Vartotojas
2012-02-22 15:41
Sveiki sabistai. Pradėsiu nuo pradžių. Esu dar gan žalias vairuotojas. Pirma mašina mano buvo saab 9000 2 Litrai turbo kurią pernai džiaugiaus gan trumpai apie 2 mėnesius pirkau ją iš babulkos 65 metų. Rida nedidelė. ABsoliučiai jokių trukumų ir už tokią kainą 1700 LT buvo lialka man, deja pardaviau aš ja paskui o dabar gailiuosi. Po to laiko turėjau 3 golfą, pasatą delfiną abu dyzeliai, na ir ant galo kaip tipinis bachuriokas bemsa slyva. Bet visą laiką norėjau vėl saabo. Ir viską pardavęs dabar galvoju imti saab. Taigi domina 9-5 modelis metai 97-00. Domina koks variklis taupesnis, patikimesnis ar 2.0 ar 2.3 nes esu studentas ir nlb yra lėšų brangiems remontams, ar visi jie su TURBO? Į ką atkreipti dėmesį apžiūrint auto? Ir visi kiti naudingi patarimai susiję su šituo modeliu. Taipogi norėčiau nusipirkęs saabą statyt tiesiogines dujas ( AUTO ILGAM PAS MANE BUS ) ar draugauja su dujom ? Kaip eksplotuot kad ilgiau jis "gyvas būtų" na ir tt. Laukiu protingų komentarų.
bimbleidas
477 / 0
2012-02-22 16:16
Perkant SAAB 9-5 prisimink du pagrindinius dalykus katrie vadinas DI kasete ir turbina
Turejau 900NG 2L be turbos. Visapusiskai liuxsiskas auto, nebuvo nei DI nei turbos, taigi vaziavo be problemu. Is bedu buvo su sankabos trosu tik, dirzo parazitas vienas isleke ir nuo duju sove krabas. Daugiau viskas ore, klima, autopilotas, pilna elektra, borto kompas ir t.t. Bent 900 vaziuokle opeline, todel nebrangi.
SAAB bet kokiu atveju rimta masina, su jokiais golpukais nepalyginsi
Nebus labai ekonomiska, bet normaliai priziurima vaziuos ir vaziuos. Yra daugybe maloniu smulkmenu, pvz ijungus valytuvus su skyscio papurskimu jie pavalo, isjungi po kokiu 5 sek dar karta bruksteli sluoteles. Del ko taip, supranti vaziuodamas . Isjungus varikli lieka ijungtos sviesos, vadinasi i troba eini ne aklinoje tamoje, o masina pasviecia tau kelia, po kurio laiko faros uzgesta ir t.t. ir panasiai.
Studentui tokia masinele gal ir nelabai tiktu, sunku pasakyti...bet yra studentu su XM'ais vazineja, sako bedu nemato
Turejau 900NG 2L be turbos. Visapusiskai liuxsiskas auto, nebuvo nei DI nei turbos, taigi vaziavo be problemu. Is bedu buvo su sankabos trosu tik, dirzo parazitas vienas isleke ir nuo duju sove krabas. Daugiau viskas ore, klima, autopilotas, pilna elektra, borto kompas ir t.t. Bent 900 vaziuokle opeline, todel nebrangi.
SAAB bet kokiu atveju rimta masina, su jokiais golpukais nepalyginsi
Nebus labai ekonomiska, bet normaliai priziurima vaziuos ir vaziuos. Yra daugybe maloniu smulkmenu, pvz ijungus valytuvus su skyscio papurskimu jie pavalo, isjungi po kokiu 5 sek dar karta bruksteli sluoteles. Del ko taip, supranti vaziuodamas . Isjungus varikli lieka ijungtos sviesos, vadinasi i troba eini ne aklinoje tamoje, o masina pasviecia tau kelia, po kurio laiko faros uzgesta ir t.t. ir panasiai.
Studentui tokia masinele gal ir nelabai tiktu, sunku pasakyti...bet yra studentu su XM'ais vazineja, sako bedu nemato
use google before asking stupid questions
Vartotojas
2012-02-22 16:31
2012-02-22
16:16 bimbleidas rašė:
Perkant SAAB 9-5 prisimink du pagrindinius dalykus katrie vadinas DI kasete ir turbina :)
Turejau 900NG 2L be turbos. Visapusiskai liuxsiskas auto, nebuvo nei DI nei turbos, taigi vaziavo be problemu. Is bedu buvo su sankabos trosu tik, dirzo parazitas vienas isleke ir nuo duju sove krabas. Daugiau viskas ore, klima, autopilotas, pilna elektra, borto kompas ir t.t. Bent 900 vaziuokle opeline, todel nebrangi.
SAAB bet kokiu atveju rimta masina, su jokiais golpukais nepalyginsi :smoke:
Nebus labai ekonomiska, bet normaliai priziurima vaziuos ir vaziuos. Yra daugybe maloniu smulkmenu, pvz ijungus valytuvus su skyscio papurskimu jie pavalo, isjungi po kokiu 5 sek dar karta bruksteli sluoteles. Del ko taip, supranti vaziuodamas :). Isjungus varikli lieka ijungtos sviesos, vadinasi i troba eini ne aklinoje tamoje, o masina pasviecia tau kelia, po kurio laiko faros uzgesta ir t.t. ir panasiai.
Studentui tokia masinele gal ir nelabai tiktu, sunku pasakyti...bet yra studentu su XM'ais vazineja, sako bedu nemato :beer:
Turejau 900NG 2L be turbos. Visapusiskai liuxsiskas auto, nebuvo nei DI nei turbos, taigi vaziavo be problemu. Is bedu buvo su sankabos trosu tik, dirzo parazitas vienas isleke ir nuo duju sove krabas. Daugiau viskas ore, klima, autopilotas, pilna elektra, borto kompas ir t.t. Bent 900 vaziuokle opeline, todel nebrangi.
SAAB bet kokiu atveju rimta masina, su jokiais golpukais nepalyginsi :smoke:
Nebus labai ekonomiska, bet normaliai priziurima vaziuos ir vaziuos. Yra daugybe maloniu smulkmenu, pvz ijungus valytuvus su skyscio papurskimu jie pavalo, isjungi po kokiu 5 sek dar karta bruksteli sluoteles. Del ko taip, supranti vaziuodamas :). Isjungus varikli lieka ijungtos sviesos, vadinasi i troba eini ne aklinoje tamoje, o masina pasviecia tau kelia, po kurio laiko faros uzgesta ir t.t. ir panasiai.
Studentui tokia masinele gal ir nelabai tiktu, sunku pasakyti...bet yra studentu su XM'ais vazineja, sako bedu nemato :beer:
kas per daiktas ta DI kasetė, kaip žiūrėt ar ji OK ar jai pzdc jau ateina? ir kaip tikrint turbiną ? ( AR TURI PŪST KAIP GOLFE ? ) Kaip minėjau auto ilgam. Į tokį auto negaila būtų investuoti, nes prisikentėjau su pastoviai lūžtančiu golfu kur remontas pusė kainos auto kainuoja tai nebenoriu daugiau.
Vartotojas
2012-02-22 16:35
Ar verta pirkt iš firmų SAAB tokių kaip aeropolis pvz http://www.autogidas.lt/saab-9-5-se-sedanas-2007-0123117781.html
ar TRAUKA http://www.trauka.eu/automobiliai/Saab%209-5, 485/50/lt;layout=standard ( šitas ytin įdomus nes kaina nedidelė, o ir rašo kad restauruotas variklis, skambinaus sakė 5000 nori tai vietoj dar numusčiau turbūt)
ar TRAUKA http://www.trauka.eu/automobiliai/Saab%209-5, 485/50/lt;layout=standard ( šitas ytin įdomus nes kaina nedidelė, o ir rašo kad restauruotas variklis, skambinaus sakė 5000 nori tai vietoj dar numusčiau turbūt)
bimbleidas
477 / 0
2012-02-22 16:45
pasiskaitinek aeropolio forume, daug atsakymu ten rasi, nes liaudyje SAAB nepaplitus, kadangi neturi VW ar keturiu ziedu emblemos
use google before asking stupid questions
Vartotojas
2012-02-22 17:29
ir gerai kad nepaplitus :P parašiau aeropoly forume temą, bet tikiuos ir čia ką nors naudingo gauti
bimbleidas
477 / 0
2012-02-22 18:21
2012-02-22
17:29 rašė:
ir gerai kad nepaplitus :P parašiau aeropoly forume temą, bet tikiuos ir čia ką nors naudingo gauti :)
cia ... ? Naudingo .... ? Ir dar apie SAAB ... ? Nu pakelei nuotaika ant vakaro
use google before asking stupid questions
Vartotojas
2012-02-22 18:26
DI kasete jei eina i pabaiga mes check engine ir trauka bus sumazejusi. turbinos nelabai patikrinsi. turi problemu dar jie su grandine.. paklausyk ar ji neskleidzia pasaliniu garsu. jei skleidzia - ruoskis keisti. darbas ganetinai ilgas. ten 2 grandines, 6 "slides" ir 2 itempejai.. jei aisku darysi pilna darba.. nes antra grandine yra balansavimo, bet ja vistiek reikes nuimti, tai geriau manau pasikeisti.
9-3 pakaba opeline, 9-5 ji kitokia - tvirtesne.
pirkdamas ziurek, kad nebutu labai tepalais apejes. tie varikliai turejo prasta karterio ventiliacija ir del to salnikus prapusdavo.. nors alkuninio priekinio salniko keitimas yra labai lengvas..
ir klausyk ar pakelejai netiksi.. jei tiksi greiciausiai bus uzsikises tepalo paemimo vamzdis karteryje.. del ko dauguma situ varikliu uzkaldavo.
borto kompo ekranas megsta pikselius prarasti. jame esantis garsiakalbis nusprogti - tada nebus garso kai rodai posuki. beda nedidele, bet jei garso nebus - gali musti kaina.
9-3 pakaba opeline, 9-5 ji kitokia - tvirtesne.
pirkdamas ziurek, kad nebutu labai tepalais apejes. tie varikliai turejo prasta karterio ventiliacija ir del to salnikus prapusdavo.. nors alkuninio priekinio salniko keitimas yra labai lengvas..
ir klausyk ar pakelejai netiksi.. jei tiksi greiciausiai bus uzsikises tepalo paemimo vamzdis karteryje.. del ko dauguma situ varikliu uzkaldavo.
borto kompo ekranas megsta pikselius prarasti. jame esantis garsiakalbis nusprogti - tada nebus garso kai rodai posuki. beda nedidele, bet jei garso nebus - gali musti kaina.
Vartotojas
2012-02-22 18:30
taip, visi 9-5 yra turbo. taupumo nlb gausi, ima 2.0 ir 2.3 panasiai..priklauso nemazai nuo tapkes ir kokia turba ir kokie purkstukai stovi.. nes ju buvo high output ir low output.
Vartotojas
2012-02-22 18:36
O kaip su tiesioginėm dujom draugauja? Ir kuris variklis "patikimesnis"?
Vartotojas
2012-02-22 18:44
Ir kas tas AERO ? PVZ http://www.autogidas.lt/saab-9-5-sedanas-1999-0123067702.html rašo kad AERO. Ką jis duoda?
Vartotojas
2012-02-22 18:47
2012-02-22
18:36 rašė:
O kaip su tiesioginėm dujom draugauja? Ir kuris variklis "patikimesnis"?
draugauja. tik aisku reikia, kad idetu kas supranta ka daro.
sunku pasakyti kuris patikimesnis, jie galima sakyti identiski.. 2.3 tik turi aukstesni bloka ir ilgesne eiga..
sunku pasakyti kuris patikimesnis, jie galima sakyti identiski.. 2.3 tik turi aukstesni bloka ir ilgesne eiga..
Vartotojas
2012-02-22 18:48
2012-02-22
18:44 rašė:
Ir kas tas AERO ? PVZ http://www.autogidas.lt/saab-9-5-sedanas-1999-0123067702.html rašo kad AERO. Ką jis duoda? :D
aero yra paketas... variklis high output pas juos. didesni purkstukai, didesne turbina ir aisku programa kita. ir daugiau "pribambasu"
Vartotojas
2012-02-22 18:53
2012-02-22
18:44 rašė:
Ir kas tas AERO ? PVZ http://www.autogidas.lt/saab-9-5-sedanas-1999-0123067702.html rašo kad AERO. Ką jis duoda? :D
2012-02-22
18:48 rašė:
aero yra paketas... variklis high output pas juos. didesni purkstukai, didesne turbina ir aisku programa kita. ir daugiau "pribambasu"
Tai verta žiūrėt važiuot tą AERO? Ar ryja kibirais? Nes penktadienį paskaitų neturiu, šokam į pasatą ir žiūrim visus autogido saabus VLN mieste esančius
Vartotojas
2012-02-22 19:00
2012-02-22
18:44 rašė:
Ir kas tas AERO ? PVZ http://www.autogidas.lt/saab-9-5-sedanas-1999-0123067702.html rašo kad AERO. Ką jis duoda? :D
2012-02-22
18:48 rašė:
aero yra paketas... variklis high output pas juos. didesni purkstukai, didesne turbina ir aisku programa kita. ir daugiau "pribambasu"
2012-02-22
18:53 rašė:
Tai verta žiūrėt važiuot tą AERO? Ar ryja kibirais? Nes penktadienį paskaitų neturiu, šokam į pasatą ir žiūrim visus autogido saabus VLN mieste esančius :D
Aero aisku geriau.. bent jau mano akim ziurint. neris kibirais.. nebent lakstysi
tik ispejimas, kad saablige yra sunki liga ir matau, kad jau sergi jei po saabo kitu masinu nebematai
tik ispejimas, kad saablige yra sunki liga ir matau, kad jau sergi jei po saabo kitu masinu nebematai
Vartotojas
2012-02-22 19:07
2012-02-22
18:48 rašė:
aero yra paketas... variklis high output pas juos. didesni purkstukai, didesne turbina ir aisku programa kita. ir daugiau "pribambasu"
2012-02-22
18:53 rašė:
Tai verta žiūrėt važiuot tą AERO? Ar ryja kibirais? Nes penktadienį paskaitų neturiu, šokam į pasatą ir žiūrim visus autogido saabus VLN mieste esančius :D
2012-02-22
19:00 rašė:
Aero aisku geriau.. bent jau mano akim ziurint. neris kibirais.. nebent lakstysi:lol:
tik ispejimas, kad saablige yra sunki liga:thumbup: ir matau, kad jau sergi jei po saabo kitu masinu nebematai:lol:
tik ispejimas, kad saablige yra sunki liga:thumbup: ir matau, kad jau sergi jei po saabo kitu masinu nebematai:lol:
Na AEROPOLIO forume rašo kad 2, 3 ryja 11-12 o čia tas pats 2, 3 tik kW daaaaug šiaip nelakstau. Bet kartais reik gi duot varikliui prasiperst dujas dėsiu ir važinėsiu tikiuos laimingai... Beje kaip reikalai su kėbulais pas šituos saabus? Ar rūdyja?
Vartotojas
2012-02-22 19:08
2012-02-22
18:44 rašė:
Ir kas tas AERO ? PVZ http://www.autogidas.lt/saab-9-5-sedanas-1999-0123067702.html rašo kad AERO. Ką jis duoda? :D
aero yra tas pats kai koks glfas gti, astra opc, galingiausia vesija jei tokia nusipirksi tai nemanyk kad mažiau 10l benzo pilsi. giminaitis turi saba 95 su dujom 2.0 tai duju 10-12l. ir dar visa varikli keitė tai sumokėjo 4000tūkst lt, dujos kaškur 2000tūkst lt, nepigiai išlaikyt ja tikrai yra turbina dar apie 1000lt
Vartotojas
2012-02-22 19:17
2012-02-22
18:53 rašė:
Tai verta žiūrėt važiuot tą AERO? Ar ryja kibirais? Nes penktadienį paskaitų neturiu, šokam į pasatą ir žiūrim visus autogido saabus VLN mieste esančius :D
2012-02-22
19:00 rašė:
Aero aisku geriau.. bent jau mano akim ziurint. neris kibirais.. nebent lakstysi:lol:
tik ispejimas, kad saablige yra sunki liga:thumbup: ir matau, kad jau sergi jei po saabo kitu masinu nebematai:lol:
tik ispejimas, kad saablige yra sunki liga:thumbup: ir matau, kad jau sergi jei po saabo kitu masinu nebematai:lol:
2012-02-22
19:07 rašė:
Na AEROPOLIO forume rašo kad 2, 3 ryja 11-12 o čia tas pats 2, 3 tik kW daaaaug :D šiaip nelakstau. Bet kartais reik gi duot varikliui prasiperst :D dujas dėsiu ir važinėsiu tikiuos laimingai... Beje kaip reikalai su kėbulais pas šituos saabus? Ar rūdyja?
as nesu mates surudyjusio.. bent jau 9-3 apacia guma padengta.. vienintele dalis kuri rudyja - ismetimo vamzdis, bet cia normalu.. masina nenauja.
visa laika spaudziant tikrai daugiau nei 12 litru ims.. mano ima ~25 spaudziant.. tiesa pas mane daugiau dar biski burta.. ~190kW
visa laika spaudziant tikrai daugiau nei 12 litru ims.. mano ima ~25 spaudziant.. tiesa pas mane daugiau dar biski burta.. ~190kW
Vartotojas
2012-02-22 19:21
2012-02-22
18:44 rašė:
Ir kas tas AERO ? PVZ http://www.autogidas.lt/saab-9-5-sedanas-1999-0123067702.html rašo kad AERO. Ką jis duoda? :D
2012-02-22
19:08 rašė:
aero yra tas pats kai koks glfas gti, astra opc, galingiausia vesija jei tokia nusipirksi tai nemanyk kad mažiau 10l benzo pilsi. giminaitis turi saba 95 su dujom 2.0 tai duju 10-12l. ir dar visa varikli keitė tai sumokėjo 4000tūkst lt, dujos kaškur 2000tūkst lt, nepigiai išlaikyt ja tikrai yra turbina dar apie 1000lt
del islaikymo tai pilk gerus sintetinius tepalus, keisk laiku ir nereikes nei variklio nei turbu keisti. jie lepus tepalo kokybei. as keiciu kas 5000km ir jis buna jau tikrai atidirbes, nes ziedai ju gana laisvi ir daug degimo produktu patenka i karteri.
tiesa.. zvakem jie irgi lepus.. netinkamos zvakes gali sugadinti DI kasete. o gamyklines zvakes tikrai nera pigios palyginus su fuflo.
tiesa.. zvakem jie irgi lepus.. netinkamos zvakes gali sugadinti DI kasete. o gamyklines zvakes tikrai nera pigios palyginus su fuflo.
Vartotojas
2012-02-22 19:28
2012-02-22
18:44 rašė:
Ir kas tas AERO ? PVZ http://www.autogidas.lt/saab-9-5-sedanas-1999-0123067702.html rašo kad AERO. Ką jis duoda? :D
2012-02-22
19:08 rašė:
aero yra tas pats kai koks glfas gti, astra opc, galingiausia vesija jei tokia nusipirksi tai nemanyk kad mažiau 10l benzo pilsi. giminaitis turi saba 95 su dujom 2.0 tai duju 10-12l. ir dar visa varikli keitė tai sumokėjo 4000tūkst lt, dujos kaškur 2000tūkst lt, nepigiai išlaikyt ja tikrai yra turbina dar apie 1000lt
2012-02-22
19:21 rašė:
del islaikymo tai pilk gerus sintetinius tepalus, keisk laiku ir nereikes nei variklio nei turbu keisti. jie lepus tepalo kokybei. as keiciu kas 5000km ir jis buna jau tikrai atidirbes, nes ziedai ju gana laisvi ir daug degimo produktu patenka i karteri.
tiesa.. zvakem jie irgi lepus.. netinkamos zvakes gali sugadinti DI kasete. o gamyklines zvakes tikrai nera pigios palyginus su fuflo.
tiesa.. zvakem jie irgi lepus.. netinkamos zvakes gali sugadinti DI kasete. o gamyklines zvakes tikrai nera pigios palyginus su fuflo.
Katik skambinau nebėr to AERO . Kokius tepalus ir žvakes patari?
Vartotojas
2012-02-22 19:37
2012-02-22
19:08 rašė:
aero yra tas pats kai koks glfas gti, astra opc, galingiausia vesija jei tokia nusipirksi tai nemanyk kad mažiau 10l benzo pilsi. giminaitis turi saba 95 su dujom 2.0 tai duju 10-12l. ir dar visa varikli keitė tai sumokėjo 4000tūkst lt, dujos kaškur 2000tūkst lt, nepigiai išlaikyt ja tikrai yra turbina dar apie 1000lt
2012-02-22
19:21 rašė:
del islaikymo tai pilk gerus sintetinius tepalus, keisk laiku ir nereikes nei variklio nei turbu keisti. jie lepus tepalo kokybei. as keiciu kas 5000km ir jis buna jau tikrai atidirbes, nes ziedai ju gana laisvi ir daug degimo produktu patenka i karteri.
tiesa.. zvakem jie irgi lepus.. netinkamos zvakes gali sugadinti DI kasete. o gamyklines zvakes tikrai nera pigios palyginus su fuflo.
tiesa.. zvakem jie irgi lepus.. netinkamos zvakes gali sugadinti DI kasete. o gamyklines zvakes tikrai nera pigios palyginus su fuflo.
2012-02-22
19:28 rašė:
Katik skambinau nebėr to AERO :( . Kokius tepalus ir žvakes patari?
NGK PFR6H-10 Laser Platinum.
jos kiek saltesnes uz standartines
is pigesniu NGK BCPR7ES-11 neblogos.
Castrol Syntec (Edge) arba Royal Purple pilu. Su Bosch, Mobil1 arba Royal Purple tepalo filtru.
jos kiek saltesnes uz standartines
is pigesniu NGK BCPR7ES-11 neblogos.
Castrol Syntec (Edge) arba Royal Purple pilu. Su Bosch, Mobil1 arba Royal Purple tepalo filtru.
Vartotojas
2012-02-22 19:45
2012-02-22
19:21 rašė:
del islaikymo tai pilk gerus sintetinius tepalus, keisk laiku ir nereikes nei variklio nei turbu keisti. jie lepus tepalo kokybei. as keiciu kas 5000km ir jis buna jau tikrai atidirbes, nes ziedai ju gana laisvi ir daug degimo produktu patenka i karteri.
tiesa.. zvakem jie irgi lepus.. netinkamos zvakes gali sugadinti DI kasete. o gamyklines zvakes tikrai nera pigios palyginus su fuflo.
tiesa.. zvakem jie irgi lepus.. netinkamos zvakes gali sugadinti DI kasete. o gamyklines zvakes tikrai nera pigios palyginus su fuflo.
2012-02-22
19:28 rašė:
Katik skambinau nebėr to AERO :( . Kokius tepalus ir žvakes patari?
2012-02-22
19:37 rašė:
NGK PFR6H-10 Laser Platinum.
jos kiek saltesnes uz standartines
is pigesniu NGK BCPR7ES-11 neblogos.
Castrol Syntec (Edge) arba Royal Purple pilu. Su Bosch, Mobil1 arba Royal Purple tepalo filtru.
jos kiek saltesnes uz standartines
is pigesniu NGK BCPR7ES-11 neblogos.
Castrol Syntec (Edge) arba Royal Purple pilu. Su Bosch, Mobil1 arba Royal Purple tepalo filtru.
sitas Castrolis tikrai geras daiktas netik saab bet ir wauxhall
bimbleidas
477 / 0
2012-02-22 19:54
smagu paskaityti teisingus komentarus > overboosted
use google before asking stupid questions
haro196
582 / 0
2012-02-23 07:28
rašė:
..
9-5 rudija galines arkos po truputi jau, bagaznyko dangti jai sedanas vertetu apziuret idemiau, kai kuriu ir dureles parudija bet cia labiau isimtis, 97-00 metu geriau rinktis 2, 0 varikliu jie siek tiek patikimesni del tam tikru variklio vidaus ipatumu kaip trumpesne eiga ilegsnis savaistiklis. manau kad beveik 100% situ metu masinu tepalus jau leis per galva tad jai nenoresi tepalo nuotekio ne tik karterio ventiliacija susitvarkyk bet ir galva nusikelk susidek naujas tarpines. be to nepakenktu voztuvus prisitrint ir galva paslifuot (ne spaust o tik islygint) svaitiklinius indeklus reikia keisti kai tik uzsidega tepalo lempute arba kitaip varikli per kelis tukstancius km sudrosi.
jai desi dujas dek kur daro gerai, bet lietuvoj gerai daro viso labo keli zmogai tie patys brc daznai siknarankiai dirba jai reikes dujininku kontaktu bandysiu isknist. be to sudejus dujas zvakes reikia keisti kas 15k km i bcpr7es-11 kaina apie 12-15lt uz vnt arba kas 30-50k km i BCPR7EIX-11
nesitikek taupaus auto nealgys mieste maziau 12lirtu ziema gali ir po 18l 100km pilt duju.
ekonomija ta pati tiek 2, 0 tiek 2, 3 motoru bet pastaraji jai sudrosi gali tekt labaiu kisenes pakratyt keiciant.
Aero paketas tikrai neblogas dalykas jai mesgsti spustelt bet su siuo paketu vienam kitam ir dezes nelaiko. ir gerai pasivazinejus buna ir 20 ir 25l duju 100km. Duju nesiulau labai bijoti jai gerai sureguluotos ir daugiau maziau teisingai eksplotuojamos laiko ir po 200 ir po 300 tukstanciu km bet jai lietuviu siknarankiai daro tai ir 50 k km gali neislaikyt.
apskirtai areo vazuoja smagiau bet ir islaikymas kainuoja brangiau.
dar ju elektronines gazo sklendes megsta nueit nauja apie 1000lt deveta apie 300lt kasetes kaina apie 1000/ 400lt
jai desi dujas dek kur daro gerai, bet lietuvoj gerai daro viso labo keli zmogai tie patys brc daznai siknarankiai dirba jai reikes dujininku kontaktu bandysiu isknist. be to sudejus dujas zvakes reikia keisti kas 15k km i bcpr7es-11 kaina apie 12-15lt uz vnt arba kas 30-50k km i BCPR7EIX-11
nesitikek taupaus auto nealgys mieste maziau 12lirtu ziema gali ir po 18l 100km pilt duju.
ekonomija ta pati tiek 2, 0 tiek 2, 3 motoru bet pastaraji jai sudrosi gali tekt labaiu kisenes pakratyt keiciant.
Aero paketas tikrai neblogas dalykas jai mesgsti spustelt bet su siuo paketu vienam kitam ir dezes nelaiko. ir gerai pasivazinejus buna ir 20 ir 25l duju 100km. Duju nesiulau labai bijoti jai gerai sureguluotos ir daugiau maziau teisingai eksplotuojamos laiko ir po 200 ir po 300 tukstanciu km bet jai lietuviu siknarankiai daro tai ir 50 k km gali neislaikyt.
apskirtai areo vazuoja smagiau bet ir islaikymas kainuoja brangiau.
dar ju elektronines gazo sklendes megsta nueit nauja apie 1000lt deveta apie 300lt kasetes kaina apie 1000/ 400lt
haro196
582 / 0
2012-02-23 07:45
rašė:
..
saab 99 buvo pirmoji masina kurioje serijineje gamyboje benzininis variklis turejo turbina. ir ja galejo nusipirkti bet kas
pries saab i mazaserijine gamyba turba i benza buvo ideje tik porsch inzinieriai be to visa 80 desimtemti tai buvo marke kuri konkuravo su eskort, sirea cosvord, lancia, ir daug kitu diziabudziatiniu gamykliniu komandu ralio trasose ir tikrai nebudavo paskutiniai neretai finisuodavo 1 trejetuke o kartais ir pirmi. be to saabas vienas pirmuju pracdejo naudoti atistatancius po smugio bamperius, pirmas idege 2 tasku saugos dirzus automobilyje ir tai dar buvo kelias metais anksciau nei volvo. saabas turbut yra viena is nedaugelio kompaniju kuri jau 2000 metais visai atisake atmosferiniu varikliu tuo tarpu daugelis labai cia laupsinamu auto po sei dienai gamina atmoferinisu variklius ir pristato kaip didziausia ir naujausia geri. saabas turbut irgi vienas is pirmuju i savo automobilius idiege direct ignition sistemas, tuo tarpu kai yra merkiu kurios po siai dienai naudoja skirejikus... saabas yra svedu gamintojas ir jai tau nepatinka svediskas koncervatyvus dizainas pirk labai nuapvalinta ir iki galo nuciulpta neisiskirainti is minios japona ar vokieti be to iki 93 metu saab gamino viena stilingiausiu automobiliu pasaulyje saab 900 og . po sei dienai neretas stiliu suprantantis zmogus butent tokiu ir vazineja modelis tureji panasia sekme kaip ir renault 5. bet ka tu suprasi greiciausiai tau terupi milijono nesuprantamos elektronikos prifarsiruotas bmw kuris tik pastaraisais metasi vel sugeba atrasti dizaina, o 8-9 desimtemti be kokios alpinos tuningo kompanijos nieko grazaus rinkai nesugebejo pasiulyti. o suo metu kadangi yra labai mazas gamintojas nesugeba rinkai pasiulyti labai dideliu naujoviu nes josm reikia nesvietisku pinigu. bet gal atejus geresniems laikams i rinka mestels tikrai ne viena daikta be kurio ateisties automobiliai bus neisivaizduojami,
P.S. saabas turbut irgi vienas pirmuju pasaulyje sukure kintamos kompresijos varikli
pries saab i mazaserijine gamyba turba i benza buvo ideje tik porsch inzinieriai be to visa 80 desimtemti tai buvo marke kuri konkuravo su eskort, sirea cosvord, lancia, ir daug kitu diziabudziatiniu gamykliniu komandu ralio trasose ir tikrai nebudavo paskutiniai neretai finisuodavo 1 trejetuke o kartais ir pirmi. be to saabas vienas pirmuju pracdejo naudoti atistatancius po smugio bamperius, pirmas idege 2 tasku saugos dirzus automobilyje ir tai dar buvo kelias metais anksciau nei volvo. saabas turbut yra viena is nedaugelio kompaniju kuri jau 2000 metais visai atisake atmosferiniu varikliu tuo tarpu daugelis labai cia laupsinamu auto po sei dienai gamina atmoferinisu variklius ir pristato kaip didziausia ir naujausia geri. saabas turbut irgi vienas is pirmuju i savo automobilius idiege direct ignition sistemas, tuo tarpu kai yra merkiu kurios po siai dienai naudoja skirejikus... saabas yra svedu gamintojas ir jai tau nepatinka svediskas koncervatyvus dizainas pirk labai nuapvalinta ir iki galo nuciulpta neisiskirainti is minios japona ar vokieti be to iki 93 metu saab gamino viena stilingiausiu automobiliu pasaulyje saab 900 og . po sei dienai neretas stiliu suprantantis zmogus butent tokiu ir vazineja modelis tureji panasia sekme kaip ir renault 5. bet ka tu suprasi greiciausiai tau terupi milijono nesuprantamos elektronikos prifarsiruotas bmw kuris tik pastaraisais metasi vel sugeba atrasti dizaina, o 8-9 desimtemti be kokios alpinos tuningo kompanijos nieko grazaus rinkai nesugebejo pasiulyti. o suo metu kadangi yra labai mazas gamintojas nesugeba rinkai pasiulyti labai dideliu naujoviu nes josm reikia nesvietisku pinigu. bet gal atejus geresniems laikams i rinka mestels tikrai ne viena daikta be kurio ateisties automobiliai bus neisivaizduojami,
P.S. saabas turbut irgi vienas pirmuju pasaulyje sukure kintamos kompresijos varikli
Vartotojas
2012-02-23 08:42
2012-02-22
19:28 rašė:
Katik skambinau nebėr to AERO :( . Kokius tepalus ir žvakes patari?
2012-02-22
19:37 rašė:
NGK PFR6H-10 Laser Platinum.
jos kiek saltesnes uz standartines
is pigesniu NGK BCPR7ES-11 neblogos.
Castrol Syntec (Edge) arba Royal Purple pilu. Su Bosch, Mobil1 arba Royal Purple tepalo filtru.
jos kiek saltesnes uz standartines
is pigesniu NGK BCPR7ES-11 neblogos.
Castrol Syntec (Edge) arba Royal Purple pilu. Su Bosch, Mobil1 arba Royal Purple tepalo filtru.
2012-02-22
19:45 rašė:
sitas Castrolis tikrai geras daiktas netik saab bet ir wauxhall:thumbup::lol::lol::lol:
mano saabs kazko nedraugavo su mobil1 sintetika.. pradejo per visur myzciot tepala.. perejau ant castrol - dingo tekejimai visi.. tas pats ir su royal purple - niekur nebega. kazkokia mistika
sittingbourne
276 / 0
2012-02-23 08:54
2012-02-22
19:37 rašė:
NGK PFR6H-10 Laser Platinum.
jos kiek saltesnes uz standartines
is pigesniu NGK BCPR7ES-11 neblogos.
Castrol Syntec (Edge) arba Royal Purple pilu. Su Bosch, Mobil1 arba Royal Purple tepalo filtru.
jos kiek saltesnes uz standartines
is pigesniu NGK BCPR7ES-11 neblogos.
Castrol Syntec (Edge) arba Royal Purple pilu. Su Bosch, Mobil1 arba Royal Purple tepalo filtru.
2012-02-22
19:45 rašė:
sitas Castrolis tikrai geras daiktas netik saab bet ir wauxhall:thumbup::lol::lol::lol:
2012-02-23
08:42 rašė:
mano saabs kazko nedraugavo su mobil1 sintetika.. pradejo per visur myzciot tepala.. perejau ant castrol - dingo tekejimai visi.. tas pats ir su royal purple - niekur nebega. kazkokia mistika
Vartotojas
2012-02-23 09:04
2012-02-22
19:45 rašė:
sitas Castrolis tikrai geras daiktas netik saab bet ir wauxhall:thumbup::lol::lol::lol:
2012-02-23
08:42 rašė:
mano saabs kazko nedraugavo su mobil1 sintetika.. pradejo per visur myzciot tepala.. perejau ant castrol - dingo tekejimai visi.. tas pats ir su royal purple - niekur nebega. kazkokia mistika
Saab Phoenix konceptas.. maciau gyvai ji. naujas 9-3 turejo buti sukurtas atsizvelgiant i sita koncepta.. bet kolkas neaisku, kaip bus, nes Saab bankrutavo gruodzio 19 diena praeitais metais.. bet as kazkodel nemanau, kad tai pabaiga.
Vartotojas
2012-02-24 17:04
O kaip su dalim saabo? Šiandien servisiuke buvau mažam pakalbėt su vyrukais dėl jų, sako žlugus saabui išnyks dalys, labai retos bus. Tai kaip čia ?
assas
3586 / 0
2012-02-24 17:17
2012-02-24
17:04 rašė:
O kaip su dalim saabo? Šiandien servisiuke buvau mažam pakalbėt su vyrukais dėl jų, sako žlugus saabui išnyks dalys, labai retos bus. Tai kaip čia ?
dar dales gamina saab gamykla ir siai dienai tik paciu auto jau svio.jei niekas nenupirks tos gamyklos po kokiu 15-20metu isnyks saab bet tikrai ne taip greit kaip tau pasake
Vartotojas
2012-02-24 17:37
2012-02-24
17:04 rašė:
O kaip su dalim saabo? Šiandien servisiuke buvau mažam pakalbėt su vyrukais dėl jų, sako žlugus saabui išnyks dalys, labai retos bus. Tai kaip čia ?
kai tik bankrutavo saabas buvo dinge orginalios dalys is prekybos ten kur as perku. po kokio menesio vel pardavineja. apie neorginalias net nekalbu - ju buvo ir bus..
assas
3586 / 0
2012-02-24 17:50
2012-02-24
17:04 rašė:
O kaip su dalim saabo? Šiandien servisiuke buvau mažam pakalbėt su vyrukais dėl jų, sako žlugus saabui išnyks dalys, labai retos bus. Tai kaip čia ?
2012-02-24
17:37 rašė:
kai tik bankrutavo saabas buvo dinge orginalios dalys is prekybos ten kur as perku. po kokio menesio vel pardavineja. apie neorginalias net nekalbu - ju buvo ir bus..
overbooster kokioj saly esi ir dirbi gal gamykloje?
Vartotojas
2012-02-24 18:11
2012-02-24
17:04 rašė:
O kaip su dalim saabo? Šiandien servisiuke buvau mažam pakalbėt su vyrukais dėl jų, sako žlugus saabui išnyks dalys, labai retos bus. Tai kaip čia ?
2012-02-24
17:37 rašė:
kai tik bankrutavo saabas buvo dinge orginalios dalys is prekybos ten kur as perku. po kokio menesio vel pardavineja. apie neorginalias net nekalbu - ju buvo ir bus..
2012-02-24
17:50 assas rašė:
overbooster kokioj saly esi ir dirbi gal gamykloje?
statuose. dirbu servise
assas
3586 / 0
2012-02-24 18:13
2012-02-24
17:37 rašė:
kai tik bankrutavo saabas buvo dinge orginalios dalys is prekybos ten kur as perku. po kokio menesio vel pardavineja. apie neorginalias net nekalbu - ju buvo ir bus..
2012-02-24
17:50 assas rašė:
overbooster kokioj saly esi ir dirbi gal gamykloje?
2012-02-24
18:11 rašė:
statuose. dirbu servise
tu gal is klp?
Vartotojas
2012-02-24 18:14
2012-02-24
17:50 assas rašė:
overbooster kokioj saly esi ir dirbi gal gamykloje?
2012-02-24
18:11 rašė:
statuose. dirbu servise
2012-02-24
18:13 assas rašė:
tu gal is klp?
ne, is vln
Jūsų žinutė |
|