swx kaip reiketu pasidaryt kad didesnis garsas butu bet grazus :D
Sukūrė
Vartotojas
2010-11-24
Vartotojas
2010-11-24 20:37
?
Vartotojas
2010-11-24 20:39
kieno?
Vartotojas
2010-11-24 20:42
Kopustu zirniu uzvalgyk ir tada bus tikrai geras garsas.
Vartotojas
2010-11-24 21:46
kazkada turejau audi 2, 2l benzinas..tiesioginis ismetimas buvo..be jokiu koriu galinis bakelis , vidurinis..nebuvo kataliko ir tt..na balsas toks idomus buvo..duslus..tech apziura praleisdavo be problemu..bet jau i kiema daugiaaukscio vakare sunkiai ivairuodavau be triuksmo..visu auto esanciu kieme signalizacijos suveigdavo nuo riaumojimo...
Vartotojas
2010-11-25 15:11
masinos duslintuvo
Vartotojas
2010-11-25 15:15
Vel pradedi?
Vartotojas
2010-11-25 15:22
Jeigu cia apie masinos garsa, tai pas mane antram golfui be jokiu bakeliu duslintuvas. Garsas duslus, vaziuojant zemom apsukom beveik nesigirdi, o ant aukstu uzriaumoja maloniu ausiai garsu
Vartotojas
2010-11-25 16:00
tokius su didesniais garsais reik saudyt.
Vartotojas
2010-11-25 16:24
jei darai ismetimo sistema tik del garso tai prakalk skyle duslintuve ir bus garsiau. normalus zmones daro laisva ismetima, kaip dali variklio tiuningo - ir atitinkamai perprogramuoja kompa, nes nuo to pasikeicia variklio turinis efektyvumas. o didesnis garsas tai cia daugiau kaip pasalinis efektas, kurio neisvengsi.. draguose isvis "atjungia" ismetimo sistema su specialiom sklendem po kelniu.. bet gatvej taip vazineti nelegalu.
Vartotojas
2010-11-26 14:42
2010-11-25
16:00 rašė:
tokius su didesniais garsais reik saudyt.
pritariu
naudingas
4243 / 0
2010-11-27 10:41
idomumo deliai norejau pasidomet ar garsas pagrazeja ant v6 formos motoro padarius vietoj vieno duslintuvo 2 atskirai nuo kiek vieno kolektoriaus?
Vartotojas
2010-11-27 21:22
2010-11-27
10:41 naudingas rašė:
idomumo deliai norejau pasidomet ar garsas pagrazeja ant v6 formos motoro padarius vietoj vieno duslintuvo 2 atskirai nuo kiek vieno kolektoriaus?
"pagrazejimas" daugiau priklauso nuo komponentu kurie yra ismetimo sistemoj.. t.y. rezonatoriai, katalizatoriai ir pacio vamzdzio diametras. bet variklio darbui atskiri vamzdziai kiekvienai V pusei turi neigiamos itakos.. geresnis variantas daryti po kelniu X formos vamzdi ir po jo vel atskirus vamzdzius su atskirais bakeliais. tame X vazdyje susivienodina ismetamuju duju slegis ir "pulsai" del to isiurbimo pusej nebuna nesamoniu su vakuumu ir visi cilindrai veikia daug maz vienodai..
Jūsų žinutė |
|