Škoda Octavia I 81kw+chip TDI dreba variklis

Sukūrė Vartotojas 2012-05-07
2012-05-07 00:50
Nupasakosiu smulkiau.
Kai užsivedu šaltu varikliu kurį laiką meta daugiau dūmo nei turėtų, purtosi stipriau. Dūmo kvapas ne toks koks turi būti ir dūmas kaip benzininio variklio - pilkas. Tepalo nevalgo.
Bėje būna su šiltu varikliu stovint sankryžoje ties raudona nei iš šio nei iš to pradeda stipriau purtytis.

Visos 4 forsunkės keistos.
Kokie galimi variantai ?
Draugas "dyzelistas" numano jog kompresija, kas privers keisti ir kompresinius ir tepalinius žiedus kas mane gąsdina..
Gal kas ką kito pasakys ?
2012-05-07 01:11
Senai chipsa idejai? Jei nesenai gal jis pisa prota.
2012-05-07 07:05
koks kitoks kvapas?

kompresija galima pamatuoti pries keiciant ziedus, bet nelabai panasu i kompresija.
2012-05-07 07:06
2012-05-07 01:11 rašė: Senai chipsa idejai? Jei nesenai gal jis pisa prota.
tu net nezinai kas tas "cipas" yra ir ka jis daro..
2012-05-07 10:55
2012-05-07 00:50 rašė: Nupasakosiu smulkiau.
Kai užsivedu šaltu varikliu kurį laiką meta daugiau dūmo nei turėtų, purtosi stipriau. Dūmo kvapas ne toks koks turi būti ir dūmas kaip benzininio variklio - pilkas. Tepalo nevalgo.
Bėje būna su šiltu varikliu stovint sankryžoje ties raudona nei iš šio nei iš to pradeda stipriau purtytis.

Visos 4 forsunkės keistos.
Kokie galimi variantai ?
Draugas "dyzelistas" numano jog kompresija, kas privers keisti ir kompresinius ir tepalinius žiedus kas mane gąsdina..
Gal kas ką kito pasakys ?
Na žiurėk ar nedingsta aušinimo skystis. Dar gali but kad ir degimo kampas nesutampa. Na o kaip trauka? ir ar kuro sanaudos geros?
2012-05-07 12:47
2012-05-07 07:05 rašė: koks kitoks kvapas?

kompresija galima pamatuoti pries keiciant ziedus, bet nelabai panasu i kompresija.
Kvapas kaip čia pasakius...
Kaip autobuso. Draugo Škoda Fabia 74kW dūmą uosčiau tai jis toks galiu net pasakyt rūgštokas... Nors ten pas jį PD, nežinau ar PD turi įtakos dūmo kvapui...

Overboosted nepeik dėl to ko aš nežinau ar nenusimanau. Čipuota ji programiškai tai tiek žinau ir žinau kaip tas procesas vyksta.
Dar oro srauto matuoklė pavargusi pas mane bet nemenau jog dėl jos šitiek visko gali būti.
2012-05-07 12:48
2012-05-07 00:50 rašė: Nupasakosiu smulkiau.
Kai užsivedu šaltu varikliu kurį laiką meta daugiau dūmo nei turėtų, purtosi stipriau. Dūmo kvapas ne toks koks turi būti ir dūmas kaip benzininio variklio - pilkas. Tepalo nevalgo.
Bėje būna su šiltu varikliu stovint sankryžoje ties raudona nei iš šio nei iš to pradeda stipriau purtytis.

Visos 4 forsunkės keistos.
Kokie galimi variantai ?
Draugas "dyzelistas" numano jog kompresija, kas privers keisti ir kompresinius ir tepalinius žiedus kas mane gąsdina..
Gal kas ką kito pasakys ?
2012-05-07 10:55 rašė: Na žiurėk ar nedingsta aušinimo skystis. Dar gali but kad ir degimo kampas nesutampa. Na o kaip trauka? ir ar kuro sanaudos geros?
Būtent kad degimo kampas visiškai tvarkingai veikia. Aušinimo skysčio neatkreipiau dėmesio, reikės žvilgtelti.
Sanaudos normalios 5 - 5, 7 maždaug mieste.
2012-05-07 12:50
2012-05-07 01:11 rašė: Senai chipsa idejai? Jei nesenai gal jis pisa prota.
2012-05-07 07:06 rašė: tu net nezinai kas tas "cipas" yra ir ka jis daro..
Sorry, ne man tas nežinojimas buvo adresuotas : D
Draugas tas pats dyzelistas sako jog man dūmins ji kai aš pasikeisiu srauto matuoklę o čipas pasiliks nes jis ten padarė kad matuoklė veiktų kaip sveika, ta prasme ir ją čiut paredagavo. Bet ir prieš čipą ir po jo viskas kaip buvo taip ir liko kas susije su dūminimu. tik beabėjo trauka ir galia ženkliai pastiprėjo : D
2012-05-07 12:57
Dar pora požymių... :
1) Žiemą prie nedidelio minuso arba apvasarį prie nedidelio pliuso kai vediesi ją šaltą toks jausmas jog ji jau būna pripompuota kuro ir kai užvedi tada būna neaiškus garsas "Khhhhhhh" ir šauna tirštą dūmų kamuolį.
2) Ir čia prieš keletą dienų pirmą kartą pamačiau jog užsivedusi ji buvo pakeltom apsukom, tada jos nukrito - pradėjo mašina purtytis, o tada vėl į normą "atsistojo".
2012-05-22 00:33
2012-05-07 12:57 rašė: Dar pora požymių... :
1) Žiemą prie nedidelio minuso arba apvasarį prie nedidelio pliuso kai vediesi ją šaltą toks jausmas jog ji jau būna pripompuota kuro ir kai užvedi tada būna neaiškus garsas "Khhhhhhh" ir šauna tirštą dūmų kamuolį.
2) Ir čia prieš keletą dienų pirmą kartą pamačiau jog užsivedusi ji buvo pakeltom apsukom, tada jos nukrito - pradėjo mašina purtytis, o tada vėl į normą "atsistojo".
valyciausi turbinos geometrija, panasu kad stringa, arba kazkas su kuro norma, reik jungt pc ziuret.tik kazkodel viskas man primena pastrigusia geometrija.vienam taip buwo, tik pas ji prie tam tikru apsuku pastrigdavo, purtydavosi ir dumai budavo tokie...
2012-05-22 10:30
2012-05-07 12:57 rašė: Dar pora požymių... :
1) Žiemą prie nedidelio minuso arba apvasarį prie nedidelio pliuso kai vediesi ją šaltą toks jausmas jog ji jau būna pripompuota kuro ir kai užvedi tada būna neaiškus garsas "Khhhhhhh" ir šauna tirštą dūmų kamuolį.
2) Ir čia prieš keletą dienų pirmą kartą pamačiau jog užsivedusi ji buvo pakeltom apsukom, tada jos nukrito - pradėjo mašina purtytis, o tada vėl į normą "atsistojo".
2012-05-22 00:33 rašė: valyciausi turbinos geometrija, panasu kad stringa, arba kazkas su kuro norma, reik jungt pc ziuret.tik kazkodel viskas man primena pastrigusia geometrija.vienam taip buwo, tik pas ji prie tam tikru apsuku pastrigdavo, purtydavosi ir dumai budavo tokie...
hah jau girdėjau daug kartų tokius atsakymus bet dėja netinka : D
čia nei kuro norma, nei degimas nei GEOMETRIJA

http://www.autogidas.lt/skoda-octavia-i-tdi-hecbekas-2003-0123343299.html

Už kapitalinį turbinos remonta sumokėjau 850Lt taip kad ji pas mane galima sakyti nauja : )
2012-05-22 10:30
Beje, nei jokie tepalai nei antifryzas nedinginėja tai čia kažkoks kosmosas... Nežinau atsakymo į šį klausimą kas su ja negerai ...
2012-05-22 15:36
2012-05-22 10:30 rašė: Beje, nei jokie tepalai nei antifryzas nedinginėja tai čia kažkoks kosmosas... Nežinau atsakymo į šį klausimą kas su ja negerai ...
waryklis susyla iki darbines temp?ir kas , kad restauravo turbina?gal pas tave aktuatoriaus kojele per ilga ar per trumpa ir todel taip ir darosi...jai esi is vln, atvaziuok, paziuresiu.860076108
2012-05-22 20:00
2012-05-22 10:30 rašė: Beje, nei jokie tepalai nei antifryzas nedinginėja tai čia kažkoks kosmosas... Nežinau atsakymo į šį klausimą kas su ja negerai ...
2012-05-22 15:36 rašė: waryklis susyla iki darbines temp?ir kas , kad restauravo turbina?gal pas tave aktuatoriaus kojele per ilga ar per trumpa ir todel taip ir darosi...jai esi is vln, atvaziuok, paziuresiu.860076108
Kokia itaka turi turbina stovint prie sviesaforo?Ar jos pastrigusi geometrija?Siurbli reik ziuret, ne prie turbinos kabintis
2012-05-22 23:35
2012-05-22 10:30 rašė: Beje, nei jokie tepalai nei antifryzas nedinginėja tai čia kažkoks kosmosas... Nežinau atsakymo į šį klausimą kas su ja negerai ...
2012-05-22 15:36 rašė: waryklis susyla iki darbines temp?ir kas , kad restauravo turbina?gal pas tave aktuatoriaus kojele per ilga ar per trumpa ir todel taip ir darosi...jai esi is vln, atvaziuok, paziuresiu.860076108
nu draugas dyzelistas sako jog sureguliavo man tą kojelę. ten viską gerai firma padarė
2012-05-22 23:52
2012-05-22 10:30 rašė: Beje, nei jokie tepalai nei antifryzas nedinginėja tai čia kažkoks kosmosas... Nežinau atsakymo į šį klausimą kas su ja negerai ...
2012-05-22 15:36 rašė: waryklis susyla iki darbines temp?ir kas , kad restauravo turbina?gal pas tave aktuatoriaus kojele per ilga ar per trumpa ir todel taip ir darosi...jai esi is vln, atvaziuok, paziuresiu.860076108
2012-05-22 20:00 rašė: Kokia itaka turi turbina stovint prie sviesaforo?Ar jos pastrigusi geometrija?Siurbli reik ziuret, ne prie turbinos kabintis
o tu uzsivedes atsidaryk kapota ir kojele kuri valdo geometrija stumtelk i desne puse ir laikyk ir pamatysi, kokia itaka turi:)
2012-05-22 23:57
2012-05-22 15:36 rašė: waryklis susyla iki darbines temp?ir kas , kad restauravo turbina?gal pas tave aktuatoriaus kojele per ilga ar per trumpa ir todel taip ir darosi...jai esi is vln, atvaziuok, paziuresiu.860076108
2012-05-22 20:00 rašė: Kokia itaka turi turbina stovint prie sviesaforo?Ar jos pastrigusi geometrija?Siurbli reik ziuret, ne prie turbinos kabintis
2012-05-22 23:52 rašė: o tu uzsivedes atsidaryk kapota ir kojele kuri valdo geometrija stumtelk i desne puse ir laikyk ir pamatysi, kokia itaka turi:)
nu va draugas dabar pasisakė jog norėtu ją pastumti per puse apsisukimo : D
bet reik pradžiai srauto matuoklę pasikeisti ir pan.

Tai sakai kojelės pastumimas gali turėti įtakos ir dūminimui ir purtymusij kad ir karšta ji o gal net ir užvedimui ?

Nes kaip jau sakiau jog ji sunkiai kabina kai būna palije ar čiut šalčiau... Kad ir +15 ... Bet su vėju ir pan.. tai nenorom vedasi, psychuoja o tada užkabina - kartais būna "khhhhhhh" garselis toks ir tada DŪMAS iš užpakalio...
2012-05-23 14:32
2012-05-22 20:00 rašė: Kokia itaka turi turbina stovint prie sviesaforo?Ar jos pastrigusi geometrija?Siurbli reik ziuret, ne prie turbinos kabintis
2012-05-22 23:52 rašė: o tu uzsivedes atsidaryk kapota ir kojele kuri valdo geometrija stumtelk i desne puse ir laikyk ir pamatysi, kokia itaka turi:)
2012-05-22 23:57 rašė: nu va draugas dabar pasisakė jog norėtu ją pastumti per puse apsisukimo : D
bet reik pradžiai srauto matuoklę pasikeisti ir pan.

Tai sakai kojelės pastumimas gali turėti įtakos ir dūminimui ir purtymusij kad ir karšta ji o gal net ir užvedimui ?

Nes kaip jau sakiau jog ji sunkiai kabina kai būna palije ar čiut šalčiau... Kad ir +15 ... Bet su vėju ir pan.. tai nenorom vedasi, psychuoja o tada užkabina - kartais būna "khhhhhhh" garselis toks ir tada DŪMAS iš užpakalio...
Sakau, atvaziuok, as tau gyvai viska pasakysiu ka galesiu, o tas khhh tai starterio bendeksas...teoriskai gali turet itakos ta kojele...reik pasijungt pc, pravaziuot paziet viska ir tada galima kalbet...ir taip daug pasakiau visko is jusu pasakojimu khhh ir t.t
2012-05-23 15:33
2012-05-07 00:50 rašė: Nupasakosiu smulkiau.
Kai užsivedu šaltu varikliu kurį laiką meta daugiau dūmo nei turėtų, purtosi stipriau. Dūmo kvapas ne toks koks turi būti ir dūmas kaip benzininio variklio - pilkas. Tepalo nevalgo.
Bėje būna su šiltu varikliu stovint sankryžoje ties raudona nei iš šio nei iš to pradeda stipriau purtytis.

Visos 4 forsunkės keistos.
Kokie galimi variantai ?
Draugas "dyzelistas" numano jog kompresija, kas privers keisti ir kompresinius ir tepalinius žiedus kas mane gąsdina..
Gal kas ką kito pasakys ?
Geriau negąsdzyk nuodzingais grybais.Tai kazdzienybe daugelio norejusiu suekonominti (pataupyt) pasikabinus ant pavadzinimuo cdi tdi dti ir pan smirdalo.Dyzelis saunu kai vairuoji patroli lancruiseri offroad`e ar bent xtraila kad negazuotum pusniukuose (cia aisku cik mano nuomone).Seniuk keisk masina jei tiek bedu su ja netikiu kad neabejotinai tiksliai komp.diagn.nustatys problema.Gal pasiseke taciau tureti 81kw budavo dagiausiai dauzti ir kt remontuotini, ale tokiu nesamoniu nesusduriau .Kad viska reik is eiles cikint pagaliau kas ta skoda seat ar vw tokio senumo geriau dalimis paleisti nei kankytis ir pasiimt rimta aparata
2012-05-23 16:00
2012-05-22 23:52 rašė: o tu uzsivedes atsidaryk kapota ir kojele kuri valdo geometrija stumtelk i desne puse ir laikyk ir pamatysi, kokia itaka turi:)
2012-05-22 23:57 rašė: nu va draugas dabar pasisakė jog norėtu ją pastumti per puse apsisukimo : D
bet reik pradžiai srauto matuoklę pasikeisti ir pan.

Tai sakai kojelės pastumimas gali turėti įtakos ir dūminimui ir purtymusij kad ir karšta ji o gal net ir užvedimui ?

Nes kaip jau sakiau jog ji sunkiai kabina kai būna palije ar čiut šalčiau... Kad ir +15 ... Bet su vėju ir pan.. tai nenorom vedasi, psychuoja o tada užkabina - kartais būna "khhhhhhh" garselis toks ir tada DŪMAS iš užpakalio...
2012-05-23 14:32 rašė: Sakau, atvaziuok, as tau gyvai viska pasakysiu ka galesiu, o tas khhh tai starterio bendeksas...teoriskai gali turet itakos ta kojele...reik pasijungt pc, pravaziuot paziet viska ir tada galima kalbet...ir taip daug pasakiau visko is jusu pasakojimu khhh ir t.t
Tai kad draugelis jungė pc ir nieko nesimato per jį.
Tik kad srauto matuoklę pavargusi ir jis čipuodamas atsižvelgė į tai ir pakoregavo taip kad kompas nekreiptu dėmesio ar apvargusi ji ar ne.

O problemos prieš čipavimą ir po jo išliko tokios pačios - niekas nepakito.
2012-05-23 18:21
2012-05-22 23:57 rašė: nu va draugas dabar pasisakė jog norėtu ją pastumti per puse apsisukimo : D
bet reik pradžiai srauto matuoklę pasikeisti ir pan.

Tai sakai kojelės pastumimas gali turėti įtakos ir dūminimui ir purtymusij kad ir karšta ji o gal net ir užvedimui ?

Nes kaip jau sakiau jog ji sunkiai kabina kai būna palije ar čiut šalčiau... Kad ir +15 ... Bet su vėju ir pan.. tai nenorom vedasi, psychuoja o tada užkabina - kartais būna "khhhhhhh" garselis toks ir tada DŪMAS iš užpakalio...
2012-05-23 14:32 rašė: Sakau, atvaziuok, as tau gyvai viska pasakysiu ka galesiu, o tas khhh tai starterio bendeksas...teoriskai gali turet itakos ta kojele...reik pasijungt pc, pravaziuot paziet viska ir tada galima kalbet...ir taip daug pasakiau visko is jusu pasakojimu khhh ir t.t
2012-05-23 16:00 rašė: Tai kad draugelis jungė pc ir nieko nesimato per jį.
Tik kad srauto matuoklę pavargusi ir jis čipuodamas atsižvelgė į tai ir pakoregavo taip kad kompas nekreiptu dėmesio ar apvargusi ji ar ne.

O problemos prieš čipavimą ir po jo išliko tokios pačios - niekas nepakito.
Nu tai warykit tam draugui ta auto ..niekas cia neatspes kas tai auto jai gyvai nepaziures...
2012-05-23 23:17
2012-05-23 14:32 rašė: Sakau, atvaziuok, as tau gyvai viska pasakysiu ka galesiu, o tas khhh tai starterio bendeksas...teoriskai gali turet itakos ta kojele...reik pasijungt pc, pravaziuot paziet viska ir tada galima kalbet...ir taip daug pasakiau visko is jusu pasakojimu khhh ir t.t
2012-05-23 16:00 rašė: Tai kad draugelis jungė pc ir nieko nesimato per jį.
Tik kad srauto matuoklę pavargusi ir jis čipuodamas atsižvelgė į tai ir pakoregavo taip kad kompas nekreiptu dėmesio ar apvargusi ji ar ne.

O problemos prieš čipavimą ir po jo išliko tokios pačios - niekas nepakito.
2012-05-23 18:21 rašė: Nu tai warykit tam draugui ta auto ..niekas cia neatspes kas tai auto jai gyvai nepaziures...
tai kad draugas pats sako jog kosmosas...

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti