumą, taigi jie pradėjo pirkti keturių cilindrų vandeniu aušinamas orlaivių variklių iš Gustav Otto gamykloje. Per šiuos mėnesius Otto kompanija yra absorbuojamas. Gustav Otto "Gustavas Flugmaschinefabrik" susijungti su "Rapp-Motorenwerke" suformuotas "Bayerische Flugzeug-Werke" arba BFW, anglų kalba "Bavarijos Orlaivių darbai"

Franz-Josef Popp, Austrijos inžinierius, nukreiptas Rapp verslo. Jis buvo visų importnt karinių sutarčių. Popp transformavosi į "Bayerische Motoren Werke GmbH" veikianti bendrovė. BMW oficialiai pripažįsta savo gimtadienį, kovo 7, 1916. Netrukus po suliejimo Popp suprato, kad bendrovė išsiplėtė pernelyg greitai, ir jiems reikia finansinės pagalbos. Jis kreipėsi į Camillo Castiglioni, Vienos finansininkas, kuris vadovavo Wiener Bankverein. Popp ir Castiglioni recapitalized bendrovė.
Franz-Josef Popp
BMW istorija: Franz-Josef Popp
1917

Popp ir Castiglioni privertė Rapp įmonė, kuri turi vykti šiais metais.

1917 m. BMW pirmoji orlaivių variklių, tipo IIIa eina į gamybą. Tai yra vandeniu aušinamas šešių cilindrų inline variklis, funkcijos unikalus "dideliame aukštyje karbiuratorius" bychief inžinierius Maksimalus Friz, kuri leidžia sukurti visu pajėgumu dideliame aukštyje. Max Friz Grand inžinerijos protas, kuris dominuoja BMW produkto kūrimo kultūrą į 1960-ųjų.

Popp yra įsitikinęs, kad Vokietijos vyriausybė pirkti BMW IIIa variklis.
1918

1918 m. šis variklis varomas biplanas 5000 metrų aukštyje, vos 29 minučių. Tai buvo įspūdingų rezultatų BMW istoriją, kuri atvedė į didelę paklausą BMW varikliai.

"Bayerische Motoren Werke GmbH" tampa BMW AG (vokiečių terminas lschaft "- tai korporacija, yra ribojama akcijomis, ty priklauso akcininkams. Jis gali būti prekiaujama vertybinių popierių rinkoje. Terminas vartojamas Vokietijoje, Austrijoje ir Šveicarijoje. JAV ekvivalentas sąvoka "akcinė bendrovė", šaltinis Vikipedija) bendrovės, kad mes žinome, ir grožėtis šiandien.
1919

Po to, kai buvo pasirašyta paliaubų, sąjungininkės draudžiama Vokietijos karinių orlaivių variklių. Atitinkamai BMW pasuko į valtį ir sunkvežimių variklių ir žemės ūkio įranga. Tuo tarpu, paslaptis, Popp ir toliau dirbti su savo inžinierių direktorius Friz, orlaivių variklius.

IIIa variklio įpėdinis yra gimęs. Jis pavadintas natūraliai IV tipas. Su šiuo varikliu, Franz Zeno Diemer nustato 9760 m (32.013 pėdų) aukščio rekordą.
Franz Zeno Diemer
BMW istorija: Franz Zeno Diemer
1920

Kietas verslo aplinką WW1 pabaigoje Castiglioni parduoti savo valdas už 28 mln. Reichsmarkių vadovo Knorr stabdikliø AG. Su tik pagal užsakymą keletą orlaivių variklių, BMW buvo stengiamasi ir pradėjo gaminti stabdžių sistemos geležinkelio vagonų, biuro baldai, darbastaliai, taip pat sumažinti ir aviacijos variklių jūrų ir pramoniniam naudojimui.

BMW logotipo, pristatytas 1920 pradžioje buvo manoma, turi būti pagrįstas orlaivio sraigto apykaitinę dizaino.

1920

Esant šioms sąlygoms, bendrovė turėjo galvoti, kad kitų produktų ir tt BMW pradeda statyti motociklų varikliams. 1920 m., Martin Stolle ir Max Friz dizainas M2 B 15 variklis "Viktorija" motociklai iš Niurnbergas. Tai buvo pirmasis BMW motociklo variklio ir jis buvo gaminamas tarp 1920 ir 1922.
1921

BMW pirmas motorizuotas dviratis vadinamas "Flink" ir mato šviesą 1921 metais. Jie buvo varomi Kurier dviejų taktų variklis.
1922

1922 yra dar vienas BMW istorijos etapas. Pirmasis BMW gamykla yra pastatyta ant se - Otto senų orlaivių fabriko vietoje - netoli dabartinės dieną Olimpinio komplekso Miunchene.
1923

, Nes anksčiau BMW motociklų turėjo pakabos problemų, jie negalėjo parduoti daug. Taigi jie pradeda plėtoti "R32" motociklas, kuris buvo pirmasis BMW dviratis parduota sumą verta paminėti (3100 dviračiai iki 1926). BMW R32 motociklas sukelia stiprų įspūdį savo pasaulinės premjeros Berlyno automobilių parodoje 1923. Su R32, BMW pavyksta perkelti į transporto priemonės konstrukciją, dar prieš automobilių plėtros. Tai yra momentas, kai BMW boxer istorija prasideda ir tęsis iki šių dienų. Šio 2-cilindrų 494cc motociklo maksimalus greitis buvo apie 59 mph (95 km / h).
1924

1924 metais mes galime liudytojas pirmą tarpžemyninių skrydžių Persijos varomas BMW varikliams.
1925

Vieneriais metais vėliau, 1925 m., R37 motociklas išveda du kartus jo pirmtakas galia: 16bhp iš 500ccm variklis. Šis motociklas BMW Racing mašinos ir daro visiškai gerai žinomas visoje motociklas pasaulyje. Rezultatas: nuo 1924 iki 1929, visos Vokietijos čempionatą laimėjo BMW 500 kub.cm. kategorijos.
1926

BMW išlaiko lyderio poziciją aeronautikos pramonė. Vadovaujasi vienodu įsipareigojimu remti inovacijas ir tobulumą yra apdovanoti penkis pasaulio rekordus Rohrbach Ro VII hidroplanas su BMW VI variklis.
1927

BMW išlaiko tą patį tempą ir jie pažeidžia kitų pasaulio skrydžių įrašai kitais metais, 1927. Iš viso 87 pasaulio rekordai aviacijos srityje, 29 iš jų buvo su BMW varikliais.
1928

1928 ženklų BMW automobilio pradžioje. BMW nusiperka automobiliu gamykla Eisenach / Tiuringija ir su juo licenciją statyti nedidelį automobilį "Dixi 3 / 15. BMW Dixi buvo Ostinas 7 konkurencijos. BMW "Dixi DA / 1 (DA stovėti" Deutsche Ausführung) iš esmės yra vokiška versija. Dixis naudojamas atviro stogo ir buvo varoma 743cc 4 cilindrų varikliu, 15 arklio galių. Maksimalus greitis buvo 50 mph (80 km / h) kaimynystėje. Dixi 3 / 15 PS buvo pastatytas pagal licenciją iš Ostinas ir iš esmės tą patį modelį, kaip JAV Bantam ir Japonijos Datsun. 1929 m. buvo pradėta nauja patobulinta versija, DA / 2, kuris dirbo plieno korpusas ir 4-ratų stabdžiai, ir 1930 m. Dixi įmetė savo pirmųjų pergalių automobilių lenktynių. Iš viso gamyba: 18.976 vienetų.
1929

1929 metų, kai Ernstas Henne jojimo cc BMW 750, 1929 m. rugsėjo 19 d. nustato naują motociklą rekordą pasiekė 134, 65 mph (216, 75 km / h) greitį. Tai pranoksta esamą pasaulio rekordą - 10 kilometrų per valandą.

1930

Iki 1932 BMW sugeba parduoti labai gerai oro aušinamas radialinis variklis dėka savo puikių galios ir svorio santykis. Jie taip pat laimėjo 6000 mylių Alpių Ralio per keturių šalių.
1932

Naują automobilio modelį iš BMW pradėjo 1932 metais. Tai vadinama 3/20PS. Jėgainės buvo 782cc 4 cilindrų variklis, kuris rodoma sustabdytas vožtuvai ir dvigubos grandinės vairavimo skirstymo velenai, 20 arklio galių, 3500 apsisukimų per minutę ir salonas su 50 mph greičio. Tai yra pirmasis modelis turi būti plėtojamas tik BMW Miunchene, taip pat žinomas kaip BMW AM 4 (Ausführung Munchen 4 Gange - Miunchenas 4 versija Greičiai). Su šį automobilį BMW laimi Concours d'Elegance Baden-Baden.
1933

Kitais metais, 1933, 303 sedanas ir pirmasis BMW linijinis šešių cilindrų jėgainė, konfigūracijos, kurios išliks net šiuolaikinių BMW automobiliai. Dizainas Fritz Fiedler, 303 variklio varomo veleno grandinė, su pushrods ir rokeris ginklų vertikali pridėtinės ventiliai. Naujasis BMW 303 alkūninio veleno 6 cilindrų variklis buvo suprojektuotas Rudolph Schleicher. 303 taip pat buvo pirmasis BMW naudoti dviejų inkstų formos radiatoriaus grotelės, kita dabartinės prekinis ženklas. 303, suvirintas vamzdinių plieno rėmas, nepriklausoma priekinė pakaba ir krumpliniai ir jėgos pavaros, technologinių pasiekimų rodiklis. Savo 1173cc variklis 30 arklio galių, o maksimalus greitis yra 56 mph (90 km / h).
1934

Remiantis Pratt & Whitney "dizainas", BMW oru aušinamas radialinis variklis 1934. Trys iš šių variklių galios garsaus JU52 lėktuvas, kuris tarnavo per 1930 ir 1940 civilinių ir karinių paslaugų.
Tai metais, kai 315 / 1 rodsteris atrodo rinkoje. Tai buvo gražus laikas su aptakus dizainas žemų dažnių durys. Variklis buvo 1, 5 litro, 6 cilindrų linijoje besivystančių 40bhp. Maksimalus greitis buvo apie 125 km spinduliu / h 315 / 1 vienas iš labiausiai konkurencingų sportinių automobilių era laimėjo tarptautinį Alpių bandymai. Tai taip pat buvo aiškus nugalėtojas 2000km lenktynes ​​visoje Vokietijoje.
1935

1935 ženklų kitos naujovės iš BMW motociklų pramonėje. K12 yra pirmasis motociklas su hidrauliniu slopinamas teleskopiniai priekinio rato šakės. Jis pakeitė senas spyruokle šakutės. 315 rodsteris tampa neginčijama čempionas 1, 5 litro sportinio automobilio kategorija.

315 įpėdinis buvo 326. Šio automobilio vystymasis prasidėjo 1934 pabaigoje Fritz Fiedler ir vyriausiasis dailininkas Alfredas kaulai. Dizainas buvo Petras Schimanowski darbo. Variklis turėjo 50bhp išėjimo. Ji pasižymėjo taip pat kai kurių pažangių techninių naujovių, kad, pavyzdžiui, hidraulinės stabdžių sistemos ir stovo ir krumpliaratis vairo. 326 apdaila, dviejų durų arba keturių durų kabrioletas.
1936

BMW ateina su puikiais 328 rodsteris, 1936. Šis automobilis yra legenda lenktynių istorijoje, vienas iš geriausių ir gražiausių automobilių, kad BMW niekada sukūrė. Kaip pripažinimą, 328 rodsteris buvo nominuota už automobilio amžių. Automobilių konkurencijos debiutavo 1936 m. birželio garsus Nürburgring "lenktynių trasoje, ir įrodė, nenugalima tarptautinių sporto dviejų litrų klasės automobilių lenktynėse. Gražus linijų, pavyzdžiui, integruotą priekiniai žibintai, nustatyti tendenciją, kuri buvo išgyventi ir į šeštajame dešimtmetyje. 1940 metais ji laimėjo garsaus Mille Miglia lenktynėse. Variklis 2 l, vienaeilis 6 cilindru su 80bhp.
1937

Nors skaičiai nėra reguliariai paveldėjimo, 327 rinkoje pasirodė 1937 m., vienerius metus po 328. Stilius turėjo to paties parašo, Peter Schimanowski, kuris reiškė, kad jis atrodė apsvaiginimo su dviejų atspalvių dažų sluoksnio. Jis atėjo su kupė arba kabrioletas kūno. 327 short version 326 važiuoklės. Į viršų variklis sukūrė 80bhp. 1396 automobilių iš viso buvo.

Naujas pasaulio greičio rekordas BMW 1937. "Ernst Henne tampa sparčiausiai žmogus ant dviejų ratų važiuoti 500 kub.cm. kompresoriaus mašina besivystančių 108bhp. Šis nuoma aerodinaminis organizmui geriau pradurti oru dideliu greičiu. Frankfurto Darmstadt greitkelio, Henne lanko 173.686mph (279, 508 km / h) įrašų, kad bus stovėti per ateinančius 14 metų.
1938

1938 mato daugiau Motorsport 328 rodsteris laimi.
1939

George Meier yra pirmasis užsienietis laimėti Vyras vyresnysis TT Isle 1939 - sunkiausių pasaulyje motociklų konkurenciją savo dieną. Prieš pat Antrojo pasaulinio karo protrūkį, BMW perima Spandau ir gamyklų Basdorf ir Zühlsdorf netoli Berlyno Brandenburgo Motorenwerke.

1940

Prieš pat Antrojo pasaulinio karo protrūkį, BMW perima Spandau ir gamyklų Basdorf ir Zühlsdorf netoli Berlyno Brandenburgo Motorenwerke.

Vairavimo 328 Aptakios kėbulo pagamintas iš itin lengvo aliuminio ir magnio lydinio, Baron Fritz Huschke von Kanstein laimėjo 1940, garsus Mille Miglia lenktynėse, kurių vidutinis greitis 103.4mph.
Po BMW 132 ir Bramo variklių serijos BMW 801 orlaivių variklių gamybą prasideda 1940 metais. Iki karo pabaigos, daugiau kaip 20000 iš šių 14 cilindrų radialinis varikliai bus pastatyta Miunchenas, Allach, Berlyne ir Dürrerhof, kurie visi yra įrengta mechaninio kompiuterio tipo automatinis reguliavimas.
1941

1941 m. visas motociklo gamybos įrenginių ir projektinę dokumentaciją perduoti Eisenach dėl karo. BMW automobilių gamyba sustojo. BMW pradeda R57 Vermachto karinių motociklų gamyba. Jis turėjo 750cc variklis su septynių priekį ir du atbulinės eigos pavaras. Variklis buvo varžtas ant rėmo leidžia lengvai išmontuoti ir priežiūra. Priekabos versija diskai su diferencialo blokatorius ir sąnarių hidrauliniai stabdžiai priekabos ir galinio rato.
1942

Norėdami patenkinti karo paklausą, gamybos raketų varikliai prasideda Basdorf ir Zühlsdorf gamyklos Berlyne 1942 metais. , Nors tik nedidelė jų skaičius jų variklių naudojami raketų statybos yra viena iš priežasčių, kodėl 1945 metais, Bayerische Motoren Werke yra uždaryti ir vėliau išmontuoti.
1943

BMW veikia vienu metu radikalią 109-003 reaktyvinio variklio, viena pirmoji masinės gamybos pasaulyje reaktyvinių variklių, ir didžiausia kada nors orlaivio varikliu ir slankiąja stūmoklio eiga, BMW 803. 28 cilindrų, keturių eilės radialinis variklis, BMW 803 pagrindinių stiprumą 4000 AG 85, 5 l poslinkio; 003 reaktyvinių variklių dyzelinu varomas dujų turbina. Savo mergautinė skrydžio Ju 88 spalio 1943.
Pradžioje 1940 metais, BMW išvysto 28 cilindrų, keturių pavarų 803 variklis su dviem contrarotating sraigtus ir taip pat pradeda dirbti reaktyviniai varikliai. 003 variklio bandymus pradėti 1943 metų spalio, 1944 m. vasario 4th, mergautinė skrydžio Arado 234 V tolimojo žvalgybinis lėktuvas su keturių BMW 003 varikliai.
1944

Oro reidai sunaikinti Miuncheno augalų, 1944 m., tačiau Allach augalų beveik nepažeistą karo pabaigos. BMW prasideda planus atkurti savo Miuncheno gamyklos. Tuo tarpu jie išbandyti raketas karo pastangų Basdorf ir Zühlsdorf.
Antrojo pasaulinio karo pabaigos, BMW griuvėsiai. Eisenach ir Dürrerhof, Basdorf ir Zühlsdorf darbai yra prarandami. Miunchene gamykla išmontuota. Pergalę sąjungininkų nustato trejų metų uždrausti gamybą, nes įmonės dalyvavimas statant orlaivių variklių ir raketas.
1945

1945 m. viduryje BMW gauna leidimą pradėti remonto JAV kariuomenės automobilių Allach. Jis taip pat gali padaryti atsarginės dalys žemės ūkio mašinų ir dviračių. Thatâ, "kaip pirmasis BMW dviratis, lengvas aliuminio rėmas ateina į gyvenimą.
Motociklų taip pat gali būti padaryti dar kartą, bet BMW iš pradžių nėra pajėgi tai padaryti.
Pradžių naudojant atsarginės dalys, Eisenach augalų ir toliau statyti Sovietų naudoti BMW automobiliai, tačiau 1951 m. Firminės Eisenacher Motorenwerke (EMS) įvesta. Sovietų akcinė bendrovė "Awtowelo, kaip Backer. Gamykla nacionalizuota 1952 metais, ir nuo 1955 m. ji pradeda gaminti "Wartburg" automobilių markės.
1945 m. spalio JAV karinius užsakymus išmontavimo BMW Miunchene ir Allach augalų. Tai atima BMW kontroliuoti savo nuosavybę Miunchene iki 1949 m. - JAV kontrolės truko iki 1955 m. Allach. Yra pašalinamas beveik visas nepaliestas technika ir vežamas taip, reparacijų visame pasaulyje, ypač sunku pataikyti Milbertshofen gamykloje Miunchene.
BMW beveik nėra šių metų veiklą.
1948

Ženevos automobilių parodoje 1948 metais, Didžiosios Britanijos automobilių kompanijų Arlington Freizerio-Nash ir Bristolio plėtoti licenciją remiantis anksčiau BMW modelių, nes BMW nei gali, nei leidžiama, gamyba po karo.
Yra nors didelė paklausa BMW R24 motociklas, įrengtas keturių pavara, vieno cilindro su 247 cc, 12 AG variklis. Statybos pirmaisiais pokario BMW motociklų dizaino paruoštas 1947 vasaros ir pirmą R 24 raffled darbuotojai, likus nedaug laiko iki Kalėdų 1948. Pirmasis standartas gamybos modelis parduoda įspūdingai šalyje seniai atimta dėl karo ir jo poveikis.
1949

BMW vėl pristato savo pirmąjį motociklą nuo 1941 m. Niujorke.

1950

250 cc sąjungininkės nustatytų riba buvo panaikinta. BMW yra pirmasis motociklas su boxer, 500 cc R51 / 2. Tai yra po 1951 m. ir R 67 R51 / 3 variantai / 2 / 3 pasigyrimas 600 kubinių centimetrų variklių. Su paklausa gerokai pranoks tiekimo, šių motociklų riaumojimas pardavimo sėkmę.
1951

Pirmasis pokario automobilio modelį, V8 įrengta 501 prabangus sedanas gaminamas 1951 metais buvo prastas pasirinkimas šalyje, kuri taip pat buvo nusiaubta karo. Paklausa buvo maža ir 501 nebuvo net COM el BMW lūkesčius. Su Eisenach augalų dabar pagal sovietų kontrolės, taip pat pirmasis BMW automobilis turi būti pastatytas visiškai Miunchene. 500 serijos automobilius negali būti BMW labiausiai spalvingi produktų, tačiau šie dideli ir tvirtas viduriniosios klasės mašinos bendrovės automobilių padalinys ramstis nuo 1951 iki 1964. Jie buvo pravardžiuojamas Barockengel - Baroko Angelai - nes jų formos ir grakščios linijos atrodė raižyti mediniai skaičiai, Pietų Vokietijos ir Austrijos bažnyčių atgal baroko laikotarpį. Nuo 1954 m., ji įstojo 502, kuri turi pirmasis pasaulyje V8 lengvo lydinio variklio.
1952

Nuo 1952 iki 1954, BMW gamina išskirtinai greitas BMW R68, gali padaryti apie 160 km / h važiuojant aukščiausia pavara. Šis 600 kubinių centimetrų motociklų su 35 AG, nustatomas naujas standartas tarptautinės motociklų kūrėjai. Pardavimas esant 4000 DM, išimtinumo taip pat yra neatskiriama šio motociklo, kaip gerai, kaip niekada nebuvo pastatyta tik 1452. BMW motociklų gamyba išaugo nuo 10000 iki 30, 000 vienetų.
1953

BMW 100, 000-ąją motociklų, R67 / 2, atsiklijuoja surinkimo linijos.
1954

Praėjus trejiems metams po BMW atnaujino automobilių gamybą, pirmasis pasaulyje aliuminio V8 variklis eina į gamybos Miunchene 1954 metais. Šis sklandžiai veikiančios gabalas mašinų jungia stiprumą ir tylos, iš pradžių gamina 100 AG ir gali varyti BMW 502 iki 160 km / h greičiu BMW 507, vėliau gali siekti net iki 220 km / h
1954 m. BMW sukuriama tyrimų priemonė variklio statybos Allach augalų, kurie išgyveno karą nepažeista. 1957 m., tai tampa "BMW Triebwerkbau GmbH. Bendrovė MAN perka 50% įmonės 1960 metais. Pagal licenciją iš Lycoming, įmonė pradeda gamybą su 264 arklio galių šešių cilindrų boxer. Ji taip pat plėtoja mažų dujų turbinų lengvųjų orlaivių, ir stacionariam naudojimui.

BMW Pasaulio Motociklų priekabos čempionas ir lieka ateinančius dvidešimt metų.
1955

1955 m. BMW Isetta laimėjo visuomenės širdis. Vos 2, 29 m ilgio, bendrovė gauna leidimą statyti motocoupé iš Italijos ISO. Sukurta pagal 12 arba 13 AG BMW motociklo variklio, daugiau nei 160.000 žmonių perka šeštajame dešimtmetyje Isetta, todėl geriausiai parduodamu BMW dešimtmetį ir strėlės metų po karo simbolis.

Įkarštyje rankos pakaba R50, R60 ir R69 audra rinkoje. Stumdomos sūpynės svirčių priekinė ratų pakabos ir ilgų svirčių galinių ratų pakaba suteikia BMW motociklų anksčiau unattained stabilumo lygį. Bet atrodo, kad sprogo motociklo burbulas: BMW Motociklai slumps nuo 30.000 1954 m. iki 1957 m. vien tik 5400.
Vilhelmas Noll nustato naują pasaulio rekordą 280, 2 km / h Iš nuolatinio pradžios, jis pasiekia 139 km / h po vieno kilometro ir 166 km / h po vieną mylią. Jo vidutinis greitis 266 km / h po penkias mylias laikrodžiai
1956

507 tikriausiai plačiausiai pripažintų klasikinis BMW 1950. Kaip tai puikus konkurentas "Mercedes-Benz 300SL, įkvėpė JAV importuotojo Max Hoffman, kuris papasakojo BMW, kad jis galėtų parduoti aukšto lygio sportinio automobilio dideliais kiekiais, jei bendrovė galėtų pateikti. Sukurta mažiau nei metus Albrechtas goertz, BMW 507 labai išskirtinis sportinis automobilis: tik 252, iš viso yra pastatytas. Dauguma darbų yra atliekami rankomis, pritaikytos, kad atitiktų kiekvieno pirkėjo pageidavimus. Jo nesenstantis gera išvaizda, su aptakus siluetas, elastinga kreivės ir besiplečiančias variklio dangčio, užtikrinti, kad ji tebėra iki šios dienos svajonių automobilį įsikūnijimas. Jėgainės tada nauji 150 AG V8 502 3, 2 litro super, papildomi 10 AG.
1957

Sukurta Willy Black, BMW 600 buvo skirti išsiplėtusioje Isetta trijų ratų su daugiau energijos ir labiau tradicinį keturių ratų konfigūracija. Priekio 600 buvo iš esmės nesiskiria nuo Isetta, bet 600s ratų bazė buvo ištempti, kad tilptų keturios vietos.
1958

Ernst Hiller, jojimo BMW laimėjo Austrijos Grand Prix.
1959

Finansininkas Herbert Quandt įgyja daug BMW akcijų ir vėliau inicijuoja bendrovės reorganizavimo, dėl savo nepriklausomybės. Akcininkas, Quandt pirmąjį patariamosios tarybos narys ir vėliau sėdi ant stebėtojų tarybos, tokiu būdu prisidedant labai BMW atsirado pasaulinės svarbos bendrovė.
Išlaikyti didelių finansinių nuostolių didelis limuzinas sektoriaus, planuojama sujungti su "Daimler-Benz. Tačiau valdybos pirmininkas Kurt Golda kartu su darbuotojų ir profesinių sąjungų, įtikina akcininkas Herbertas Quandt, kad BMW turi ateitį. Quandt atmeta "Daimler-Benz siūlo ne paskutinę minutę.
700 modelis buvo automobilio, kad BMW atgal ant kojų vėl. Tai pirmosios transporto priemonės vieninga institucija: grindys, šoninės sienos ir stogas yra privirinta prie sėdinčiojo ląstelių.

1960

Iki 1960 m. liepos, 20, 000 BMW 700 yra gaminami. Jis turėjo R67 motociklo variklio ir buvo montuojamas gale. 700 modelio stilius buvo numatytas Italijos Giovanni Michelotti. Jis atėjo kaip 2 +2 kupė ir kaip 2-durų sedanas. Lenktynių versija vadinama 700RS taip pat buvo naudojamas daugiausia Vokietijos kalno lipti ir ralio renginius.
Nuo 1960 m., viršuje BMW motociklų R69, su 42 AG.
Po BMW lenktynėse pasitraukia iš bendrovės paverčia savo dėmesį į surinkimo lygumų pergalės ir titulai septintajame dešimtmetyje gausybė. Rezultatai: dvylika Vokietijos čempionatą laimi tarp 1960 ir 1966 m. ne mažiau kaip penki iš jų Sebastian Nachtmann ir keturi ketinate Ibscher / Hintermaier ir Ibscher / Rettschlag komandos pastangų.
1961

Tai metų, kai BMW pristato 1500, BMW sukūrė Hofmeister, Fiedler, Wolff ir von Falkenhausen. Tai yra pirmasis BMW "sportiškas sedanas" ženklu lūžis Bavarijos kompanija. Puiki pakaba ir ryškus dizainas savo laiku, dirba mažai Talėja su mažai slung variklio skyriuje ir galinis dangtis būdinga 1500. Jis yra pirmasis modernus BMW keturių cilindrų variklis sukuria 80bhp.
Vilhelmas Hofmeister pristato kreive C stulpelyje bazė: šis bruožas šiandien yra jo vardas. Kartu su priekinės oro groteles, tai yra vienas neabejotinai savybės, kurios apibūdina BMW automobilių.
Paulius G. Hahnemann prisijungia prie BMW valdybos direktorių. Talentingų pardavimų departamento vadovas BMW pristato profesionalią rinkodaros strategijas ir pertvarko bendrovės gaminių asortimentą kreiptis į perspektyvių rinkos nišas. Jam vadovaujant, BMW įsipareigoja sistemingai didinti į rinkas už Vokietijos ribų.
1962

Alexander von Falkenhausen, BMW motociklų dizaino inžinierius, nuo ketvirtojo dešimtmečio vidurį, prašydama autosporto prekės ženklo AFM po Antrojo pasaulinio karo. Grįžęs BMW, jis vystosi naujos klasės variklis, pristatytas 1962 metais. Vėliau, kaip BMW variklio kūrimo galva, jis yra už BMW variklis legendinės sėkmės Formulės Du lenktynių pasaulio žmogus.
1963

BMW 1800 ateina kaip 1500 modelio evoliucijos. Tai yra dešimt arklio galių stipresnis. Aukštos kokybės modeliai pateikta daug lenktynių pergalių.
1964

Originalus 1500 pradėjo skirtingų versijų. BMW 1600 1500 variklis ir 1800 stūmokliai gaminti 83bhp. 1800ti (TI reiškia turistiniai tarptautinių) 110bhp galia. Hubert Hahne laimi Vokietijos grandinės čempionatas vairavimo 1800ti.
1965

Allach BMW variklių gamykla, įkurta 1955 m., yra parduotos. BMW atšaukia iš reaktyvinio variklio statyba 25 metų, sutelkiant dėmesį, o ne automobilių ir motociklų gamyba.
1966

BMW perka Gaubiamus krizės Hansas Glas GmbH gamyklų Dingolfing ir Landshut. Abu augalai restruktūrizuotas, ir per ateinančius dešimtmečius pasaulyje didžiausia BMW augalų formos, Dingolfing. Berėmės stiklo šoniniai langai, dvi durys ir sklandžiai, unadorned paviršiai: 1600 BMW požymiai, atidengtas 1966 kovo 9 d. 50-osioms BMW. Tai sudarys 3 serijos pagrindu.
BMW Motors ", " Alexander von Falkenhausen, vadovas sukuria naują variklį: 2 litrų variklis BMW 2000 TI, 16 vožtuvų jėgainės gamina, 260 AG. Žinomas kaip Apfelbeck variklis stumia modifikuotas Brabham "Formulės dviejų automobilių per aštuonis pasaulio rekordus Vien tik 1966 metais. Šis variklis yra du Formulės BMW ir veiksniai, pavyzdžiui, Hubert Hahne, Dieter Quester, Jacky Ickx ir Jo Siffert, bilietą.
1967

BMW nusprendžia, kad kabrioletas 1600 modelio versija. Jie buvo pastatyti Baur "ir tik 1682 iš jų buvo kada nors pagamintas. Labai mažai buvo eksportuoti į Jungtines Amerikos Valstijas.
1968

BMW pradėjo didelio "nauja šešių" sedanų, 2500, 2800, ir Amerikos Bavarijoje, ir kupė, 2, 5 CS iki 2800 AP.
BMW Bergspider Monti ratas, Austrijos lenktynininkas Dieteris Quester teigia kelių pergalių Formulės Du lenktynių. Jis taip pat laimėjo Europos Touring Car pavadinimas tris kartus: 1968, 1969 ir 1977.
1969

BMW taip 1600ti ir 2002ti 2000tii. Antrasis "i" reiškia įpurškimo variklis dabar pasiekia 130bhp.
Automobilių gamyba Miuncheno įmonėje reikia daugiau erdvės, todėl 1969 BMW pervedimai motociklų gamybos Spandau Berlyne. Šis augalas tampa naujų namų BMW Motociklai.

1970

Iki 1970-ųjų BMW buvo komercinę sėkmę. Būstinėje naujos statybos prasideda Miunchene. Pastatas yra architektūriškai modeliuojama po keturių cilindrų.
1971

1971 m. gruodžio BMW Daiktai juda į naujos būstinės. Jis vis dar naudojamas šiandien ir tapo tikra piktograma BMW.
Kaip 1971 m. pradžioje, BMW 3.0 Si pasiekia 200 km / h ženklas pastangų. Šešių cilindrų varikliai taip pat yra įtrauktas į naują eilutę kupė. Tęsdami šią plėtrą, lengvos konstrukcijos kupė BMW 3.0 CSL sukelia furors, 1971 m., kai ji debiutas hipodromų ir gatvėse nuo 180 iki 206 AG.
1972

Tai metų vasaros olimpinėse žaidynėse Miunchene. Paul Bracq, BMW dizaino vadovas, Turbo prototipo kūrėjas. Tai futuristinis interjero, elegantiškas eksterjero dizainas su Gullwing-durys. Automobilis buvo varomas 4 cilindrų 1990cc su turbokompresoriumi variklio besivystančių 280bhp.

Pirmasis BMW 5 serija (taip vadinamas todėl, kad buvo penktasis po V-8 ir Isetta eros) modelis pristatė naują seriją. Kodinis pavadinimas E12 ("E" reiškia "Entwicklung", Vokietijos vystymosi žodis) šis automobilis buvo skirta Amerikos rinkai, svarbus pelno šaltinis BMW. 520 ir 520i 4 durys klasė carbureted ir kuro įpurškiamas keturių cilindrų varikliai.

"BMW Motorsport" yra įkurta, iš pradžių sukurtas siekiant palengvinti BMW "lenktynių programoje, kuri buvo labai sėkmingi 1960 m. ir 1970. Per ateinančius metus jie duos mums kai įspūdingiausių automobilių pasaulio.

BMW stato naują gamyklą Pietų Afrikoje.
1973

Frankfurto automobilių parodoje pristatytas BMW 2002 Turbo buvo pirmoji masinės gamybos turbo pasaulyje. Jis turėjo Klausimai ir atsakymai (Kuhnle, Kopp & Kausch) turbokompresoriaus.
BMW laimėjo Europos Formulės 2 čempionatas, Europos Touring Car čempionas ir Pasaulio priekabos Čempionų dvidešimtą kartą.
BMW pasaulinės plėtros įrodymas yra atidaryti dar dvi dukterines įmones Prancūzijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose.
1974

3, 0 LMT lenktynių automobiliai buvo pirmieji automobiliai, turi būti parengti pagal BMW Motorsport GmbH. Jie taip pat buvo pirmasis naujai paskirtos oficialios BMW Motorsport spalvos - raudona, mėlyna ir violetinė - sporto ir naudoti ABS. LMT stovi: Kupė, sporto, lengvas. Dėl aerodinaminių sparnų, 3.0 CSL buvo pramintas "Batmobile".
1975

BMW pristato automobilį, kuris rinks didžiausias prekybos metų: 3 serijos. Tai pradinio lygio prabangus sedanas BMW atsakymas. Pirmasis modelis buvo kaip perėmėja 2002 m. modelis E21. Tuo metu pradėti E21 turėjo keturių versijų: 316, 318, 320 ir 320i. Galingesni versijos buvo pailsėti nuo Alpina.

Alexander Calder, gerai žinomas menininkas, ypač jo abstraktus "mobilieji telefonai", kuris yra apibūdinamas kaip labiausiai novatoriškoms Amerikos skulptūros 20 a., pirmą kartą BMW "meno automobilis" autorius. Jis paverčia 3.0 LMT į meno kūrinys ant ratų.
1976

BMW pradeda prabangus kupė, 6 serija, kodiniu pavadinimu E24. Įmontuota aukštos kokybės, prabangos, sportiškas variklių techninės naujovės vis dar standartas net šiandieninėje rinkoje prabangių kupė. 6 serijos buvo įrengti davikliai, kurie vyko patikrinti tepalo slėgiu, stiklų plovimo lygis, stabdžių skysčio lygį, stabdžių šviesos, stabdžių trinkelėmis dėvėti, galiniai žibintai, aušinimo skysčio lygį, tokiu būdu padedant vairuotojas serija. Ši "tikrinimo kontrolės tyrimo grupės sąvoka buvo plačiai naudojami bet kada, nes BMW modelių.

Su 100 RS, BMW statyti pirmasis motociklas pasaulyje su visiškai lauktuvės. Šią plėtrą daugiausia dėmesio buvo skirta tiek aerodinaminis aplinkybes ir raitelis apsaugą nuo vėjo ir oro. Tuo pačiu metu, R100 RS pirmą kartą BMW 1 litro talpos. Su šiuo modeliu, BMW taip sukurdamas sportiškas turistinis dviračiai kategorija - segmento, kuriame BMW nustato naujus standartus iki šios dienos.
1977

Pilno dydžio prabangus sedanas BMW 7 serijos kūno. E23 BMW pakeitimo E3 2500 3.3Li. Pirmieji automobiliai buvo 728, 730 su pažangios Bosch kuro įpurškimo 733i.
1977 m. BMW yra pirmasis transporto priemonės gamintojas pasaulyje, galintis pasiūlyti profesionalių vairuotojų mokymas. BMW nuolat tobulinami ir plėtojami vairuotojo mokymo programų metus nuo to laiko.
1978

BMW konkuruoja PROCAR serija su Hans-Joachim Stuck ir Niki Lauda vairavimo BMW M1. Siekiant gauti homologacijos, BMW 450 M1 gatvės versijomis modernus BMW ir daugeliui kolekcininkų svajonė rečiausių. M1 buvo pagamintas pirmasis automobilis BMW Motorsport.
1979

BMW yra viena iš pionierių besivystančiose automobilio elektronikos ir kompiuterių. Jie nuolat investuoti į mokslinius tyrimus ir technologijų plėtrą naujų technologijų. Rezultatas Digital Motor Electronics "(DME): mikrokompiuteris sinchronizuoja uždegimo ir degalų įpurškimo kuro ekonomiją, mažesnes dujų emisijas ir labiau padidinę šio variklio efektyvumą.
Bavariją taip pat pradėti mokslinius tyrimus dėl vandenilio sistemų, kaip alternatyvus sprendimas ateities variklių.
Jie pradeda tiekti šarvuotų automobilių išskirtinių klientų ir institucijų.

1980

BMW tai pat sėkmingai motociklai bekelės lenktynių laimėti sunkiausias lenktynių šioje srityje, Paryžiaus Dakaro ralyje. Dėl to savo patirtį kelyje versija modelius kaip R80 G / S, G "Gelände" (visureigių), S "Strasse" (keliai) eina taip pat. Šis dviratis yra dviratis yra pirmas įrengta BMW vienu sūpynės rankos "monolever". BMW nustatomas didelis, patogus kelionių Lenktyniniai dviračiai segmentas, pagrindinės kategorijos motociklų prekybos, iki šios dienos.

Jos prasideda "Formulės-1" varikliai.
1981

Bavarijos automobilių gamintojas jau yra pasaulinio masto veikėja, bet jie nori išplėsti kituose žemynuose. BMW yra pirmasis Europos automobilių gamintojas, kuris mato galimybę Azijos rinkos. Dėl to jie įsteigti dukterinę Japonijoje, galingiausia Azijos ekonomika.
1982

E30 3 serijos E21 modelio įpėdinis. E30 buvo daugiau nei visų naujų automobilių modernizuotos E21 ir jis naudojamas, kai tą pačią variklių. Esminiai pakeitimai pagerino priekinės ir galinės pakabos konstrukcija, daugiau šiuolaikinių interjero dizaino, ir gilesnis priekinis spoileris.
E30 3 serijos buvo gaminamas keturių kėbulo modifikacijų, keturių durų sedanas, dviejų durų treneris, penkių durų turtas (parduodami kaip "Touring"), ir du durų kabrioletas.

Penktoji BMW augalų STEYR priemonę ir kitą augalų bus pastatytas Regensburgo, rodo Vokietijos automobilių finansinę sėkmę.

Šeštą kartą BMW laimi Formulės 2 Europos čempionatas.
1983

5 serijos atėjo laikas atsinaujinti. Nauja yra vadinamas E28 ir daugiau variklių pasirinkimą, bet šiek tiek stiliaus atnaujinimai.
JAV rinkai 528e versiją arba "eta" (ETA graikiškos raidės reiškia variklio efektyvumą).

BMW pradeda savo asortimentą įtraukti automobilių dyzeliniams varikliams.

BMW keturių cilindrų turbo variklis varomas vairuotojo Brabham ", Nelsonas Piquet laimėjo" Formulės-1 "pasaulio čempionate.

BMW motociklų plėtros inžinierius Josef Fritzenwenger idėja montuoti horizontaliai išilgai išdėstyti vienaeilis variklis eina į serijinės gamybos 1983 metais. Naujai sukurta K serijos prisijungia populiarus dviejų cilindrų butas dviejų "Boxer".
1984

E28 gauna naujus variklius: įrašo lygio 518i ir galingas M535i.

6 serijos gauna viršų versija: M635CSi esmės BMW M1 jėgainės varomas E24. JAV rinkoje buvo tiesiog vadinamas "M6".

BMW Technik GmbH įkurta. Kompiuteriai ir robotai revoliucinius darbo planavimą ir gamybos. Pirmieji Europos modeliai su kataliziniai konverteriai atrodo.
1985

Remiantis E28 5 serijos BMW pradeda fenomenalus M5 Amsterdamo automobilių parodoje 1985 m. vasario. Ji atrodo ir šeimos sedanas gebėjimus, bet sportinio automobilio efektyvumą. M5 naudoja M1 variklis 535i važiuoklės ir pataisytos versijos. M5 pasaulyje sparčiausiai gamyba apdaila (sedanas), visa produkcija buvo 286bhp.

BMW 325 IX yra pirmasis BMW su nuolatine keturių ratų pavara.

BMW Z1 prototipas yra vienas iš pirmųjų produktų, pagamintų BMW Technik GmbH.
1986

BMW M3, pagimdo automobilį, kuris taps piktogramą ir etaloną sportcars rinkoje. Pirmoji versija 195bhp ir vėliau modelių buvo atnaujintas iki 238bhp. Netrukus E30 M3 įmetė tūkstančių pergalių vienas iš sėkmingiausių istorijoje Touring Cars pavadinimas suteikimo.
786 kabrioletus taip pat buvo pagamintas, visi rankomis BMW Garching augalų.

7 serijos E32 kito BMW prabangos 4-durų sedanas. Iš pradžių įrengtas 6 cilindrų variklis M30, E32 greitai tobulėjo kartu su 8 ir po 12 cilindrų variklis su 300 AG.
Ilgos ratų bazės modeliai su daugiau galinių salono erdvė buvo paskirta L.

BMW 745i su tiesioginiu kuro įpurškimu yra pirmasis Europos automobilis su skysto vandenilio bakas ir vidaus paruošimo kurui technologijas.

BMW taip pat švenčia savo sėkmingiausių metų rinkoje Jungtinės Amerikos Valstijos - 96.800 registracijos.
1987

Mokslinių tyrimų ir plėtros investicijų ir priežiūra ir toliau: mokslinių tyrimų ir plėtros centras Miunchene (FIZ) dirba apie 6000 žmonių.

E30 M3 laimi World Touring Car Championship.

3 serijos universalo versija, pavadinta "Touring".
1988

Tai laikas ateinančius 5 serija, E34. Tai tradicinis tiesiai šešių variklio, sklandų variklio ir optimalų svorio paskirstymą BMW klientai tikisi. Kartu gamybos metų 5 serijos daug įvairių variklių, nuo 518i, 540i.
M5 versija taip pat buvo. Pirmosios versijos sukūrė apsvaiginimo 315bhp. Vėliau atėjo su M5 Touring kūno versija, bet buvo tik 891 automobilių.

E30 M3 Kabrioletas versija.

Įvesta 1987 m. Frankfurto automobilių parodoje, BMW Z1 buvo labai brangus automobilis savo laiku. Tik 8000. Z1 buvo vienas iš pirmųjų BMW daugialypių jungčių galinė pakaba.

BMW yra pirmasis pasaulyje motociklų gamintoja naudoti elektroninių hidraulinių stabdžių antiblokavimo sistema (ABS) dviračiai.
1989

BMW siekiama prabanga sporto kupė rinkoje ir pradeda 8 serija. Buvo pirmoji prieinama E31 850i. Jis turėjo 5liter V12 variklis besivystančių 300bhp.

Motociklo verslo BMW pradeda K1 nuoma.

BMW pertraukos pusę milijono automobilių gamybos apskaita. Bavarijos automobilių gamintojas turi sveiką ekonominę situaciją su 20 milijonų Vokietijos markės apyvartos.

1990

1990 m. lapkričio 3 serijos E36 modelis yra atnaujinama. Jei pirmą kartą buvo galima kupė E30, E36 pradėtas kaip sedanas pirmą kartą. Ten buvo keturi modeliai: 316i, 318i, 320i, 325i. Visi turėjo šešių cilindrų modeliai naujas 24 vožtuvų variklis nuo E34 5 serija.

Keturių vožtuvų modifikuota versija K100 RS motociklo pradėjo šiais metais. Jis vyks būti pavadintas motociklų metų, penkerius metus iš eilės. ABS yra standartinė visų K-serijos mašinų.
1991

Nauji dyzeliniai varikliai yra 3 serijos ir 5 serijos. 525tds M51 šešių cilindrų dyzelinis variklis, kuris buvo 143bhp. Tą patį variklį, bet be aušintuvo įrengta 325td. Turbo modeliai, "TD" ženklelis, o aušintuvo modeliai yra koduojami "tds".

1991 m. kovo 18 d., vieną milijonąją BMW motociklų ritininis išjungti gamyklos produkcijos grindų. Tai trijų cilindrų K75 RT kad galiausiai paaukoti Raudonajam Kryžiui.
1992

BMW pristato naują E36 3 serijos kupė. Ji buvo kaip 318is, 320i ir 325i. 318is turėjo tą patį 16 vožtuvų varikliu, E30 318is, tačiau dabar buvo 140bhp.
Europoje 1992 m. Paryžiaus automobilių parodoje, pakeičiantis E30 M3 E36 M3 originalus rodoma šešių cilindrų variklis su 286 AG, o maksimalus greitis 250 km / val. S50 variklis buvo paskirta.

E34 M5 dabar didesnis poslinkis, besivystančių 340bhp variklis, išaugo nuo 3.5l iki 3.8l.
5 serijos E34 Touring versija yra pradėta, taip pat keturių varomųjų ratų versija 525, pavadinimu "IX".

Naujas 730i ir 740i aštuonių cilindras pakeičiamas 735i bei 735iL. Aštuonių cilindrų modeliai gavo patį platų inkstų grotelės, kaip 750i.
1993

3 serijos E36 gauna naują kūną versijos kaip kabrioletas ir kompaktiškas. Kompaktiškas versija iš esmės yra 3 serijos kupė su nukirto bagažinės dangtis. Norėdami padaryti ją prieinamą tik maži varikliai buvo galima, pavyzdžiui, 316i ir 318i.

Tuo tarpu 5 serijos auga didesni 530i ir 540i variklius su. Pasidalino E34 BMW 530i ir 540i M60 variklis. Sukūrė 218bhp, o 530i 540i sukūrė 282bhp.

Itin prabangus 8 serija gauna V8 variklis 840Ci modelis besivystančių 286bhp. 850CSi viršaus linija 8 serijos. Tai V12 variklis stulbinantis 380bhp.

R1100 RS Sports Tourer "motociklas yra įrengta tiek Paralever galinė pakaba ir naujas Telelever priekinė pakaba.
1994

Konvertuojama ir sedanas E36 M3 modelio versijos yra atskleista.

Buvo įvesta 1994 m. rugpjūčio pakeisti E32, E38 7 serijos. Beveik visi 7 serijos modeliai yra automatinis su penkių prisitaikanti perdavimo greitis. IL modeliai turi papildomą 140 mm ratų bazė, kuri suteikia daugiau galinių kojoms.
BMW flagmanas sedanas tapo 750iL su V12 cilindrų variklis tas pats įrengti Rolls-Royce Silver Seraph.

Pagal Bernd Pischetsrieder lyderystę, BMW įgyja Rover Group ". Tai atvedė aktyviai Rover, Mini ir "Land Rover" prekės ženklai, taip pat kitų markių, pavyzdžiui, Austin, Morris, Riley, Triumph ir Wolseley pagal BMW nuosavybės teises.

BMW baigė pastato naują gamyklą, Spartanburg, Pietų Karolina, Jungtinės Valstijos.
1995

E36 3 serijos Touring "versija, 4 kūno stiliaus gauna po sedanas, kupė ir konvertuojama labiausiai serijos BMW serijos.

Su labiau racionalizuoti kūno ir naujo dizaino E39 5 serijos pakeičia senas E34. Bazinis modelis buvo 520i, kuris sukūrė 150bhp ankstesni modeliai ir 170 AG vėliau modelių. Dauguma važiuoklės dalys yra pagamintos iš aliuminio, suteikiant tikslią ir reaguoja labiau apsimokėtų vairavimo tvarkymo.

BMW atgaivina rodsteris rinkos Z3 modelis. Tai yra pirmasis automobilis, pagamintas Spartanbergas augalų. Z3 buvo sukurta nuo 3 serijos E36 platforma. Platforma kartais kaip E36 / 7 (rodsteris) arba E36 / 8 (kupė). Šis modelis taip pat rodoma garsaus James Bond filmą "Auksinė akis".

McLaren F1 GTR laimėjo garsaus "Le Mans 24 valandų lenktynėse. Kas ne visi žino, kad šis įspūdingas automobilis buvo varomas BMW varikliu. Kelių versija F1 turėjo BMW 6.1 litro V12 varikliu, 627 AG. Šis variklis iš pradžių buvo paskirta M 8 serijos versija, bet ji niekada atėjo į gamybą.
1996

Tai laiko E39 5 serijos Touring versija. 5 Serija: 535i ir 540i naujus variklius. 540i buvo varomas 282bhp 4.4l V8.

Ilgai versija (L) dabar yra pradinio lygio 7 serijos 728i.

BMW pristato bendrovės galingiausių motociklų dienos, keturių cilindrų, skysčiu aušinamas K1200 RS.
1997

Nes Z serija buvo tik mažas 4cylinder variklių didesnis tiesi-6 2.8l variklis dabar. Šis variklis, panašus į 3 serijos, išskyrus aliuminio bloko ir galvos, buvo ypač pageidautina su 189bhp.

Sporto mašinos, BMW rinkų paklausos sumažėjimu pirmą kartą Chopper / Cruiser R1200 C.
1998

Su visiškai nauju dizainu, gražų interjerą ir kai kuriuos atnaujinta variklių.
Naujų E46 3 serijos didesnę kainą, nesvarbu, jis pardavė ir nuo pat pradžių. Šie varikliai buvo nuo pat pradžių: 318i / 320D ir 320i / 323i / 328i.

Ženevos automobilių parodoje BMW pristato E39 M5. Skirtingai nuo savo pirmtakų E39 M5 nebuvo handbuilt BMW M GmbH gamykloje, jis buvo gaminamas toje pačioje surinkimo linijoje kaip įprasta E39 5 serijos Dingolfing gamykloje Vokietijoje. E39 M5 taip pat buvo pirmasis M automobilį varomą V8 varikliu. S62 variklis su 400bhp naujas M5 galingiausias sedanas pasaulyje.

Viršų versijos Z serijos buvo, žinoma, tie, kurie dėvi M ženkleliu. Dviejų kėbulo versijų (rodsteris ir kupė) 240bhp, 3.2l variklis.

1998 m., BMW ir "Volkswagen" bandė įsigyti "Rolls-Royce Motors. "Volkswagen" pranokti BMW ir nupirko bendrovė už £ 430 milijonų, tačiau BMW outflanked Vokietijos varžovą. Nors "Volkswagen" nusipirko teises į "Ecstasy" talismanas ir radiatoriaus grotelių forma Dvasios, ji neturėjo teisės Rolls-Royce vardas. "Rolls-Royce plc (aviacijos variklių verslo) išsaugojo teises į" Rolls-Royce "prekės ženklas ir norėjo sustiprinti esamus verslo partnerystės, kuriuo buvo pratęstas su BMW BMW Rolls-Royce bendros įmonės. Todėl BMW buvo leista įgyti teises į grotelių ir talismanas, ir licenciją, pavadinimas ir logotipas "RR", po 2003 £ 40 mln. "Volkswagen" buvo leista statyti Rolls-Royces savo Kru gamyklos tik iki 2003 m., tačiau greitai perėjo dėmesio Bentley markės.

Po 12 metų pertraukos BMW F650 konkurencijos motociklų grįžta į Paryžiaus-Dakaro ralyje.
1999

E46 3 serijos asortimentą gauna kupė ir Touring versijos.

Kitą automobilį, kuris išėjo BMW Spartanburg gamykloje Pietų Karolina E53 X5 visureigis. BMW vadinamas SAV, sporto automobilio aktyviam poilsiui, nes X5 tik visureigių galimybes, bet sportiškas tvarkymo ir jaučiasi labai panašus su viena iš BMW sedanas. Du varikliai buvo prieinami pradžios: 4, 4 litro V8 ", gaminančios 286bhp ir 3.0 litro šešių tiesiai su 231bhp.

BMW pristato garsaus 507 įpėdinis. Jis yra vadinamas E52 Z8. Automobilis puikiai derina klasikinės linijos BMW Roadsters kartu su modernaus dizaino. Šie paskyrimai yra puikus, minkštas odinis salonas, art deco stiliaus vairas, skulptorių galinio vaizdo veidrodis ir šlifuoto metalo apdaila. Rodsteris turėjo visas aliuminio važiuoklės ir kėbulo. Elektrinėje buvo E39 M5 variklis, sprintas nuo 0 iki 60mph į pagal 5 sekundes.
Automobilis buvo pristatomos James Bond filmo "Pasaulio nepakanka" 1999 m. pabaigoje.

Dar kartą Bavariją laimėti Le Mans 24 valandų lenktynėse su BMW V12 LMR automobilis veikia LMP 900 ("Le Mans prototipas) kategorijos.

BMW grįžta į Formulės 1. Vokietijos gamintojo "pasirašė ilgalaikę sutartį su" Williams F1 "komandos tiekti variklius ir patirtis 6 metų laikotarpiui.

BMW motociklų skyrius stipriausių prekybos metus visą savo istoriją.




Techniniai duomenys :)
Model Engine type Displacement (cc) Bore/Stroke (mm) Comp. ratio Fuel system Power Torque 0-100 km/h (s) Production
520i I6 24V 1991 80/66 11.0:1 Multiport fuel injection 110 kW (150 PS; 148 bhp) @ 5900 190 N·m (140 ft·lbf) @ 3500 10.2 (man) / 11.5 (aut) 1996–2000
520i I6 24V 2171 80/72 10.7:1 Multiport fuel injection 125 kW (170 PS; 168 bhp) @ 6250 210 N·m (150 ft·lbf) @ 3500 9.1(man) / 10.2 (aut) 2000–2003
523i I6 24V 2496 84/75 10.5:1 Multiport fuel injection 125 kW (170 PS; 168 bhp) @ 5500 245 N·m (181 ft·lbf) @ 3500 8.5 (man) / 9.7 (aut) 1995–2000
525i I6 24V 2494 84/75 10.5:1 Multiport fuel injection 141 kW (192 PS; 189 bhp) @ 6000 245 N·m (181 ft·lbf) @ 3500 8.1 (man) / 8.9 (aut) 2000–2003
528i I6 24V 2793 84/84 10.2:1 Multiport fuel injection 142 kW (193 PS; 190 bhp) @ 5500 280 N·m (210 ft·lbf) @ 3500 7.5 (man) / 8.8 (aut) 1995–2000
530i I6 24V 2979 84/89.6 10.2:1 Multiport fuel injection 170 kW (231 PS; 228 bhp) @ 5900 300 N·m (220 ft·lbf) @ 3500 7.1 (man) / 7.6 (aut) 2000–2003
535i V8 32V 3498 84/78.9 10.0:1 Multiport fuel injection 180 kW (245 PS; 241 bhp) @ 5800 345 N·m (254 ft·lbf) @ 3800 6.9 (man) / 7.6 (aut) 1996–2003
540i V8 32V 4398 92/82.7 10.0:1 Multiport fuel injection 210 kW (286 PS; 282 bhp) @ 5400 440 N·m (320 ft·lbf) @ 3600 6.2 (man) / 6.5 (aut) 1996–2003
M5 V8 32V 4941 94/89.0 11.0:1 Multiport fuel injection 294 kW (400 PS; 394 bhp) @ 6600 500 N·m (370 ft·lbf) @ 3800 5.3 (man) 1998–2003
520d I4 16V 1951 88/84 1:19.0 Direct injection turbodiesel 100 kW (136 PS; 134 bhp) @ 4000 280 N·m (210 ft·lbf) @ 1750 10.6 (man) 2000–2003
525d I6 24V 2497 80/82.8 1:17.5 Common rail turbodiesel 120 kW (163 PS; 161 bhp) @ 4000 350 N·m (260 ft·lbf) @ 2000 8.9 (man) / 9.1 (aut) 2000–2003
525td I6 12V 2498 80/82.8 1:22.0 Indirect injection turbodiesel 85 kW (116 PS; 114 bhp) @ 4800 230 N·m (170 ft·lbf) @ 1900 11.9 (man) 1997–2000
525tds I6 12V 2498 80/82.8 1:22.0 Indirect injection intercooled turbodiesel 105 kW (143 PS; 141 bhp) @ 4600 280 N·m (210 ft·lbf) @ 2200 10.4 (man) / 11.0 (aut) 1996–2000
530d I6 24V 2926 84/88 1:18.0 Common rail turbodiesel 135 kW (184 PS; 181 bhp) @ 4000 390 N·m (290 ft·lbf) @ 1750 8.1 (man) / 8.4 (aut) 1998–2000
530d I6 24V 2926 84/88 1:18.0 Common rail turbodiesel 142 kW (193 PS; 190 bhp) @ 4000 410 N·m (300 ft·lbf) @ 1750 7.8 (man) / 8.0 (aut) 2000–2003



BMW E39 BMW 5 serijos, tarp 1995 ir 2003. E39 BMW E34 įpėdinis, 1995 m., ir 2003 m. buvo pakeistas pats E60 platforma. Pardavimai Vokietijoje ir Jungtinėje Karalystėje prasidėjo 1995 metais, ir iki 1996 m. pardavimai į kitas pasaulio šalis pradėjo. Pasirodė 2001 m. viduryje kartų atnaujinti, su smulkiausiomis pokyčiai. Paleidimo metu, bazinis modelis buvo 520i, kuri sukurta pasirengimo atnaujinti modeliai, 112 kilovatų (150 AG) ir 126 kilovatų (170 AG), vėliau modeliai. M5 variantas buvo pristatytas 1998 m., 4, 9 litro S62 V8 variklis. Visi modeliai, bet M5 kaip apdaila arba turto, jis vadinamas Touring.

1995 m. Europoje įvestas, pilnas transporto priemonės perprojektavimo atkreipia labai E38 7 serijos kūno statybos ir elektroninių technologijų. Vidutinio lygio BMW sedanas parodė evoliucinį stiliaus pokyčius, o ne dramatiškas perprojektavimo. Pradžioje siūlomi tik su sedano ratų bazė išaugo 68 mm (2, 7 in) ir bendras ilgis yra 55 mm (2, 2 in) daugiau nei ankstesnio 5 serijos E34. JAV, Naujasis 5 serijos buvo dviejų formų: 528i ir 540i. 1996 m. 528i pristatė naują M52-line šešių, kad jis pasidalijo su E36 328i, 540i 4, 4 litro dalijamasi su E38 740i M62 V8. Abu varikliai buvo atnaujinti daugiau kaip prieš 5 serijos kartos. 141 kilovatų (190 AG), palyginti su 210 kilovatų (282 AG) 4, 4 litro dvejopo važtaraščius veleno, visų aliuminio V8, 2, 8 litro dvejopo važtaraščius veleno šešių cilindrų variklis. ZF S5-31 penkių greitis artimas santykis mechaninė transmisija buvo standartinė 528i, pasirinktinai A4S 310 R keturių pavarų automatinė arba Kitos pasaulio modeliai A5S310Z 5 greičio dėžė perdavimo (remiantis 5HP18 ZF) . 540i, priešingai, galėjo Getrag šešių greičių mechanine arba naują penkių greičių A5S 560Z automatinė transmisija su prisitaikanti perdavimo kontrolės (su arba be dėžė parinktį). Standartinė įranga abiejuose modeliuose dvigubos priekinės ir šoninės oro pagalvės, antiblokavimo stabdžiai, traukos kontrolė, vairo stiprintuvas, oro kondicionavimas.

Nuo 1997-2000, 528i, 540i, M5 E39 modelių gamą Šiaurės Amerikoje sudarė. 2001 m. buvo nutraukta ir pakeista 525i ir 530i, 528i.520i, 523i, 525i ir 528i buvo varomas 110 kilovatų (150 AG) variklis ankstesnių versijų, 126 kilovatų (170 AG) ir 141 kilovatų (190 AG) varikliai atitinkamai. Jie visi buvo M52 benzinui Inline šešių variklio versijos. Buvo varomas 171 kilovatais (231 AG) inline šešis, M54, dalintis su E46 330i 530i.540i pradžių buvo varomas 210 kilovatų (282 AG) 4, 4 litro M62B44 V8, kuris buvo kilęs iš ankstesnio E34 5 serijos "M60, bet įtraukti patobulintos cilindrų bloko medžiagos, elektronika, ir daugiau poslinkis. 1998 m. rugsėjo mėn 540i gavo modernizuotos, M62TUB44, kuris taip pat buvo pastebėtas ir E38 (7 serija) ir BMW E53 (X5). Šis variklis pritarė Nuo 1997-2000, 528i, 540i, M5 E39 modelių gamą Šiaurės Amerikoje sudarė. 2001 m. buvo nutraukta ir pakeista 525i ir 530i, 528i.520i, 523i, 525i ir 528i buvo varomas 110 kilovatų (150 AG) variklis ankstesnių versijų, 126 kilovatų (170 AG) ir 141 kilovatų (190 AG) varikliai atitinkamai. Jie visi buvo M52 benzinui Inline šešių variklio versijos. Buvo varomas 171 kilovatais (231 AG) inline šešis, M54, dalintis su E46 330i 530i.540i pradžių buvo varomas 210 kilovatų (282 AG) 4, 4 litro M62B44 V8, kuris buvo kilęs iš ankstesnio E34 5 serijos "M60, bet įtraukti patobulintos cilindrų bloko medžiagos, elektronika, ir daugiau poslinkis. 1998 m. rugsėjo mėn 540i gavo modernizuotos, M62TUB44, kuris taip pat buvo pastebėtas ir E38 (7 serija) ir BMW E53 (X5). Šis variklis pritarė Vanos kintamo vožtuvų laiko nustatymo sistema, ir elektronines droselio kontrolė. Ji buvo šiek tiek padidino iki 220 kW (290 AG) 1998 iki 2003 metų 540i ". kintamo vožtuvų laiko nustatymo sistema, ir elektronines droselio kontrolė. Ji buvo šiek tiek padidino iki 220 kW (290 AG) 1998 iki 2003 metų 540i ".

jai kam idomu suzinoti apie bmw:)

(1687)
2013-01-30 23:07
vertimas tai super
(2430 / +1)
2013-05-20 21:18
Wikipedija
2013-05-20 21:30
Google vertejas :D Nu, bent zmogus stengesi :D
2013-07-04 17:00
Koks viso šito tikslas? Ne lengviau žmogui įsivesti į naršyklę norimą automobilį, ir apie jį smulkiau surasi, nei skaityti visą straipsnį, kuris apie gamyklos pasiekimus tik aprašo?..

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku