Varyklio temperatūros davikliai.

Sukūrė andriuxa11 2013-01-14
2013-01-14 20:57
Laba diena turiu dvi problemas susijusias su temperatūros davikliu (aš manau, kad su davikliu)

Pirma problema labai retai kada prietaisų skydelyje variklio temperatūra pasiekia 90 laipsnių padalą. Netik žiema, bet ir vasarą.

Antra problema žiema mašina pastovėjus ilgiau (keletą valandų) nešildo žvakių lemputė užsidega ir užgesta, ir vedasi blogai, nes jau tikriausiai turėtu jas pašildyti. O pastovėjus nakti jau žvakes šildo ir užsiveda gerai.

Mano manimu kaltas yra temperatūros daviklis, bet aš neesu įsitikinęs. Nes kažkaip keista važinėjant temperatūra rodo maža, o pastovėjus ilgiau žvakės nešildo nes dar "mašina šilta". Nebent butu du davikliai ir abu blogai veiktu.

Padėkit, padiskutuokite, kas galėtu būti blogai. Ir ar įmanoma tuos daviklius patikrinti?

Mašina A6 C4 2.5 TDI (103kw)
Audi A6 C4 2.5 TDI (103 kw)
2013-01-14 22:27
2013-01-14 20:57 andriuxa112 rašė: Laba diena turiu dvi problemas susijusias su temperatūros davikliu (aš manau, kad su davikliu)

Pirma problema labai retai kada prietaisų skydelyje variklio temperatūra pasiekia 90 laipsnių padalą. Netik žiema, bet ir vasarą.

Antra problema žiema mašina pastovėjus ilgiau (keletą valandų) nešildo žvakių lemputė užsidega ir užgesta, ir vedasi blogai, nes jau tikriausiai turėtu jas pašildyti. O pastovėjus nakti jau žvakes šildo ir užsiveda gerai.

Mano manimu kaltas yra temperatūros daviklis, bet aš neesu įsitikinęs. Nes kažkaip keista važinėjant temperatūra rodo maža, o pastovėjus ilgiau žvakės nešildo nes dar "mašina šilta". Nebent butu du davikliai ir abu blogai veiktu. :helpsmilie:

Padėkit, padiskutuokite, kas galėtu būti blogai. Ir ar įmanoma tuos daviklius patikrinti?

Mašina A6 C4 2.5 TDI (103kw)
Na sitie modeliai ziema sunkiai syla.Paprasciausia duodi padirbti vietoje koki 10 min ir ziuri jei radiatorius visas siltas keiti termostata.Aisku gali ir daviklis grybauti, nes megsta sitiems modeliams.O del pakaitinmo, tai kompas jungineja pagal temperatura.Temperaturos daviklis dvieju kontaktu baltu galu prie galvos, ten kur virsutine stora zarna pasijungia, o i skydeli daviklis is apacios kvadratine jungtis 3 kontaktu.Sitai masinai reikia pastatyti ankstyvesni degima ir patikrinti kuro normos nustatymus, viskas daroma pilnai susilusai masinai.Taip pat ir temperatura su kompu pasiziureti kai ji nepilnai atsalus, tada matysi ka daviklis rodo.Nes audi pakaitinima pradeda jungineti apie 0 laipniu.
2013-01-15 08:54
Ačiū labai už išsamia informacija
Audi A6 C4 2.5 TDI (103 kw)
2013-01-15 09:44
Dar turiu klausimą dabar apie Renault Espace 2001m. 2.2 DCI 95 kw.

Prieš gerus du metus sugedo kuro padavimo siurbliukas kuris yra po mašina. Aš ji pakeičiau nauju, bet neoriginaliu, o pačiu pigiausiu nors kainavo (~300lt). Prieš kelias dienas jis vėl sugedo. Dabar nusipirkau iš savartino, bet nuo Opel vectros, 2 litru bendzino..



Pažiūrėjau programoje, kad ant espeiso parašyta "Fuel feed/lift pump delivery pressure 2.5-4.0 bar", o vektros "fuel system pressure 2.3-2.7 bar" tik nesupratau ar čia apie ta pati rašo.
Paskuj internėte radau visu kūro siurbliukų katalogą. Ir pagal siurbliuko modelį visus skaičius radau, kad pats pirmas stovėjas siurbliukas duoda 1.5 bar'ų slėgį. O kur nupirkau nuo bendzininės vektros duoda, net 3 bar'us. Dabar galvoju, ar kai pastatysiu šita siurbliuka ar nieko neatsitiks pagrindiniam siurbliui arba nenuraus mano padavimo arba abratkės šlangelius?

Kaip manote?
Audi A6 C4 2.5 TDI (103 kw)
2013-01-15 10:43
2013-01-15 09:44 andriuxa112 rašė: Dar turiu klausimą dabar apie Renault Espace 2001m. 2.2 DCI 95 kw.

Prieš gerus du metus sugedo kuro padavimo siurbliukas kuris yra po mašina. Aš ji pakeičiau nauju, bet neoriginaliu, o pačiu pigiausiu nors kainavo (~300lt). Prieš kelias dienas jis vėl sugedo. Dabar nusipirkau iš savartino, bet nuo Opel vectros, 2 litru bendzino..



Pažiūrėjau programoje, kad ant espeiso parašyta "Fuel feed/lift pump delivery pressure 2.5-4.0 bar", o vektros "fuel system pressure 2.3-2.7 bar" tik nesupratau ar čia apie ta pati rašo.
Paskuj internėte radau visu kūro siurbliukų katalogą. Ir pagal siurbliuko modelį visus skaičius radau, kad pats pirmas stovėjas siurbliukas duoda 1.5 bar'ų slėgį. O kur nupirkau nuo bendzininės vektros duoda, net 3 bar'us. Dabar galvoju, ar kai pastatysiu šita siurbliuka ar nieko neatsitiks pagrindiniam siurbliui arba nenuraus mano padavimo arba abratkės šlangelius?

Kaip manote? :thumbup:
slegis parasytas darbinis, jis priklauso nuo kuro slegio reguliatoriaus. kuro siurblio charakteristika yra litrai per valanda arba minute prie tam tikro slegio.. kitaip sakant - perpompuoto kuro kiekis. ji ir turetum lyginti.

o bendrai tai nepatarciau deti benzininio siurbliuko. nebent tikrai zinai, kad viskas tinka
2013-01-15 11:46
jo sitiems modeliams su zvakiu kaitinimu yra blogai is tikro..kad ir trumpam uzkurus ir uzgesinus net kelias valandas nebeduoda kaitint zvakiu ir sunkiai kuriasi del to..
as sia problema spresdavau taip (aisku gal tai ir nera sveikas dalykas bet gaila budavo akumo ir starterio): atjungdvau ta temperaturos daviklis dvieju kontaktu baltu galu prie galvos, ten kur virsutine stora zarna pasijungia, tada duoda kaitinti jau zvakes, tada uzkuriu masina ir greit uzdedu ta davikli atgal..
2013-01-15 21:59
o jei ta davikli atjung temperaturos ir vazinet ir kad visada silditu zvakes nieko tokio?
2013-01-15 22:06
2013-01-15 21:59 jaroxa999 rašė: o jei ta davikli atjung temperaturos ir vazinet ir kad visada silditu zvakes nieko tokio?
o kam tau visada reikia tu zvakiu, juk jos reikalingos tik uzkurt masinai o paskui susilus motorui jau kurtis turetu lengvai..ir aisku tai nera gerai, gali sugadint zvakes, elektros sistemas kokias nors, laidus..
2013-01-15 22:29
2013-01-15 21:59 jaroxa999 rašė: o jei ta davikli atjung temperaturos ir vazinet ir kad visada silditu zvakes nieko tokio?
2013-01-15 22:06 rašė: o kam tau visada reikia tu zvakiu, juk jos reikalingos tik uzkurt masinai o paskui susilus motorui jau kurtis turetu lengvai..ir aisku tai nera gerai, gali sugadint zvakes, elektros sistemas kokias nors, laidus..
Aisku galima vietoj daviklio uzdeti varza ir padaryti tokia temperatura kad visa laika junginetu pakaitinima, bet prie zemesnes temperaturos gali kazkiek padideti kuro sanaudos.Paprasciausias variantas perkirpti viena daviklio laida ir nusivesti du galus i salona.Prie tu dvieju laidu prijungti knopke, kad paspaudus atsijungtu grandine.Paprasciausia paspaudi palaikai iki 5 sek ir kuri.O saltam ir taip veiks normaliai. Arba sutvarkyti ta problema , kad veiktu kaip priklauso
2013-01-16 09:50
2013-01-15 21:59 jaroxa999 rašė: o jei ta davikli atjung temperaturos ir vazinet ir kad visada silditu zvakes nieko tokio?
2013-01-15 22:06 rašė: o kam tau visada reikia tu zvakiu, juk jos reikalingos tik uzkurt masinai o paskui susilus motorui jau kurtis turetu lengvai..ir aisku tai nera gerai, gali sugadint zvakes, elektros sistemas kokias nors, laidus..
2013-01-15 22:29 rašė: Aisku galima vietoj daviklio uzdeti varza ir padaryti tokia temperatura kad visa laika junginetu pakaitinima, bet prie zemesnes temperaturos gali kazkiek padideti kuro sanaudos.Paprasciausias variantas perkirpti viena daviklio laida ir nusivesti du galus i salona.Prie tu dvieju laidu prijungti knopke, kad paspaudus atsijungtu grandine.Paprasciausia paspaudi palaikai iki 5 sek ir kuri.O saltam ir taip veiks normaliai. Arba sutvarkyti ta problema , kad veiktu kaip priklauso
Tas jungiklys prie storos žarnos, ji atjungus žvakes šildo visada. O kur yra pats tas daviklis? Fiške ir prisijungia prie pat daviklio? Daviklys tai tas mažiukas kuris prisisuka ant sregio ?
Audi A6 C4 2.5 TDI (103 kw)

Jūsų žinutė