Vartotojas
2013-06-04 20:53
Sveiki, turiu klausimą:
atsirado problema su sankaba. Esant šaltai mašinai, pradėjus važiuoti, lyg ir jokių problemų su sankaba nekyla, tačiau pavažinėjus daugiau, atsiranda didelis sankabos buksavimas. Nuvariau automobilį pas meistrus, tai jie man pakeitė visą sankabos komplektą bei išminamą guolį, po to problema lyg ir dingo, tačiau tik kelioms dienoms. Kame gali būti problema? Gal dėl mandžetų ar pagrindinis cilindras?
atsirado problema su sankaba. Esant šaltai mašinai, pradėjus važiuoti, lyg ir jokių problemų su sankaba nekyla, tačiau pavažinėjus daugiau, atsiranda didelis sankabos buksavimas. Nuvariau automobilį pas meistrus, tai jie man pakeitė visą sankabos komplektą bei išminamą guolį, po to problema lyg ir dingo, tačiau tik kelioms dienoms. Kame gali būti problema? Gal dėl mandžetų ar pagrindinis cilindras?
Vartotojas
2013-06-04 21:01
nenurodei nei auto markes nei nieko, bet draugeliui irgi buvo pakeite golfui tdi visa komplekta, smagrati t.t., po 3 menesiu prasidejo sioks toks kaip ir boksavimas, vedimas, tai pro kazkoki salnika tepala varydavo i deze ant diskatoriaus ir kadangi apsitepalaves tai ir praboksuodavo.
Vartotojas
2013-06-04 21:02
Opel astra 2001 metų 1, 7 55kw.
Vartotojas
2013-06-04 21:03
Tepalo lygį žiūriu dažnai, tai nekinta.
Vartotojas
2013-06-04 22:01
Prie to pacio noriu paklaust ar gali kas nors atsitikti jei vietoj normalaus skyscio yra ipiltas kazkoks ar tepalas kuris atrodo kaip kose, ar galima taip vaziuot ar deze drozias?
Vartotojas
2013-06-05 09:10
2013-06-04
22:01 rašė:
Prie to pacio noriu paklaust ar gali kas nors atsitikti jei vietoj normalaus skyscio yra ipiltas kazkoks ar tepalas kuris atrodo kaip kose, ar galima taip vaziuot ar deze drozias?
geriau nerizikuoti. pasikeisk tepala - supilk koks priklauso ir bus paciam ramiau.
o vaziuoti tai ji ir be tepalo vaziuos.. tik neilgai
o vaziuoti tai ji ir be tepalo vaziuos.. tik neilgai
Vartotojas
2013-07-10 13:51
Sveiki, mano Astrai irgi problema su sankaba. 2003m 2.0 TDI. Minant sankaba girdisi dzergesys, bet ismynus iki galo ir laikant jo negirdeti. Buvau pas du meistrus. vienas sake, kad del isminamojo guolio taip, o kitas, kad del smagracio. O kaip jus manot? Ar dar gali but cia kaip kazkas rase, kad del nubegusio tepalo. nes vat butent kazkur leidzia tepala, yra itarimu, kad per salnika
Vartotojas
2013-07-10 13:56
2013-07-10
13:51 rašė:
Sveiki, mano Astrai irgi problema su sankaba. 2003m 2.0 TDI. Minant sankaba girdisi dzergesys, bet ismynus iki galo ir laikant jo negirdeti. Buvau pas du meistrus. vienas sake, kad del isminamojo guolio taip, o kitas, kad del smagracio. O kaip jus manot? Ar dar gali but cia kaip kazkas rase, kad del nubegusio tepalo. nes vat butent kazkur leidzia tepala, yra itarimu, kad per salnika
Ne dėl tepalo. Greičiausiai guolis kaltas.
Vartotojas
2015-11-23 20:17
2013-07-10
13:51 rašė:
Sveiki, mano Astrai irgi problema su sankaba. 2003m 2.0 TDI. Minant sankaba girdisi dzergesys, bet ismynus iki galo ir laikant jo negirdeti. Buvau pas du meistrus. vienas sake, kad del isminamojo guolio taip, o kitas, kad del smagracio. O kaip jus manot? Ar dar gali but cia kaip kazkas rase, kad del nubegusio tepalo. nes vat butent kazkur leidzia tepala, yra itarimu, kad per salnika
2013-07-10
13:56 rašė:
Ne dėl tepalo. Greičiausiai guolis kaltas.
Labai geri opel astra nuo 2001 iki 2003 1.7 55 kw.
Esu turejes daug astru. Galiu pasakiti kad, sie varikliai 1.7 yra patis geriausi Japoniskas variklis skaitosi. o turiejau 2.0 60kiw poto 74kw ir 22 92kw. Ir netgi turiejau 1.7 50kw tas senas. Sitie 2.o varikliai visai nesamone trauka daznai prapuola nuo tu durnu egr nuo salenoidu. Turbinos visai nelaiko jeigu daug vazinieji. nu jeigu po miesta vaziniesi tai dar laikis tos turbinos. Sankabos labai silpnos. Pakeisti pakaitinimo zvakes pas 2.o ohoho labai sunku dazniausiai lieka pusie pakaitinimo zvakes ant variklio galvos ir jau didele beda ja istraukti nemazai kainoje. Ziema kuresi iki - 10 dar gerai bet jeigu daugiau tai jau sunkokai. Farsunkies kad pakeisti reikia nuimti pusie variklio ir poto pastatiti ir nemazai tarpiniu np ant varikliu galvos. Jeigu katalizatoriau nera cekas daznai uzdega ant skidelio ir reikia sustoti isjungti varikli ir viel vazioti nes kitaip traukos nebus. daugiau neko nesakisiu. Vienu zodziu ne varikliai o sudas.
O 1.7 ypac 55kw tik ne 50kw yra labai geri varikliai.Jau 3 tokius suvaziniejau. Vazinieju labai daug visur ne tikpo lt bet ir i po europa. Labai ekonomiskas Variklis problemu dideliu tikrai nebus su 1.7 55kw. Traukos kaip vieni sako neuztenka, jeigu moki vazinieti saugiai netki per labai uztenka ir paliginus su 2.0 beveik tas past bet svarbiausiai is kiesienes netraukia pinigu.
Ziema kuresi be problemu. Varikliai 1.7 55kw dirba labai graziai salone beveik negirdisi.
Kai kurie ten rase kad turejo kazkokiu bedu su varikliais nu aisku kaip pila tepala pati pigiausia ir ant salto variklio gazoje.
Rekomenduojiu tik 1.7 55kw ir su siurbliais bedu nera kaip pas 2.0 daznai kuras adgal i baka eina in poto uzkurti nebegalima.
Kazkoks ten pirikupas parase komentarus kad 2.0 geras variklis tik juokas ima.
Esu turejes daug astru. Galiu pasakiti kad, sie varikliai 1.7 yra patis geriausi Japoniskas variklis skaitosi. o turiejau 2.0 60kiw poto 74kw ir 22 92kw. Ir netgi turiejau 1.7 50kw tas senas. Sitie 2.o varikliai visai nesamone trauka daznai prapuola nuo tu durnu egr nuo salenoidu. Turbinos visai nelaiko jeigu daug vazinieji. nu jeigu po miesta vaziniesi tai dar laikis tos turbinos. Sankabos labai silpnos. Pakeisti pakaitinimo zvakes pas 2.o ohoho labai sunku dazniausiai lieka pusie pakaitinimo zvakes ant variklio galvos ir jau didele beda ja istraukti nemazai kainoje. Ziema kuresi iki - 10 dar gerai bet jeigu daugiau tai jau sunkokai. Farsunkies kad pakeisti reikia nuimti pusie variklio ir poto pastatiti ir nemazai tarpiniu np ant varikliu galvos. Jeigu katalizatoriau nera cekas daznai uzdega ant skidelio ir reikia sustoti isjungti varikli ir viel vazioti nes kitaip traukos nebus. daugiau neko nesakisiu. Vienu zodziu ne varikliai o sudas.
O 1.7 ypac 55kw tik ne 50kw yra labai geri varikliai.Jau 3 tokius suvaziniejau. Vazinieju labai daug visur ne tikpo lt bet ir i po europa. Labai ekonomiskas Variklis problemu dideliu tikrai nebus su 1.7 55kw. Traukos kaip vieni sako neuztenka, jeigu moki vazinieti saugiai netki per labai uztenka ir paliginus su 2.0 beveik tas past bet svarbiausiai is kiesienes netraukia pinigu.
Ziema kuresi be problemu. Varikliai 1.7 55kw dirba labai graziai salone beveik negirdisi.
Kai kurie ten rase kad turejo kazkokiu bedu su varikliais nu aisku kaip pila tepala pati pigiausia ir ant salto variklio gazoje.
Rekomenduojiu tik 1.7 55kw ir su siurbliais bedu nera kaip pas 2.0 daznai kuras adgal i baka eina in poto uzkurti nebegalima.
Kazkoks ten pirikupas parase komentarus kad 2.0 geras variklis tik juokas ima.
Vartotojas
2016-01-02 17:06
Sveiki, norejau pasiteirauti kas galejo nutikti ir ka toliau daryti. Vakare pastaciau masina viskas buvo okiai, ryte atejus atsisedau uzkuriau ir kazkaip sunkokai spaudesi sankaba ir kazkas atsitiko ir ji visai dingo pedalas pasidare laisvas tas pats kaip josnebutu paziurejau po masina kpradejo varveti skystis kvepentis.
astra 2002 2 litrai DTI 74 kw
Gal kas galetu patarti nuo ko pradeti
Turbut be reikalo sukuriau nauja tema
astra 2002 2 litrai DTI 74 kw
Gal kas galetu patarti nuo ko pradeti
Turbut be reikalo sukuriau nauja tema
Vartotojas
2016-01-02 17:23
2016-01-02
17:06 rašė:
Sveiki, norejau pasiteirauti kas galejo nutikti ir ka toliau daryti. Vakare pastaciau masina viskas buvo okiai, ryte atejus atsisedau uzkuriau ir kazkaip sunkokai spaudesi sankaba ir kazkas atsitiko ir ji visai dingo pedalas pasidare laisvas tas pats kaip josnebutu paziurejau po masina kpradejo varveti skystis kvepentis.
astra 2002 2 litrai DTI 74 kw
Gal kas galetu patarti nuo ko pradeti
Turbut be reikalo sukuriau nauja tema
astra 2002 2 litrai DTI 74 kw
Gal kas galetu patarti nuo ko pradeti
Turbut be reikalo sukuriau nauja tema
lysk po apacia ir ziurek kas ir kaip. gali but truko slangele ar cilindriukui kas atsitiko.
Vartotojas
2016-01-02 17:26
2016-01-02
17:06 rašė:
Sveiki, norejau pasiteirauti kas galejo nutikti ir ka toliau daryti. Vakare pastaciau masina viskas buvo okiai, ryte atejus atsisedau uzkuriau ir kazkaip sunkokai spaudesi sankaba ir kazkas atsitiko ir ji visai dingo pedalas pasidare laisvas tas pats kaip josnebutu paziurejau po masina kpradejo varveti skystis kvepentis.
astra 2002 2 litrai DTI 74 kw
Gal kas galetu patarti nuo ko pradeti
Turbut be reikalo sukuriau nauja tema
astra 2002 2 litrai DTI 74 kw
Gal kas galetu patarti nuo ko pradeti
Turbut be reikalo sukuriau nauja tema
2016-01-02
17:23 rašė:
lysk po apacia ir ziurek kas ir kaip. gali but truko slangele ar cilindriukui kas atsitiko.
Ai dar ydomu tai kad begy eina ymusti ir labai lengvai neyspaudus pedalo
Vartotojas
2016-01-03 19:11
2016-01-02
17:06 rašė:
Sveiki, norejau pasiteirauti kas galejo nutikti ir ka toliau daryti. Vakare pastaciau masina viskas buvo okiai, ryte atejus atsisedau uzkuriau ir kazkaip sunkokai spaudesi sankaba ir kazkas atsitiko ir ji visai dingo pedalas pasidare laisvas tas pats kaip josnebutu paziurejau po masina kpradejo varveti skystis kvepentis.
astra 2002 2 litrai DTI 74 kw
Gal kas galetu patarti nuo ko pradeti
Turbut be reikalo sukuriau nauja tema
astra 2002 2 litrai DTI 74 kw
Gal kas galetu patarti nuo ko pradeti
Turbut be reikalo sukuriau nauja tema
2016-01-02
17:23 rašė:
lysk po apacia ir ziurek kas ir kaip. gali but truko slangele ar cilindriukui kas atsitiko.
2016-01-02
17:26 rašė:
Ai dar ydomu tai kad begy eina ymusti ir labai lengvai neyspaudus pedalo
Ga kas galetu parekomenduoti koki taisytoja Vilniuje ar patkimesny servisa, nes as nelabai susigaudau tose masinu remontuose tai manau kad servise man pripus arabu, Gal atsirastu kas nors kas galetu dirstelti ir pataisyti
Vartotojas
2016-01-10 09:53
2016-01-02
17:23 rašė:
lysk po apacia ir ziurek kas ir kaip. gali but truko slangele ar cilindriukui kas atsitiko.
2016-01-02
17:26 rašė:
Ai dar ydomu tai kad begy eina ymusti ir labai lengvai neyspaudus pedalo
2016-01-03
19:11 rašė:
Ga kas galetu parekomenduoti koki taisytoja Vilniuje ar patkimesny servisa, nes as nelabai susigaudau tose masinu remontuose tai manau kad servise man pripus arabu, Gal atsirastu kas nors kas galetu dirstelti ir pataisyti
uzpyliau skyscio sankabai, tai ismynus sankaba po apacia net srove bega lauk, patarkit nuo ko pradeti. Aciu.
Vartotojas
2016-01-10 11:16
2016-01-02
17:26 rašė:
Ai dar ydomu tai kad begy eina ymusti ir labai lengvai neyspaudus pedalo
2016-01-03
19:11 rašė:
Ga kas galetu parekomenduoti koki taisytoja Vilniuje ar patkimesny servisa, nes as nelabai susigaudau tose masinu remontuose tai manau kad servise man pripus arabu, Gal atsirastu kas nors kas galetu dirstelti ir pataisyti
2016-01-10
09:53 rašė:
uzpyliau skyscio sankabai, tai ismynus sankaba po apacia net srove bega lauk, patarkit nuo ko pradeti. Aciu.
pradek nuo to kad atsidares kapota ieskosi is kur sunkiasi skystis, o paskui ar vamzdukas kaltas kur prakiures ar mazetas parejo sankabos cilindriukui, neziurejus ir neieskojus nerasi bedos, o cia rasinedamas nieko nepesi nes mes masinos negalime pamatyti per pc logiskai galvoti reikia, jei bega kazkur tai vadinasi reikia ieskoti, o radus sutaisyti
Vartotojas
2016-01-10 11:34
2016-01-02
17:26 rašė:
Ai dar ydomu tai kad begy eina ymusti ir labai lengvai neyspaudus pedalo
2016-01-03
19:11 rašė:
Ga kas galetu parekomenduoti koki taisytoja Vilniuje ar patkimesny servisa, nes as nelabai susigaudau tose masinu remontuose tai manau kad servise man pripus arabu, Gal atsirastu kas nors kas galetu dirstelti ir pataisyti
rašė:
..
Vis tikiuosi gal is forumieciu yra kas moka tokius darbus daryti ir pataisyti. Veiksmas Vilniuje
Jūsų žinutė |
|