Vartotojas
2010-08-24 22:16
sveiki vyrai taip jau nutiko kad nusipirkau saab 9-5 2L turbo 99m be duju. gal galetumet pasidalint savo ziniomis i ka reiketu labiausiai atkreipt demesi ar ka visada reiktu priziuret dekui is anksto
Vartotojas
2010-08-25 14:30
nejaugi niekas nieko nezino apie sabus?
Vartotojas
2010-08-25 15:01
ka cia pasakysi, turi pusiau opeli is vaziuokles puses
Siaip geros masinos kiek teke girdeti, pasikeisk tepalus, filtrus ir vazinek
Siaip geros masinos kiek teke girdeti, pasikeisk tepalus, filtrus ir vazinek
Vartotojas
2010-08-25 20:16
2010-08-25
15:01 rašė:
ka cia pasakysi, turi pusiau opeli is vaziuokles puses :D
Siaip geros masinos kiek teke girdeti, pasikeisk tepalus, filtrus ir vazinek
Siaip geros masinos kiek teke girdeti, pasikeisk tepalus, filtrus ir vazinek
dekui labai
Vartotojas
2010-08-25 20:25
Gera masina. Uzskaitau tokius modelius. Pasidaryk pats toki maza profilaktini aptarnavima- tepalai, visi filtrai, nu ir skraidyk. Ten grandine ane? Skirstymo dirzo keitimas atpuola. Sabai isvis neuzmusami yra, panasiai kaip subarikai
Vartotojas
2010-08-26 09:22
deja klysti ir del grandines ir del neuzmusamumo. varikliai labai lepus. esu ne viena uzkalusi mates.. tepimo sistema problematiska, net pats gamintojas ta pripazino. grandine irgi nera pati stipriausia.. aisku ji laiko ilgiau nei dirzas, bet nepakankamai ilgai, kad butu neuzmusama.. patartina keisti kas 250 - 300k km jei gerai pamenu.. be to.. keisti ja nera paprasta. jei turi tinkamus irankius (kurie yra reti ir brangus ir tinka tik 2.0 ir 2.3 varikliam) tada gali pasikeisti neisemes variklio, jei neturi - turi isimti varikli.
o siaip niekada nepamirsk keisti tepalo laiku, naudok padoru tepala, susidek variklio ventiliacijos sistemos atnaujinima ir turetu laikyti variklis.
pasitikrink ar veikia recirkuliacinis boosto voztuvas, nes jie megsta pareiti.. o jei ilgiau vazinesi su neveikianciu tai sugadinsi turba.
o siaip niekada nepamirsk keisti tepalo laiku, naudok padoru tepala, susidek variklio ventiliacijos sistemos atnaujinima ir turetu laikyti variklis.
pasitikrink ar veikia recirkuliacinis boosto voztuvas, nes jie megsta pareiti.. o jei ilgiau vazinesi su neveikianciu tai sugadinsi turba.
Vartotojas
2010-08-26 09:32
o kas del lyginimo su subaru tai is dalies esi teisus.. bet tik jei kalbi apie Saab 9-2x. nes tai ir yra subaru.. tik zenkliukas saabo. o variklis, deze, vaziuokle ir visa kita - subaru
Vartotojas
2010-08-27 11:54
dekui labai kad pasidalinot savo ziniomis dekui
haro196
582 / 0
2010-09-01 09:44
Dar ko nepaminejo tai salono oro skirstytojas kazkoks yra linkes gesti jai neklystu remontas aeropoli kainuoja apie 600 bet auksarankiai sua pasidaro uz kelis litus. Bent kiek man teko su zaibracio berniukais kalbeti tai sake kad tas pakabinimas variklio uz galvos nelabai sveikas ir kazkur 120 k pradeda leisti tepala. be to is eksplotacines puses jai megsti paklakstyt su sabu tai gerai palakstes neisiunginek variklio tuoj pat duok bent minute padirbti laisvais sukiais tada gesink, kad turbakas spetu ataust bent truputuka
Vartotojas
2010-09-01 13:52
cia visur turba reik po lakstymo atvesinti ne tik saab
haro196
582 / 0
2010-09-03 11:32
na zmogus nusipirko saba uztai ir sakau kad jai megsti su sabu palakstyt o seip tai faktas kad visur na nebent turi $ daznai turba keist
Vartotojas
2010-09-03 12:54
retas cia toks biznierius
Vartotojas
2010-09-03 13:07
Retas bet yra, protingas variantas SAAB
Vartotojas
2010-09-18 16:32
atrodo viska dariau kaip ir priklauso atvesinu as ta turbina ir visus filtrus pasikeiciau.bet va nutiko su ja kazkas kad trukcioti pradejo ir nezinau i ka net ziuret ar ka pakeist. kol saltas variklis dar vaziuoja normaliai bet tik uzsyla ir prasideda trukciojimai kol visai uzgesta atrodo kaip benzino negautu ar kas nepaduotu. gal jus vyrai ka nors galite pasakyt savo nuomone kas galetu but?beje dar pamirsau po uzgesimo praeina pora valandu ir vel gali vaziuot kol vel prasides... dekui labai
Vartotojas
2010-09-18 20:02
gali degimo kasete eiti i pabaiga, jos nelaiko ant situ saabu, bet turetu ismesti check engnine lempute.
dar gali buti alkuninio veleno padeties daviklis, nes jis irgi jautrus temperaturai.
bet gali buti ir kas nors kitas.. reikia ziureti.
dar gali buti alkuninio veleno padeties daviklis, nes jis irgi jautrus temperaturai.
bet gali buti ir kas nors kitas.. reikia ziureti.
Vartotojas
2010-09-19 14:18
2010-09-18
20:02 rašė:
gali degimo kasete eiti i pabaiga, jos nelaiko ant situ saabu, bet turetu ismesti check engnine lempute.
dar gali buti alkuninio veleno padeties daviklis, nes jis irgi jautrus temperaturai.
bet gali buti ir kas nors kitas.. reikia ziureti.
dar gali buti alkuninio veleno padeties daviklis, nes jis irgi jautrus temperaturai.
bet gali buti ir kas nors kitas.. reikia ziureti.
yra uzsidegus kazkokia (info displ). dekui labai
Vartotojas
2010-09-19 19:08
Info Dislpay uzsidega kai ant SID (ekraniukas centrinej panelej) yra kokia nors zinute, paspaudus stabdzius (jei zinute Check Brake Lights) arba mygtuka Clear turetu dingti zinute ir uzgesti Info Display ant prietaisu skydelio. o Lempute turetu buti su variklio simboliu jei kazkas negerai su degimo sistema arba alkuninio veleno padeties davikliu ir pan. jei pas tave ji neperdegus. pries uzvedant masina jis turetu uzsidegti desiniam apatiniam kampe. jei neuzsidega - lempute gali buti perdegus. ir paziurek ar kitos lemputes neperdegusios.. pvz tepalo slegio.
Vartotojas
2010-09-21 16:44
2010-09-19
19:08 rašė:
Info Dislpay uzsidega kai ant SID (ekraniukas centrinej panelej) yra kokia nors zinute, paspaudus stabdzius (jei zinute Check Brake Lights) arba mygtuka Clear turetu dingti zinute ir uzgesti Info Display ant prietaisu skydelio. o Lempute turetu buti su variklio simboliu jei kazkas negerai su degimo sistema arba alkuninio veleno padeties davikliu ir pan. jei pas tave ji neperdegus. pries uzvedant masina jis turetu uzsidegti desiniam apatiniam kampe. jei neuzsidega - lempute gali buti perdegus. ir paziurek ar kitos lemputes neperdegusios.. pvz tepalo slegio.
tai va dabar katik padariau as jai diagnostika ir pasake kad reikia pasikeisti ta alkuninio veleno padeties davikli.ir kazkas dar su turbina yra tik nezinau kas nes matai man angliskai paske taip greit tai nespejau pagaut.tik galiu parasyt ( TURBO CONTROL BYPASSED FOR TEST PURPOSE)
Vartotojas
2010-09-21 20:26
turbinos valdymas isjungtas. t.y. bus tik bazinis boostas ~ 0.5 - 0.6 bar. o isjungtas, nes kazkodel ecu yra "bandymo" rezime. pabandyk kai pasikeisi davikli pravaryti boosto kalibracija. 3iu begiu iki 3500 - 4500 apsuku pagreiteti kelis kartus (jei gerai pamenu).
nes kompas "mokosi" laikyti optimalu turbo slegi priklausomai nuo vairuotojo.
siaip atjungus akumuliatoriu porai minuciu ir pajungus turetu nusimusti visi "mokymaisi" ir su laiku atsistatyti
nes kompas "mokosi" laikyti optimalu turbo slegi priklausomai nuo vairuotojo.
siaip atjungus akumuliatoriu porai minuciu ir pajungus turetu nusimusti visi "mokymaisi" ir su laiku atsistatyti
Vartotojas
2010-09-21 22:10
dekui labai uz suteikta informacija ir pasidalintom ziniom
Vartotojas
2010-09-21 23:09
gal zinai ar savo jegomis ji imanoma pakeist (veleno davikli)
Vartotojas
2010-09-22 09:23
2010-09-21
23:09 rašė:
gal zinai ar savo jegomis ji imanoma pakeist (veleno davikli)
imanoma, tik nepatogus priejimas. daviklis yra variklio priekyje netoli turbinos karstosios puses - kur ismetimo vamzdis eina is turbos tai ant bloko sieneles. ji turetu laikyti 1 torx (zvaigzdute varzto galvutej) varztas.. man rodos T30 dydis tos zvaigzdutes. ten taip padaryta, kad tas pats varztas prispaudzia ir davikli ir metaline plokstele ant jo. ta metaline plokstele saugo davikli nuo karscio, taip, kad nesugalvok jos neuzdeti.. su ja sunkiau uzdeti, bet bent neskaudes galvos.
as dariau is virsaus, tai issukau liambda zonda, nes jis kaip ir maiso. is apacios man atrodo lengvesnis priejimas.
as dariau is virsaus, tai issukau liambda zonda, nes jis kaip ir maiso. is apacios man atrodo lengvesnis priejimas.
Vartotojas
2010-09-24 21:00
matai kai dariau as ta diagnostika tas meistras kad netrukciotu masina padare kazka su turbina ir ji visa laika dirba daba kol parvaziavau namo. jis kazkokias slangutes sujunge kartu nuo kazkokio kaip ir paskirstytojo atjunges. o dabar kaip man zinoti kur kuri kurioje vietoje buti ten jos trys yra ir jis kazkaip turi jas sumaises gal zinai kaip jas atskirti? DIDELIS DEKUI!!!!!!!!!
Vartotojas
2010-09-25 03:40
"paskirstytojas" - turbo slegio valdymo solenoidas turi tris isejimus. apatinis (skaiciuojant nuo elektrines jungties) turi buti pajungtas prie turbinos kompresoriaus (aliuminine turbinos dalis), ten turetu buti "nipelis" slangutei. vidurinis eina i wastegate - cilindro formos "prietaisas" kuris pritvirtintas prie tubinos is vieno jo galo eina plonas metalinis "pagaliukas" link turbinos metalines dalies (rudos). tai tas cilindro formos daiktas turi nipeli irgi. o pats virsutinis "pskirstytojo" nipelis turi buti sujungtas su turbinos isiurbimo vamzdziu - taip vadinama "kobra" - aliuminis vamzdis kuris eina nuo turbinos aukstyn link oro filtro. o tas "paskirstytojas" veikia labai paprastai kol kompas neduoda signalo i ji tai turbo slegis cirkuliuoja tik tarp dvieju apatiniu nipeliu ir wastegate atsidaro pakankamai lengvai, kai kompas duoda signala i "paskirstytoja" tada jis pradeda atsidarineti ir per virsutini nipeli isleidzia dali slegio, del to wastegate atsidaro maziau ir turba sukasi greiciau del ko ji pompuoja daugiau oro ir ir del to kyla slegis isiurbimo sistemoj.. boostas. o turbina veiks bet kuriuo atveju, nes apatinis solenoido nipelis turi "ribotuva" del kurio nevisas slegis is isiurbimo sistemos ateina link wastegate ir del to turbina sukasi kiek greiciau nei turetu.. turetu turbo dacikas ant paneles prieiti netoli raudonos zonos
Vartotojas
2010-09-25 12:26
OT CIA TAI MEISTRAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vartotojas
2010-09-25 14:59
2010-09-25
03:40 rašė:
"paskirstytojas" - turbo slegio valdymo solenoidas turi tris isejimus. apatinis (skaiciuojant nuo elektrines jungties) turi buti pajungtas prie turbinos kompresoriaus (aliuminine turbinos dalis), ten turetu buti "nipelis" slangutei. vidurinis eina i wastegate - cilindro formos "prietaisas" kuris pritvirtintas prie tubinos is vieno jo galo eina plonas metalinis "pagaliukas" link turbinos metalines dalies (rudos). tai tas cilindro formos daiktas turi nipeli irgi. o pats virsutinis "pskirstytojo" nipelis turi buti sujungtas su turbinos isiurbimo vamzdziu - taip vadinama "kobra" - aliuminis vamzdis kuris eina nuo turbinos aukstyn link oro filtro. o tas "paskirstytojas" veikia labai paprastai kol kompas neduoda signalo i ji tai turbo slegis cirkuliuoja tik tarp dvieju apatiniu nipeliu ir wastegate atsidaro pakankamai lengvai, kai kompas duoda signala i "paskirstytoja" tada jis pradeda atsidarineti ir per virsutini nipeli isleidzia dali slegio, del to wastegate atsidaro maziau ir turba sukasi greiciau del ko ji pompuoja daugiau oro ir ir del to kyla slegis isiurbimo sistemoj.. boostas. o turbina veiks bet kuriuo atveju, nes apatinis solenoido nipelis turi "ribotuva" del kurio nevisas slegis is isiurbimo sistemos ateina link wastegate ir del to turbina sukasi kiek greiciau nei turetu.. turetu turbo dacikas ant paneles prieiti netoli raudonos zonos
Siaip galejai parasyt, kad ten n75 solenoidas ir googlej daug info apie jo pajungima.
Vartotojas
2010-09-25 17:32
masina kaip ir visos masinos viska reikia joje ivertint
Vartotojas
2010-09-25 22:15
tai kad ne n75 solenoidas ten. funkcija ta pati, bet forma visai kitokia - nipeliai isdestyti kitaip. n75 T formos, o saabo E formos
Vartotojas
2010-09-27 12:09
2010-09-25
22:15 rašė:
tai kad ne n75 solenoidas ten. funkcija ta pati, bet forma visai kitokia - nipeliai isdestyti kitaip. n75 T formos, o saabo E formos
Na ten APC solenoidas, jis atlieka lygiai ta pati ka ir n75 tik slanguciu pajungimo isdestymas kiek kitoks http://web.inter.nl.net/users/turbo-team-europe/apc.htm
Vartotojas
2010-09-27 17:50
2010-09-25
22:15 rašė:
tai kad ne n75 solenoidas ten. funkcija ta pati, bet forma visai kitokia - nipeliai isdestyti kitaip. n75 T formos, o saabo E formos
2010-09-27
12:09 rašė:
Na ten APC solenoidas, jis atlieka lygiai ta pati ka ir n75 tik slanguciu pajungimo isdestymas kiek kitoks http://web.inter.nl.net/users/turbo-team-europe/apc.htm
APC solenoidas senesniem varikliam. jo variklio solenoidas kitoks nei ten parodyta, nes variklis kitoks. as jau sakiau, kad funkcija ta pati, tik jam ta diagrama ar n75 diagrama nepades, nes nipeliai visai kitaip isdestyti. o tu matau google megsti, tai pagooglink kaip atrodo 1999 Saab 9-5 2.0L Turbo boosto valdymo solenoidas. jis nepanasus nei i n75 nei i APC solenoida. bet funkcija ta pati
Vartotojas
2010-09-29 21:37
koks skirtumas kaip kas pavadintas svarbu kad aiskiai viska paiskino ir eina suprasti.o klausykit ar galetu buti kazkas su turbina negerai ar ja pakeist reikia, nes kai paspaudziu pedala iki dugno kazko silpnai bet trukcioja kaip ir turbo atsijunginetu ir vel pasijungtu.ar su oru kazkas negerai?
Vartotojas
2010-09-29 23:00
2010-09-29
21:37 rašė:
koks skirtumas kaip kas pavadintas svarbu kad aiskiai viska paiskino ir eina suprasti.o klausykit ar galetu buti kazkas su turbina negerai ar ja pakeist reikia, nes kai paspaudziu pedala iki dugno kazko silpnai bet trukcioja kaip ir turbo atsijunginetu ir vel pasijungtu.ar su oru kazkas negerai?
trukcioti gali del akuninio veleno padeties daviklio jei dar nepasikeitei. gali buti kas nors kita.. pvz nesandarukas isiurbimo sistemoj, blogas liambda zondas, oro matuokle, degimo kasete ir panasiai.. turba neatsijungineja, ji arba sukasi arba ne.. jos vandymas gali grybauti.. o jei pati turba striginetu tai girdetusi
Vartotojas
2010-11-23 08:21
sveiki gal zinot kaip yra su tais sabais del silto oro putimo i salona ar cia liga ar tik pas mane silpnai pucia? didelis dekui
Vartotojas
2010-11-23 16:31
2010-11-23
08:21 rašė:
sveiki gal zinot kaip yra su tais sabais del silto oro putimo i salona ar cia liga ar tik pas mane silpnai pucia? didelis dekui
ventiliatorius normaliai sukasi? pas tave automatine klimato kontrole? siaip nera liga..
Vartotojas
2010-11-23 22:43
jo automatine ir tas ventiliatorius atrodo normaliai sukasi kaip ir turetu... o ar galetu buti tas visas paskirstytojas (dacikas) kondiso buti parejes nes pas mane vairuotojo pusei isvis nesireguliuoja siluma tik salta pucia.o kai padarai ant langu normaliai viskas tik kad jau labai toki vos silta ora pucia
Vartotojas
2010-11-24 20:51
greiciausiai bus parejes motoriukas, kuris valdo sklende, kuri maiso silta ir salta ora. arba kas nors mechaniskai negerai su ta sklende, nebutinai motoriukas.. arba salono silumos daviklis grybauja (ant paneles apvalus su ventiliatoriuku, vienam is "mygtuku") aisku jei temperatura variklio normali. siaip ACC turi savi-diagnostikos funkcija.. siaip neisardes nelabai rasi kame saknys. pirmoj eilej patikrink salono silumos davikli. jei jis rodo, kad salonas siltas, tai ACC net nesistengs jo sildyt.
Vartotojas
2010-12-11 20:54
sveiki visi ir vel. susiduriau su beda tokia kad man kompas paraso tokius zodzius kad nei issiversti neina ir nezinau ka taisyt ar i ka ziuret ir googlei nieko neina rast gal jus ka nors galit pasakyt apie tuos zodzius ( ESEGUIRE TAGLIANDO)cia tarp kitko italiskai dekui is anksto
Vartotojas
2011-02-02 11:01
sos sos gal galit padet? turiu saab 900s 2.0turbo. nuvariau i servisa kad man suvirintu duslintuva, o kai atvaziuoju pasiim auto, jis jau neuzsiveda??? klausiu meistro ka padarei?, tas sako kad atjunge akumuliatoriu, o kai suvirino ir pajunge vel, jau nebesikuria? gal galit pasakyt kas tai per gedimas??? kuriant ir menzu smirda is duslintuvo
haro196
582 / 0
2011-02-02 11:46
2011-02-02
11:01 rašė:
sos sos gal galit padet? turiu saab 900s 2.0turbo. nuvariau i servisa kad man suvirintu duslintuva, o kai atvaziuoju pasiim auto, jis jau neuzsiveda??? klausiu meistro ka padarei?, tas sako kad atjunge akumuliatoriu, o kai suvirino ir pajunge vel, jau nebesikuria? gal galit pasakyt kas tai per gedimas??? kuriant ir menzu smirda is duslintuvo
Panasu i holo davikli arba i DI (direct ignision raudona uzdegimo kasete) pabandymui uzsivesti galeciau savo DI paskolint. kelitu metu tavo sabukas buvo? nuo ~96 dar ir gamykline signalizacija prie sito gali prisideti. blogiausiu atveju galejo nustipt kompas bet taip niekada nebuna
Vartotojas
2011-02-02 13:07
2011-02-02
11:01 rašė:
sos sos gal galit padet? turiu saab 900s 2.0turbo. nuvariau i servisa kad man suvirintu duslintuva, o kai atvaziuoju pasiim auto, jis jau neuzsiveda??? klausiu meistro ka padarei?, tas sako kad atjunge akumuliatoriu, o kai suvirino ir pajunge vel, jau nebesikuria? gal galit pasakyt kas tai per gedimas??? kuriant ir menzu smirda is duslintuvo
2011-02-02
11:46 haro196 rašė:
Panasu i holo davikli arba i DI (direct ignision raudona uzdegimo kasete) pabandymui uzsivesti galeciau savo DI paskolint. kelitu metu tavo sabukas buvo? nuo ~96 dar ir gamykline signalizacija prie sito gali prisideti. blogiausiu atveju galejo nustipt kompas bet taip niekada nebuna :)
mano 97m. išsisukau visas žvakes, tai kuriant duoda kibirksti, o kai išjungi degima po 5s visos žvakes kibirksti duoda visos kartu kokias 2 sekundes. o kai išsuku vel visas žvakes jos buna visos šlapios nuo benzino.
haro196
582 / 0
2011-02-02 14:18
2011-02-02
11:01 rašė:
sos sos gal galit padet? turiu saab 900s 2.0turbo. nuvariau i servisa kad man suvirintu duslintuva, o kai atvaziuoju pasiim auto, jis jau neuzsiveda??? klausiu meistro ka padarei?, tas sako kad atjunge akumuliatoriu, o kai suvirino ir pajunge vel, jau nebesikuria? gal galit pasakyt kas tai per gedimas??? kuriant ir menzu smirda is duslintuvo
2011-02-02
11:46 haro196 rašė:
Panasu i holo davikli arba i DI (direct ignision raudona uzdegimo kasete) pabandymui uzsivesti galeciau savo DI paskolint. kelitu metu tavo sabukas buvo? nuo ~96 dar ir gamykline signalizacija prie sito gali prisideti. blogiausiu atveju galejo nustipt kompas bet taip niekada nebuna :)
2011-02-02
13:07 rašė:
mano 97m. išsisukau visas žvakes, tai kuriant duoda kibirksti, o kai išjungi degima po 5s visos žvakes kibirksti duoda visos kartu kokias 2 sekundes. o kai išsuku vel visas žvakes jos buna visos šlapios nuo benzino.
Seip Gali but ir DI, Ne sten ne skirejikas ten ogogo elektronika. reiketu uzsideti veikiancia ir ziureti. ar vedasi? Arba gali but holo daviklis jai jis neduoda signalo tada zvakes nezino kada kibirkscuoti
Vartotojas
2011-02-02 16:38
2011-02-02
11:46 haro196 rašė:
Panasu i holo davikli arba i DI (direct ignision raudona uzdegimo kasete) pabandymui uzsivesti galeciau savo DI paskolint. kelitu metu tavo sabukas buvo? nuo ~96 dar ir gamykline signalizacija prie sito gali prisideti. blogiausiu atveju galejo nustipt kompas bet taip niekada nebuna :)
2011-02-02
13:07 rašė:
mano 97m. išsisukau visas žvakes, tai kuriant duoda kibirksti, o kai išjungi degima po 5s visos žvakes kibirksti duoda visos kartu kokias 2 sekundes. o kai išsuku vel visas žvakes jos buna visos šlapios nuo benzino.
2011-02-02
14:18 haro196 rašė:
Seip Gali but ir DI, Ne sten ne skirejikas ten ogogo elektronika. reiketu uzsideti veikiancia ir ziureti. ar vedasi? Arba gali but holo daviklis jai jis neduoda signalo tada zvakes nezino kada kibirkscuoti
dekui. krč bandau ardytis viska.... siaip zvakes kibirksti duoda savo laiku, nes jauciasi kada stumoklis ora pucia pro zvakes skyle ir tuo momentu kibirksti skelia atitinkama zvakee...
Vartotojas
2011-06-06 15:29
sweiki, gal kas zinot kaip nustayti angluu kalba borto kompui?? saab 95, 1998
Vartotojas
2011-06-25 14:12
robertas813, kiek mokejai uz saaba savo?
haro196
582 / 0
2011-06-26 13:52
2011-06-06
15:29 rašė:
sweiki, gal kas zinot kaip nustayti angluu kalba borto kompui?? saab 95, 1998
SID`e kazkuruos du mygtukus ilgiau palaikyti reikia apie 8 sekundes jai neklystu.
Jūsų žinutė |
|