Vartotojas
2011-02-14 12:05
Sveiki, turiu cia toki klausimeli, tarkim ipurskimo sistema k-jectronik turi salto variklio paleidimo purkstuka, o pavyzdziui tokia ipurskimo sistema kaip MFI? Ar pan, na ta prasme norejau paklaust, ar senesniu metu automobiliai(pagrinde japoniski) pvz 90-95m turi toki dalyka? Ar jiem vienodai ar lauke +30 ar -30 ? Nes kiek ziurejau savo auto manuale, apie toki dalyka nieko neuzsimenama.Dekui uz info
Vartotojas
2011-02-14 19:36
ne, neturi. jie tai daro kitaip - yra integruota speciali funkcija kompo, kuri pariebina misini uzvedinejant ir tol kol variklis pasiekia darbine temperatura.. papildomas purkstukas nereikalingas, nes pariebinimas vyksta "darbiniu" purkstuku pagalba prailginant ju atsidarymo laika priklausomai nuo variklio temperaturos.
Vartotojas
2011-02-14 19:50
2011-02-14
19:36 rašė:
ne, neturi. jie tai daro kitaip - yra integruota speciali funkcija kompo, kuri pariebina misini uzvedinejant ir tol kol variklis pasiekia darbine temperatura.. papildomas purkstukas nereikalingas, nes pariebinimas vyksta "darbiniu" purkstuku pagalba prailginant ju atsidarymo laika priklausomai nuo variklio temperaturos.
Vadinasi, teoriskai jeigu nueina temperaturos daviklis, kompas nuolatos riebina misini? O tai jau turetu kazkiek itakoti kuro sunaudojima...
Vartotojas
2011-02-14 20:16
Beja, ar imanoma tokiai sistemai (siuo metu ECFI) patikrinti to salto variklio uzvedimo veikima "namu salygomis", na zodziu be rimtos diagnostikos, pvz kaip temperaturos davikli su elektros testeriu ar kazkas pan. Pvz k-jectronik tejo tikrint, tan gana paprasta, bet siuo atveju, "darbinis purkstukas" vistiek purskia, nesvarbu ar saltas ar karstas variklis
Vartotojas
2011-02-14 20:21
2011-02-14
20:16 rašė:
Beja, ar imanoma tokiai sistemai (siuo metu ECFI) patikrinti to salto variklio uzvedimo veikima "namu salygomis", na zodziu be rimtos diagnostikos, pvz kaip temperaturos davikli su elektros testeriu ar kazkas pan. Pvz k-jectronik tejo tikrint, tan gana paprasta, bet siuo atveju, "darbinis purkstukas" vistiek purskia, nesvarbu ar saltas ar karstas variklis :D
jei temperaturs davikliai (variklio ir isiurbiamo oro) geri tai ta sistema veikia. nes ji yra dalis kompo programos, o ne atskiras komponentas.
Vartotojas
2011-02-14 20:27
2011-02-14
20:16 rašė:
Beja, ar imanoma tokiai sistemai (siuo metu ECFI) patikrinti to salto variklio uzvedimo veikima "namu salygomis", na zodziu be rimtos diagnostikos, pvz kaip temperaturos davikli su elektros testeriu ar kazkas pan. Pvz k-jectronik tejo tikrint, tan gana paprasta, bet siuo atveju, "darbinis purkstukas" vistiek purskia, nesvarbu ar saltas ar karstas variklis :D
2011-02-14
20:21 rašė:
jei temperaturs davikliai (variklio ir isiurbiamo oro) geri tai ta sistema veikia. nes ji yra dalis kompo programos, o ne atskiras komponentas.
Dekingas uz info
Vartotojas
2011-02-14 20:28
2011-02-14
19:36 rašė:
ne, neturi. jie tai daro kitaip - yra integruota speciali funkcija kompo, kuri pariebina misini uzvedinejant ir tol kol variklis pasiekia darbine temperatura.. papildomas purkstukas nereikalingas, nes pariebinimas vyksta "darbiniu" purkstuku pagalba prailginant ju atsidarymo laika priklausomai nuo variklio temperaturos.
2011-02-14
19:50 rašė:
Vadinasi, teoriskai jeigu nueina temperaturos daviklis, kompas nuolatos riebina misini? O tai jau turetu kazkiek itakoti kuro sunaudojima...
taip, riebina, ir, kai kuriais atvejais, ignoruoja liambda
Vartotojas
2011-02-14 20:32
Beja, dar vienas klausimas, kad nekurinet nauju temu, auto is pirmo bandymo nesikuria, gali sukt kad ir kol starteris sudegs, bet pirma kart pasukus pora sek, tada atleidi rakteli ir vel pernauja suki, iskart uzsikuria, galbut minciu ira kame saknu ieskot?
Vartotojas
2011-02-14 20:37
2011-02-14
20:32 rašė:
Beja, dar vienas klausimas, kad nekurinet nauju temu, auto is pirmo bandymo nesikuria, gali sukt kad ir kol starteris sudegs, bet pirma kart pasukus pora sek, tada atleidi rakteli ir vel pernauja suki, iskart uzsikuria, galbut minciu ira kame saknu ieskot?
panasu i alkuninio veleno padeties davikli (arba paskirstymo veleno ziurint kokia masina).
Vartotojas
2011-02-14 20:39
2011-02-14
20:32 rašė:
Beja, dar vienas klausimas, kad nekurinet nauju temu, auto is pirmo bandymo nesikuria, gali sukt kad ir kol starteris sudegs, bet pirma kart pasukus pora sek, tada atleidi rakteli ir vel pernauja suki, iskart uzsikuria, galbut minciu ira kame saknu ieskot?
2011-02-14
20:37 rašė:
panasu i alkuninio veleno padeties davikli (arba paskirstymo veleno ziurint kokia masina).
Taspats senasis scoupe gt A kaip patikrint kuriam saknys?
Vartotojas
2011-02-14 20:59
be diagostikos nlb patikrinsi, nes tie davikiai duoda daznio signala, o jam patikrinti reikia osciloskopo. gali is bedos ziureti i tachometra.. jei vedantis normaliai kyla RPM rodykle, o kai nesiveda nekyla tada kaip ir aisku, kad blogas sensorius.. bet buna ir kai normaliai vedasi nekyla iki kol neuzsiveda.. taip, kad cia sunku pasakyti
Vartotojas
2011-02-14 21:02
2011-02-14
20:59 rašė:
be diagostikos nlb patikrinsi, nes tie davikiai duoda daznio signala, o jam patikrinti reikia osciloskopo. gali is bedos ziureti i tachometra.. jei vedantis normaliai kyla RPM rodykle, o kai nesiveda nekyla tada kaip ir aisku, kad blogas sensorius.. bet buna ir kai normaliai vedasi nekyla iki kol neuzsiveda.. taip, kad cia sunku pasakyti
Aisku.dekingas
Jūsų žinutė |
|