saab 9-5 2.3t 1998 benz/dujos

Sukūrė Vartotojas 2011-05-26
2011-05-26 01:32
sweiki, nusipirkau toki saab 95, 2.3t, 1998 metu, benz dujos. dujos gamyklines. wisiskai nieko neismanau apie juos, kas nusimanot gal galit patart kaip ji prizet, kuo rupintis, kokios bedos ir pns... labai aciu :)
2011-05-26 08:28
keisk tepalus laiku (patartina dazniau) ir naudok tik pilnai sintetinius. tepalo filtra irgi ne pigiausia dek - patartina Bosch.

siaip paieskok forume Saab skiltyje, ten isvardintos ju didziausios bedos - nepatikimas degimo modulis, uz galvos pakabintas variklis ir t.t...
2011-05-26 10:38
nu bet ir laiku klausi reike klaust pries perkant seip turbininiams motorams alyva teisingai sako kolega tik pilnai sintetine ir keiciama kas 8-9000 km. filtrai tik MANN ar kitos panasios firmos. Po lakstymo ar keliones visada pabirbink ant laisvu leisk tepalui isteket is turbos ir paciai atvesti kad asele neuzkeptu. saltos nesmauk ir bus gyvas auto ilgai.
2011-05-26 18:58
dekui uz patarimus :)atradau tokiu bedu ir klausymu; krc man atrodo kad sankaba perejus nes iswis netraukia, nu wisi pozymiai kaip sankabos, gal dar kas gali but? ir atbulinis sunkiai jungiasi, mech. deze., ir dar nerandu kur rodo dujas, dujos gamyklines tai niekaip nerandu kur dacikas yra??? :)
2011-05-29 17:07
negi niekas nezinot? :)
2011-05-29 17:54
gal tu ji geriau parduok
582 / 0
2011-05-29 22:46
2011-05-26 18:58 rašė: dekui uz patarimus :)atradau tokiu bedu ir klausymu; krc man atrodo kad sankaba perejus nes iswis netraukia, nu wisi pozymiai kaip sankabos, gal dar kas gali but? ir atbulinis sunkiai jungiasi, mech. deze., ir dar nerandu kur rodo dujas, dujos gamyklines tai niekaip nerandu kur dacikas yra??? :)
jai pas tamsta mechanine deze tada apsukos kyla o masina vazuoja neproporcingai padidejusioms apsukoms pvz vazuojant ant 20 antru begiu yra 1000rpm supstelni gaza apzukos sukyla iki 3000rpm o masina vazuizuoja ant 35 tada praslysta sankaba.
paprasciausiai tikrinti 5 begiu vazuojant 90km/h variklis turi suktis apie 2000rpm o ties 3000rpm apie 135km/h
Jai netraukia ir is galo virsta juodi dumai greciausiai turbos defektas jai dega check engine tada variklio kompas gali del daviklio klaidos neleisti varikliui isiukti.
atbulinis yra viena is ligu nors ne itin daznai pasireiskianti sudyla jos inchronizatoriai arba palinksta sakutes arba sudyla patys dantraciai bet tada issauna atbulini begi pradedant vazuoti atbulomis. jai neklystu viale dujos neturejos daciko bako pilnumo
2011-05-29 23:30
as galvojau, kad atbulinis begis nesinchronizuotas..
2011-05-31 23:11
tai kaip pazet kik duju liko? nesamone kazkokia kad nerodo..
2011-05-31 23:55
2011-05-31 23:11 rašė: tai kaip pazet kik duju liko? nesamone kazkokia kad nerodo..
gal ant duju baliono paziurek...
7658 / 0
2011-05-31 23:58
2011-05-31 23:11 rašė: tai kaip pazet kik duju liko? nesamone kazkokia kad nerodo..
Tau nesamone, kad nerodo kiek duju, o man svarbiau kiek bake yra benzo.Todel, kad jei benzo mazai, didele rizika uzmust siurbli, o dujos tik pasibaigtu.Kita vertus, ir taip zinau kiek nuvaziuoju...Taigi, vienam nesamone, kitam savaime suprantamas dalykas:smoke:Daznai buna prie baliono sumontuota "gauge", o pas tave nera?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2011-06-04 21:38
nera, dekui kad pasakei apie siurbli tai nezinojau :) dar buwo nesenai man taip atsistike, waziawau namo is serviso, su prabuksuojancia sankaba, tai pradejo trukciot masina, uzgesdavo, biskiuka palaukus wel uzwedziau wl pawaziawau kokius 5 km ir wel tas pats, taip kokius 4 kartus uzgesau kol parwaziawau, kas cia gali but? gal del sankabos, nes labai prabuksuoja, tai gal wariklis uzkaito ir kompas atjungdawo pailset????
2011-06-04 21:40
2011-05-31 23:11 rašė: tai kaip pazet kik duju liko? nesamone kazkokia kad nerodo..
2011-05-31 23:55 rašė: gal ant duju baliono paziurek...:smoke:
tai ka tu galwoji kad nepaaxiurejau??? :D
2011-06-04 21:52
2011-06-04 21:38 rašė: nera, dekui kad pasakei apie siurbli tai nezinojau :) dar buwo nesenai man taip atsistike, waziawau namo is serviso, su prabuksuojancia sankaba, tai pradejo trukciot masina, uzgesdavo, biskiuka palaukus wel uzwedziau wl pawaziawau kokius 5 km ir wel tas pats, taip kokius 4 kartus uzgesau kol parwaziawau, kas cia gali but? gal del sankabos, nes labai prabuksuoja, tai gal wariklis uzkaito ir kompas atjungdawo pailset????
ar uzkaito tai turejai pats matyti, nes temperaturos daviklis yra ant paneles. bet as nesu dirdejes, kad del sankabos uzkaistu variklis ar tuo labiau uzgestu. greiciausiai bus kazkas su kuro sistema
2011-06-04 22:11
2011-06-04 21:38 rašė: nera, dekui kad pasakei apie siurbli tai nezinojau :) dar buwo nesenai man taip atsistike, waziawau namo is serviso, su prabuksuojancia sankaba, tai pradejo trukciot masina, uzgesdavo, biskiuka palaukus wel uzwedziau wl pawaziawau kokius 5 km ir wel tas pats, taip kokius 4 kartus uzgesau kol parwaziawau, kas cia gali but? gal del sankabos, nes labai prabuksuoja, tai gal wariklis uzkaito ir kompas atjungdawo pailset????
uzsipilk kuro tau paprasciausiai dujos baiginejasi
2011-06-06 12:54
nu wa pagaliau sankaba susitwarkiau, db wiskas twarkoj, nepigus twarkymas buwo :D ei gal kas zinot kaip tam borto kompui nustatyt anglu kalba, nes italiskai nemoku :D
???? aciu labai
2011-06-06 15:17
negi niekas nezino?
582 / 0
2011-06-08 01:31
2011-06-06 15:17 rašė: negi niekas nezino?
kazkuruos du migtukus ant sido apie 8 sekundes palaikyt reikia
582 / 0
2011-06-08 01:32
2011-05-29 23:30 rašė: as galvojau, kad atbulinis begis nesinchronizuotas..
sinchronizuotas tik nelabai au kokie tie sinchronai. seni 900ukai neturejo sinchronu ant atbulinio begios

Jūsų žinutė