Vartotojas
2013-09-26 18:17
Sveiki, turiu problema su vairo stiprintuvu volksvagen golf 3 1994m 1.9tdi 66kw, isleidzia vairo stiprintuvo skysti, bet ne iskarto o po truputy, vaziuojant niekas niekur nebega nieko tik pastacius masina ryte ateini ir stovi bala po masina ir aplink ipilimo skyscio anga visur pritaskyta ant akumuliatoriaus ant laidu ir taip iki zemes, dangtelis tikrai uzsuktas ir uzvedus masina skystis niekur neina per virsu net sukiojant vaira, vairas sukiojasi nesunkiai bet kartais atsiranda keistas uzimas bet po kiek laiko vel praeina masinai pastovejus, gal kas zino kur ieskoti bedos nes slangutes kaip ir apziurejau niekas niekur neleidzia?
Vartotojas
2013-09-26 18:22
jeigu pati kolonėlė per galus tepalo neleidžia, tai pagal visus simptomus ką aprašei jau prieš mirtį siurblys. Labai atitinka daugelis simptomų
Vartotojas
2013-09-26 18:31
Ant vairo kaloneles tepalu nesimato, kur dar galima ieskoti bedu?
Vartotojas
2013-09-26 18:32
2013-09-26
18:31 rašė:
Ant vairo kaloneles tepalu nesimato, kur dar galima ieskoti bedu?
jei atkėlus gofruotas gumas ten tepalo nerasi, tai teks keist siurblį
Vartotojas
2013-09-26 18:48
Na dekui, siam kartui.
Vartotojas
2013-09-27 10:04
Sy ryt sulaukiau dar vienos staigmenos uzvedus automobili vairo stiprintuvo skystis per ipilimo anga pradejo kilti ir kupeti per virsu, seniau tokiu dalyku dar nebudavo, kame cia bedos?
Vartotojas
2013-09-27 10:55
2013-09-27
10:04 rašė:
Sy ryt sulaukiau dar vienos staigmenos uzvedus automobili vairo stiprintuvo skystis per ipilimo anga pradejo kilti ir kupeti per virsu, seniau tokiu dalyku dar nebudavo, kame cia bedos?
Siaip tai cia daznas ir bjaurus bajeris, remontas brangus, bet turint gera garaza galima pamegin paciam susitvarkyti, gal pakaktu tik patobulinti rieboksli.Pasiseka kai tik siurblys...Buvau susidures ne karta.Kaip pavyzdi paminesiu.Nissat Patrol turjau 2 ilgiau vazinetis tai 97m buvo visas ledinis, ziema prie -25 vedesi o sipriaus skystis lasejo, Toyata Land Crusier 100 2001m dyzelis, ta pati beda ir idomiausias sutapimas-vare lauk stipriaus skysti, ne tik lasejo pro apacia.Idomu kas sukelia tenais viduj slegi kad isvarineja?Kai suzinojaun kainas tai del sitos nesamones ir dar siurblys kniso prota truputi tai visa auto keiciai ir iskeiciau.Kaina lauzyne tada buvo koloneles su siurbliu 4000 litu siaim modeliui.
Vartotojas
2013-09-27 11:27
2013-09-27
10:04 rašė:
Sy ryt sulaukiau dar vienos staigmenos uzvedus automobili vairo stiprintuvo skystis per ipilimo anga pradejo kilti ir kupeti per virsu, seniau tokiu dalyku dar nebudavo, kame cia bedos?
2013-09-27
10:55 rašė:
Siaip tai cia daznas ir bjaurus bajeris, remontas brangus, bet turint gera garaza galima pamegin paciam susitvarkyti, gal pakaktu tik patobulinti rieboksli.Pasiseka kai tik siurblys...Buvau susidures ne karta.Kaip pavyzdi paminesiu.Nissat Patrol turjau 2 ilgiau vazinetis tai 97m buvo visas ledinis, ziema prie -25 vedesi o sipriaus skystis lasejo, Toyata Land Crusier 100 2001m dyzelis, ta pati beda ir idomiausias sutapimas-vare lauk stipriaus skysti, ne tik lasejo pro apacia.Idomu kas sukelia tenais viduj slegi kad isvarineja?Kai suzinojaun kainas tai del sitos nesamones ir dar siurblys kniso prota truputi tai visa auto keiciai ir iskeiciau.Kaina lauzyne tada buvo koloneles su siurbliu 4000 litu siaim modeliui.
Tu cia patarimus duodi ar savo bedos aptari.
Vartotojas
2013-09-27 13:27
O del siurblio defekto gali skystis kilti i virsu?
Jūsų žinutė |
|