comics23
76 / 0
2017-08-18 19:31
sveiki, ant lexus rx330 2004m 3.3 benz-dujos parejo tarpine, dabar keisiu servise visas remontas 1600eu, vazineju ant duju, pilu normal dujos.servisas garantijos neduoda po remonto, kaip manot ar vertas remontas
Vartotojas
2017-08-18 21:37
2017-08-18
19:31 comics23 rašė:
sveiki, ant lexus rx330 2004m 3.3 benz-dujos parejo tarpine, dabar keisiu servise visas remontas 1600eu, vazineju ant duju, pilu normal dujos.servisas garantijos neduoda po remonto, kaip manot ar vertas remontas
Tegul padaro darbų išklotinę-samatą, tu ją nukopijuok ir įkelt čia, tada bus aiškiau verta tiek mokėti ar ne.REIKTŲ BŪTINAI IR GALVUTĘ NUVEŽTI PATIKRINTI Su SLĖGIMU AR NETRŪKUSI.INVESTUOT TOKIĄ SUMĄ Į nenaują bent jau ne apynaujį ir ne klasikinį, ne legendinį modelį nemanau kad išviso verta.nebent jei labai patinka toks modelis ir neišgali be jo gyventi.kas konkrečiai atsitiko "PARĖJUS TARPINEI"?Susimaišė antifrizas su tealu ar šlangus pūst pradėjo?Ar tik antifrizas išnyksta?Reiktų pagalvoti...
comics23
76 / 0
2017-08-19 07:58
Sveiki.pateko antifrizas i tepala.servise jau patikrino galvas, 1 netrukusi, uzsake visas tarpines.tvarkysiu nes ikista i masina ne mazai.servisas sako kad vaziotum su benzu niekad to nebutu buve.tai sutvarkys ir vazinesiu su benzu.
Vartotojas
2017-08-19 09:08
Ta prasme nė 1-na galva netrūkusi ar 1-na netrūkusi?
Labai priklauso kaip tikrino ir kur, nes kai kurie tiesiog tingi vežioti į specializutas galvučių-blokų remonto dirtuves tų dirbtuvių tik leleytas didžiiuosiuose miestuose per visą LT , beto tai kaijnuoja ir dažnai tenka laukti eilėje kol patikrins...tada visokie dirbatys be garantijos nagu pkrapšto galvutės apačią-skilimų neranda i atseit gera galva.SKILIMAI DAŽNIAUSIAI BŪNA GILIAI VIDUJE ir taip paprastai jų nesimato.
(nors kartais pasitaiko būna ir išorėje matomi)Už tokią sumą turi būti garantija, tegu neišsisukinėja.
Kažkaip iškreiptas ir durnas požiūris, daro didelės apimties darbą kuriame viskas nuo A iki Z turi būti atlikta preciziškai kruopščiai, ir visvien stengiasi privelti nesąmonių.
TAI KAM TADA IŠVISO DARYTI JEI NESUGEBI AR NEMOKI?
Taip ir gaudo žmones sutinkančius remontuoti be garantijos.
Tai nesąmonė...
Įsivaizduokim kad keičiam elementarų dalyką-visas grandines kokiam MB 3, 5 varikliui kur jų daugybė arba Audi 3, 0l TDi ir paliekam seną nepakeistą hidraulinį įtempėją arba senas žvaigždutes...nuvažiavus 200km klientuyi tik ŠNAI ir vel grandinė eršoka.Arba keičia variklio diržą , tris įtempėjus pakeičia į naujus o 1-ną palieką seną, pinigus paima bet žmogui po kurio laiko tas 1-nas įtempėjas sutrauko naują diržą ir pinigai išmesti ir sugaištas laikas beprasmiškai...
Va todėl visokie nemokšos, tinginiai ir bijo duoti garantiją.JEIUGU PERKA VISAS DALIS ORIGINALIAS, PATIKRINA GALVAS IR JOS TIKRAI GEROS, NUŠLIFUOJA, tada keičia ir visa kita variklyje tai kaip gali būti be garantijos.Kliedi ir tiek...
Labai priklauso kaip tikrino ir kur, nes kai kurie tiesiog tingi vežioti į specializutas galvučių-blokų remonto dirtuves tų dirbtuvių tik leleytas didžiiuosiuose miestuose per visą LT , beto tai kaijnuoja ir dažnai tenka laukti eilėje kol patikrins...tada visokie dirbatys be garantijos nagu pkrapšto galvutės apačią-skilimų neranda i atseit gera galva.SKILIMAI DAŽNIAUSIAI BŪNA GILIAI VIDUJE ir taip paprastai jų nesimato.
(nors kartais pasitaiko būna ir išorėje matomi)Už tokią sumą turi būti garantija, tegu neišsisukinėja.
Kažkaip iškreiptas ir durnas požiūris, daro didelės apimties darbą kuriame viskas nuo A iki Z turi būti atlikta preciziškai kruopščiai, ir visvien stengiasi privelti nesąmonių.
TAI KAM TADA IŠVISO DARYTI JEI NESUGEBI AR NEMOKI?
Taip ir gaudo žmones sutinkančius remontuoti be garantijos.
Tai nesąmonė...
Įsivaizduokim kad keičiam elementarų dalyką-visas grandines kokiam MB 3, 5 varikliui kur jų daugybė arba Audi 3, 0l TDi ir paliekam seną nepakeistą hidraulinį įtempėją arba senas žvaigždutes...nuvažiavus 200km klientuyi tik ŠNAI ir vel grandinė eršoka.Arba keičia variklio diržą , tris įtempėjus pakeičia į naujus o 1-ną palieką seną, pinigus paima bet žmogui po kurio laiko tas 1-nas įtempėjas sutrauko naują diržą ir pinigai išmesti ir sugaištas laikas beprasmiškai...
Va todėl visokie nemokšos, tinginiai ir bijo duoti garantiją.JEIUGU PERKA VISAS DALIS ORIGINALIAS, PATIKRINA GALVAS IR JOS TIKRAI GEROS, NUŠLIFUOJA, tada keičia ir visa kita variklyje tai kaip gali būti be garantijos.Kliedi ir tiek...
Vartotojas
2017-08-19 09:08
Ta prasme nė 1-na galva netrūkusi ar 1-na netrūkusi?
Labai priklauso kaip tikrino ir kur, nes kai kurie tiesiog tingi vežioti į specializutas galvučių-blokų remonto dirtuves tų dirbtuvių tik leleytas didžiiuosiuose miestuose per visą LT , beto tai kaijnuoja ir dažnai tenka laukti eilėje kol patikrins...tada visokie dirbatys be garantijos nagu pkrapšto galvutės apačią-skilimų neranda i atseit gera galva.SKILIMAI DAŽNIAUSIAI BŪNA GILIAI VIDUJE ir taip paprastai jų nesimato.
(nors kartais pasitaiko būna ir išorėje matomi)Už tokią sumą turi būti garantija, tegu neišsisukinėja.
Kažkaip iškreiptas ir durnas požiūris, daro didelės apimties darbą kuriame viskas nuo A iki Z turi būti atlikta preciziškai kruopščiai, ir visvien stengiasi privelti nesąmonių.
TAI KAM TADA IŠVISO DARYTI JEI NESUGEBI AR NEMOKI?
Taip ir gaudo žmones sutinkančius remontuoti be garantijos.
Tai nesąmonė...
Įsivaizduokim kad keičiam elementarų dalyką-visas grandines kokiam MB 3, 5 varikliui kur jų daugybė arba Audi 3, 0l TDi ir paliekam seną nepakeistą hidraulinį įtempėją arba senas žvaigždutes...nuvažiavus 200km klientuyi tik ŠNAI ir vel grandinė eršoka.Arba keičia variklio diržą , tris įtempėjus pakeičia į naujus o 1-ną palieką seną, pinigus paima bet žmogui po kurio laiko tas 1-nas įtempėjas sutrauko naują diržą ir pinigai išmesti ir sugaištas laikas beprasmiškai...
Va todėl visokie nemokšos, tinginiai ir bijo duoti garantiją.JEIUGU PERKA VISAS DALIS ORIGINALIAS, PATIKRINA GALVAS IR JOS TIKRAI GEROS, NUŠLIFUOJA, tada keičia ir visa kita variklyje tai kaip gali būti be garantijos.Kliedi ir tiek...
Labai priklauso kaip tikrino ir kur, nes kai kurie tiesiog tingi vežioti į specializutas galvučių-blokų remonto dirtuves tų dirbtuvių tik leleytas didžiiuosiuose miestuose per visą LT , beto tai kaijnuoja ir dažnai tenka laukti eilėje kol patikrins...tada visokie dirbatys be garantijos nagu pkrapšto galvutės apačią-skilimų neranda i atseit gera galva.SKILIMAI DAŽNIAUSIAI BŪNA GILIAI VIDUJE ir taip paprastai jų nesimato.
(nors kartais pasitaiko būna ir išorėje matomi)Už tokią sumą turi būti garantija, tegu neišsisukinėja.
Kažkaip iškreiptas ir durnas požiūris, daro didelės apimties darbą kuriame viskas nuo A iki Z turi būti atlikta preciziškai kruopščiai, ir visvien stengiasi privelti nesąmonių.
TAI KAM TADA IŠVISO DARYTI JEI NESUGEBI AR NEMOKI?
Taip ir gaudo žmones sutinkančius remontuoti be garantijos.
Tai nesąmonė...
Įsivaizduokim kad keičiam elementarų dalyką-visas grandines kokiam MB 3, 5 varikliui kur jų daugybė arba Audi 3, 0l TDi ir paliekam seną nepakeistą hidraulinį įtempėją arba senas žvaigždutes...nuvažiavus 200km klientuyi tik ŠNAI ir vel grandinė eršoka.Arba keičia variklio diržą , tris įtempėjus pakeičia į naujus o 1-ną palieką seną, pinigus paima bet žmogui po kurio laiko tas 1-nas įtempėjas sutrauko naują diržą ir pinigai išmesti ir sugaištas laikas beprasmiškai...
Va todėl visokie nemokšos, tinginiai ir bijo duoti garantiją.JEIUGU PERKA VISAS DALIS ORIGINALIAS, PATIKRINA GALVAS IR JOS TIKRAI GEROS, NUŠLIFUOJA, tada keičia ir visa kita variklyje tai kaip gali būti be garantijos.Kliedi ir tiek...
Vartotojas
2017-08-19 09:08
Ta prasme nė 1-na galva netrūkusi ar 1-na netrūkusi?
Labai priklauso kaip tikrino ir kur, nes kai kurie tiesiog tingi vežioti į specializutas galvučių-blokų remonto dirtuves tų dirbtuvių tik leleytas didžiiuosiuose miestuose per visą LT , beto tai kaijnuoja ir dažnai tenka laukti eilėje kol patikrins...tada visokie dirbatys be garantijos nagu pkrapšto galvutės apačią-skilimų neranda i atseit gera galva.SKILIMAI DAŽNIAUSIAI BŪNA GILIAI VIDUJE ir taip paprastai jų nesimato.
(nors kartais pasitaiko būna ir išorėje matomi)Už tokią sumą turi būti garantija, tegu neišsisukinėja.
Kažkaip iškreiptas ir durnas požiūris, daro didelės apimties darbą kuriame viskas nuo A iki Z turi būti atlikta preciziškai kruopščiai, ir visvien stengiasi privelti nesąmonių.
TAI KAM TADA IŠVISO DARYTI JEI NESUGEBI AR NEMOKI?
Taip ir gaudo žmones sutinkančius remontuoti be garantijos.
Tai nesąmonė...
Įsivaizduokim kad keičiam elementarų dalyką-visas grandines kokiam MB 3, 5 varikliui kur jų daugybė arba Audi 3, 0l TDi ir paliekam seną nepakeistą hidraulinį įtempėją arba senas žvaigždutes...nuvažiavus 200km klientuyi tik ŠNAI ir vel grandinė eršoka.Arba keičia variklio diržą , tris įtempėjus pakeičia į naujus o 1-ną palieką seną, pinigus paima bet žmogui po kurio laiko tas 1-nas įtempėjas sutrauko naują diržą ir pinigai išmesti ir sugaištas laikas beprasmiškai...
Va todėl visokie nemokšos, tinginiai ir bijo duoti garantiją.JEIUGU PERKA VISAS DALIS ORIGINALIAS, PATIKRINA GALVAS IR JOS TIKRAI GEROS, NUŠLIFUOJA, tada keičia ir visa kita variklyje tai kaip gali būti be garantijos.Kliedi ir tiek...
Labai priklauso kaip tikrino ir kur, nes kai kurie tiesiog tingi vežioti į specializutas galvučių-blokų remonto dirtuves tų dirbtuvių tik leleytas didžiiuosiuose miestuose per visą LT , beto tai kaijnuoja ir dažnai tenka laukti eilėje kol patikrins...tada visokie dirbatys be garantijos nagu pkrapšto galvutės apačią-skilimų neranda i atseit gera galva.SKILIMAI DAŽNIAUSIAI BŪNA GILIAI VIDUJE ir taip paprastai jų nesimato.
(nors kartais pasitaiko būna ir išorėje matomi)Už tokią sumą turi būti garantija, tegu neišsisukinėja.
Kažkaip iškreiptas ir durnas požiūris, daro didelės apimties darbą kuriame viskas nuo A iki Z turi būti atlikta preciziškai kruopščiai, ir visvien stengiasi privelti nesąmonių.
TAI KAM TADA IŠVISO DARYTI JEI NESUGEBI AR NEMOKI?
Taip ir gaudo žmones sutinkančius remontuoti be garantijos.
Tai nesąmonė...
Įsivaizduokim kad keičiam elementarų dalyką-visas grandines kokiam MB 3, 5 varikliui kur jų daugybė arba Audi 3, 0l TDi ir paliekam seną nepakeistą hidraulinį įtempėją arba senas žvaigždutes...nuvažiavus 200km klientuyi tik ŠNAI ir vel grandinė eršoka.Arba keičia variklio diržą , tris įtempėjus pakeičia į naujus o 1-ną palieką seną, pinigus paima bet žmogui po kurio laiko tas 1-nas įtempėjas sutrauko naują diržą ir pinigai išmesti ir sugaištas laikas beprasmiškai...
Va todėl visokie nemokšos, tinginiai ir bijo duoti garantiją.JEIUGU PERKA VISAS DALIS ORIGINALIAS, PATIKRINA GALVAS IR JOS TIKRAI GEROS, NUŠLIFUOJA, tada keičia ir visa kita variklyje tai kaip gali būti be garantijos.Kliedi ir tiek...
Vartotojas
2017-08-19 09:46
Kažkodėl autogidas 3 kart įkėlė manom postą, ne dėl mano kaltės
Manau, kad mulkina tamstą, kalba nesąmones.ŠTAI KOKĮ GARANTINĮ DOKUMENTĄ
TURI IŠRAŠYTI PO DIDELĖS APIMTIES DARBŲ, ŽIŪRIM FOTO.Nesvarbu variklis ar dėžė,
mano atveju vairo kolonėlė bet irgi brangus darbas 450 eur.
Paprasčiausiai žinau kaip gali išdurti kai neduoda garantijos arba tik žodinę, va aš tamstai įkesiu kaip atrodo dokumentas po atliktų darbų.Nors nebūtinai čia toks atvejis ...bet jei
jie trina jau nuo tokių smulkmenų, kad dujos įtakoja tarpinių plyšimą,
tai ką galvoti apie visa kita?nei LPG mišinys nei jų temperatūra niekaip neįtakoja
tarpinių, nebent vožtuvus kažkiek gali paveikti jei senoviškos šlaginės senos dujos ir labai neteisingai
sureguliuotas mišinys, jeigu sugaqdinta aušinimom sistema kai kokiame kreivarankių garaže dėtos dujos privedžiota neteisingai aušinimo šlangų per dujų "maišytuvą" ir variklio aušinimas suknistas, būna kad jo tiesiog nepakanka.Va tada 1 atvejis iš 100 tokių nepavykusių kad variklis perkaitytas dėl blogo aušinimo...
Manau, kad mulkina tamstą, kalba nesąmones.ŠTAI KOKĮ GARANTINĮ DOKUMENTĄ
TURI IŠRAŠYTI PO DIDELĖS APIMTIES DARBŲ, ŽIŪRIM FOTO.Nesvarbu variklis ar dėžė,
mano atveju vairo kolonėlė bet irgi brangus darbas 450 eur.
Paprasčiausiai žinau kaip gali išdurti kai neduoda garantijos arba tik žodinę, va aš tamstai įkesiu kaip atrodo dokumentas po atliktų darbų.Nors nebūtinai čia toks atvejis ...bet jei
jie trina jau nuo tokių smulkmenų, kad dujos įtakoja tarpinių plyšimą,
tai ką galvoti apie visa kita?nei LPG mišinys nei jų temperatūra niekaip neįtakoja
tarpinių, nebent vožtuvus kažkiek gali paveikti jei senoviškos šlaginės senos dujos ir labai neteisingai
sureguliuotas mišinys, jeigu sugaqdinta aušinimom sistema kai kokiame kreivarankių garaže dėtos dujos privedžiota neteisingai aušinimo šlangų per dujų "maišytuvą" ir variklio aušinimas suknistas, būna kad jo tiesiog nepakanka.Va tada 1 atvejis iš 100 tokių nepavykusių kad variklis perkaitytas dėl blogo aušinimo...
Vartotojas
comics23
76 / 0
2017-08-19 10:08
Na nezinou.toyota servisas.ant tokiu neduoda sako.na prasysiu butinai.
Vartotojas
2017-08-19 12:33
2017-08-19
10:08 comics23 rašė:
Na nezinou.toyota servisas.ant tokiu neduoda sako.na prasysiu butinai.
Na rimtas servisas taigi turi israsyti.O garantijos neduoda nes idejai dujas ir gal tas variklis nedraugauja su dujom ir del to sugedo va tau atsakymas kodel nera garantijos.
comics23
76 / 0
2017-08-19 13:27
tai taip, jie iskart pasake kad Toyota nedraugauja su dujom, todel Ir ne duoda, cia yra suprantoma istikruju, taip pat kaip ir zvakes keist dyzeliuj nulus ar ne.cia taip pat gali vel 130000km pravaziot, o gali ir savaite, bet teks dabar ant benzo vazinet, matai kiek turiu ji visus 8-10 metu vazineju ant duju, pora kartu tik ilgas keliones buvo su benzu, dar nzn koks dujos Trevenoj piliau, nu zodziu, sutvarkys bus matyt.
maumas
7658 / 0
2017-08-19 15:30
joks autorizuotas servisas neduos jokiu garantiju, jei yra imontuotos dujos.Isimtis-volvo bifuel varikliai, kur jau nauja perkant buvo ideta duju iranga.Ir tai dar nebuciau toks tikras.Nejaugi tarpine po galva pakeist reikia autorizuoto serviso?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
2017-08-20 08:59
2017-08-19
15:30 maumas rašė:
joks autorizuotas servisas neduos jokiu garantiju, jei yra imontuotos dujos.Isimtis-volvo bifuel varikliai, kur jau nauja perkant buvo ideta duju iranga.Ir tai dar nebuciau toks tikras.Nejaugi tarpine po galva pakeist reikia autorizuoto serviso?
Tai tame ir kampas, bet svarbiausia kad autiorizuoti cenrų servisai net nesispecializuoja variklių remonto srityje, ką jie sugeba tai maximum diržus pakeisti ir garantinis aptarnavimas, diagnostika, kažkiek pakrapšty važiuoklę, -------TAČIAU elektronikoje ir varikliuose transmisijoje pavarų dėžėse BAMBUKAI juodi.....Agregatams yra specializuoti meistrai arba specializuoti servisa.O centruose Kainos nežmoniškos, kokybė labai abejotina, kvalifikacija pusėtina(esu turėjęs reikalų ne viename auto, .servise ir ne tik LT).Paprasčiausiai žmogus daro nesamonę, manau.Reiktų vežti geriems patyrusiems motoristams nes variklis specifinis V6 įtempėjų gyvas velnias, apsimoka nebent dėl originaliųū dalių...Tačiau kiek man teko susidirti, tai pirmiausia buvo MAKARONŲ KABINIMAS ir teko varyti pakartotinai tris syk nes darė kat tik paimt pinigus o problema vėl pasikartotdavo, kitą sykį bandė apmulkinti jiuodai, nes manė kad turi reikalų su diletantu(konkrečiai norėjo ML 2008m įsiūlyti naują kardaną ir priekinius pusašius(kaina apie 4000 eur)...Būtų mano lexas tai bėgčiau kiuo toliau nuo tų autorizuotų, dar net neaišku kas tam varikliui realiai yra.Nieks autorizuoto serviso vadybininkui neleis gaišt laiko ir vežiot galvas tikrint nes ten valandom įkainiai. MANAU NEDUODA GARANTIJOS NES NEATSAKO UŽ KOKYBĘ, o kaip išsisukti visi moka...gali pasakyt ką tik nori, kad baigėsi rašalas printeryje arba kad dujos įmontuotos...TEGIU IŠVIS NELENDA JEI ŽINO KAD GERAI NEPADARYS, kitokios logikos čia nėr ir būt negali
maumas
7658 / 0
2017-08-20 10:10
2017-08-19
15:30 maumas rašė:
joks autorizuotas servisas neduos jokiu garantiju, jei yra imontuotos dujos.Isimtis-volvo bifuel varikliai, kur jau nauja perkant buvo ideta duju iranga.Ir tai dar nebuciau toks tikras.Nejaugi tarpine po galva pakeist reikia autorizuoto serviso?
2017-08-20
08:59 rašė:
Tai tame ir kampas, bet svarbiausia kad autiorizuoti cenrų servisai net nesispecializuoja variklių remonto srityje, ką jie sugeba tai maximum diržus pakeisti ir garantinis aptarnavimas, diagnostika, kažkiek pakrapšty važiuoklę, -------TAČIAU elektronikoje ir varikliuose transmisijoje pavarų dėžėse BAMBUKAI juodi.....Agregatams yra specializuoti meistrai arba specializuoti servisa.O centruose Kainos nežmoniškos, kokybė labai abejotina, kvalifikacija pusėtina(esu turėjęs reikalų ne viename auto, .servise ir ne tik LT).Paprasčiausiai žmogus daro nesamonę, manau.Reiktų vežti geriems patyrusiems motoristams nes variklis specifinis V6 įtempėjų gyvas velnias, apsimoka nebent dėl originaliųū dalių...Tačiau kiek man teko susidirti, tai pirmiausia buvo MAKARONŲ KABINIMAS ir teko varyti pakartotinai tris syk nes darė kat tik paimt pinigus o problema vėl pasikartotdavo, kitą sykį bandė apmulkinti jiuodai, nes manė kad turi reikalų su diletantu(konkrečiai norėjo ML 2008m įsiūlyti naują kardaną ir priekinius pusašius(kaina apie 4000 eur)...Būtų mano lexas tai bėgčiau kiuo toliau nuo tų autorizuotų, dar net neaišku kas tam varikliui realiai yra.Nieks autorizuoto serviso vadybininkui neleis gaišt laiko ir vežiot galvas tikrint nes ten valandom įkainiai. MANAU NEDUODA GARANTIJOS NES NEATSAKO UŽ KOKYBĘ, o kaip išsisukti visi moka...gali pasakyt ką tik nori, kad baigėsi rašalas printeryje arba kad dujos įmontuotos...TEGIU IŠVIS NELENDA JEI ŽINO KAD GERAI NEPADARYS, kitokios logikos čia nėr ir būt negali:lol:
kiekvienam didesniam mieste veikia "kaimo telegrafas", t.y. paklausinejus visada galima surast motorista, kuriam nera svetimi jokie v6 remontai.Nebe 90-jieji, meistrai jau turi kompetenciju.Ir tikrai ne uz 1600euru.Na, originalias dalis ir taip galima susipirkt, tuo labiau, kad leksusui ne originaliu nelabai ir yra.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Jūsų žinutė |
|