vaziuokle

Sukūrė Vartotojas 2013-08-30
2013-08-30 12:42
sveiki, noreciau suzinoti apie bmw 530d 2000m del galines vaziuokles universalo, labai kietas galas kaip per duobes pravaziuoji buvau nuvares i servisa viskas tvarkoj.o gale stovi pagalves ar gali buti kad jos per daug pripustos?
2013-08-30 12:55
2013-08-30 12:42 rašė: sveiki, noreciau suzinoti apie bmw 530d 2000m del galines vaziuokles universalo, labai kietas galas kaip per duobes pravaziuoji buvau nuvares i servisa viskas tvarkoj.o gale stovi pagalves ar gali buti kad jos per daug pripustos?
Jei tuscios tai pripusk turi buti kompresorius, bet buna ir be kompresoriaus.Vadinasi pneumatika sugedusi, kiausros gumos , oras isejes ir barskesi kaip su rogem kol nepasikeisi.Turi buti kompresorius su valdymu bagazineje arba is salono.Jei jis sugedo galejo privaryti pardavimui perdaug oro kad greit nenusestu >bet greiciausiai neveikia tos pagalves, idejo salia ju aukstenses spyruokles ir jos nefunkcionuoja isviso.
2013-09-04 15:17
jai butu tuscios tai nepavaziuotum sujuo isvis.
2013-09-04 15:18
pavaziuotu
2014-01-10 01:28
Sveiki, reiketu jusu pagalbos. Tai va Renault Megane uzvedus ir atleidus sankaba kazkas silpnai traska o kai imyni sankaba nutyla, plius pirma pavara vaziuojant tiesiai ar kreivai ar dar kaip bile kaip traska lyg granata (nors tikrai ne isorines tikrinau be to uzvedus ir nevaziuojant gi netrasketu granatos, ir kuo greiciau myni tuo labiau traska o ant kitu begiu vaziuok kaip nori netraska visiskai. Kas gali buti? Lauksiu protingu, rimtu atsakymu.
2014-01-10 02:01
2014-01-10 01:28 rašė: Sveiki, reiketu jusu pagalbos. Tai va Renault Megane uzvedus ir atleidus sankaba kazkas silpnai traska o kai imyni sankaba nutyla, plius pirma pavara vaziuojant tiesiai ar kreivai ar dar kaip bile kaip traska lyg granata (nors tikrai ne isorines tikrinau be to uzvedus ir nevaziuojant gi netrasketu granatos, ir kuo greiciau myni tuo labiau traska o ant kitu begiu vaziuok kaip nori netraska visiskai. Kas gali buti? Lauksiu protingu, rimtu atsakymu.
tai gal isminamasis guolis..
2014-01-10 10:09
O tai kodel jis traska vaziuojant 1 pavara tokiu pat garsu kaip granata? Ir kodel netraska ant kitu begiu vaziuojant?
2014-01-10 10:26
2014-01-10 01:28 rašė: Sveiki, reiketu jusu pagalbos. Tai va Renault Megane uzvedus ir atleidus sankaba kazkas silpnai traska o kai imyni sankaba nutyla, plius pirma pavara vaziuojant tiesiai ar kreivai ar dar kaip bile kaip traska lyg granata (nors tikrai ne isorines tikrinau be to uzvedus ir nevaziuojant gi netrasketu granatos, ir kuo greiciau myni tuo labiau traska o ant kitu begiu vaziuok kaip nori netraska visiskai. Kas gali buti? Lauksiu protingu, rimtu atsakymu.
Gal vidinė granata?
2014-01-10 10:57
kazkas su deze galbut jau
2014-01-10 11:16
2013-08-30 12:42 rašė: sveiki, noreciau suzinoti apie bmw 530d 2000m del galines vaziuokles universalo, labai kietas galas kaip per duobes pravaziuoji buvau nuvares i servisa viskas tvarkoj.o gale stovi pagalves ar gali buti kad jos per daug pripustos?
ant kompo pajungus reikia paziuret ant kiek sukalibruota jos daugiau negu nustatyta neprisipus o jei kiaura butu cia kaip sake tai gultu ant pilvo ta puse kuri kiaura kompresorius dirba pastoviai vejus cia kazkokius pasakojo taip buvo E34 o cia rankiniu budu nepadarysi nieko o kompresorius po zapaske bet kazin del kietumo negali kazko kito but arba paduskos net nelabai tikiu arba amortikai, galaksiui keiciau uzsikirto truputi duobetu keliu vaziuoji tai kaip kalades vietoj amortiku 1 ant kablio sokinejau tai praktiskai neisjudinau.
2014-01-10 11:43
2013-08-30 12:42 rašė: sveiki, noreciau suzinoti apie bmw 530d 2000m del galines vaziuokles universalo, labai kietas galas kaip per duobes pravaziuoji buvau nuvares i servisa viskas tvarkoj.o gale stovi pagalves ar gali buti kad jos per daug pripustos?
2014-01-10 11:16 rašė: ant kompo pajungus reikia paziuret ant kiek sukalibruota jos daugiau negu nustatyta neprisipus o jei kiaura butu cia kaip sake tai gultu ant pilvo ta puse kuri kiaura kompresorius dirba pastoviai vejus cia kazkokius pasakojo taip buvo E34 o cia rankiniu budu nepadarysi nieko o kompresorius po zapaske bet kazin del kietumo negali kazko kito but arba paduskos net nelabai tikiu arba amortikai, galaksiui keiciau uzsikirto truputi duobetu keliu vaziuoji tai kaip kalades vietoj amortiku 1 ant kablio sokinejau tai praktiskai neisjudinau.
visiskai teisus reikia daryt diagnostika kuri parodis kas yra o slegi reguliuoja davikliai esantys salia pagalviu
2014-01-10 13:42
2013-08-30 12:42 rašė: sveiki, noreciau suzinoti apie bmw 530d 2000m del galines vaziuokles universalo, labai kietas galas kaip per duobes pravaziuoji buvau nuvares i servisa viskas tvarkoj.o gale stovi pagalves ar gali buti kad jos per daug pripustos?
2014-01-10 11:16 rašė: ant kompo pajungus reikia paziuret ant kiek sukalibruota jos daugiau negu nustatyta neprisipus o jei kiaura butu cia kaip sake tai gultu ant pilvo ta puse kuri kiaura kompresorius dirba pastoviai vejus cia kazkokius pasakojo taip buvo E34 o cia rankiniu budu nepadarysi nieko o kompresorius po zapaske bet kazin del kietumo negali kazko kito but arba paduskos net nelabai tikiu arba amortikai, galaksiui keiciau uzsikirto truputi duobetu keliu vaziuoji tai kaip kalades vietoj amortiku 1 ant kablio sokinejau tai praktiskai neisjudinau.
kodel nepripusi? 2007 metu x5 ir 2008 A8 esam pute.. ne del to, kad kazka apgauti, tiesiog klientas neturejo pinigu normaliam remontui, tai pripompavom CO2 ir paleidom.
2014-01-10 14:32
2013-08-30 12:42 rašė: sveiki, noreciau suzinoti apie bmw 530d 2000m del galines vaziuokles universalo, labai kietas galas kaip per duobes pravaziuoji buvau nuvares i servisa viskas tvarkoj.o gale stovi pagalves ar gali buti kad jos per daug pripustos?
2014-01-10 11:16 rašė: ant kompo pajungus reikia paziuret ant kiek sukalibruota jos daugiau negu nustatyta neprisipus o jei kiaura butu cia kaip sake tai gultu ant pilvo ta puse kuri kiaura kompresorius dirba pastoviai vejus cia kazkokius pasakojo taip buvo E34 o cia rankiniu budu nepadarysi nieko o kompresorius po zapaske bet kazin del kietumo negali kazko kito but arba paduskos net nelabai tikiu arba amortikai, galaksiui keiciau uzsikirto truputi duobetu keliu vaziuoji tai kaip kalades vietoj amortiku 1 ant kablio sokinejau tai praktiskai neisjudinau.
2014-01-10 13:42 rašė: kodel nepripusi? 2007 metu x5 ir 2008 A8 esam pute.. ne del to, kad kazka apgauti, tiesiog klientas neturejo pinigu normaliam remontui, tai pripompavom CO2 ir paleidom.
tai jei nepumpuoja kompresorius gali ipust bet kompas rodys klaida, o jei paduske kiaura tai kaip pripompuosi, viskas iskarto i lauka eina su 1 x5 E70 teko susidurt su slyva ne 1.
2014-01-10 20:37
2014-01-10 11:16 rašė: ant kompo pajungus reikia paziuret ant kiek sukalibruota jos daugiau negu nustatyta neprisipus o jei kiaura butu cia kaip sake tai gultu ant pilvo ta puse kuri kiaura kompresorius dirba pastoviai vejus cia kazkokius pasakojo taip buvo E34 o cia rankiniu budu nepadarysi nieko o kompresorius po zapaske bet kazin del kietumo negali kazko kito but arba paduskos net nelabai tikiu arba amortikai, galaksiui keiciau uzsikirto truputi duobetu keliu vaziuoji tai kaip kalades vietoj amortiku 1 ant kablio sokinejau tai praktiskai neisjudinau.
2014-01-10 13:42 rašė: kodel nepripusi? 2007 metu x5 ir 2008 A8 esam pute.. ne del to, kad kazka apgauti, tiesiog klientas neturejo pinigu normaliam remontui, tai pripompavom CO2 ir paleidom.
2014-01-10 14:32 rašė: tai jei nepumpuoja kompresorius gali ipust bet kompas rodys klaida, o jei paduske kiaura tai kaip pripompuosi, viskas iskarto i lauka eina su 1 x5 E70 teko susidurt su slyva ne 1.
kompresorius dazniau nueina jiem, nei pagalves, bet jei pagalve kiaura, tai naturalu, kad nepripusi.

Jūsų žinutė