turbo

Sukūrė Vartotojas 2015-02-01
2015-02-01 14:05
turiu klausima as noriu ideti inteculer i 24td e34 ar tiks pritaikiti nuo audi 100 c 4 2.5tdi 85kw?
2015-02-01 14:11
Tikrai tiks, gali imt drasiai.
2015-02-01 14:36
2.4td neturi intercoolerio tad idejus intercooleri vaziuos dar prasciau nes sumazes slegis oro isiurbimo sistemoje. Norint isgauti galios turesi kelti turbinos slegi. O del tikimo zinoma netiks nes variklis be intercoolerio, patarimas ankstesnio zmogaus neadektvatus. Noresi isideti reikes slangu, tvirtinima sugalvoti, reikia nepamirst kad reikia atsizvelgti ir i radiatoriu jei statysi pries ji, nes oro srautas sumazes per ji, tai galimas kaitimas variklio.

Paskaityk cia, zmogus irgi maste apie tai...
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=36836
2015-02-01 15:15
2015-02-01 14:36 rašė: 2.4td neturi intercoolerio tad idejus intercooleri vaziuos dar prasciau nes sumazes slegis oro isiurbimo sistemoje. Norint isgauti galios turesi kelti turbinos slegi. O del tikimo zinoma netiks nes variklis be intercoolerio, patarimas ankstesnio zmogaus neadektvatus. Noresi isideti reikes slangu, tvirtinima sugalvoti, reikia nepamirst kad reikia atsizvelgti ir i radiatoriu jei statysi pries ji, nes oro srautas sumazes per ji, tai galimas kaitimas variklio.

Paskaityk cia, zmogus irgi maste apie tai...
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=36836
o gali aprasit kaip tas slegys keliamas?nes as nekur nerandu..
ir turiu klausima gal zinai kur nuo kolektoriaus eina slangas toki maza blkeliuka +ten i ji iena laidas kaip jis vadinasi?
2015-02-01 18:04
Pabandyk paieska pasinaudoti yra aprasyta jau zmoniu apie turbinos slegi ir kitus niuansus
http://www.autogidas.lt/forumas/80-b4-19td-d32569.html
2015-02-01 18:43
2015-02-01 14:36 rašė: 2.4td neturi intercoolerio tad idejus intercooleri vaziuos dar prasciau nes sumazes slegis oro isiurbimo sistemoje. Norint isgauti galios turesi kelti turbinos slegi. O del tikimo zinoma netiks nes variklis be intercoolerio, patarimas ankstesnio zmogaus neadektvatus. Noresi isideti reikes slangu, tvirtinima sugalvoti, reikia nepamirst kad reikia atsizvelgti ir i radiatoriu jei statysi pries ji, nes oro srautas sumazes per ji, tai galimas kaitimas variklio.

Paskaityk cia, zmogus irgi maste apie tai...
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=36836
bl didesnes nesamones neskaiciau... tu pats pasiskaityk geriau apie turbas.. slegis nera pagrindinis rodiklis, svarbiausia yra oro kiekis. keliant slegi oras kaista labiau, is mokyklines fizikos turetum atsiminti, kad karstos dujos yra daug retesnes, del to oro molekuliu buna maziau nors slegis ir pakeltas. tai ypac jauciasi su mazomis turbinomis ir be intercoolerio. taip, kazkiek nukrenta slegio kiekvienam intercooleryje, bet tai nesunku kompensuoti, nebent IC dedi nezmonisku ismatavimu.

jei nori siek tiek detaliau.. turbinos efektyvumas rodo kiek mazai ji kaitina ora. mazos turbinos kylant slegiui daug labiau kaitina ora ir jo pacio paduoda maziau prie to pacio slegio nei dideles. intercooleris mazina oro temperatura po turbinos ir jo deka mazos turbinos veikia panasiu efektyvumu kaip didesnes.

tik visiskas debilas gali sakyti, kad nuo intercoolerio sumazes galia..
2015-02-01 18:59
2015-02-01 14:36 rašė: 2.4td neturi intercoolerio tad idejus intercooleri vaziuos dar prasciau nes sumazes slegis oro isiurbimo sistemoje. Norint isgauti galios turesi kelti turbinos slegi. O del tikimo zinoma netiks nes variklis be intercoolerio, patarimas ankstesnio zmogaus neadektvatus. Noresi isideti reikes slangu, tvirtinima sugalvoti, reikia nepamirst kad reikia atsizvelgti ir i radiatoriu jei statysi pries ji, nes oro srautas sumazes per ji, tai galimas kaitimas variklio.

Paskaityk cia, zmogus irgi maste apie tai...
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=36836
2015-02-01 18:43 rašė: bl didesnes nesamones neskaiciau... tu pats pasiskaityk geriau apie turbas.. slegis nera pagrindinis rodiklis, svarbiausia yra oro kiekis. keliant slegi oras kaista labiau, is mokyklines fizikos turetum atsiminti, kad karstos dujos yra daug retesnes, del to oro molekuliu buna maziau nors slegis ir pakeltas. tai ypac jauciasi su mazomis turbinomis ir be intercoolerio. taip, kazkiek nukrenta slegio kiekvienam intercooleryje, bet tai nesunku kompensuoti, nebent IC dedi nezmonisku ismatavimu.

jei nori siek tiek detaliau.. turbinos efektyvumas rodo kiek mazai ji kaitina ora. mazos turbinos kylant slegiui daug labiau kaitina ora ir jo pacio paduoda maziau prie to pacio slegio nei dideles. intercooleris mazina oro temperatura po turbinos ir jo deka mazos turbinos veikia panasiu efektyvumu kaip didesnes.

tik visiskas debilas gali sakyti, kad nuo intercoolerio sumazes galia..
Debilais kitu nevadink, nes netikiu kad turi mokslo daktaro laipsni kuriam parasyta kad gali nustatyti diagnoze. Parasiau ka zinau, nuo tik idejimo nieko nepajausi, o atsukes turbina + intercooleris tada jauciasi. O ir padetis svarbi yra coolerio, pries radiatoriu pastates mazo pralaidumo, gali tureti kaitimo problema, jei turbina bus atsukta per daug.
2015-02-01 19:30
2015-02-01 14:36 rašė: 2.4td neturi intercoolerio tad idejus intercooleri vaziuos dar prasciau nes sumazes slegis oro isiurbimo sistemoje. Norint isgauti galios turesi kelti turbinos slegi. O del tikimo zinoma netiks nes variklis be intercoolerio, patarimas ankstesnio zmogaus neadektvatus. Noresi isideti reikes slangu, tvirtinima sugalvoti, reikia nepamirst kad reikia atsizvelgti ir i radiatoriu jei statysi pries ji, nes oro srautas sumazes per ji, tai galimas kaitimas variklio.

Paskaityk cia, zmogus irgi maste apie tai...
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=36836
2015-02-01 18:43 rašė: bl didesnes nesamones neskaiciau... tu pats pasiskaityk geriau apie turbas.. slegis nera pagrindinis rodiklis, svarbiausia yra oro kiekis. keliant slegi oras kaista labiau, is mokyklines fizikos turetum atsiminti, kad karstos dujos yra daug retesnes, del to oro molekuliu buna maziau nors slegis ir pakeltas. tai ypac jauciasi su mazomis turbinomis ir be intercoolerio. taip, kazkiek nukrenta slegio kiekvienam intercooleryje, bet tai nesunku kompensuoti, nebent IC dedi nezmonisku ismatavimu.

jei nori siek tiek detaliau.. turbinos efektyvumas rodo kiek mazai ji kaitina ora. mazos turbinos kylant slegiui daug labiau kaitina ora ir jo pacio paduoda maziau prie to pacio slegio nei dideles. intercooleris mazina oro temperatura po turbinos ir jo deka mazos turbinos veikia panasiu efektyvumu kaip didesnes.

tik visiskas debilas gali sakyti, kad nuo intercoolerio sumazes galia..
2015-02-01 18:59 rašė: Debilais kitu nevadink, nes netikiu kad turi mokslo daktaro laipsni kuriam parasyta kad gali nustatyti diagnoze. Parasiau ka zinau, nuo tik idejimo nieko nepajausi, o atsukes turbina + intercooleris tada jauciasi. O ir padetis svarbi yra coolerio, pries radiatoriu pastates mazo pralaidumo, gali tureti kaitimo problema, jei turbina bus atsukta per daug.
as neturiu daktaro laipsnio, bet turbinimu uzsiemu realiai, ir turiu patirties. nesamones, tavo tas kaitimas, ypac dyzeliui. cia darzelinuko zodziai, kuris realiai su tuo nesusidures. intercooleris yra pralaidesnis ir oro temperatura jame normaliai veikiancioje sistemoje nebuna aukstesne nei 50 - 60 laipsniu celsijaus, kai variklio darbine gali svyruoti virs 90. realiai radiatoriui itaka minimali.

kad nepajaus skirtumo, tai cia kita kalba. nes tai senas dyzelis, kuriame ta turba daugiau del grozio..
2015-02-01 20:23
2015-02-01 18:43 rašė: bl didesnes nesamones neskaiciau... tu pats pasiskaityk geriau apie turbas.. slegis nera pagrindinis rodiklis, svarbiausia yra oro kiekis. keliant slegi oras kaista labiau, is mokyklines fizikos turetum atsiminti, kad karstos dujos yra daug retesnes, del to oro molekuliu buna maziau nors slegis ir pakeltas. tai ypac jauciasi su mazomis turbinomis ir be intercoolerio. taip, kazkiek nukrenta slegio kiekvienam intercooleryje, bet tai nesunku kompensuoti, nebent IC dedi nezmonisku ismatavimu.

jei nori siek tiek detaliau.. turbinos efektyvumas rodo kiek mazai ji kaitina ora. mazos turbinos kylant slegiui daug labiau kaitina ora ir jo pacio paduoda maziau prie to pacio slegio nei dideles. intercooleris mazina oro temperatura po turbinos ir jo deka mazos turbinos veikia panasiu efektyvumu kaip didesnes.

tik visiskas debilas gali sakyti, kad nuo intercoolerio sumazes galia..
2015-02-01 18:59 rašė: Debilais kitu nevadink, nes netikiu kad turi mokslo daktaro laipsni kuriam parasyta kad gali nustatyti diagnoze. Parasiau ka zinau, nuo tik idejimo nieko nepajausi, o atsukes turbina + intercooleris tada jauciasi. O ir padetis svarbi yra coolerio, pries radiatoriu pastates mazo pralaidumo, gali tureti kaitimo problema, jei turbina bus atsukta per daug.
2015-02-01 19:30 rašė: as neturiu daktaro laipsnio, bet turbinimu uzsiemu realiai, ir turiu patirties. nesamones, tavo tas kaitimas, ypac dyzeliui. cia darzelinuko zodziai, kuris realiai su tuo nesusidures. intercooleris yra pralaidesnis ir oro temperatura jame normaliai veikiancioje sistemoje nebuna aukstesne nei 50 - 60 laipsniu celsijaus, kai variklio darbine gali svyruoti virs 90. realiai radiatoriui itaka minimali.

kad nepajaus skirtumo, tai cia kita kalba. nes tai senas dyzelis, kuriame ta turba daugiau del grozio..
o tu gal retkarciai restauroji turbinas?ar geriau apsimoka ideti nuo e28 didesne?
1757 / 0
2015-02-01 20:45
2015-02-01 14:36 rašė: 2.4td neturi intercoolerio tad idejus intercooleri vaziuos dar prasciau nes sumazes slegis oro isiurbimo sistemoje. Norint isgauti galios turesi kelti turbinos slegi. O del tikimo zinoma netiks nes variklis be intercoolerio, patarimas ankstesnio zmogaus neadektvatus. Noresi isideti reikes slangu, tvirtinima sugalvoti, reikia nepamirst kad reikia atsizvelgti ir i radiatoriu jei statysi pries ji, nes oro srautas sumazes per ji, tai galimas kaitimas variklio.

Paskaityk cia, zmogus irgi maste apie tai...
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=36836
2015-02-01 18:43 rašė: bl didesnes nesamones neskaiciau... tu pats pasiskaityk geriau apie turbas.. slegis nera pagrindinis rodiklis, svarbiausia yra oro kiekis. keliant slegi oras kaista labiau, is mokyklines fizikos turetum atsiminti, kad karstos dujos yra daug retesnes, del to oro molekuliu buna maziau nors slegis ir pakeltas. tai ypac jauciasi su mazomis turbinomis ir be intercoolerio. taip, kazkiek nukrenta slegio kiekvienam intercooleryje, bet tai nesunku kompensuoti, nebent IC dedi nezmonisku ismatavimu.

jei nori siek tiek detaliau.. turbinos efektyvumas rodo kiek mazai ji kaitina ora. mazos turbinos kylant slegiui daug labiau kaitina ora ir jo pacio paduoda maziau prie to pacio slegio nei dideles. intercooleris mazina oro temperatura po turbinos ir jo deka mazos turbinos veikia panasiu efektyvumu kaip didesnes.

tik visiskas debilas gali sakyti, kad nuo intercoolerio sumazes galia..
2015-02-01 18:59 rašė: Debilais kitu nevadink, nes netikiu kad turi mokslo daktaro laipsni kuriam parasyta kad gali nustatyti diagnoze. Parasiau ka zinau, nuo tik idejimo nieko nepajausi, o atsukes turbina + intercooleris tada jauciasi. O ir padetis svarbi yra coolerio, pries radiatoriu pastates mazo pralaidumo, gali tureti kaitimo problema, jei turbina bus atsukta per daug.
Nuo kada IC buna mazo pralaidumo? ir nuo kada jis mazina radiatoriaus efektyvuma? jei jis zada deti toki kaip sako tai tas IC vaistineles dydzio..
You serious?
2015-02-02 01:46
2015-02-01 18:59 rašė: Debilais kitu nevadink, nes netikiu kad turi mokslo daktaro laipsni kuriam parasyta kad gali nustatyti diagnoze. Parasiau ka zinau, nuo tik idejimo nieko nepajausi, o atsukes turbina + intercooleris tada jauciasi. O ir padetis svarbi yra coolerio, pries radiatoriu pastates mazo pralaidumo, gali tureti kaitimo problema, jei turbina bus atsukta per daug.
2015-02-01 19:30 rašė: as neturiu daktaro laipsnio, bet turbinimu uzsiemu realiai, ir turiu patirties. nesamones, tavo tas kaitimas, ypac dyzeliui. cia darzelinuko zodziai, kuris realiai su tuo nesusidures. intercooleris yra pralaidesnis ir oro temperatura jame normaliai veikiancioje sistemoje nebuna aukstesne nei 50 - 60 laipsniu celsijaus, kai variklio darbine gali svyruoti virs 90. realiai radiatoriui itaka minimali.

kad nepajaus skirtumo, tai cia kita kalba. nes tai senas dyzelis, kuriame ta turba daugiau del grozio..
2015-02-01 20:23 rašė: o tu gal retkarciai restauroji turbinas?ar geriau apsimoka ideti nuo e28 didesne?
restauruoju ir modifikuoju. intercooleris greiciuasiai bus pigiau. aisku vamzdyno reiks, tai cia niuansai. bet kuriuo atveju intercooleris yra reikalingas tiek mazom tiek didelem turbom, ypac jei keli slegi. ar labiau apsimokes turba neaisku, nes priklauso uz kiek gausi tiek ta tiek ana. ir nzn kaip su uzdejimu, ar viskas tinka, nes su tokiais senais as nlb uzsiemu.
2015-02-02 13:43
2015-02-01 19:30 rašė: as neturiu daktaro laipsnio, bet turbinimu uzsiemu realiai, ir turiu patirties. nesamones, tavo tas kaitimas, ypac dyzeliui. cia darzelinuko zodziai, kuris realiai su tuo nesusidures. intercooleris yra pralaidesnis ir oro temperatura jame normaliai veikiancioje sistemoje nebuna aukstesne nei 50 - 60 laipsniu celsijaus, kai variklio darbine gali svyruoti virs 90. realiai radiatoriui itaka minimali.

kad nepajaus skirtumo, tai cia kita kalba. nes tai senas dyzelis, kuriame ta turba daugiau del grozio..
2015-02-01 20:23 rašė: o tu gal retkarciai restauroji turbinas?ar geriau apsimoka ideti nuo e28 didesne?
2015-02-02 01:46 rašė: restauruoju ir modifikuoju. intercooleris greiciuasiai bus pigiau. aisku vamzdyno reiks, tai cia niuansai. bet kuriuo atveju intercooleris yra reikalingas tiek mazom tiek didelem turbom, ypac jei keli slegi. ar labiau apsimokes turba neaisku, nes priklauso uz kiek gausi tiek ta tiek ana. ir nzn kaip su uzdejimu, ar viskas tinka, nes su tokiais senais as nlb uzsiemu.
nu tel tu vamzdynu tai as daug ju turiu kanors parinksiu jai ne tai dapirksiu silikoniniu biski kainos bet px ka padrysi uzdika neko tu negausi.dar toks klausimas kokiu yra rem kompletu turbinom ir kokios kainos? kas ieina i rem komplekta?
2015-02-03 10:11
2015-02-01 18:43 rašė: bl didesnes nesamones neskaiciau... tu pats pasiskaityk geriau apie turbas.. slegis nera pagrindinis rodiklis, svarbiausia yra oro kiekis. keliant slegi oras kaista labiau, is mokyklines fizikos turetum atsiminti, kad karstos dujos yra daug retesnes, del to oro molekuliu buna maziau nors slegis ir pakeltas. tai ypac jauciasi su mazomis turbinomis ir be intercoolerio. taip, kazkiek nukrenta slegio kiekvienam intercooleryje, bet tai nesunku kompensuoti, nebent IC dedi nezmonisku ismatavimu.

jei nori siek tiek detaliau.. turbinos efektyvumas rodo kiek mazai ji kaitina ora. mazos turbinos kylant slegiui daug labiau kaitina ora ir jo pacio paduoda maziau prie to pacio slegio nei dideles. intercooleris mazina oro temperatura po turbinos ir jo deka mazos turbinos veikia panasiu efektyvumu kaip didesnes.

tik visiskas debilas gali sakyti, kad nuo intercoolerio sumazes galia..
2015-02-01 18:59 rašė: Debilais kitu nevadink, nes netikiu kad turi mokslo daktaro laipsni kuriam parasyta kad gali nustatyti diagnoze. Parasiau ka zinau, nuo tik idejimo nieko nepajausi, o atsukes turbina + intercooleris tada jauciasi. O ir padetis svarbi yra coolerio, pries radiatoriu pastates mazo pralaidumo, gali tureti kaitimo problema, jei turbina bus atsukta per daug.
2015-02-01 19:30 rašė: as neturiu daktaro laipsnio, bet turbinimu uzsiemu realiai, ir turiu patirties. nesamones, tavo tas kaitimas, ypac dyzeliui. cia darzelinuko zodziai, kuris realiai su tuo nesusidures. intercooleris yra pralaidesnis ir oro temperatura jame normaliai veikiancioje sistemoje nebuna aukstesne nei 50 - 60 laipsniu celsijaus, kai variklio darbine gali svyruoti virs 90. realiai radiatoriui itaka minimali.

kad nepajaus skirtumo, tai cia kita kalba. nes tai senas dyzelis, kuriame ta turba daugiau del grozio..
nebutinai, gal ir pajus skirtuma. Isides didesne turba, pakels slegi, isides interkuleri, ziurek, gal ir kitaip tas jo TD prades vaziuoti :] Be abejo, reiktu, kad slegi ir kitus paremetrus jam kas nors ant stendo darytu (pvz, Vimota), nes pats jis to nepasidarys
2015-02-03 10:44
isidek sena gera e24 524td ar 324td didele turbina.. dideli interkuleri.. uzsiankstini degima.. atsuki kura.. padidini slegi nuo 0.7 iki 1.2 baro.. ir skrendi kaip vejas. kol stumokliai neislenta per kapota :)
2015-02-03 17:01
2015-02-03 10:44 rašė: isidek sena gera e24 524td ar 324td didele turbina.. dideli interkuleri.. uzsiankstini degima.. atsuki kura.. padidini slegi nuo 0.7 iki 1.2 baro.. ir skrendi kaip vejas. kol stumokliai neislenta per kapota :)
dar toks nioansa o kolektorius reikes pervirinti ar tinka nuo e24?
2015-02-03 17:04
2015-02-03 10:44 rašė: isidek sena gera e24 524td ar 324td didele turbina.. dideli interkuleri.. uzsiankstini degima.. atsuki kura.. padidini slegi nuo 0.7 iki 1.2 baro.. ir skrendi kaip vejas. kol stumokliai neislenta per kapota :)
o kal kas turi parduoti turbonuo 324td arba nuo e28?
2015-02-03 19:35
2015-02-01 20:23 rašė: o tu gal retkarciai restauroji turbinas?ar geriau apsimoka ideti nuo e28 didesne?
2015-02-02 01:46 rašė: restauruoju ir modifikuoju. intercooleris greiciuasiai bus pigiau. aisku vamzdyno reiks, tai cia niuansai. bet kuriuo atveju intercooleris yra reikalingas tiek mazom tiek didelem turbom, ypac jei keli slegi. ar labiau apsimokes turba neaisku, nes priklauso uz kiek gausi tiek ta tiek ana. ir nzn kaip su uzdejimu, ar viskas tinka, nes su tokiais senais as nlb uzsiemu.
2015-02-02 13:43 rašė: nu tel tu vamzdynu tai as daug ju turiu kanors parinksiu jai ne tai dapirksiu silikoniniu biski kainos bet px ka padrysi uzdika neko tu negausi.dar toks klausimas kokiu yra rem kompletu turbinom ir kokios kainos? kas ieina i rem komplekta?
as naudoju Melett kompanijos, priklauso kokia turba ir koks komplektas, nes yra minor ir major. plius buda dar upgradintu daliu. minor kit, i kuri ieina guoliai, juos laikantys ziedai, tepalo "salnikai", guminiai sandarikliai ir kompresoriaus verzle apie $50 kainuoja. major kit apie $100 kainuoja, jame prideta papildomu ploksteliu, aseles laikikliu ir panasiu daliu. sakau, priklauso nuo turbos.
2015-02-03 20:36
2015-02-02 01:46 rašė: restauruoju ir modifikuoju. intercooleris greiciuasiai bus pigiau. aisku vamzdyno reiks, tai cia niuansai. bet kuriuo atveju intercooleris yra reikalingas tiek mazom tiek didelem turbom, ypac jei keli slegi. ar labiau apsimokes turba neaisku, nes priklauso uz kiek gausi tiek ta tiek ana. ir nzn kaip su uzdejimu, ar viskas tinka, nes su tokiais senais as nlb uzsiemu.
2015-02-02 13:43 rašė: nu tel tu vamzdynu tai as daug ju turiu kanors parinksiu jai ne tai dapirksiu silikoniniu biski kainos bet px ka padrysi uzdika neko tu negausi.dar toks klausimas kokiu yra rem kompletu turbinom ir kokios kainos? kas ieina i rem komplekta?
2015-02-03 19:35 rašė: as naudoju Melett kompanijos, priklauso kokia turba ir koks komplektas, nes yra minor ir major. plius buda dar upgradintu daliu. minor kit, i kuri ieina guoliai, juos laikantys ziedai, tepalo "salnikai", guminiai sandarikliai ir kompresoriaus verzle apie $50 kainuoja. major kit apie $100 kainuoja, jame prideta papildomu ploksteliu, aseles laikikliu ir panasiu daliu. sakau, priklauso nuo turbos.
o tu dalis pardudi ar tik pac restauroji?ir kur jai ka galima jas atsijimti?ir kaip suzinot koki pas man turbo?
2015-02-04 08:56
2015-02-02 13:43 rašė: nu tel tu vamzdynu tai as daug ju turiu kanors parinksiu jai ne tai dapirksiu silikoniniu biski kainos bet px ka padrysi uzdika neko tu negausi.dar toks klausimas kokiu yra rem kompletu turbinom ir kokios kainos? kas ieina i rem komplekta?
2015-02-03 19:35 rašė: as naudoju Melett kompanijos, priklauso kokia turba ir koks komplektas, nes yra minor ir major. plius buda dar upgradintu daliu. minor kit, i kuri ieina guoliai, juos laikantys ziedai, tepalo "salnikai", guminiai sandarikliai ir kompresoriaus verzle apie $50 kainuoja. major kit apie $100 kainuoja, jame prideta papildomu ploksteliu, aseles laikikliu ir panasiu daliu. sakau, priklauso nuo turbos.
2015-02-03 20:36 rašė: o tu dalis pardudi ar tik pac restauroji?ir kur jai ka galima jas atsijimti?ir kaip suzinot koki pas man turbo?
pats restauruoju. ant saltos puses dazniausiai buna lentele su iskaltu modelio ir serijos numeriais.
2015-02-04 10:30
2015-02-03 19:35 rašė: as naudoju Melett kompanijos, priklauso kokia turba ir koks komplektas, nes yra minor ir major. plius buda dar upgradintu daliu. minor kit, i kuri ieina guoliai, juos laikantys ziedai, tepalo "salnikai", guminiai sandarikliai ir kompresoriaus verzle apie $50 kainuoja. major kit apie $100 kainuoja, jame prideta papildomu ploksteliu, aseles laikikliu ir panasiu daliu. sakau, priklauso nuo turbos.
2015-02-03 20:36 rašė: o tu dalis pardudi ar tik pac restauroji?ir kur jai ka galima jas atsijimti?ir kaip suzinot koki pas man turbo?
2015-02-04 08:56 rašė: pats restauruoju. ant saltos puses dazniausiai buna lentele su iskaltu modelio ir serijos numeriais.
nenujimant galima pamatit? pvd

Jūsų žinutė