TakTak
22 / 0
2020-01-21 22:46
Sveiki visi! Visu pirma, norėčiau visus pasveikinti su Naujaisiais Metais, nors ir pavėlavau biškel! Linkiu Jums juo geresnių metų, laimės, nesitepaluokit tiek daug su tom mašinom!
Taigi, dabar prie reikalų, tai yra sankabos klausimų. Aš turiu 2002 Fiat Stilo su 1.6 76 kw benzininiu varikliu, 5 bėgių mechaninė. Taip pat yra instaliuota dujų įranga. Pas mane yra 3 problemos, dėl kurių įtariu vadinamo "feredo" gedimą: 1. Kai noriu mašiną pajudint iš vietos, tai yra su 1 bėgiu, tai man reikia ilgai laikyti ant sankabos, gazuoti ir po truputėli atleisti koją nuo sankabos pedalo. (Mašiną vairavo močiutė, bet prieš 2 metus ji pastatė ją sausame garaže. Pats sankabos nedeginu ir suprantu, jog čia ne dyzelis, kad galėčiau sankabą greit atleisti.) 2. Tas pats yra ir su atbuliniu bėgiu, bet dar blogiau - reikia dar ilgiau laikyti ir atsargiau būti, kad neužgęstu. Dar kai nori įjungti atbulinį bėgį, gan dažnai girdisi toks "ČRRRR" garsas, lyg įjungtum bėgį nespaudžiant sankabos pedalo. 3. Sustojus ir pastačius mašiną laisvame bėgyje (nesvarbu, ar ant benzino, ar ant dujų), mašina "pulsuoja", tikiuosi suprantate, ką turiu omeny.
Taigi, ar čia yra problema su kuro padavimu, ar su sankaba?
P.S. Variklis eina normaliai, apart to, kad degina tepalus. Trauka yra, dujos eina puikiai, prieš 2 mėn. buvo pakeistos žvakės.
Taigi, dabar prie reikalų, tai yra sankabos klausimų. Aš turiu 2002 Fiat Stilo su 1.6 76 kw benzininiu varikliu, 5 bėgių mechaninė. Taip pat yra instaliuota dujų įranga. Pas mane yra 3 problemos, dėl kurių įtariu vadinamo "feredo" gedimą: 1. Kai noriu mašiną pajudint iš vietos, tai yra su 1 bėgiu, tai man reikia ilgai laikyti ant sankabos, gazuoti ir po truputėli atleisti koją nuo sankabos pedalo. (Mašiną vairavo močiutė, bet prieš 2 metus ji pastatė ją sausame garaže. Pats sankabos nedeginu ir suprantu, jog čia ne dyzelis, kad galėčiau sankabą greit atleisti.) 2. Tas pats yra ir su atbuliniu bėgiu, bet dar blogiau - reikia dar ilgiau laikyti ir atsargiau būti, kad neužgęstu. Dar kai nori įjungti atbulinį bėgį, gan dažnai girdisi toks "ČRRRR" garsas, lyg įjungtum bėgį nespaudžiant sankabos pedalo. 3. Sustojus ir pastačius mašiną laisvame bėgyje (nesvarbu, ar ant benzino, ar ant dujų), mašina "pulsuoja", tikiuosi suprantate, ką turiu omeny.
Taigi, ar čia yra problema su kuro padavimu, ar su sankaba?
P.S. Variklis eina normaliai, apart to, kad degina tepalus. Trauka yra, dujos eina puikiai, prieš 2 mėn. buvo pakeistos žvakės.
Žmogelis, kuris turi Vokietuką.
Vartotojas
2020-01-22 14:34
Gazo daugiau duok kad neuzgestu motoras. Kad butu apie 2000apsuku. Sankaba neatleidinek is karto, palaikyk ja per viduri sekunde-dvi, kol masina neissibeges iki 10kmh. Kai ijungineji atbulini begi, ismink sankaba ir palauk sekunde, tada tik kisk begi, ne is karto.
Jei masina pulsuoja, cia atskira problema.
Jei masina pulsuoja, cia atskira problema.
TakTak
22 / 0
2020-01-22 17:01
2020-01-22
14:34 rašė:
Gazo daugiau duok kad neuzgestu motoras. Kad butu apie 2000apsuku. Sankaba neatleidinek is karto, palaikyk ja per viduri sekunde-dvi, kol masina neissibeges iki 10kmh. Kai ijungineji atbulini begi, ismink sankaba ir palauk sekunde, tada tik kisk begi, ne is karto.
Jei masina pulsuoja, cia atskira problema.
Jei masina pulsuoja, cia atskira problema.
Aš tą suprantu, na, nesvarbu dėl tos sankabos, nes čia sunku suprast, reikia pačiam pabandyt. Dėl pulsavimo tai darysim diagnostiką Pirmadienį, galimas gėdimas yra indukcinė ritė.
Administracija, prašau užrakinti temą.
Administracija, prašau užrakinti temą.
Žmogelis, kuris turi Vokietuką.
Jūsų žinutė |
|